נטוש הדיירקשנית
יצא קצת ארוך! אבל מקווה שתאהבו (:
תגיבו כי אם לא יש לי אני לא אמשיך, אני אשתדל להספיק להעלות היום עוד.. כי יש לי מחר מבחן במתמטיקה, תגיבו הרבה ואני אמשיך (:
תהנו :*

one direction בלוס אנג'לס – פרק 4 !!

נטוש הדיירקשנית 02/05/2013 1052 צפיות 7 תגובות
יצא קצת ארוך! אבל מקווה שתאהבו (:
תגיבו כי אם לא יש לי אני לא אמשיך, אני אשתדל להספיק להעלות היום עוד.. כי יש לי מחר מבחן במתמטיקה, תגיבו הרבה ואני אמשיך (:
תהנו :*

מנקודת מבטה של נטע:
הוא החזיק לי את היד לא קלטתי שאני עם הבן אדם הכי חשוב לי בחיים, ושזה אמיתי.. הוא לקח אותי למקום מוזר… מאחורי הבמות ככה ששום פפארצי או מעריצות יראו אותנו :)
הוא היה כזה ג'נטלמן, מיד שהגענו הוא סידר לנו מקום לשבת וחשב שיהיה לי יותר נוח אז הוא הציע לי לשבת עליו, הוא כזה חמוד! אז עניתי :" חחחח לא נעים לי כל כך" והוא מיד ענה" הכל בסדר אין לך מה להילחץ" הוא היה כזה נסיך, הוא גרם לי להרגיש הכי בטוחה איתו, אז ישבתי לידו ושמתי עליו רגליים.
הייתה לנו שתיקה קצת מביכה כמו שאומרים, וזה היה הרגע הכי טוב שקרה לי בחיים!
הוא מלטף לי את השיער בעדינות וברכות ובוהה בי שעות, כאילו הוא חולם.. חחח זה היה קצת מוזר..
קראתי לו :"זאין, זאין, זאין, זאין אהוביייייי!!!!" פתאום כשאמרתי "אהובי" הוא קפץ כאילו התעורר, הייתי מובכת קצת, לא ידעתי מה לעשות..
הוא מיד ענה: "כן אהובתי?"
התחלתי לצחוק.. פתאום אני רואה אותו מתקרב אליי , שפתיו נוגעות בשלי בעדינות.. והתנשקנו, זה היה כזה כייף, לא קלטתי שזה קורה..
מיד התחילו לרוץ לי מלא מחשבות בראש:"מה אם הוא לא רוצה? אם זה סתם? אם הוא יזרוק אותי מחר?" התחלתי להילחץ וטיפה רעדתי , הפרדתי את השפתיים שלי משלו והנשיקה נעצרה..
הוא הסתכל עליי ואמר:"נטע.. קרה משהו?.. אני לא רגיל שדברים כאלה קורים.. עשיתי משהו?" ומיד הוא נאנח והוריד את הראש..
היה לי קשה לראות אותו ככה מיד עניתי:" זה היה כזה כייף, אתה מנשק טוב חחחחח אבל על ההתחלה אני מפחדת ש… ש.. "
"מפחדת ש.. מה? את מלחיצה אותי יפה שלי.." הוא ענה
שמעתי "יפה שלי" הלב שלי התחיל לפעום חשבתי שאולי אני טועה, אולי זה יהרוס לנו הכל..
אמרתי לו: "תבטיח שלא משנה מה אני יגיד זה לא יהרוס לנו את מה שהתחלנו, אולי אני טועה, אני פשוט לא בטוחה"
הוא מיד ענה:"אל תדאגי.. אני מקווה.. תרגישי הכי בטוחה, פשוט תגידי.."
חייכתי ואמרתי" אוקיי "
"אני מפחדת שאולי זה לא אמיתי, אולי תזרוק אותי מחר, או תתחרט או שזה לא ימשיך.. אני רוצה להיות בטוחה"
הוא הוריד את הראש באכזבה.. קראתי לו: "זאין תסתכל עליי" ליטפתי אותו בעדינות וברכות שיבין שאני מצטערת שאמרתי את זה, הוא מקסים…
הוא הרים את הראש: " אני מצטער אם את חושבת ככה, מהרגע הראשון שראיתי אותך, אפילו שזה היום וזה נשמע מצחיק, אבל כן, נדלקתי עלייך, לא הפסקתי לבהות ביופי שלך.. את כזאת מיוחדת!
אני רוצה שנמשיך ונהיה ביחד…"
התרגשתי כל כך, חשבתי לעצמי איך טעיתי שאמרתי את זה .. אמרתי :"אתה גורם לי להרגיש בטוחה איתך, אתה כזה מדהים! תודה.. אני מצטערת .."
הוא ענה: "זה בסדר" וחייך
התקרבנו אחד לשנייה, השפתיים שלו נגעו בשלי והוא מיד שאל: "את בטוחה שאת רוצה? רק מרצונך!"
לא עניתי לו ופשוט ליטפתי אותו והתנשקנו, זה היה כזה טוב, נהנתי כל כך…
אחרי שהנשיקה נגמרה שוב, כי זה חייב להיגמר מתישהו פשוט הסתכלנו אחד על השנייה והוא אמר לי:"את כל כך יפה!"
חייכתי אליו ואמרתי" גם אתה" ונישקתי אותו נשיקה קצרה על הפה.

מנקודת מבטו של זאין:
לא הפסקתי לבהות בה, רציתי שהרגע הזה יימשך עוד.. התקרבתי אלייה והתנשקנו השפתיים שלי נגעו בשלה, זה היה הרגע הכי טוב שהיה לי, השפתיים שלה רכות ונעימות, ופשוט נסחפנו לתוך הנשיקה..
כל כך נהנתי!
פתאום אני מרגיש שהשפתיים שלנו נפרדות והנשיקה נעצרה.. לא הבנתי למה, פתאום חשבתי שהיא חושבת עליי דברים רעים והתאכזבתי..
"נטע.. קרה משהו?.. אני לא רגיל שדברים כאלה קורים.. עשיתי משהו?"
היא אומרת:" זה היה כייף, אתה מנשק ממש טוב.. אבל על ההתחלה.. אני מפחדת ש… ש.."
היא לא יכלה להוציא את המילים מהפה, לא ידעתי מה היא חושבת..פחדתי שזה משהו רע.. לא רציתי שהכל יהרס לנו בגלל זה…
אז מיד אמרתי:" "מפחדת ש.. מה? את מלחיצה אותי יפה שלי.." אני רוצה להיות איתה, קיוויתי שהיא תבין את זה, ניסיתי לגרום לה להרגיש הכי בטוחה איתי (:
היא ענתה: "תבטיח שלא משנה מה אני יגיד זה לא יהרוס לנו את מה שהתחלנו, אולי אני טועה, אני פשוט לא בטוחה"
"אל תדאגי.. אני מקווה.. תרגישי הכי בטוחה, פשוט תגידי.." עניתי
היא חייכה ואמרה: "אוקיי"
כבר שראיתי אותה מחייכת הרגשתי יותר טוב, אבל עדיין עניין אותי לדעת מה עצר אותה..
היא המשיכה ואמרה:"אני מפחדת שאולי זה לא אמיתי, אולי תזרוק אותי מחר, או תתחרט או שזה לא ימשיך.. אני רוצה להיות בטוחה"
הרגתי כאילו נתקע לי סכין בלב, אחרי כל המאמץ שלי להרשים אותה זה מה שהיא חשבה? ניסיתי להבין אותה, כי זה פעם ראשונה, אבל פשוט התאכזבתי והורדתי את הראש..
ראיתי שהיא קצת מצטערת על מה שהיא אמרה, היא מיד אמרה:""זאין תסתכל עליי" והיא ליטפה אותי בפנים, המגע הרך שלה היה כזה נעים.. היא גרמה לי להרגיש טוב יותר..
הרמתי את הראש ואמרתי:" אני מצטער אם את חושבת ככה, מהרגע הראשון שראיתי אותך, אפילו שזה היום וזה נשמע מצחיק, אבל כן, נדלקתי עלייך, לא הפסקתי לבהות ביופי שלך.. את כזאת מיוחדת!
אני רוצה שנמשיך ונהיה ביחד…"
רציתי לגרום לה להיות הכי מיוחדת, שתבין שאני כן רוצה…
היא ענתה:""אתה גורם לי להרגיש בטוחה איתך, אתה כזה מדהים! תודה.. ואני מצטערת .."
עניתי: "זה בסדר" וחייכתי
התקרבנו אחד לשנייה, השפתיים שלי נגעו בשלה, וחשבתי שאולי היא לא רוצה אז שאלתי:"את בטוחה שאת רוצה? רק מרצונך!"
היא פשוט לא ענתה לי, היא ליטפה אותי ונישקה אותי.. זה היה הרגע הכי כייף שהיה לי בחיים! הרגשתי שאני מתחיל להתאהב בה..
אחרי שהנשיקה נגמרה שוב, כי זה חייב להיגמר מתישהו פשוט הסתכלנו אחד על השנייה ואמרתי:"את כל כך יפה!"
היא חייכה אליי ואמרה:" גם אתה" ונישקה אותי נשיקה קצרה על הפה, זה היה כייף.. רציתי שהכל ימשיך מלא זמן..
התקדמנו בדרך חזרה לבמות ולחזרות.. החזקנו ידיים, ראיתי מלא מעריצות בחוץ, צועקות, פפראצי, ראיתי שנטע אמרה שלום לכמה.. כנראה שהיא מכירה , אז ממש שמחתי, אה והן גם נראו ממש טוב… כבר חשבתי שיהיה איזה שידוך עם כמה מהבנים (:
ראיתי את אלה, הידידה הכי טובה של לואי, הבנתי שהם רבו לפני כמה ימים, שמחתי לראות אותה כי היא חשובה לו כלכך! אמרתי לה שלום, היא נראית טוב כל כך, היא השתנתה!

מנקודת מבטה של נטע:
הנשיקה הייתה כל כך כייפית, אני מתחילה להרגיש אליו משהו.. זה גרם לי להרגיש מיוחדת..
התקדמנו בדרך חזרה לבמות ולחזרות.. החזקנו ידיים, ראיתי מלא מעריצות בחוץ, צועקות, פפראצי, ראיתי את הבנות שהכרנו אמרתי להן שלום הן התחילו לשאול איך אני איתו ככה, ולמה באתי מוקדם.. אז סיפרתי להן שדודה שלי מפיקה בהופעה שלהם, ובאותו הרגע חשבתי על זה שהן ייכנסו איתנו גם למאחורי הקלעים ככה שאולי גם הן יכירו כמה אחד מהבנים (:
ראיתי את זאין אומר שלום למישהי וצועק "אלה!" לא הבנתי איך הוא מכיר אחת מהמעריצות..
נפרדנו מכולם וקצת התחלתי לקנא.. אז החזקנו ידיים ושאלתי:"מי זאת אלה?" הוא ענה:" הידידה הכי טובה של לואי, הם בקשר כזה טוב, איזה חמודה שהיא באה להופעה שלנו אחרי שהם רבו, היא חשובה לו!"
עשיתי פרצוף מבואס… הוא הסתכל עליי וצחק.. הוא הרים אותי ונישק אותי .. זה היה מדהים!!!!!!
המפיקים ראו אותנו, הבנים ומור הצעקנית, חחח היא הרגה אותי…
כולם צעקו הנה הזוג החדש ושמחו בשבילנו..
עזרתי לו להתארגן להופעה, ומור צחקה עם כולם ואז….

המשך יבוא (:


תגובות (7)

מוווושלם תמשיכי מהררררר

02/05/2013 02:08

מחכה לעוד תגובות, תגיבו (:

02/05/2013 03:46

תמשיכי !!! מושלםםםםם !!!!!!!

02/05/2013 06:05

מחכה לעוד 3 תגובות, אם לא אני לא אמשיך, תגיבווו!! :)

02/05/2013 06:17

וואו!!

02/05/2013 11:21

תמשיכי דחוף!

02/05/2013 13:12

עוד 2 תגובות וממשיכה :)

03/05/2013 05:47
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך