סיפורונת
היייי ❤ כן כן חזרתי .. והתחלתי סיפור חדש ואני מקווה שממש תאהבו אותו ❤ יקח לי בטח זמן לעלות פרק אבל אני מקווה שאעלה פרקים בזמן קצר ( כי גם אני שונאת לחכות שכשאני קוראת סיפור שיעלה הפרק הבא ) . בקיצור - נתראה בפרק הבא ואשמח לתגובות שלכם ❤ נ.ב - אני כותבת את הסיפור הזה גם ב - wattpad אז אם ראיתן שם את אותו סיפור שלא תגידו שהעתקתי .. (:

My First LOVE ❤ פרק 1

סיפורונת 02/06/2014 985 צפיות 5 תגובות
היייי ❤ כן כן חזרתי .. והתחלתי סיפור חדש ואני מקווה שממש תאהבו אותו ❤ יקח לי בטח זמן לעלות פרק אבל אני מקווה שאעלה פרקים בזמן קצר ( כי גם אני שונאת לחכות שכשאני קוראת סיפור שיעלה הפרק הבא ) . בקיצור - נתראה בפרק הבא ואשמח לתגובות שלכם ❤ נ.ב - אני כותבת את הסיפור הזה גם ב - wattpad אז אם ראיתן שם את אותו סיפור שלא תגידו שהעתקתי .. (:

היום הראשון שלי בתיכון .
רגע לפניי ששמתי עליי את התיק והתכוונתי לצאת , סידרתי עוד קצת את השיער שלי ואת החולצה שלא הסתדרה לי כל כך היום .
שמתי עליי את התיק ויצאתי מהבית לכיוון התיכון . רעדתי כולי ובכל רגע חשבתי על מה שהולך לקרות לי היום . החטפתי מבט לאייפון שלי בכדי לבדוק מה השעה . עשרה לשמונה , שנאתי לאחר למרות שהחברות שלי תמיד היו אומרות שעם הופעות לבוש כמו שלי , אני תמיד חייבת לדפוק איחור אופנתי . נאנחתי כשנזכרתי בחברות שלי , התגעגעתי אליהן כל כך , למרות שרק לפני שבוע בילינו ביחד במסיבת סוף הקיץ אצל קייט , זה היה כל כך כיף , כי קייט יודעת לעשות מסיבות , ואין לי מושג מאיפה אבל היא ידעה להביא את אנשי המסיבה הטובים ביותר בעיר . חיוך קטן עלה לי כשנזכרתי בקייט , היינו החברות הכי טובות וידעתי שלא משנה מתי ובאיזו שעה , היא תמיד תדבר איתי או תיפגש איתי אם אצטרך . הסתכלתי סביבי וחיפשתי בנות שאני אולי מכירה שאני אלך יחד איתן לתיכון , אבל אף אחד לא היה אפילו באותו רחוב שעברתי בו , היה שם שקט מדי אפילו בשביל הרחוב הזה וזה גרם לי להתחיל לפחד . הסתכלתי לכל הכיוונים שוב בתקווה לראות מישהו אבל לשווא . פתאום שתיי ידיים הונחו על עיניי ופלטתי צרחה ילדותית ואז שמעתי את קולה של אמה " אויש תרגעי זאת רק אני " ואז היא צחקה וקפצה עליי בחיבוק . נאנחתי ולא ידעתי אם אני צריכה באותו רגע לשמוח שאני לא לבד ברחוב הזה , או לכעוס עלייה שהיא הבהילה אותי . בחרתי לחייך אלייה ולחבק אותה חזרה . " וואי את לא מבינה איך התגעגעתי אלייך ! " אמרה כששחררה אותי מהחיבוק שלה . הנהנתי " כן גם אני " החזרתי לה למרות שלא כל כך התחברתי לאמה אבל היו הרבה פעמים שהייתי מדברת איתה על כל מיני נושאים . הלכנו ביחד לתיכון והיא סיפרה לי איך עבר עלייה החופש ואני רק הייתי מהנהנת לפעמים ושואלת שאלות כדי להראות את עצמי מתעניינת . החטפתי שוב מבט לאייפון שלי , עוד דקה שמונה , נרגעתי שלא איחרתי וחייכתי שנזכרתי שוב באמירה של החברות שלי ושהרסתי גם הפעם את התקווה שלהן . היו הרבה ילדים שלא הכרתי שעמדו מחוץ לכיתות ודיברנו ביניהם , אמה עמדה לידי ועשתה את עצמה מתעניינת באווירה סביבה . " אמה אני הולכת רגע לשירותים , תחכי לי כאן בסדר ? " הודעתי לה והיא הנהנה והלכתי לחפש את השירותים .
הסתכלי סביבי וכשראיתי ילדים שאני מכירה חיבקתי אותם או שפשוט שלחתי אליהם חיוך ואז הרגשתי פתאום שהתנגשתי במשהו ואז הרמתי את מבטי ו ..

" אני ממש מצטער לא ראיתי לאן אני הולך " עניתי מבולבל ובינתיים בחנתי את הנערה שעמדה מולי . היה לה שיער ארוך ויפה , והעיניים החומות דבש שלה הביטו בי . היא הנידה בראשה " לא זה בסדר .. זאת אשמתי הייתי עסוקה בלהסתכל סביבי " . היא חייכה חיוך רחב ויפה עם גומות קטנות וחמודות , ניסיתי להתחמק מהחיוך הכובש הזה והפנתי את מבטי הצידה . היא הנהנה שוב ועקפה אותי ואז נזכרתי שאפילו לא שאלתי לשמה וכל כך כעסתי על עצמי .
" היי אל ! " שמעתי קול מוכר מאחוריי והסתובבתי אל שמע הקול המוכר . היילי התקרבה אליי ושמה את ידה הרכה על החזה שלי . פתאום הבלונדה שהייתי מאוהב בה מאז כיתה ז כבר לא מעניינת אותי כל כך. " הכל בסדר ? " שאלה ואני הנהנתי , שלא תחשוד . היא החטיפה לי נשיקה ולחשה לי " נדבר אחר כך , טוב ? " ואז הלכה בלי לחכות לתשובה ממני . שוטטתי במסדרון וחיפשתי את הנערה ההיא , היא סיקרנה אותי לדעת עוד עלייה אבל עכשיו לא ידעתי מתי תהיה הפגישה הבאה שלנו .

" גרייס ! גרייס ! "
קולה של המורה העיר אותי ופיהקתי פיהוק קטן . " מה את חושבת לעצמך ? קחי את עצמך בידיים גברת קלארק ! שנת הלימודים התחילה ושלא תחשבי ש– " אבל הפסקתי להקשיב לה כשראיתי מחלון הכיתה את הנער שראיתי בבוקר נשען על הקיר של המסדרון ומסדר את שערו , קצת שמחתי שראיתי אותו שוב וקיוויתי שישאר שם עד שיגמר השיעור המחורבן הזה .
קייט דחפה לי מרפק ואני הרמתי את מבטי אל עבר המורה , שאת שמה אפילו לא ידעתי כי הייתי עסוקה בלקשקש במחברת החדשה ולקשט אותה , ככה תמיד הייתי עושה בתחילת כל שנת לימודים כי ידעתי שבכל תחילת שנת הלימודים המורות יודעות רק לחפור על מה הולך להיות השנה וזה פשוט לא עניין אותי , אף פעם .
" מה קרה קייט ? " החזרתי את מבטי לקייט כשראיתי שהמורה עסוקה בלהציק לילדים אחרים . " זאק ממש מעניין אותך הא ? " היא שאלה אותי וחיול ערמומי עלה על שפתיה . הייתי מבולבלת " מה ? מי זה זאק ? " שאלתי אותה והיא צחקה " נו זה שעומד שם בחוץ " ואז במבטה סימנה לי שזה זה שעמד שם בחוץ , שלפני רגע הסתכלתי עליו .
קייט תמיד ידעה הכל , היא הייתה כל ספר עם כל המידע על כל ילד בבית הספר ומחוץ לו . לפעמים קינאתי בה , שהיא ידעה כל כך הרבה ושהרבה מכירים אותה , אבל גם שמחתי שהיא לא נגררת אחריי כולם והיא נשארת חברה מדהימה כמו שהייתה כשהכרתי אותה בכיתה ז .
" דרך אגב , הוא שאל אותי היום במסדרון מי זאת הילדה עם השיער הארוך ואז אמרתי לו : תשאל אותה בעצמך ואז הלכתי ישר אלייך . זוכרת ? היום בהפסקה כששאלת אותי איפה התעכבתי כל כך הרבה זמן , ואם הייתי מספרת באותו הרגע זה היה הורס את כל ההפתעה " אמרה וציחקקה ואני בעטתי בה וצעקתי בלחש " שיואו רק אל תגידי לי שעכשיו את מצמידה לי בנים ! " .
היא המשיכה לצחקק , מתגאה במעשים שלה ורק דחפה קצת אותי בקלות " סמכי עליי " וקרצה לי . הצלצול הפסיק את השיחה שלנו ואחד מהבנים בכיתה ניגש לקייט ולא רציתי להפריע אז יצאתי החוצה והרכבתי בראשי את מה שאגיד לילד הזה , איך קייט קראה לו ? משהו זאיין .. ז .. זאק , כן זאק !
חייכתי והתגאתי שזכרתי את השם שלו ואז שמעתי את הקול שלו , את הקול של זאק .
" היי " הוא עצר אותי ואני חייכתי אליו " היי " החזרתי לו והוא הנהן .
" שכחתי לשאול מה השם .. אז מה השם שלך ? "
ציחקקתי " גרייס , קוראים לי גרייס ".


תגובות (5)

זה סיפור יפה אבל הוא מאוד מסובך את צריכה לכתוב של מי הנקודת מבט כי כך לא מבנים . זה באמת סיפור יפה אהבתי אותו ותמשיכי. ותתיחסי לביקורת כי יש כאלה שלא מתייחסות וזה סתם הורס את הסיפור הדברים הקטנים האלה. ואל תקחי את זה קשה.

02/06/2014 16:12

את כותבת ממש יפה, אבל כמו התגובה מעליי, תכתבי את נקודת המבט של מי שאומר את זה.
תמשיכי :)

02/06/2014 16:15

תמשיכי :)

02/06/2014 16:17

כמו בתגובה למעלה.. חבל שאין נקודות מבט :(
אבל סיפור יפה ♥
קצת צפוי, אבל עדיין יפה :)
זה רק הפרק הראשון אז אני לא יכולה לשפוט…
בהצלחה ותמשיכיי(:

נ.ב
כהדמויות אומרות משהו לא לעשות רווח בין המילה למשפט…

לא לעשות-
" היי, מה קורה? " אמרתי.

כן לעשות-
"היי, מה קורה?" אמרתי.

02/06/2014 16:21

ממש יפה. יש מה לתקן, אבל זה די חמוד ככה

26/06/2017 09:58
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך