בפייסבוק כבר סיימתי את הסיפור, אז עכשיו אני מעלה את כל הפרקים ומתחילה פה סיפור חדש. הסיפור החדש שיהיה פה זה לא אותו סיפור שאני מפרסמת בדף הפייסבוק. אם אתן עדיין רוצות לקרוא את הסיפור החדש בפייסבוק הינה הקישור: https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA/310187349080793

' New Chapter ' פרק 8+9+10

בפייסבוק כבר סיימתי את הסיפור, אז עכשיו אני מעלה את כל הפרקים ומתחילה פה סיפור חדש. הסיפור החדש שיהיה פה זה לא אותו סיפור שאני מפרסמת בדף הפייסבוק. אם אתן עדיין רוצות לקרוא את הסיפור החדש בפייסבוק הינה הקישור: https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA/310187349080793

פרק שמיני:
" מאיה? למי את מדברת? " שמעתי את אמא שואלת.
מה?! איך היא נכנסה לחדר?! ישר נעלתי את דלת השירותים.
" איך נכנסת? " שאלתי לחוצה.
" לקחתי מפתח. מאיה אני יכולה להיכנס? " שאלה.
" ל..לא אמא אי אפשר " אמרתי.
" למה לא? " שאלה מופתעת.
" אני במחזור ואני לא רוצה שתראיי " צעקתי והחנקתי צחוק כששמעתי את דיני צוחק מאחוריי.
" אני נכנסת " אמרה ובשנייה אחת קפצתי לתוך המקלחת, כשדיני בתוכה……ערום.
" הבנתי שהתגעגעת אבל לא חשבתי עד כדי כך שתקפצי לבקר אותי במקל-" קטעתי אותו בנשיקה, שישתוק כבר ! אמא תגלה אותנו. ואז הלך עליי לגמרי. לא מספיק זה היא תהרוג אותי לגמרי כשהיא תראה אותו ערום במקלחת שלי, ועוד שאני מתחבאה שם.
" מאיה? " שמעתי את קולה של אמא.
" מה אמא? אמרתי לך שאני מתקלחת ואני רוצה להיות לבד. אין לי מצב רוח ואני רוצה פשוט להיות לבד " אמרתי, מנסה להראות כמה שיותר אמינה.
" טוב קטנה, אני רק רציתי להגיד שאני מצטערת שהרסתי לך את הסופש עם הריתוק הזה.. אבל.. ממש הדאגת אותי ואת יודעת שאני לא אוהבת לתת עונשים, אבל זה עבר מבחינתי את הגבול ולכן נאלצתי לרתק אותך.."
" זה בסדר אמא.. אני סולחת.. אני פשוט רוצה להיות קצת לבד עם עצמי " אמרתי, מחניקה חיוך כשהבטתי בדיני המשועשע שבדיוק חפף את שיערו.
הוא סרק את גופי עם מבטו – טוב נו, לא פלא, הבגדים שלי היו צמודים לגוף ורטובים במיוחד. מה שגרם לדיני לחייך אפילו יותר.
חרמן קטן.
אחרי שאמא יצאה, יצאתי גם אני מהמקלחת והלכתי ישר לנעול את דלת השירותים.
" הביקור במקלחת באמת היה מפתיע " דיני צחק כשיצא מהמקלחון עטוף במגבת כחולה על פלג גופו התחתון.
" אוי אל תתלהב, זה היה רק בגלל אמא שלי " צחקתי, מתחילה בצחצוח השיניים.
" אני בטוח, גם בלי זה היית קופצת לי למקלחת.. " צחק.
" דיי לעוף על עצמך " צחקתי בשקט ונתתי לו כאפה לבטן.
" אוי תודי בזה כבר, את פשוט חולה לי על התחת " לחש בקול סקסי וצרוד כזה, מתקרב אליי ומצמיד אותי אל השייש בשירותים ונצמד אליי. ככה שאני בין השייש לדיני.
" טוב.. הגיע הזמן.. דיני.. אני חולה לך על התחת " הודתי צוחקת, הוא צחק גם הוא עד שצבטתי אותו בתחת (מה שהפתיע אותי במיוחד).
" שובבה " הוא לחש צוחק ונישק את שפתיי בתשוקה.

אחרי שהתגנבנו החוצה בדיוק מאותה דרך שבה דיני התגנב אליי הביתה, הלכנו רחוב אחד בסך הכל, שחצי ממנו דיני עשה לי שק קמח, הגענו לביתו.
הבית היה חשוך, נעמדתי והסתכלתי על הבית.. טוב, זה פעם ראשונה שאני אצלו.
" מצחיק שהפעם הראשונה שאני אצלך זה כשהתגנבנו מהחלון בחדר שלי ונכנסנו אלייך הביתה " גיחכתי בשקט.
" תכלס.." גיחך והרגשתי אותו מנשק את צווארי בעדינות.
זה היה, כל כך טוב.
אחרי כמה שניות הוא ניתק את שפתיו מצווארי, " אנחנו מרעישים " לחש באוזני ועלינו למעלה לחדרו.
" אני כל כך אוהב אותך, את לא מבינה כמה ! " הפיל אותי על המיטה ועלה מעליי.
לפני שעוד הספקתי לענות, שפתיו התחברו בשנייה אל שפתיי – התנשקנו במלוא התשוקה והלהט.
ידיו הגבריות, הידיים האהובות עליי, ליטפו את מותניי והעלו קצת את החולצה שלי. העור החם שלו נגע בעור החשוף שבמותניים שלי, מה שגרם לי לגמרי…להתחרפן.
איכשהו נרדמנו, כשהוא שוכב על הגב ואני עליו, מחבקת אותו.

בבוקר, התעוררנו מרעש של צרחות, זה היה ממש מבהיל – מודה. ישר קפצנו מהמיטה ו……..

פרק תשיעי:
בבוקר, התעוררנו מרעש של צרחות, זה היה ממש מבהיל – מודה. ישר קפצנו מהמיטה וראינו את אחותו הגדולה בת ה-17 מקפצת בשמחה בכל הבית.
" וואי נופר ! כאפה את תקבלי ! סתמי כבר " דיני צעק לה ואני צחקקתי, מחבקת אותו עוד יותר כשראשי קבור בחזה השרירי שלו.
" שתוק כבר אידיוט ! יש לי דייט ! יש לי דייט ! " היא צרחה שוב בכל הבית.
" מצטער.. לאחותי יש קצת..בעיות" הוא אמר לי מגחך, צועק בהדגשה כמה מהמילים במשפט.
" לא.. זה בסדר " צחקתי.

= כעבור שבוע =
היום יום חמישי, מחר למזלי אין בית ספר. בתיכון שעברתי אליו לא לומדים בשישי, מה שיוצא ממש טוב כי הסופש ממש מתארך.
ואם כבר מדברים על משהו טוב, היום יש לי בית ריק – ההורים נסעו לצימר בצפון, אח שלי ישן אצל חבר = כל הבית לעצמי.
או יותר נכון, לעצמי ולחברים שלי.
עצוב להודות, אבל זאת הפעם הראשונה מזה שלוש שנים שיש לי בית ריק ואני מזמינה חברים. הודעתי לכל החברים והם הודיעו לחברים שלהם, שהודיעו לחברים שלהם, שהודיעו לחברים שלהם..(וכו'..וכו'..וכו'..) שיש אצלי בית ריק היום ב21:30. מושלם !!
אני ואליאור הלכנו לקנות קצת אוכל וחטיפים, דיני ועידו התארגנו על השתייה, נועה ושקד התארגנו על המוזיקה וזה בעצם כל מה שצריך.
אני ממש מתרגשת, וממש מחכה לזה כבר.

~ 21:30 ~
כולם כבר הגיעו, היה איזה 50 איש בבית שלי. פשוט מושלם. המוזיקה הייתה על פול ווליום, עידו היה הברמן להיום והשולחן מלא חטיפים.
" התגעגעתי מכוערת " שמעתי קול גברי מאחוריי, מעורבב עם צביטה בתחת.
" מכוערת אחותך " הסתובבתי אליו צוחקת, כורכת את ידיי מסביב צווארו.
" שמעי.. בזה את צודקת " צחק גם הוא ורכן לנשק את שפתיי.
בקושי נפגשנו השבוע, הוא היה חולה בראשון שני ושלישי. אתמול הוא לא הגיע בגלל ' יום מנוחה ' והיום בקושי ראיתי אותו. הוא היה מושעה לכמעט כל היום, רק בשעה הראשונה ראיתי אותו.
ככה ש..דיי הרבה התגעגעתי אליו – נגיד את זה ככה (;

כמו בערך כל מסיבת בית ריק של נוער בני 15+, זוגות מתנשקים בערך בכל פינה בבית. שלא נדבר על זה ששני השירותים בבית היו תפוסים בגלל כמה זוגות שהחליטו לעשות דברים שנצטרך לצנזר פה (מוחעחע) לטובת הילדים. במרפסת ישבו כמה בנים עם נרגילה, בסלון הייתה עמדת הדי ג'יי בה נועה עמדה והשתלטה על המוזיקה (רק לטובה כמובן) וכל השאר רקדו והתמזמזו, ידיים על התחת, חיבוקים צמודים.. וכו'..וכו'..וכו'..
בערך.. 4 שעות אחריי, 1:30 בלילה. רוב האנשים הלכו ונשארנו רק החבורה שלנו. שזה 5 בנות ו5 בנים.
כולנו שיכורים מהתחת, בקושי רואים בעיניים.
" מי בא אמת או חובה? " אורן המסטול הזה צעק לפתע.
ו…כמובן, חבורה של שיכורים בני כמעט 16, הסכמנו כולם.
" אמת או חובה? " אורן שאל את דיני לאחר שהבקבוק יצא על דיני.
" חובה " ענה בחיוך.
" בגלל שאין לי רעיונות בינתיים, לך תדפוק למאיה איזה היקי " גיחך בייאוש ודיני ציית למשימה.
הוא הושיב אותי עליו, ידו הגברית, היד האהובה עליי יותר מהכל, הזיז את שיערי אחורה.
שפתיו רפרפו על העור מתחת לאוזן שלי, ובשנייה אחת נתפסו בעורי. זה לא כאב, זה היה..מדהים. זה היה מן שילוב של כאב ועונג – מדהים, בקיצור.
הוא מצץ את האזור, בעוד ידיו כרוכות סביב גבי התחתון. הוא נשך קצת ואז נתן ליקוק קטן כדי להרגיע את ההיקי החדש שנוצר ברגע זה ממש.
פאק איט. ההיקי הראשון שלי !
" כזאת סקסית " הוא לחש, מנשק את שפתיי נשיקה קצרה.
זאת הייתה יכולה להיות נשיקה הרבה יותר טובה, אבל החברים המדהימים האלה הפרידו בינינו באמצע הנשיקה שנייה לפני שהיא התעמקה.
בהמשך המשחק, היו נשיקות בין בנות, בנים עירומים בג'קוזי במרפסת, ועוד הרבה דברים מטורפים לגמרי.
בהחלט, מסיבת בית ריק הכי טובה שהייתי בה (למרות שזאת בין המסיבות בית ריק היחידות שהייתי בה).

פרק עשירי:
פאק איט. ההיקי הראשון שלי !
" כזאת סקסית " הוא לחש, מנשק את שפתיי נשיקה קצרה.
זאת הייתה יכולה להיות נשיקה הרבה יותר טובה, אבל החברים המדהימים האלה הפרידו בינינו באמצע הנשיקה שנייה לפני שהיא התעמקה.
בהמשך המשחק, היו נשיקות בין בנות, בנים עירומים בג'קוזי במרפסת, ועוד הרבה דברים מטורפים לגמרי.
בהחלט, מסיבת בית ריק הכי טובה שהייתי בה (למרות שזאת בין המסיבות בית ריק היחידות שהייתי בה).

" מאיהה !!!!!! " שמעתי צעקה מכיוון הכניסה לבית.
אוי לא. אוי לא. אוי לא. אוי פאק איט לא !
" ממ? " מלמלתי עייפה, מתפוצץ לי הראש מההאנגובר.
" מה קודם? סיגריות? קונדומים? בירות? או שעוד שנייה אני אמצא פה גם סמים? " אמא צעקה עליי.
" אמא דיי כבר כואב לי הראש " נאנחתי בכאב.
" בטח, תראי כמה בקבוקי בירה יש פה " היא אמרה, מרימה איזה 5 בקבוקי בירה בשתי הידיים.
" אני רק אקח אקמול ואז את תוכלי לצעוק עליי כמה שאת רוצה " אמרתי והלכתי למטבח, לוקחת כדור ושותה מים.
" ולמה לא ניקית אחרייך ! תראי איזה בלאגן השארת פה ! " צעקה שוב.
" אמא אני לא מעשנת ולא שוכבת עם אף אחד ! "
" אז מזה הקונדומים האלה? מזה כל הבירות האלה? מאיפה הם בכלל?! והסיגריות?! "
" לא השתמשתי בזה אמא נו די כבר ! " צעקתי.
" טוב, תראי. את תנקי עכשיו את הבית, ואחרי זה נראה מה אני ואבא נחליט לגבייך " אמרה.
בלית ברירה, בלי חשק בכלל, קמתי בעצלנות והתחלתי לנקות.

" מה מאיה עושה? " אחי הקטן, רועי, שאל את אמא שלי.
" היא מנקה אחרי המסיבה שעשתה פה אתמול.. תעשה לי טובה ואל תלמד ממנה " אמרה לו.
הוא בסך הכל בן 4 יואו, מה היא רוצה בכלל.
" טוב אמא " אמר, אוכל מהקורנפלקס שלו.

' מתגעגע לשפתיים שלך..' קיבלתי סמס מדיני.
הוא כל כך חמוד ! הלב שלי דפק, ומיליון רגעים ונשיקות מאתמול חזרו לדמיוני.
' גם אני לשלך..כל כך ! ' עניתי לו.
' בואי אלייייייייייי '
' בינתיים לא יכולה.. מסתבר שזה היה טעות לא לנקות אחרינו אתמול P: '
' אמא מצאה את כל הבלאגן? (; '
' לא סתם מצאה את כל הבלאגן, מצאה את כל הקונדומים, סיגריות, בירות והיא עוד מחפשת עכשיו סמים ברחבי הבית XD '
' וואה וואה.. קיבלת עונש נסיכה שלי? '
' בינתיים לא.. ונקווה שאבא שלי יוותר לי '
' אז אולי תסיימי לנקות ותבואי אליי? (סמיילי מתחנן) '
' נקווה שאמא תרשה (סמיילי עם דמעות) '
' היא תרשה היא תרשה '
' מבטיח? '
' נשבע '
וככה הסתיימה לה השיחה המעניינת בווצאפ.

" אמא אני יכולה ללכת לדיני? בבקשה.." התחננתי בפניה.
" לא "
" נו אמא.. בבקשה.."
" מאיה את בעונש "
" אבל אמרת שאין עונש עד שאבא חוזר מהעבודה וזה רק בערב "
" טוב בסדר לכי כבר חפרנית " גיחכה.
נתתי לה חיבוק ונשיקה בלחי ורצתי להתארגן לדיני..


תגובות (2)

לא קראתי עדיין אבל אני כבר אוהבת אותך על הפרק המשולש ^-^

01/04/2014 20:45

אוקיי לא רוצה להעליב אבל היא הידרדרה יותר מדי……

01/04/2014 20:52
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך