' New Chapter ' פרק 5

פרק חמישי:
מלא ערסים העבירו ידיים על המותניים שלי, מה שלא הייתי רגילה כל כך. זה לא הרתיע או הפחיד אותי, אני לא אחת שמפחדת מכל מיני דברים כאלה.
יצאתי החוצה, ולפתע הרגשתי מישהו תופס בידי ומושך אותי אליו. לפני שעוד הספקתי לשים לב מי זה, שפתיו נתפסו בשפתיי.. הנשיקה הראשונה שלי…
אני לא יודעת למה המשכתי להתנשק עם אותו אחד, אבל הרגשתי שזה לא מישהו זר, שאני מכירה אותו.
הנשיקה הייתה ממש לוהטת, והיא התחממה מרגע לרגע.
כעבור כמה דקות התנתקנו, ורק אז שמתי לב מי זה. דיני..
" מצטער, רציתי לעשות את זה כבר מאתמול " חייך חיוך קטן, מתנשף בכבדות כתוצאה מהנשיקה מקודם.
" זה בסדר, אהבתי את זה.. אפילו מאוד " חייכתי במתיקות.
המתיקות הזאת ממש עזרה לי, כי בסופו של דבר הוא רכן לעברי ונישק אותי שוב.

זה כבר היה סוף המסיבה, כולם היו שיכורים. חלק שיכורים, חלק מחוקים לגמרי, חלק מחוקים בקטנה, חלק לא שיכורים (מפתיע – אני יודעת) וחלק סתם היו..מסטולים (?)
אני הייתי מהמסטולים מאלכוהול, נגיד את זה ככה. אני ודיני רקדנו צמוד צמוד, הפתעתי את עצמי – מודה. בחיים לא הייתי ככה קרובה למישהו, כאילו בקטע של מסיבה. לא שממש הלכתי למסיבות… אבל, גם בכללי, עם ידידים בחיים לא הייתי ממש מתחבקת או רוקדת כזה צמוד.
דיני היה שיכור כמוני, אולי קצת פחות.. אבל זה לא מה שבאמת הזיז לי.
יד אחת של מאיה מונפת באוויר, רוקדת לפי הקצב, בזמן שהיא צמודה ביותר לדיני שמנשק את צווארה תוך כדי שידיו כרוכות סביב מותנייה.
אחח, אם רק הייתי יודעת כמה טוב זה נשיקות בצוואר… מאיה חושבת לעצמה. אחרי הכל, הוא החבר הראשון שלה, ההתנסות הראשונה שלה בנושא הזה.
הם רוקדים צמודים צמודים, שותקים אבל מרוצים – רקודים לצלילי המוזיקה הרועשת והלא איטית להפליא. הכל שקט ורגוע, אבל בו זמנית כל כך מלא להט וכל כך.. לא רגוע.
לפתע, ידיו של דיני מחליקות אל ישבנה של מאיה, מעל החצאית כמובן, מחזיקות אותו בשלמותו. למאיה אין בעיה, אולי אם היא הייתה פיקחת היא כן הייתה מעירה או משהו, אבל מכיוון שהיא כל כך שיכורה עכשיו.. זה דיי אחד הדברים שהכי לא מעסיקים אותה כרגע.
היא צוחקת ונושקת לשפתיו המלאות והמשורטטות של דיני, נושכת לו את השפה התחתונה בהתגרות.
" אל.פאקינג. תתגרי בי " הוא מגחך בשקט על שפתייה, שואב את השפתיים שלה לשפתיו, מוצץ את השפה שלה וגורם לה להיאנח בפיו. אה, אז ככה נשמעת אנחה מנשיקות.. היא חושבת לעצמה שוב.

" בואי שנייה החוצה " הוא אומר לה, יותר נכון – לוחש לה באוזן בקול הצרוד והסקסי שלו.
היא מסכימה ישר, הולכת איתו אל מחוץ למועדון. הוא מוביל אותה לאיזה חלק קטן וקצת מבודד בחוף.
הוא מתיישב בפיסוק ומסמן "לשבת עליו.
" רק שלא תמחץ לי מרוב השומן שלי " היא צוחקת.
" אני בטוח " צחק גם הוא.
" תגידי.. לאן הגעת הכי רחוק עם מישהו? " שאל לפתע, אחרי שתיקה של כמה שניות.
" לא שאלת את זה עכשיו " היא צחקה, מסמיקה מבושה ומודה לאלוהים שהיא עם הגב אליו והוא לא רואה כמה היא מסמיקה עכשיו.
" נו, לאן הגעת הכי רחוק עם מישהו? " שאל שוב, חוזר על דבריו מחדש.
" זה ממש מביך " גיחכתי במבוכה מתכרבל בחזה השרירי שלו בעוד ידיו החסונות עוטפות אותי בחיבוק.
" למה הנושא בכלל צריך לעלות? " הוספתי.
" כדי שאני אדע מה מחכה לי בהמשך " אמר.
הלב שלי, הפסיק לפעום. מודה.

" לא ממש היה לי משהו.. נגיד את זה ככה " המבוכה נשמע בקולי.
" באמת? " שאל מופתע.
" נודרת לך " צחקקתי במבוכה – שוב.
" התנשקת פעם? " שאל.
" איתך " גיחכתי, קוברת את ראשי בין ידיי.
" אל תתביישי יפה שלי, אני אוהב בנות טהורות " צחק וליטף את שיערי ברכות שעדיין לא יצא לי לחוות.
דההההההההה, לא יצא לי לחוות ! כי לא היה לי קטע כזה עם מישהו חוץ מדיני !!!!!! אהבלה.
" תגיד עוד פעם אחת שאני טהורה ואני מזיינת לך את הצורה " צחקתי.
" טהורה " התגרה בי.
תפסתי בפניו ונישקתי אותו נשיקה סוערת.
הנשיקה התעצמה, וברגע אחד כבר מצאתי את עצמי מתחתיו, כשהוא שוכב מעליי. החבר הקטן שלו התעורר לחיים והרגשתי אותו על בטני. מפתיע, אבל זה לא הרגיש לי מביך\מלחיץ או מוזר, בכלל.
התנשקנו בתשוקה מטורפת, והרגשתי בעננים. אשכרה גן עדן.
אם "החברות" שלי משנה שעברה היו רואות אותי עכשיו, עזבו את החברות ! השכבה שלי ! בערב אחד שברתי את כל הגבולות שלי. והשבירה הזאת של הגבולות, היציאה מהשגרה הזאת, עשתה לי כל כך טוב.
בערך אחד שתיתי בפעם הראשונה, השתכרתי בפעם הראשונה, התנשקתי בפעם הראשונה, רקדתי עם מישהו בפעם הראשונה. כל כך הרבה דברים ראשונים עשיתי במסיבה הזאת !!!!!!!!!!!
בחיים אף אחד לא חשב לעצמו שאני, מאיה חן, תשתה, תשתכר, תהיה עם מישהו בכלל. הוכחתי את עצמי בגדול, גם לעצמי וגם לכל שאר העולם.
אחרי שהתנשקנו עוד כמה פעמים, מצלמים כמה תמונות שלנו כשאנחנו מתנשקים. העלתי חלק לאינסטגרם ובסנאפצ'אט. נחכה לראות מה יהיה מחר בבוקר, בטח כל "החברות" המדהימות יקפצו לי בהודעות בווצאפ.
אני מרגישה מאושרת, אין ספק, מאושרת.


תגובות (1)

תמשיכיייי מושלםם!!!!!!

01/04/2014 19:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך