' New Chapter ' פרק 6+7

פרק שישי:
אחרי שהתנשקנו עוד כמה פעמים, מצלמים כמה תמונות שלנו כשאנחנו מתנשקים. העלתי חלק לאינסטגרם ובסנאפצ'אט. נחכה לראות מה יהיה מחר בבוקר, בטח כל "החברות" המדהימות יקפצו לי בהודעות בווצאפ.
אני מרגישה מאושרת, אין ספק, מאושרת.

התפוצץ לי הראש, לא עד כדי כך, אבל בוודאות ידעתי שזה ההאנגובר המצופה. לא היה לי אקמול או משהו בסגנון, ככה שהייתי צריכה ללכת ולחפ- רגע, איפה אני?
התרוממתי, מתיישבת, מוצאת את עצמי.. בים? מה אני עושה פה? לידי שכב דיני, מחבק אותי, ישן. ידו השרירית כרוכה מסביב לבטני התחתונה.
" דיני? " מלמלתי בעייפות, מזיזה אותו קצת.
" ממ..? " מלמל מתוך שינה.
" קום, נרדמנו בים " אמרתי בשקט, נשכבת לידו.
" לא אכפת לי איפה נרדמנו, העיקר אני איתך " אמר, מנשק את צווארי בעדינות. צחקתי, נותנת לו נשיקה קטנה בלחי ומוציאה את הטלפון מהתיק הקטן שלי. היה לי רק 15 אחוז באייפון, 15 שיחות שלא נענו מאמא, 10 שיחות שלא נענו מאבא, 5 שיחות שלא נענו מאח שלי ירון ו20 הודעות מאמא.
שיט. הלך עליי.

" תודה שאת נזכרת להתקשר ! איפה את? איפה היית כל הלילה? את יודעת כמה דאגתי? את בסדר? את אצל חברה? אצל מי את? " פוצצה אותי אמא במיליון אלף שאלות עוד לפני שהספקתי להגיד הלו.
" נרדמנו בים ושכחתי להתקשר.. אני מצטערת.." אמרתי, מנסה להוציא לפועל את הקול החנפני שלי.
" נרדמנו? מי זה נרדמנו? " שאלה.
" אני ו..דיני..חבר שלי.." אמרתי בשקט, לא ממש יודעת לאיזה תגובה לצפות ממנה.
" יש לך חבר? ממתי? " שאלה, הקול שלה קצת התרכח – מזל.
" מאתמול בערב.. מהמסיבה " חייכתי חיוך קטן, מביטה בדיני שנרדם שוב.
" מזל טוב בובה, חוץ מזה שאני מאוד כועסת ומאוכזבת ממך.. את לא מבינה כמה הדאגת אותי " אמרה בחומרה.
" אני יודעת אמא אני מצטערת.. זה לא יקרה שוב.. אל תתני לי עונש בבקשה.." ניסיתי להתחנן.
" מצטערת חמודה, אבל גם אבא החליט, את מרותקת לסוף השבוע הזה " אמרה.
" אמא ! נו ! בבקשה !! " התחננתי.
" אין על זה וויכוח, תחזרי הביתה. כבר שישי בצהריים ואת לא היית בבית מאתמול " אמרה בכעס וניתקנו את השיחה.

" כוסעמק.." נאנחתי וזרקתי את הטלפון על החול.
" מה יפה שלי? " דיני התרומם, מתיישב לידי.
" אני מרותקת לסופש..כאילו, להיום ומחר " אמרתי בייאוש.
" ולמה זה? " שאל, מזיז את השיער שנח על כתפי אחורה.
" כי נרדמנו פה ושכחתי להודיע לאמא שלי " צחקתי בייאוש.
" לא נורא, יהיה בסדר " אמר.

דיני ליווה אותי עד הבית, דיברנו וצחקנו, ו..כמובן שגם התנשקנו.
נכנסתי הביתה, חטפתי קצת צעקות מאבא, קצת עצבים מאמא. למרות שמאמא חטפתי גם הרצאה ומיליון אלף שאלות על החבר החדש – על דיני שלי.
עכשיו שישי בערב, בסביבות השעה 22:00. כבר אכלנו ארוחת שישי, עשינו קידוש ועכשיו אני משועממת בפייסבוק. קיבלתי כמה הודעות "מהחברות" שלי משנה שעברה. לפני שהספקתי לענות להם או להסתכל בכלל בהודעות, שמעתי דפיקות על החלון של חדרי.
פתחתי את החלון והייתי מופתעת, מאוד מופתעת…………..

פרק שביעי:
עכשיו שישי בערב, בסביבות השעה 22:00. כבר אכלנו ארוחת שישי, עשינו קידוש ועכשיו אני משועממת בפייסבוק. קיבלתי כמה הודעות "מהחברות" שלי משנה שעברה. לפני שהספקתי לענות להם או להסתכל בכלל בהודעות, שמעתי דפיקות על החלון של חדרי.
פתחתי את החלון והייתי מופתעת, מאוד מופתעת….

" דיני? מה אתה עושה פה? " לחשתי צוחקת.
" אם את לא יכולה ללכת למסיבה, אני מביא את המסיבה אלייך " קרץ לי, אוחז בידי ונכנס לתוך חדרי דרך החלון.
" אתה פשוט הזוי " צחקתי המומה.
" הזוי שאוהב אותך " לחש ונישק את שפתיי.
" טוב שנייה, אני ינעל את הדלת.. שאמא שלי לא תתפרץ פנימה פתאום " גיחכתי והלכתי לדלת לנעול אותה.
" ולמה אסור שאמא שלך לא תדע שאני פה? " שמעתי לחישה באוזני הימנית.
" כי אם אמא תדע שבאת אליי, ומילא שבאת אליי, שנכנסת לי דרך החלון והכנסתי אותך.. מאיה מתה בקיצור " צחקתי.
" חסססס וחלילה אני לא יחייה בלעדייך " צחק וחיבק אותי, כורך את ידיו מסביב למותניי ומנשק אותי כשאנחנו צמודים לדלת חדרי.
" אוף אני ממש רוצה לצאת לאנשהו.." נאנחתי בבאסה והתיישבתי על דיני שישב על הכיסא שלי, מחטט לי בפייסבוק.
" אני יודע.." הסכים.
" אתה לא תמצא שם שום שיחות מעניינות " צחקתי כשנכנס להודעות שלי בפייסבוק.
" חבל " צחק וסגר את הפייסבוק.
" אולייי…אולי תשני אצלי? " שאל לפתע.
" אבל אני מרותקת.." נאנחתי. " או ש…" התחלתי להגיד לפתע, מביטה במבטו המשועשע של דיני.
" יש מצב אני עושה מקלחת מהירה אצלך? " שאל לפתע.
" רציני? " צחקתי.
" נוו.. את באה לישון אצלי חחח אני לא רוצה להיות מסריח " צחק.
" טוב כנס " גיחכתי והבאתי לו מגבת.

ישבתי בחדר שלי, שומעת שירים ובפייסבוק. כל כך חיכיתי שהוא יצא כבר מהמקלחת ונתגנב החוצה דרך החלון. אם היו אומרים לי שאני, מאיה בכבודה ובעצמה, תתגנב החוצה באמצע הלילה עם חבר שלה? הייתי אומרת שהם חיים בסרט אחד גדול. טוב, מסתבר שלא !
דיני היה במקלחת, שמעתי אותו מזמזם כל מיני שירים ואני נקרעתי מצחוק.
צחקתי לעצמי, זה היה כל כך מצחי- " מאיה? למה הדלת נעולה? " שמעתי את קולה של אמא.
פאק ! פאק ! פאק ! שיטשיטשיטשיטשיטשיט !!
" אני במקלחת ! " צעקתי לה, ובשנייה מצאתי את עצמי בתוך חדר השירותים.
" מה קרה, התגעגעת? " צחק דיני כשראה אותי.
" שתוק חחח.. אמא שלי בחוץ ונלחצתי " גיחכתי.
" מאיה? למי את מדברת? " שמעתי את אמא שואלת.
מה?! איך היא נכנסה לחדר?! ישר נעלתי את דלת השירותים.
" איך נכנסת? " שאלתי לחוצה.
" לקחתי מפתח. מאיה אני יכולה להיכנס? " שאלה.
" ל..לא אמא אי אפשר " אמרתי.
" למה לא? " שאלה מופתעת.
" אני במחזור ואני לא רוצה שתראיי " צעקתי והחנקתי צחוק כששמעתי את דיני צוחק מאחוריי.
" אני נכנסת " אמרה ובשנייה אחת קפצתי לתוך המקלחת, כשדיני בתוכה……ערום.


תגובות (3)

תמשיכייייייייייי

01/04/2014 20:34

אחלה מאיה אחלה,מצאת רעיון.היה עדיף להשאר בחדר ולהגיד שהכל רגיל,או לא לתת לו להיכנס,ולשבת עם אוזניות,לא יודעת.
כי בצדק,נדפקת.
אם רואה אותך אחרי שקירקע אותך עומדת ליד מישהו ערום….
אוקיי זו תמונה פשוט נוראה למראה,נו,על מה שיקרה בהמשך..

01/04/2014 20:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך