' New Chapter ' פרק 20+21

פרק עשרים:
\" זיו בא לפה.. את יכולה להשאיר אותנו לבד? \" חייכתי חיוך מתוק לאליאור.
\" אני מצוטטת לכם מהתא של השירותים \" צחקה ונאלצתי להסכים למעשה.
שנייה אחרי זה זיו הגיע……….

\" נו מה קורה איתך, קופה? \" התיישב לידי על הרצפה.
\" סתם.. האקס שלי \" נאנחתי בעצב בשתי המילים האחרונות.
\" טוב אני לא הולך להיות החבר ההומו שאת מספרת לו הכל \" אמר ישר.
\" מה קשור? \" גיחכתי.
\" נו טוב, מה קרה עם האקס שלך? \" חיקה אותי.
\" הוא הזדיין עם מישהי עכשיו בשירותים בזמן שאני בוכה לחברה על כמה שאני מתגעגעת אליו..\" אמרתי בעצב.
\" וואה וואה, איזה גבר זיין \" צחק זיו.
\" זיו ! זה לא מצחיק \" התעצבנתי.
ואז, הוא פשוט נישק אותי. מה?

התנשקנו כמה דקות, והייתי בטוחה שזה הרעיון הכי טוב שיש. ככה אני אוכל להתגבר על דיני – אני יהיה עם זיו !
התנתקנו מהנשיקה וזיו הביט בעיניי. האף הגדול שלו בלט, (חהחהחהחה) מודה.
\" מה את אומרת? רוצה להיות זוג? זורם? \" שאל.
\" זורם \" צחקתי ואז הוא נתן לי עוד נשיקה והלך.

מנקודת מבט זיו
\" אני ומאיה ביחד \" כתבתי בווצאפ לעומר, החבר הכי טוב שלי.
\' באמת?? איך הצלחת?? \' כתב.
\' היא בדיוק ראתה את האקס שלה יוצא מהשירותים אחרי שהוא הזדיין עם מישהי בשירותים..שיא הקלות להשיג אותה \' גיחכתי כשקראתי שוב את הסמס.
\' אז בשביל מה אתה איתה? חחחח \'
\' חזה גדול ותחת. זה מה שיש לה וזה מה שאני רוצה (; \'
\' איזה גברררררררררר \'

מנקודת מבט דיני
\" דינוש.. מה קורה איתך? \" סיוון עמדה לידי בקפיטריה כשקניתי אוכל.
\" סתם.. חושב \" חייכתי אליה חיוך קטן.
\" על..? מאיה? דיני.. היא כבר התגברה עלייך.. אתה צריך להבין את זה.. \" נאנחה.
\" התגברה עליי? מה? \" שאלתי מבולבל.
\" כן.. היא עם זיו לוי, מ-יא\'.. לא שמעת? \"
\" מה? \" התעצבנתי.
עזבתי את התור של הקפיטריה, מחזיק בידה של סיוון והולך איתה במהירות ועצבנות לעבר השירותים. סיוון כמובן רק מאושרת מזה.
אחרי שהם שכבנו בשירותים, שוב, דיני הרגיש הרבה יותר רגוע. בעצם לא. הוא לא הרגיש יותר רגוע. אולי קצת, אבל כאב לו. כאב לו שהיא עכשיו עם זיו לוי מיא\', במיוחד כשהוא יודע איזה מן בן אדם זה זיו.

מנקודת מבט מאיה
= כעבור שבוע =
זיו בא אליי היום, הוא כבר אמור להגיע. לא שכחתי מדיני, אני גם לא הכי אוהבת את זיו. זאת אומרת, אני בקטע שלו, אבל לא אוהבת אותו..עוד לא. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על דיני, אני פשוט לא מצליחה. במיוחד כשכל יום בערך אני רואה אותו ואת סיוון יוצאים מהשירותים. זה הורג אותי. ועוד אני חושדת בכלל שסיוון היא זאת שכתבה את הסמסים של האיומים.
\" התגעגעתי קופה \" נכנס אליי לחדר.
\" התגעגעתי גם אני \" חייכתי חיוך קטן, הוא התיישב לידי על המיטה ונישק אותי.
איכשהו, הנשיקה התחממה וכבר הגענו למצב ששנינו שוכבים על המיטה (*לבושיםם*). לפתע הרגשתי את ידיו מתחילות להרים קצת את חולצתי, ואת ידיו עצמן, עולות לעבר החזה שלי.
ניסיתי להתרחק אבל….

פרק עשרים ואחד:
איכשהו, הנשיקה התחממה וכבר הגענו למצב ששנינו שוכבים על המיטה (*לבושיםם*). לפתע הרגשתי את ידיו מתחילות להרים קצת את חולצתי, ואת ידיו עצמן, עולות לעבר החזה שלי.
ניסיתי להתרחק אבל…

הוא רק משך אותי אליו קרוב יותר. \" זיו..\" נאנחתי, מנסה להתרחק ממנו.
\" מה יש לך? \" התרומם ממני.
\" אני לא רוצה לשכב איתך עכשיו \" אמרתי את זה כמובן מאליו.
\" למה לא? את לא אוהבת אותי? \"
\" אני כן…\" שיקרתי \" אבל אנחנו אפילו לא שבוע ביחד אני לא ישר הולכת לשכב איתך \" אמרתי במעט כעס.
\" טוב, אז זה נגמר בינינו \" אמר והלך מהחדר.
כעסתי, נעלבתי, נפגעתי.. והכי הרבה..הייתי עצובה בגלל דיני.

אחרי שהוא הלך ובכיתי קצת, באמת הייתי מאוכזבת. הוא היה איתי רק בשביל לשכב איתי, הרגשתי כזאת נבגדת. הייתי בטוחה שהוא באמת אוהב אותי, ובאמת רוצה אותי. לא חשבתי שהוא אחד כזה שכל מה שהוא מחפש זה חזה גדול ותחת. הייתי בטוחה שהוא באמת אוהב אותי, שהוא באמת רוצה משהו בינינו. דה הוא רוצה משהו בינינו, הוא רוצה שנשכב ואז הוא יפרד ממני. איכס. פשוט בן אדם מגעיל.
אחרי שבכיתי, נרגעתי והלכתי לאכול. לא היה לי יותר מידיי כוח ליום הזה, אז עשיתי שיעורים והתקלחתי. ישר אחרי זה נכנסתי מתחת לשמיכה, ונרדמתי הכי מהר שאני יכולה.

= למחרת – יום שלישי =
לא הייתי עם הרבה מצב רוח, גם דיני לא שלי..וזיו לא שלי.. ו..אוף.
\" מאיוש? מה עובר עלייך? חשבתי שטוב לך עם זיו..\" אליאור התיישבה לידי בזמן שסיוון הלכה להתנשק עם דיני. שרמוטה ואידיוט. אידיוט. אידיוט שאני אוהבת. לא הוא לא אידיוט שאני אוהבת. כן הוא אידיוט. אוף אני אוהבת אותו !!!!!!!!!!!!
\" זיו גמר איתי אתמול..\" נאנחתי בעצב.
\" שכבתם?! \" לחשה בהלם, בהלה – משהו בסגנון.
\" לאלאלאלא מה את אמיתית מה אני זונה כמו סיוון? \" גיחכתי רק מעצם המחשבה.
\" פיו, מזל, רגע אז מזה גמר איתך? \"
\" לא גמר של סקס יאהבלה \" גיחכתי. \" הוא נפרד ממני..\" אמרתי, והעצב הופיע שוב על פניי.
\" מה? למה? \"
\" כי..כי לא רציתי לשכב איתו.. זה כל מה שהוא חיפש בי..\" אמרתי, דמעות זולגות על עיניי.

מנקודת מבט דיני
\" משהו קרה למאיה.. אני חייב ללכת לראו-\" \" הכל בסדר איתה, אתם כבר לא ביחד ואם היא נפרדה ממך סימן שהיא לא רוצה גם שתהיו ביחד.. תעזוב אותה \" אמרה סיוון וחזרה לנשק אותי.
זרמתי איתה, למרות שבמחשבות שלי כל הזמן חשבתי על מאיה. מה קרה לה? היא לא אחת שבוכה מול אנשים.. כנראה שזה משהו רציני אם היא באמת בוכה. מולי היא אפילו לא בכתה, אולי רק פעם אחת..כשהיא נפרדה ממני. לפתע היא פשוט קמה, וברחה מאליאור..רצה החוצה.\" שנייה.. \" ניסיתי להפסיק את סיוון מהנשיקה הזאת. בחיי היא לא כזאת יודעת לנשק, היא לא כמו מאיה.
\" סיוו-\" היא המשיכה לנשק אותי. \" סיוון \" עצרתי אותה, מזיז אותה ממני והולך לאליאור. אני חייב לראות מה הולך עם מאיה. אני חייב.

\" אליאור ! \" קראתי לה לפני שהיא יצאה מהכיתה, בטח רוצה לרוץ אחרי מאיה.
\" דיני זה לא זמן מתאים עכשיו \" אמרה במהירות והתכוונה ללכת ותפסתי בידה וקירבתי אותה אליי.
\" מה קורה לה? \" שאלתי, והיא כבר הבינה לבד על מי אני מדבר.
\" מאיה? היא.. אני לא יכולה לספר לך.. במיוחד לא לך.. היא רצה החוצה ואני צריכה לדבר אית-\"
\" תלמידים נא להיכנס לכיתה \" שולה המורה להיסטוריה נכנסה לכיתה.
\" זה כולל אותך אליאור \" אמרה כשראתה שליאור מנסה להתחמק ממנה.
\" שולה אני חייב לשתות כואב לי הראש כל היום אני יכול? \" ניסיתי את מזלי.
\" תעשה את זה מהר דני \" נאנחה בייאוש.
\" זה דין \" אמרתי, מגחך.
\" אה נכון, טוב דני לך מהר \" אמרה.
\" מכוערת \" מלמלתי כשרצתי החוצה.. למאיה.

מנקודת מבט מאיה
ישבתי בחוץ, מאחורי הבניין בוכה את כל כולי.
נזכרת בכל הרגעים הקשים שעברתי מאז הפרידה עם דיני. איך אני בכיתי על אליאור בשירותים, והגניחה הזאת מהתא שירותים.. חשבתי שזה כל זוג אפשרי.. רק לא דיני.. לא דיני שלי. דין שלי, דיני שאני כל כך אוהבת.
וכל השבוע הזה, איך שכל יום בערך ראיתי אותו ואת סיוון יוצאים מהתא שירותים. חוץ מיום אחד שהוא לא הגיע, עדיין לא הבנתי למה. בשיעור, כשהמורה הקריאה את שמו והוא לא היה, סיוון תפסה תחת. \" דינוש לא הגיע היום.. אני חושבת שהוא חולה \" היא אמרה למורה. ברגע אחד כמעט תלשתי לה את השיער מהראש, משאירה אותה קרחת ומכוערת. אני לא מפסיקה לחשוב על הסמס איום שקיבלתי אז, כשהייתי צריכה להיפרד מדיני שלי.. מהילד שאני הכי אוהבת בעולם.
ואיך היום הם התנשקו בכיתה, כאילו אני לא שם. איך היה לו לב? אולי היא הכריחה אותו? אוף אני לא יודעת. בכיתי עוד, עד ששמעתי צעדים. התקפלתי בתוך עצמי, עדיין יושבת על החול שבטח לכלך לי את כל התחת. זאת אומרת, את המכנס, באזור של התחת. נו הבנתן בקיצור. סה.
\" ילדה חדשה אה? \" שמעתי את קולו.
\" ילדה חדשה הא? \" איזה ילד אחד ניגש אליי.\" מעדיפה שתקרא לי מאיה \". – (פלאשבק).
\" מעדיפה שתקרא לי מאיה \" חייכתי חיוך קטנטן, לא הייתי עם הראש אליו. הראש שלי היה בתוך הידיים שלי. לא רציתי להראות לו שאני בוכה, אני לא אוהבת לבכות ליד אנשים.. אני לא מסוגלת לבכות ליד אחרים. חוץ מהמשפחה שלי אני לא מסוגלת לבכות מול אנשים אחרים.
\" מותר לבכות לפעמים.. את יודעת? \" הוא שבר שתיקה של כמה דקות, עדיין עומד מולי, מסתיר את השם מעיניי.
הרמתי את המבט אליו, מביטה בו. הלב שלי כל כך כאב. אני כל כך אוהבת אותו.
בשנייה אחת התרוממתי, ובשנייה השנייה כבר חיבקתי אותו חזק, מתפרקת בבכי על החזה שלו…


תגובות (5)

תמשיכיי

03/04/2014 14:06

תמשייכיי דחווףף !"

03/04/2014 16:48

הגיע הזמן באמת!!
סוף סוף הם עשו קשר כל שהוא…

03/04/2014 16:58

את מעלה עוד היום?

03/04/2014 17:43
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך