' New Chapter ' פרק 3

פרק שלישי:
התקרבנו אחד לשנייה, הנשיקה הראשונה שלי, סוף כל סוף. כן, גיל 15 וחצי קצת מאוחר, אבל אז מה הנשיקה הראשונה שלי קורת כאן ועכשיו.
שפתיו רפרפו על שפתיי ברכות משכרת שחירפנה לי את כל החושים.
זאת הייתה כמעט נשיקה כש- " דיני? מה קורה גבר? " אחד החברים שלו הפריע לנו.
ועל זה נאמר? כוסעמק.

למחרת התארגנתי לבית ספר. לבשתי חולצת בית ספר כחולה צמודה עם מחשוף קטן ומחמיא. מעל לבשתי חולצה משובצת שחור לבן אפור. לבשתי אותה פתוחה, כמו ג'קט וקיפלתי את השרוול עד המרפק. וכמובן, שורט לבן קצרצר. לא קצר מידיי, אבל הוא מחסה את התחת בלבד, לא יותר. אבל שום חלק מהתחת לא מציץ, משאיר מקום לדמיון. ענדתי עגילי חישוק גדולים מזהב ואת הטבעת שסבתא שלי (ז"ל) השאירה בשבילי לפני שנפטרה.
בושם של וויקטוריה סיקרט כמובן, דאורדורנט, איי לינר עם שפיץ, מסקרה ואודם ורדרד בהיר. אני מוכנה !

" וואו ! אני מתה על המכנס שלך ! מאיפה הוא? " איזה ילדה שאלה אותי כשנכנסתי לכיתה.
" מפוראבר 21 " חייכתי אליה.
" אה, שכחתי להציג את עצמי, אני נועה. מאיה, נכון? "
" זאת אני " גיחכתי והיא צחקה.
הלכתי לשבת במקום שלי, דיני עדיין לא הגיע. אחרי אתמול, היה מושלם, וואו, דיברנו קצת בווצאפ. היום הוא כתב לי בוקר טוב. הוא כל כך חמוד !
" שמעתי שנפגשת אתמול עם דיני…? " אליאור התיישבה לידי בחיוך.
" איך את יודעת? " צחקתי.
" הוא סיפר לי, אנחנו חברים ממש טובים " צחקה גם היא.
" מה הוא סיפר לך? " שאלתי בשקט, מרימה לעברה גבה.
" שהלכתם אתמול לים " חייכה " ושהוא לימד אותך לגלוש " קרצה לי.
" כן.. חח.. זה היה ממש כיף " הסכמתי.
" ו….עוד משהו, אבל לפני זה, יש משהו שאת רוצה לספר לי שקרה? " שאלה בתמימות מזוייפת.
" או.. יותר נכון.. כמעט קרה? " קרצה לי.
" התנשקנו ! " לחשתי לה בשקט. " יותר נכון..כמעט " אמרתי מבואסת שנייה אחרי זה.
" או מי גאד !! אז מה אם זה כמעט ! העיקר שאת רואה שהוא בקטע שלך !! " אמרה נרגשת.
" כן.. לפחות זה " ניסיתי להתעודד.
" זה היה כזה ברור שהוא בקטע שלך ! יואו אני כל כך שמחה בשבילך ! " אמרה לי בהתרגשות וחיבקה אותי.
צחקתי וחיבקתי אותה גם.
כל כך הרבה זמן חברות לא פירגנו לי, במיוחד על משהו שקשור בבנים – חשבתי לעצמי.
" מחר יש לו יומולדת, את יודעת? " שאלה לפתע כעבור…דקה (?) של שתיקה מצד שתינו.
" באמת? בן כמה הוא יהיה? " שאלתי מופתעת.
" 16. הוא נחשב הזקן של הכיתה " צחקה ואני צחקתי איתה.

" מה כל כך מצחיק? " שמעתי את הקול המוכר מאחורינו.
" דיני ! " אליאור קפצה בבהלה וצחקה, מחבקת אותו.
" מה קרה? " שאל כשראה ששתינו לא מפסיקות לצחוק.
" הכל טוב, נ – ש – מ -ה " אמרתי בציניות. שנייה אחרי זה אני ואליאור נקרענו מצחוק מחדש.
" מישהי פה התעוררה על הצד היפה שלה " צחק בפלרטטנות אחרי שאליאור הלכה למקום הישיבה שלה.
" מעדיף שאני יתעורר על הצד המכוער שלי? " גיחכתי.
" אין בך כזה, את יותר מידיי יפה בשביל צד מכוער " אמר וחייך אליי חיוך קטן, מניח את התיק שלו על השולחן.
" חמודי " מלמלתי צוחקת כמו איזה דודה בת 50 וצבטתי את הלחיים שלו.

המורה נכנסה לכיתה והתחילה לדבר ולחפור. " אז אני רק רוצה לעבור שוב על החוקים של בית הספר. חולצת בית ספר היא חובה עם סמל. אפשר לבוא עם משהו מעל, אבל חובה שיהיה סמל. אסור קעקו-" התחילה להגיד כש- " כיתה נחמדה שלי, היום ב21:00 מסיבה בפאב על החוף ! אין אחד שלא מגיע ! יומולדת 16 !! " דיני צעק לפתע, קוטע את דבריה של המורה.
היו כל מיני התלחששויות של " איזה כיף מסיבה " " יואו איך אני מחכה " " מה ללבוש? " " איך אני בקטע של להשתכר " ועוד כל מיני כאלה.
" תודה שקטעת אותי, דין " אמרה המורה לדיני בחיוך שהיה כל כך שקוף שהוא מזוייף.
" אין בעד מה, אהבה שלי " צעק לה ועשה לה נשיקה באוויר.
ראיתי את המורה לוקחת נשימה עמוקה כדי לא לצרוח עליו, ובמקום זה חייכה אליו חיוך קטנטן ומתאמץ.

" רוצה לבוא אליי לפני המסיבה? " שאלה אותי אליאור
" בטח !! ברור ! " הסכמתי מיד.
איזה כיף ! אחרי כל כך הרבה זמן שלא הלכתי לחברה מהכיתה, סוף כל סוף !!
" יופי, אני חייבת עזרה בלהתארגן ומה ללבוש !! ואת נראית אופנתית כזאת ומבינה, אז את בטוח תעזרי " צחקה בהתרגשות." בטח שאני יעזור לך " חייכתי אליה וצחקתי גם.
" אני אזמין גם את נועה ושקד, בסדר? " שאלה.
" את נועה הכרתי, אני עדיין לא ממש יודעת מי זאת שקד " חייכתי במבוכה.
" הן שתי בנות מדהימות, הן יבואו גם להתארגן איתנו, בסדר? " שאלה, מוודה שאני בסדר עם זה.
אבל תכלס, למה שאני לא יהיה בסדר עם זה? עוד בנות, עוד חברות חדשות !!

" את באה היום בערב, כן? " לחישה נעימה בריח מנטה קטעה את מחשבותיי בשיעור תנך.
" בטח, נראה לך שלא? " גיחכתי, מביטה בו.
הוא כזה חתיך, ויש לו חיוך כל כך כובש, הוא פשוט מדהים.
" פחדתי שתרצי להבריז לדיני גולד " צחק.
" אל תדאג, אני לא. המסיבה הזאת, באה לי בטוב, יותר מידיי טוב " קרצתי לו.
" מה את מתכננת? שובבה " קרץ לי.
" מה שאתה מתכנן " לחשתי לו בקול מפתה וישר נשמע הצלצול, קמתי והלכתי לשולחן של אליאור ונועה.
" מה עשית שם? את ודיני? " צחקה אליאור.
" סתם.. כלום " גיחכתי וישר העברתי נושא למה אפשר ללבוש למסיבה.

מנקודת מבט של דין
" מה היא לחשה לך שם? " אורי, חבר טוב שלי (בלונדיני נמוך) שאל אותי אחרי שמאיה הלכה.
לא עניתי לו בהתחלה, פשוט בהיתי במאיה. היא כזאת יפה, ויש לה גוף של איזה פאקינג דוגמנית, נשבע.
כל הפגמים שיש לה בגוף הופכים לשלמות, והפגמים האלה זה רק צלקת שראיתי שיש לה בבטן. מעניין אותי ממה זה, אבל לא שאלתי אותה. תכלס, אני מכיר אותה רק יומיים וזה לא במקום לשאול אותה עדיין.
" סתם.. אני.. פאק איט.." מלמלתי.
" אתה מאוהב אחי, או שאני מדמיין? " צחק עליי.
זין. שיצחק עליי. הדבר האחרון שאכפת לי זה מה חושבים עליי.
" פאקינג כן " אמרתי, עדיין מסתכל על מאיה.

מנקודת מבט של מאיה
" דיני כל הזמן מסתכל עלייך " נועה לחשה לי.
" באמת? " שאלתי, לא מסתכלת עליו בחזרה. זה יהיה ממש מביך עם המבט שלנו יפגש.
" כן, מה הולך ביניכם? " שאלה בצחקוק קטן.
" הכל הולך ביניהם ! " אליאור אמרה בהתרגשות
" אליאור ! " גערתי בה צוחקת.
אני לא רוצה קטעים של קנאה מבנות אחרות, זה מה שחסר לי.
" אל תדאגי, יש לי חבר " נועה הרגיעה אותי, שנייה אחרי זה אני ואליאור סיפרנו לה הכל.

כבר 19:30 ואני, נועה ושקד אצל אליאור בבית. יש לה חדר ממש יפה, חייבת להודות. התחברתי יותר לשקד, היא ממש חמודה. מסתבר ששלושתן בעצם ב'חבורה' של דיני. הן ממש חמודות, באמת, אחת אחת מיוחדת בדרך שלה.
אני לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=114583225
ועזרתי לאליאור לבחור ובסוף החלטנו שהיא תלבש את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=114583631
נועה לבשה שמלת מקסי שחורה וצמודה עם עקבים בצבע קרם. היא התאפרה עם צלליות סגולות, מראה מעושן כזה עם אודם ורוד בהיר בהיר.
שקד לבשה ג'ינס צמוד וגופייה לבנה בתוך הג'ינס. עקבים שחורים. היא שמה איי לינר, צלליות ומסקרה וכמובן אודם אדום.

הגענו לפאב, ויש לי הרגשה, שזה הולך להיות ערב מושלם !!


תגובות (1)

הצלקת הזו אמורה להפחיד אותי?……
כאילו,על העבר שלה

31/03/2014 13:00
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך