pey for your mestakes הקדמה.

22/09/2015 614 צפיות אין תגובות

דמעות הציפו את עייני . איך הוא יכול לעשות לי את זה . אחרי כול מה עברנו  אחרי שנתתי לו תבתולים שלי ותתמימות. הוא פשוט פחדן . הוא מפחד שיגלו שהוא מנהל רומן עם ילדה בת שש עשרה . שונאת אות כול כך . איך הוא עושה את זה לי ולתינוק הקטן שלי שהוא גם חצי שלו . שנימצא בבטן שלי . הרגשתי זולה . שנתתי לו לשלוט בי נתתי לו לעבוד עלי .  התהלכתי לי ברחובות . עכשיו אמצע הלילה  והרחובות ריקים מאדם חוץ מכמה מכוניות שעוברות בכביש . המשכתי ללכת בלי לדעת לאן. פשוט רציתי לברוח מהכול.  המשכתי ללכת ישר . כשלפתע שמעתי צעקה מאחורי. "ילדה " כול מפחיד וקר .צועק לעברי . הסתובבתי ולעניי נגלה איש מבוגר שלבוש במעיל ומכנסי פיגמה. נרתעתי  האיש הפחיד אותי ונראה אנס. האיש החל לרוץ לכיוני . לא ידעתי מה לעשות . הוא היה ממש מפחיד אז פשוט התחלתי לרוץ . לא הסתכלתי לאן אני רצה פשוט רצתי בכול הכוח.   נעצרתי אחרי ריצה ארוכה וסובבתי את גבי ליראותת עם נפטרתי מהאיש כשלפתע אור גדול האיר את פני . זאת היתה מכונית . אני בכביש . מרוב פחד לא יכלתי לזוז . השתתקתי.  המכונית נסיתה לסתובב. לא ידעתי מה עומד לעלות בגורלי. עצמתי את עייני . ותוך שניות צרופות . המכונית פגעה בי . וכול מה שיכולתי לעשות זה לחבק את הבטן שלי . להגן על התינוק שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך