סיפורונת
היי שוב ❤ הפעם התייחסתי להערות שלכם מהפרק הקודם אם תשימו לב (: אז מקווה שאהבתם ואשמח לתגובות שלכם ❤

My First LOVE ❤ – פרק 2

סיפורונת 04/06/2014 971 צפיות תגובה אחת
היי שוב ❤ הפעם התייחסתי להערות שלכם מהפרק הקודם אם תשימו לב (: אז מקווה שאהבתם ואשמח לתגובות שלכם ❤

צעדתי במורד הרחוב ולא היה רגע שלא קיללתי את עצמי על זה שיצאתי בבגדים קצרים כל כך ועכשיו אני קופאת מקור בגלל שלא חשבתי וכל כך מיהרתי . הרגשתי אים הרוח הקרה בועטת בי בכל צעד שלי , כאילו מנסה לגרום לי להרגיש רע עם עצמי שיצאתי ככה . הרגשתי איך אני מתחילה לרעוד ובקושי יכולתי ללכת , זה מפתיע שאלה היו רק הימים הראשונים של הסתיו והיה קור של חורף בחוץ . הסתכלתי סביבי כדי לראות אם הגעתי כבר לבית של קייט ונאנחתי כשראיתי רק את הבתים השכנים לה . המשכתי ללכת ולבחון את הבתים שעברתי על ידם , האזור שבו קייט גרה היה האזור השקט ביותר בעיר ולפעמים אני מגיעה לפה בשביל לצאת קצת מהכל ולהרגע , כשחשבתי על זה באותו הרגע , חשבתי אם בכלל יזדמן לי להגיע לכאן במהלך השנה הזאת , אחריי הכל .. אני כבר בתיכון ..

" היי גרייס " אמרה קייט ברגע שראתה אותי בפתח דלתה ואז פנתה לבחון אותי " אוי אלוהים למה לא שמת על עצמך משהו ?! משוגעת את רוצה לחלות לי ?! " ואז היא דחפה אותי לפנים הבית ואני נאנחתי , יופי זה רק מה שהיה חסר לי שגם החברה הטובה שלי תתלונן על הלבוש שלי ותעשה לי רגשות אשם .
"מה היה כל כך דחוף שאבוא?" שאלתי והיא חייכה וסימנה לי לעלות למעלה לחדר שלה .

~ נקודת מבט של זאק ~
דחפתי את המערכת של מחר לתיק וכסיימתי נפלתי על המיטה ובהיתי בתקרה . 'עוד חמש דקות במתחם האימונים כרגיל' קיבלתי הודעה מג'וני החבר-שותף שלי לאימונים .
איך שכחתי מזה?! אחריי הכל זה מה שאני אוהב לעשות ומה שאני תמיד עושה .
נאנחתי כשחשבתי שהתשובה שתהיה לשאלה שלי תהיה גרייס , היא סיקרנה אותי והיופי המיוחד שלה והחיוך הכובש שלה משך אותי אלייה עוד יותר וסיקרן אותי לדעת יותר עלייה .
פתחתי את הארון במהירות ושמתי עליי שורט קצר וחולצת טי קצרה ונעלתי את נעלי הספורט שלי ויצאתי דקה לפני שעת הפגישה שלנו לכיוון מתחם האימונים .

~ נקודת מבט של גרייס ~
"אני יודעת מה נוכל לעשות!" צעקה קייט בזמן שמערכת הקולנוע של הטלוויזיה שלה בסלון פעלה על פול ווליום על ערוץ אמ-טי-וי . התקרבתי למערכת והנמכתי קצת את הווליום כדי לשמוע את הרעיון של קייט . "נו על מה חשבת?" שאלתי אותה והיא חייכה חיוך ערמומי והעבירה ערוץ . "לא!!" צעקתי עלייה , איך היא יכלה להעביר ערוץ דווקא כשהתחיל השיר " קונפידנט " של ג'סטין ביבר ?! באותו רגע רציתי פשוט להחטיף לה עם הכרית של הספה .
"תרגעי שמים את זה בטח כל חמש דקות באמ-טי-וי . היום החלטתי שנלך על משהו קצת אחר .. " היא העבירה לערוץ הרומנטיקה ונפלתי על הספה צוחקת תוך כדי . "את לא רצינית ! אני כל כך עפה מפה!" אמרתי ותוך כדי ניסיתי למחוק את החיוך שהיה על פניי אבל פשוט לא הצלחתי .
הוצאתי את האייפון שלי מהתיק ונכנסתי לאינסטגרם , לא יודעת איך זה קרה לי אבל נעשיתי ממש מכורה לאינסטגרם , לפעמים קייט הייתה קוראת לי "חיית-אינסטגרם-שכמותך" ואני הייתי רק צוחקת . אם היא הייתה רואה אותי מצטלמת או שמצלמים אותי היא תמיד תהיה חייבת להיות באזור לצעוק "שוב גרייס מצתלמת לאינסטגרם ! אוח כמה אפשר ?!" ואז פשוט הייתי מעלה עליי חיוך מבויש ומצחקקת .
"שוב אינסטגרם ?" שאלה ואני הנהנתי עסוקה בלדפדף בתמונות של אנשים , אפילו כאלה שאני לא מכירה , ושמעתי לידי את קייט נאנחת "גרייס , אנחנו מבלות עכשיו " אמרה כשהיא מדגישה את ה'מבלות' ואני גלגלתי עיניים ולא הפנתי אלייה את מבטי אפילו " את יכולה לפחות לרבע שעה הקרובה להתנתק מהאייפון שלך?" היא ביקשה בטון רציני ואז פשוט נכנעתי לקול החברותי-חמוד שלה והנחתי את האייפון לידי . "אני חושבת שאני אלך" אמרתי והחטפתי מבט לטלוויזיה לסרט ה"רומנטי" שקייט הדליקה לשתינו .
"אם זה בגלל ג'סטין אז אני יכולה להדליק לך שוב את אמ-טי-וי" היא אמרה וחייכה אליי חיוך אדיש ואני הנדתי בראשי " לא זה בסדר, אני צריכה לקחת את אחותי מהבייביסטר שלה גם ככה .. " אמרתי מתקרבת לדלת ואז נזכרתי בקור שבחוץ והסתובבתי לקייט " רק אממ .. יש מצב תתני לי ג'קט ואני אחזיר לך מחר ?" שאלתי אותה וחייכתי אלייה והיא גלגלה לי עיניים ועלתה למעלה לחדר שלה להביא לי ג'קט .

הלכתי לאסוף את אחותי מהבייביסטר שלה והחלטתי שהפעם אעבור דרך הפארק העירוני . תוך כדי הליכה הייתי עסוקה כרגיל באינסטגרם שלי ולא שמתי לב למה שקורה סביבי . "היי גרייס! " שמעתי שמישהו קורא לי והסתובבתי , זה היה זאק , והוא היה בלי חולצה , במתחם האימונים העירוני .
לא יכולתי שלא לשים לב לגוף היפייפיה שלו וזה גרם לי לבטן שלי להתהפך מהתרגשות , לא האמנתי אפילו למה שקרה לי באותו רגע. נפנפתי אליו והתקרבתי אל מתחם האימונים. "היי" החזרתי לו בחיוך קטן והוא הנהן והציג את החבר שלו " תכירי גרייס , זה ג'וני אני נפגש איתו לרוב כאן במתחם האימונים ואנחנו מתאמנים ביחד" .לא יכולתי שלא לשים לב שזה היה דיי ברור שג'וני גדול ממני לפחות בשנה , הוא נראה בוגר יותר , ואם לומר את האמת גם הרבה יותר חתיך מזאק .הנהנתי , מראה שהבנתי את כל מה שהסביר לי בקצרה וג'וני חייך אליי "היי יפה , אז את לומדת בתיכון עם זאק ?" . צחקקתי "כן אבל לא הספקנו כל כך להכיר לא תחשוב כבר על משהו" החטפתי מבט מהיר לזאק וראיתי שהוא מסתכל סביבו, מנסה להתחמק מהשיחה שהייתה ביני לבין ג'וני .
ג'וני דחף מרפק לזאק "איך אתה זאק ? פעם ראשונה שלא הצלחת להכיר בחורה במהירות" . חייכתי והרגשתי שאני קצת מסמיקה ושנעשה לי חם פתאום , " הו אממ .. אולי נדחה את השיחה הזאת שלנו לפעם אחרת ? אני ממש ממהרת עכשיו" אמרתי כשנזכרתי באחותי . " כן זה לגמריי בסדר" ג'וני אמר לי והתקרב אליי "רק את לא תיפרדי מאיתנו בלי לתת את המספר שלך נכון?" . צחקתי וראיתי איך ג'וני שולף את הנייד שלו מהכיס ומחכה שכבר אדקלם את המספר שלי , ורגע אחריי זה מה שבדיוק קרה. "ביי גרייס , היה נחמד להכיר אותך !" שמעתי את ג'וני צועק לכיווני והרגשתי איך חיוך רחב עולה על פניי , אבל אז נזכרתי שזאק אפילו לא נפרד ממני והחיוך שהיה על פניי נמחק במהירות וכל מה שעשיתי היה פשוט להאנח ולהמשיך ללכת לכיוון הבייביסטר של אחותי .


תגובות (1)

תמשיכייייי(;
איזה חמוד זאק^~^

04/06/2014 12:20
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך