My girlfriend is a vampire

rexi:3 03/03/2013 723 צפיות תגובה אחת

יש לי חברה מוזרה *~* אני לא יודע מה יש לה אבל היא יותר חזקה ממני ויש לה עיניים בצבע בורדו חזק. היא ממש רזה וברונטית והיא מאוד לבנה בצבע עור אבל אני אוהב אותה יותר מדי <3 לקחתי אותה למסעדה והזמתי לי אוכל והיא לא הסכימה לאכול דבר.. אחרי זה הלכנו לטייל בפארק.. התיישבתי על ספסל והיא התיישבה עליי וחייכה חיוך מתוק ואז התקרבה אליי ולחשה לי "אני אוהבת אותך" חייכתי והתנשקנו.. "אייה! נשכת אותי !" היא הרימה את הראש הסתכלה עליי וחייכה "אתה טעים 3:" נורא התבלבלתי והסתכלתי עליה מוזר .. היא נישקה אותי עוד נשיקה על השפתיים ואז התקרבה לי לאוזן ושאלה "אתה יודע מה אני?" ואז נשכה אותי בצוואר !! "אההה! דיי!" היא רוקנה את גופי מדם הרגשתי ממוטט לא יכולתי לזוז.. התעלפתי… התעוררתי בחדר שלה הסתכלתי מסביב ולא ראיתי אף אחד.. עכשיו קלטתי ! My girlfriend is a vampire.. משום מה זה לא הפחיד אותי בכלל … התלהבתי מזה. פתאום היא נכנסה לחדר, עם עיניים אדומות מתמיד וחייכה "נו? ניחשת מה אני?" חייכתי חיוך גאוותני ואמרתי בבטחה " את ערפד" בשבריר שנייה היא התרוממה מעליי "אתה מפחד?" "לא :) את הערפד שלי!" שנינו חייכנו ואז נישקתי אותי "אתה רוצה גם?" "מה אני רוצה?" היא הסתכלה עליי בחיוך מרושע "להיות ערפד?"

המשך יבוא…


תגובות (1)

נווווווווו להמשיךךךךךךךך

04/03/2013 03:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך