מקווה שאהבתן (: סליחה על העיכוב הקצר ! תגובות וממשיכה 3>

' New Chapter ' פרק 18+19

מקווה שאהבתן (: סליחה על העיכוב הקצר ! תגובות וממשיכה 3>

פרק שמונה עשרה:
וגם פה יש לי אזהרה קטנה, לקראת אמצע-סוף הסיפור יש חלק מיני.. אני אומרת שזה 14+ אבל פשוט, שכל אחת תפעל לפי שיקול דעתה. בכל מקרה, אני אזהרתי.
כעבור 10 דקות בערך שמעתי את הצעדים שלו בחדרי. \" דיני? \" התרוממתי, מביטה בו עייפה.
הוא שתק, מתקרב אליי ומתיישב לידי על המיטה.
\" הקאת? כואב לך הראש? אתה בסדר? \" שאלתי מודאגת.
הוא הביט בשפתיים שלי, ותוך שנייה צולל אליהם, מנשק אותי באהבה.
ומשום מה.. לא עצרתי אותו… לא רציתי לעצור אותו.. לעצור את זה…. 3>

התנשקנו כמה דקות, הוא כבר שכב מעליי ועבר לצוואר שלי.
\" דיני \" ניסיתי לעצור אותו, הוא לא הפסיק.
\" דיני..\" קראתי לו שוב והוא הביט בי במבט שואל.
\" אתה שיכור עכשיו.. לך לישון..\" נאנחתי בעייפות והוא פשוט נשכב לידי ונרדם תוך שנייה.

= יומיים אחרי ~ יום ראשון =
התעוררתי והתחלתי להתארגן לבית ספר. חולצת בית ספר שחורה קצרה שחושפת קצת את הבטן, טרנינג אפור, סווצ\'רט לבן וסניקרס שחורות. תכשיטים, איפור, דאורדורנט ובושם – אני מוכנה.
עברו יומיים מאז הערב ההוא עם דיני, הערב של הנשיקה שלנו.. ומאז.. אני פשוט לא יכולה להפסיק לחשוב על זה. כל כך קשה לי בלעדיו, אני באמת לא יודעת אם אני אצליח להמשיך עם זה.
אחרי שעתיים שהרגישו כאילו אין להם סוף של מדעים והיסטוריה, סוף סוף היה צלצול להפסקה.
\" מאיוש? מה עובר עלייך? \" אליאור התיישבה לידי.
כן.. אני כבר לא יושבת ליד דיני. העבירו אותי מקום לאיזה ילדה חמודה, קוראים לה סיוון.
\" אוף כל כך קשה לי.. אני כל כך אוהבת אותו..\" נאנחתי בעצב, מביטה בדיני שצוחק עם חברים שלו. אבל אני מכירה מספיק זמן את דיני, טוב רק 3 חודשים אבל עדיין זה הרבה זמן יחסית, ואני כבר רואה שזה לא צחוק אמיתי, או חיוך אמיתי. אני פגעתי בו. אני פגעתי בעצמי. פגעתי בשנינו.
\" אני לא מבינה למה נפרדת ממנו.. את אוהבת אותו והוא אותך והיה לכם כל כך טוב ביחד..\" אמרה. היא צודקת, היא כל כך צודקת. רק שהייתה סיבה מאחורי הכל, אני לא סתם אהבלה אמיתית. למרות שתכלס, אני כן אהבלה אמיתית אם וויתרתי על האהבה של החיים שלי בשביל שלא ידעו איזה סוד.
\" אני.. לא יכולה לספר..\" אמרתי מייואשת.
\" נו, מאיה, אני החברה הכי טובה שלך.. תספרי לי..\" ניסתה לשכנע אותי ו….הצליחה.
\" טוב בואי לשירותים, אסור שישמעו פה \" אמרתי וקמתי מהכיסא.
היא גיחכה בהפתעה, אבל באה אחריי.

מנקודת מבט דיני
\" אתה בא לשירותים, חתיך? דווקא מתחשק לי איזה אחד מהיר \" שמעתי לחישה באוזן בזמן שדיברתי עם יוני, חבר שלי. לרגע דמיינתי שזאת מאיה לוחשת לי, מה? ממתי מאיה כזאת ורוצה לשכב איתי בשירותים?
הסתובבתי מודאג, אבל.. זאת לא הייתה מאיה.. לצערי.
\" הרבה זמן לא שמעתי הצעה כזאת ממך \" גיחכתי.
\" הבעיה היא.. שהיית תפוס כבר 3 חודשים.. אבל אני בטוחה שהבעיה הזאת נפתרה.. לא ככה דיני? \"
היא העבירה יד בחשאי על החלק הקדמי של הג\'ינס שלי, בשנייה תפסתי את ידה והלכנו לשירותים של הבנות.

מנקודת מבט מאיה
\" לפני שבוע דיני היה אצלי.. והוא נרדם עליי אז ראיתי טלוויזי-\"
\" נו תגיעי לנקודה החשובה \" זירזה אותי.
\" בקיצור, קיבלתי סמס איום שאם אני לא נפרדת מדיני המישהי הזאת מספרת לכל הבית ספר למה באמת עברתי לבית ספר הזה, ותמציא עליי שמועות שהייתי זונה והתנשקתי עם כל אחד וכו\' וכו\' וכו\'.. ואת היחידה שיודעת למה באמת עברתי.. אפילו דיני לא יודע.. ואם הוא ידע שהמצאתי לו אז..אני ימות \" אמרתי, הדמעות מתחילות לזרום קצת על לחיי.
\" מאיה..\" נאנחה בעצב וחיבקה אותי.
\" אני כל כך מתגעגעת אליו..\" בכיתי בשקט על הכתף שלה.

מנקודת מבט דיני
הפה שלי היה בתוך החזה שלה בזמן שהייתי בתוכה וכל זה היה בתוך תא שירותים קטן בשירותים של הבנות, בבית ספר.
\" אוי אני מתה.. אני מתה..\" היא גנחה בשקט באוזני, נישקתי אותה כדי להשתיק אותה.
נשכתי את החזה שלה בחוזקה, גורם לגניחה חזקה להיפלט מפיה בזמן שתפסתי את הישבן שלה. גמרתי.

מנקודת מבט מאיה
אליאור ניסתה להרגיע אותי, אבל פשוט לא הצליחה. המשכתי לבכות עד שגניחה רועשת מכיוון תא השירותים נשמעה בכל החדר שירותים, הפסקתי לבכות לשנייה. הבטתח באליאור שהייתה מופתעת בדיוק כמוני. איכ, איזה שרמוטות יש בבית ספר הזה. שוכבות עם בנים בתאים של שירותי הבנות. איכס.
\" אני כל כך מתגעגעת אליו אליאור.. אני אוהבת אותו.. כמו אהבלה נתתי לסמס הזה להרוס לי הכל \" המשכתי קצת לבכות לה.
\" זה לא אשמתך, זה האיומים האלה מהטלפון.. אפשר להבין אותך.. ואני בטוחה שגם דיני היה מבין אותך \"

מנקודת מבט דיני
המשכנו להתנשק עוד קצת בתא השירותים, עד שפתאום שמעתי קול מוכר..דיבורים של בנות. סיוון נישקה אותי בצוואר, אז יכולתי לשמוע מה הולך שם מהשיחה של הבנות ההיא.
שמעתי חלקים מהשיחה \"\" בקיצור, קיבלתי סמס איום שאם אני לא נפרדת מדיני המישהי הזאת מספרת לכל הבית ספר למה באמת עברתי לבית ספר הזה, ותמציא עליי שמועות שהייתי זונה והתנשקתי עם כל אחד וכו\' וכו\' וכו\'.. ואת היחידה שיודעת למה באמת עברתי.. אפילו דיני לא יודע.. ואם הוא ידע שהמצאתי לו אז..אני ימות \" \"\" אני כל כך מתגעגעת אליו אליאור.. אני אוהבת אותו.. \"
מה??? מה קורה פה?? זאת.. זאת מאיה..?
על איזה סמס היא מדברת? איזה איום? מה קורה פה?
בדיוק היה צלצול של סוף ההפסקה, סיוון נתנה לי עוד נשיקה קטנה והתלבשנו.

מנקודת מבט של מאיה
\" אני אוהבת אותו אליאור אני מתגעגעת אלי-\" התחלתי להגיד אבל דיבוריי נקטעו כשפתאום הבחנתי בדיני יוצא מהתא של השירותים ואחריו…סיוון?!
הוא הביט בעיניי, הבטתי בו…פגועה כל כך…..

פרק תשע עשרה:
\" אני אוהבת אותו אליאור אני מתגעגעת אלי-\" התחלתי להגיד אבל דיבוריי נקטעו כשפתאום הבחנתי בדיני יוצא מהתא של השירותים ואחריו…סיוון?!
הוא הביט בעיניי, הבטתי בו…פגועה כל כך…..

מנקודת מבט דיני
אני אידיוט. דפוק. מניאק. מגעיל. דוחה. טיפש. מטומטם. מפגר. טמבל. זבל. ו…שיט נגמרו לי הקללות. אני כל כך מניאק, מה אני מזדיין בשירותים עם מישהי בזמן שבאותם שירותים בדיוק, כמה מטרים ממני, מאיה בוכה בגללי. המבט הזה שלה כשהיא ראתה אותי, עם כל הדמעות, שבר אותי. אני כזה אידיוט. מה חשבתי לעצמי?
רק הדבר היחיד שאני לא מבין זה.. על מה היא דיברה? על איזה איומים בסמסים שגרמו לה להיפרד ממני? על מה היא מדברת…?

מנקודת מבט מאיה
ישר אחרי שדיני יצא מהשירותים וסגר אחריו את הדלת, התיישבתי על הרצפה בוכה, הרגליים שלי צמודות לחזה ולבטן שלי ובכיתי. לרגע אחד, כל הזכרונות שלנו עברו בראשי וגרמו לי לבכות עוד יותר..
\" ילדה חדשה הא? \" איזה ילד אחד ניגש אליי.\" מעדיפה שתקרא לי מאיה \"
\" טוב, מאיה \" קרץ לי \" מאיפה באת? \" אמר והתיישב לידי.\" רמת גן, אבל עברתי לת\"א \" חייכתי אליו חיוך קטן.\" למה עזבת שם? \"
\" אהבתי ת\'גוונים בשיער \" צחק ונגע בגוונים השטנים\\בלונדינים שהיו לי בקצוות השיער.
\" מה את אומרת, לעשות לך גם סיור בשירותים? \" קרץ לי.
צחקתי, מבינה את המשמעות הכפולה במשפט \" היית מת \" צחקתי עוד יותר.

\" מסמיקה? \" קרץ לי בזמן שהוציא את הקסדה השנייה מהמטען.
\" לא זה השמש \" מלמלתי בהסח דעת.
\" בואי אני ילמד אותך \" קטע אותי ומשך אותי למים קצת יותר עמוקים.
\" טוב תשכבי ככה על הגלשן \" הסביר לי.
נשכבתי על הבטן על הגלשן. \" וואי איזה תחת יראבי \" אמר.
\" נו דיני ! \" העצתי בו צוחקת.
\" סליחה, פשוט התחת שלך..\" אמר, נושך את שפתו התחתונה.
\" כן המפקד \" צייתתי.
\" הסקסי \"
\" כן המפקד הסקסי \" אמרתי צוחקת.
היינו צמודים, השמש כבר התחילה לשקוע. יד אחת שלו הייתה על המותן שלי וידו השנייה הונחה על הלחי שלי בעדינות. שפתיו רפרפו על שפתיי ברכות משכרת שחירפנה לי את כל החושים.
זאת הייתה כמעט נשיקה כש-

\" מה קרה? \" שאל כשראה ששתינו לא מפסיקות לצחוק.
\" הכל טוב, נ – ש – מ -ה \" אמרתי בציניות. שנייה אחרי זה אני ואליאור נקרענו מצחוק מחדש.

לפתע הרגשתי מישהו תופס בידי ומושך אותי אליו. לפני שעוד הספקתי לשים לב מי זה, שפתיו נתפסו בשפתיי.. הנשיקה הראשונה שלי…
כעבור כמה דקות התנתקנו, ורק אז שמתי לב מי זה. דיני..
\" מצטער, רציתי לעשות את זה כבר מאתמול \" חייך חיוך קטן.
נשכתי לו את השפה התחתונה בהתגרות. \" אל.פאקינג. תתגרי בי \" הוא מגחך בשקט על שפתייה, שואב את השפתיים שלה לשפתיו, מוצץ את השפה שלה וגורם לה להיאנח בפיו.
שמעתי דפיקות על החלון של חדרי. \" דיני? מה אתה עושה פה? \" לחשתי צוחקת.
\" אם את לא יכולה ללכת למסיבה, אני מביא את המסיבה אלייך \" קרץ לי
\" אני במקלחת ! \" צעקתי לה, ובשנייה מצאתי את עצמי בתוך חדר השירותים.
\" מה קרה, התגעגעת? \" צחק דיני כשראה אותי.
\" אני נכנסת \" אמרה ובשנייה אחת קפצתי לתוך המקלחת, כשדיני בתוכה……ערום.
\" אוי תודי בזה כבר, את פשוט חולה לי על התחת \" לחש בקול סקסי וצרוד כזה, מתקרב אליי ומצמיד אותי אל השייש בשירותים ונצמד אליי. ככה שאני בין השייש לדיני.
\" טוב.. הגיע הזמן.. דיני.. אני חולה לך על התחת \" הודתי צוחקת, הוא צחק גם הוא עד שצבטתי אותו בתחת.
\" שובבה \" לחש באוזני ורכן לנשק את שפתיי.
\" את לא מבינה כמה אני אוהב אותך..\" לחש באוזני, מנשק את צווארי ופותח את הרוכסן האחורי של החצאית בעדינות.
היד שלו זזה, מהמותניים שלי, למטה עד הירך, ולפני שיכולתי להגיד עוד משהו, היא כבר הייתה בתוך התחתונים שלי. הגוף שלי קפא, פשוט קפא כשהרגשתי את אצבעותיו בתוכי.
התנשמתי בכבדות, הוא הצמיד אותי עוד יותר לקיר. היינו צמודים לקיר. קברתי את ראשי בצווארו, היד שלו עדיין הייתה בתחתונים שלי. יד אחת שלי החזיקה במפרק כף ידו,היד השנייה שלי הייתה על צד אחד של צווארו בעוד הצד השני היה מכוסה בנשיקות עמוקות שלי.
\" זה נראה כאילו את מחפשת מישהו שיחזור איתך הביתה \" הוא אמר לי.
צחקקתי, כורכת את ידיה מסביב לצווארו. \" למה נראה לך שאני יחפש מישהו לחזור איתו הביתה, כשיש לי אותך.. דיני, תחזור איתי הביתה היום? \" שאלתי בזמן שאני מכניסה את ידיי לכיסים האחוריים במכנס של דיני.

נעלתי את התא והסתובבתי לדיני, דוחפת אותו לעבר הקיר ומנשקת את שפתיי בתשוקה. הוא השחיל את ידיי מתחת לחצאית שלי, תופס בישבן שלי. \" אני כל כך אוהבת אותך \" לחשה בתשוקה.
תוך כדי שנישקתי את צווארו, הוא התחיל להוריד במורד זרועותי את הכתפיות של הגופייה השחורה שלי. לבסוף, נשארתי עם חזייה. \" פאק אני מת. איזה סקסית \" לחש ונישק שוב את שפתיי.
\" אל..א..אל..תפסיק..\" גנחתי בשקט באוזן שלו, גורמת לכל המערכות שלי להידלק במאית השנייה.
\" אני אוהב אותך מאיה, אני אוהב אותך \" לחש גם הוא, נהנה מהליטופים שלי על הקוביות שלו מתחת לחולצה.
\" דיני תתעורר, דיני אל תישן דיני קום כבר ! \" צעקתי עליו, מנערת אותו מכתפיו.
\" דיני קום כבר, זה לא צחוק.. דיני קום כבר \" צעקתי עליו שוב, דמעות בעיניי ואני כולי הסטרית.
\" תתעורר, דיני, דיני תתעורר.. רק נרדמ..\" התחלתי להגיד שפתאום שמתי לב לזכוכית מהחלון של האוטו שהתנפץ תקועה לו בתוך הבטן והאזור קצת מדמם.
\" דיני ! \" צעקתי בוכה.
\" דיני…? \" מאיה התרוממה לפתע, מביטה בי בעיניים רטובות ואדומות.
\" מה קרה? למה את בוכה? \" שאלתי מודאג.
\" דיני ! \" היא צעקה מאושרת
\" את פשוט לא מבינה כמה אני אוהב אותך..\" הוא הזיז את הקופסת צ\'יפס מהרגליים שלי ונשכב מעליי.
\" אח אתה מוחץ אותי \" מלמלתי צוחקת מתחתיו.
\" תפסיקי לגנוח \" עקץ אותי בצחקוק.

פרצתי בבכי מחדש, אליאור חיבקה אותי וניסתה להרגיע אותי.
\" זה לא יעזור מה תגידי עכשיו.. הוא הזדיין איתה בשירותים בזמן שאני בוכה פה שאני מתגעגעת אליו \" בכיתי מחדש. לא יכולתי להאמין, איך דיני, דיני שלי.. איך הוא עושה לי את זה?
\' קופההה לא דיברת איתי הרבה זמן (; \' קיבלתי סמס מזיו.
\" אז את ממשיכה לדבר איתו אני רואה \" אליאור הרימה לעברי גבה.
\" כן..בערך..הוא דווקא ממש נחמד..הוא כל הזמן מפלרטט איתי וזה..\" חייכתי אליה חיוך קטן, מנסה להתעודד.
\' חחח צודק (: \' כתבתי לו חזרה.
\' מזה הייבוש הזה? \'
\' סתם.. בלי מצברוח.. :\\ \'
\' איפה את עכשיו? \'
\' בשירותים של הבניין (: \'
\' וואי עכשיו בכלל עשית לי חשק לבוא (; \'
\' ברגע שאני רואה אותך מכות אתה מקבלללללל \'
\' אני עוד דקה אצלך חכי שנייה \'
\" זיו בא לפה.. את יכולה להשאיר אותנו לבד? \" חייכתי חיוך מתוק לאליאור.
\" אני מצוטטת לכם מהתא של השירותים \" צחקה ונאלצתי להסכים למעשה.
שנייה אחרי זה זיו הגיע……….


תגובות (3)

אה….זה עצוב….בהתחלה לא צלחתי להבין שאלו הזיכרונות שלה.אבל לקרוא את הכל מחדש..זה עצוב,ועוד לחשוב על המצב שכמה ס"מ לידה הוא שכב עם מישהי….
עכשיו אני מרחמת עליה…

02/04/2014 22:29

יוואוו איזה מסכנהה ! ;(

03/04/2014 06:13

תמשיכיי

03/04/2014 06:18
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך