תגיבו מהרמהר כי אני רוצה כבר לפרסם פה את השני פרקים האחרונים לסיפור !! ולהתחיל כבר חדשש

' New Chapter ' פרק 22+23

תגיבו מהרמהר כי אני רוצה כבר לפרסם פה את השני פרקים האחרונים לסיפור !! ולהתחיל כבר חדשש

פרק עשרים ושתיים:
\" מותר לבכות לפעמים.. את יודעת? \" הוא שבר שתיקה של כמה דקות, עדיין עומד מולי, מסתיר את השם מעיניי.
הרמתי את המבט אליו, מביטה בו. הלב שלי כל כך כאב. אני כל כך אוהבת אותו.
בשנייה אחת התרוממתי, ובשנייה השנייה כבר חיבקתי אותו חזק, מתפרקת בבכי על החזה שלו…

\" ששש..תרגעי.. הכל בסדר..\" ניסה להרגיע אותי, מחבק אותי חזק ומלטף את גבי תוך כדי.
\" שום דבר לא בסדר ! אני שונאת את החיים שלי ! \" בכיתי עוד יותר.
\" את לא שונאת את החיים שלך.. תרגעי.. את רוצה לספר לי מה קרה? \" שאל, מרחיק אותי קצת ממנו ומנגב את הדמעות שזלגו מתחת לעיניי ועל לחיי.
בערך דקה אחרי זה מצאתי את שנינו יושבים על החול. זאת אומרת, דיני יושב על החול ואני יושבת עליו במן תנוחה מוזרה כזאת שהראש שלי על החזה שלו. בכיתי עליו, מזה בכיתי? התפרקתי לגמרי. הייתי לגמרי מופתעת מעצמי שאני מסוגלת לבכות ככה, לבכות בכללי, מול אנשים שהם לא המשפחה שלי.
\" מה קורה איתך? מאיוש.. את רוצה לספר לי מה קרה? \"
\" אתה יודע.. לבכות על אליאור בשירותים על כמה שאני מתגעגעת אלייך ואז שנייה אחרי זה לראות אותך יוצא מהתא שירותים עם סיוון רק היה הדבר הראשון שהרס אותי..\" אמרתי לפתע.
אולי זה היה קצת מגעיל, ולא יפה לעלות את זה בשיחה שהוא מנסה לעזור לי, ואז לעקוץ אותו בקטנה ובכללי לעלות את הנושא הזה. אבל עדיין, הרגיש לי חשוב להגיד את זה. אם הוא זה שרצה שאני יספר לו מה קרה, זה חלק ממה שהורס אותי, ממה שאני חושבת זה אחד מהקטעים הכי כואבים שהיו לי השבוע. כל יום לראות את שניהם יוצאים מהשירותים עם שפתיים נפוחות וסיוון עם חיוך על הפנים. זה כאב לי כל כך כא-
\" אני מצטער מאיה.. על כל השבוע הזה שהיית צריכה לראות אותנו.. זה היה דפוק לגמרי.. ואני.. פשוט רציתי לנסות להראות לך שהתגברתי עלייך..לנסות להתגבר עלייך.. אבל זה לא הלך לי.. אני לא פאקינג מפסיק לחשוב עלייך.. אני פשוט לא יכול להפסיק..\" הביט בעיניי.
חייכית חיוך קטן, הוא נישק את המצח שלי. \" חשבתי שאת עם זיו..\" אמר לפתע, אחרי שתיקה של חצי דקה בערך.
\" גם אני חשבתי..\" אמרתי בשקט.
\" מזה אומר גם אני חשבתי? \" הביט בי.
\" הוא סתם רצה לשכב איתי.. גם סתיו.. חברה שלי מהתיכון הקודם.. היא אמרה שהוא כל הזמן מרכל עליי איתם.. עזוב אני לא רוצה אפילו לחשוב איך יכולתי להיות איתו כמעט פאקינג שבוע.\" אמרתי, הדמעות זולגות על לחיי.
\" היי, יפיפיה, את לא צריכה לבכות\" הביט בי, מנשק בעדינות כל דמעה שזלגה לה על הלחי שלי.
\" תודה דיני.. על עכשיו וזה.. לא היית צריך.. היית צריך להמשיך להתנשק עם סיוון אם רצי-\" הוא קטע אותי,
\" איכס למה נראה לך? \" גיחך \" היא מנשקת כמו איזה עכבר \" צחק.
\" טוב אז תודה שבאת והפסקת להתנשק עם הכלבה הזאת \" מלמלתי והוא צחק.
\" אני דווקא חושב שהיא יותר בכיוון של בבון \" אמר לפתע, בלי קשר לכלום אחרי כמה דקות.
צחקתי, מצמידה את הידיים שלו עוד יותר לביטני ומלטפת את ידיו.
\" אני לא יודעת אם אני יוכל עכשיו ממש לחזור אלי-\" התחלתי להגיד אבל שוב, כרגיל, הוא קטע אותי.
\" אני לא מצפה שנחזור כבר עכשיו.. ניתן לזמן לעשות את שלו.. מסכימה? \"
\" מסכימה \" חייכתי ופתאום הגענו למצב ששפתיו במרחק נגיעה משפתיי והנשימות שלנו מתערבבות…..
זאת הייתה כמעט נשיקה, עד שהיה צלצול ונאלצנו לקום ולהיכנס לשיעור הבא. למרות שתכלס, לא רציתי לחזור לשיעור, בכלל לא. רציתי להבריז עם דיני בחוץ ולהנות איתו ולהתחבק ולהתנש-להיות איתו.
\" אם זה יעודד אותך.. בחמישי עד שבת נוסעים לדרום לצימר..\" אמר.
\" אני ואתה? \" שאלתי, קצת לחוצה.
\" מה את נלחצת \" צחק \" כולנו, לכבוד היומולדת של אליאור \" הסביר.
\" פאק נכון, זה השבוע.. למה היא לא אמרה לי את זה? \"
\" כנראה שלא הספיקה..בגלל…\" הוא גיחך לבסוף, זוכה לנשיקה בלחי ממני.

מנקודת מבט סיוון
הכל הלך לפי התוכנית ! אני באמת לא מבינה מה נהרס והתפקשש פה בדרך !!
דיני היה עם מאיה, שלחתי למאיה סמס איום, היא נפרדה ממנו, אני והוא שכבנו בשירותים וגם אצלו בערב כל השבוע, והוא עדיין רודף אחריה האידיוט ! אוף !

פרק עשרים ושלוש:
מנקודת מבט סיוון
הכל הלך לפי התוכנית ! אני באמת לא מבינה מה נהרס והתפקשש פה בדרך !!
דיני היה עם מאיה, שלחתי למאיה סמס איום, היא נפרדה ממנו, אני והוא שכבנובשירותים וגם אצלו בערב כל השבוע, והוא עדיין רודף אחריה האידיוט ! אוף !

מנקודת מבט מאיה
= כעבור יומיים – יום חמישי=
סוף סוף כבר חופש חנוכה והיום אנחנו נוסעים לצימר בדרום לכבוד היומולדת 16 של אליאור.
\" נו כבר סיימת לארוז? \" אליאור ודיני נכנסו לחדר שלי.
\" לא שנייה רק הרגע התעוררתי \" פיהקתי.
\" מה?! את רצינית?! דיני בוא עכשיו מארגנים לה תיק \" אמרה אליאור במהירות ודחפה אותי למקלחת כדי שאני אתקלח ואארוז את כל המוצרי טיפוח ואיפור שלי.
אחרי שהתקלחתי וארזתי את החפצים שלי, נכנסתי לבושה לחדר שינה שלי ומצאתי שם את דיני ואליאור אורזים לי במהירות. \" טוב בגלל שאני עסוקה בלבחור לה בגדים לך תארוז לה הלבשה תחתונה \" אמרה, לא שמה לב שאני בכניסה לחדר.
\" לאלאלאלא זה בסדר אני יארוז את זה \" רצתי לחדר ארונות אבל……דיני הקדים אותי בחיוך גדול ושובב.
\" ואו איזה חזייה יפה \" נופף מולי עם החזייה הסגולה שלי, מצמיד אותי אליו.
\" די שתוק \" צחקתי וחטפתי ממנו את החזייה.
הוא הצמיד אותי אליו עוד יותר, היינו שנינו צמודים לקיר, שפתיו רפרפו מעל שפתיי והנשימה שלנו התערבה זה בזו. שפתינו גיששו אחת לשנייה, שפתיו הונחו בעדינות על שפתיי, עדיין לא ממש נשיקה רק מגע בין השפתיי-
\" נו סיימתם לארוז?! \" אליאור צעקה לנו ושנינו התרחקנו אחד מהשני במהירות.

\" טוב אני לא יודעת מה איתכם אבל אני רעבה \" צעקה גל ברחבי הצימר.
\" תרגעי שנייה הינה הולכים לאכול צהריים \" עידו צחק עליה.
\" מה תרצי להזמין? \"המלצר פנה אליי.
\" אני לא ממש רע-\" התחלתי להגיד אבל דיני קטע אותי. \" היא תיקח רביולי גבינה עם פרזמן בצד וכוס מים עם הרבה קרח \".
הופתעתי, לא חשבתי שהוא זוכר מה אני אוהבת להזמין ולאכול במסעדות איטלקיות.
חייכתי אליו חיוך קטן, \" אני כבר חוזרת \" מלמלתי בחיוך כשהטלפון שלי התחיל לצלצל.

יצאתי החוצה, זה לא היה שיחה נכנסת זה היה תמונה של…פאק !
מספר חסוי שלח לי תמונה מלפני שבוע של סיוון ודין מתנשקים בשירותים. יופי ממש יופי.
התיישבתי על ספסל בחוץ, היה יום שמש בהיר, השעה כבר הייתה 16:30 והשמש כבר הייתה בדרך לשקיעה.
בדיוק בשביל מולי, התלהכו להם זוג צעיר, הם נראים בני 18+ גדולים מאיתנו, אבל הם היו נראים..כל כך..מאוהבים. הם הלכו יד ביד, מידי פעם הוא העביר ליטוף עדין על הגב התחתון שלה, נותן לה נשיקות קטנות בצוואר כל כמה דקות. לפתע, הרגשתי את השפתיים שלי נרטבות, את הפנים שלי. הרמתי את מבטי למעלה, אל עבר לשמיים. לא יורד גשם בכלל. נגעתי בלחיי, מרגישה דמעות. פשוט ככה. התחלתי לבכות בלי לשים לב אפילו. אני כל כך מתגעגעת לדיני, אני מתגעגעת לכל הנשיקות, החיבוקים, המילים היפות, השינה אחד אצל השני, הכפיות כשאנחנו נרדמים, ההיקים שיש לי אחרי שהוא מנשק אותי, הריח שלו..המגע שלו.. הצחוקים שלו, הוא עצמו. הוא חסר לי.
אני לא מבינה מה התמונה הזאת, ומה יהיה איתי ועם דיני מפה והלא- \" אני אוהב אותך, מאיה \" המחשבות שלי נקטעו על ידי הקול המוכר והאהוב עליי.
הסטתי את מבטי מהזוג החמוד הזה בשביל, והרמתי את מבטי אל דיני.
שתקתי, מביטה בעיניים המדהימות האלה שלו שאני מרגישה שאני פשוט מאבדת את עצמי בתוך העיניים שלו. הוא הסתכל עליי גם, נושך את השפה התחתונה שלו ומתיישב לידי.
הוא הוציא סיגרייה מהכיס, \" אתה מעשן? \" הופתעתי.
\" לא הרבה.. בעיקר מאז שהפרדנו ומאז ש…\" התחיל להגיד והשתתק.
\" מאז ש..? \" השלמתי, מצפה לתשובה.
\" כלום לא משנה..\" מלמל והדליק את הסיגרייה. אני חייבת להודות, כשדיני מעשן, הוא פשוט נראה הדבר הכי סקסי בעולם.
\" אבל מה עם הספורט? זה הורס לך את הבריאות..\" שאלתי.
\" אני מעשן פעם בתקופה קשה..\" נאנח.
\" אתה בתקופה קשה? \" שאלתי בשקט, היד שלי מגששת אל עבר כף ידו שנשענה על הספסל, נמצאת ממש ליד הרגל שלי.
\" קשה לראות שכן, אה? \" גיחך בעצב והוציא את העשן מהפה.
\" ומתי הייתה התקופה הקשה האחרונה שלך? \"
\" לפני.. שנה בערך.. אני בקושי מעשן מאיוש.. זה באמת מקרה נדיר אם אני מעשן \" אמר ולקח עוד שאיפה.

\" I won\'t let you go, now you know.. I\'ve been crazy for you all this time..\" הוא התחיל לשיר לי בשקט בשקט, בלחש, באוזן שלי. גורם לצמרמורות בלתי פוסקות בכל הגוף שלי.
\"I\'ve kept it closeAlways hoping With a heart on fire \" השלמתי את השיר בשקט, הפנים שלנו היו קרובות אחת לשנייה, לחשתי לו את החלק של השיר, מביטה בשפתיו.
לאט לאט שפתינו גששו אחת אל עבר השנייה, התנשקנו.


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייייי

03/04/2014 21:06

תמשיכיי

03/04/2014 21:13

תמשיכיייייי

03/04/2014 21:14

תמשיכיי

03/04/2014 21:15

קוראת חדשהה מושלםםם תמשיכייייי

03/04/2014 21:40
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך