Rebound-2

עוד אחת 04/04/2016 949 צפיות אין תגובות

פרק 2-לילו

הגעתי הביתה לאחר שעה של נסיעה בפקקים, אור היה צריך ללכת לאימון ולכן נקטעה הפגישה המדהימה שלנו. וכשאני אומרת מדהימה אני לא באמת מתכוונת לזה.
״נוו איך היה?״ אורון קפץ כשנכנסתי לבית, חברים שלו ישבו איתו וגם הם הזדקפו כשנכנסתי.
״היה טוב,״ אמרתי ביובש והנחתי את התיק על אחד הכיסאות.
״היי הילי,״ אחד החברים של אורון אמר בחיוך וחייכתי אליו בחזרה. אף פעם לא ידעתי את שמו אבל הוא היה מתוק אמיתי, ילד טוב בין חבורת הערסים של אחי, אין לי מושג איך הוא נכנס לחבורה הזו.
״מה קורה?״ שאלתי אותו בחיוך רחב יותר ותחבתי קבוצת שיער אל מאחורי אוזני. הוא הנהן וחזר לצפות בטלוויזיה.
״נו… השגת לי חתימה?״ שאל בחוסר סבלנות וגלגלתי את עיניי.
״השגתי משהו טוב יותר,״ אמרתי בפיתוי והוא פער את עיניו עוד יותר. שלפתי מתיקי כרטיסים זוגיים לשורה הראשונה למשחק הבא מול הפועל ירושלים.
״זה לך ולאחד החברים שלך, הממזר הזה חתיכת רודף שמלות,״ סיפרתי והוא קפץ מהספה והרים אותי.
״למי יש ת׳אחות הכי טובה בארץ אה?״ הוא צעק לחברים שלו והם צחקו. צחקתי גם אני יחד איתם וחיבקתי אותו.
״עכשיו תן לאחותך ללכת לישון, כי אור מזרחי הוא חתיכת קוץ מתנשא בתחת.״ הוא הוריד אותי בחזרה לקרקע ונשק ללחיי, נפרדתי לשלום מהחברים שלו ונכנסתי לחדרי, נעלתי אחריי בכדי שאחד מהחברים המפגרים של אורון בטעות לא יכנסו.
פשטתי את השמלה ולבשתי את הפיג׳מה הקצרה שלי בעוד המחשבות שלי על אור לא מפסיקות למרות שניסיתי לדחוק אותן ליריכתיי מוחי. הוא פשוט מהפנט, נמכר זו המילה בשבילו.
״ליהי,״ אורון קרא מהסלון ויצאתי מהחדר בכדי לראות מה הנודניק הקטן רוצה. כשיצאתי עיניהם של כל החברים החרמנים שלו היו עליי ורק עכשיו שמתי לב כמה הפיג׳מה שלי הייתה לא הולמת. היא הייתה קצרה מאוד ומורכבת ממכנס שהיה באורך של תחתון וגופייה.
״מה קרצייה?״ שאלתי בחוסר סבלנות.
״אנחנו רעבים,״ אמר בילדותיות.
״ואתם ילדים גדולים נכון?״ שאלתי והם כולם הנהנו מהופנטים. חוץ מאורון כמובן.
״עוד רגע מתחיל המשחק ואימא ואבא מגיעים רק בעוד כמה שעות,״ הוא אמר בקול מתחנן וכמו תמיד נכנעתי.
״שתהיה בריא.״ גלגלתי את עיניי והם מחאן כפיים.
״כפרה עלייך!״ הוא תעק מהסלון בעוד אני נעלמתי למטבח.
לקחתי את הלחם שהיה על השולחן והתחלתי לפרוס אותו.
דאגתי להכין להם סנדוויצ׳ים טעימים ובערימות כי הם חבורת מתבגרים שמה שעובר להם בראש זה לזיין ולאכול.
הוצאתי כמה בקבוקים של שתייה קרה והגשתי להם אותם תחילה.
״איזה פצצה היא ראבק,״ אחד החברים לחש לאחי כשהוא חשב שאני לא שומעת ואורון הלך איתו מכות בקטנה. צחקתי לעצמי והגשתי להם את הכריכים.
״דיר באלק לא מבריק פה כשאני מתעוררת, ברור?״ שאלתי את כולם והם שוב הנהנו כמו רובוטים. אני יכולה להתרגל לזה.
״תודה מכוערת,״ אור אמר בחיוך ומחצתי את פניו בין שתי ידיי.
״אחותך מכוערת,״ זרקתי בציניות ונעלמתי לחדר.
נכנסתי למיטה ותוך חמש דקות פחות או יותר עיניי נעצמו וחלמתי על חיוך רחב, קעקועים ועור שזוף.
״לילו,״ שמעתי את קולו של אורון והמהמתי בעייפות.
״תעשי מקום,״ הוא ביקש וזזתי מעט אחורה בכדי שהוא יוכל לשכב לידי. חיבקתי אותו והצמדתי את לחיי לגבו.
״מה חברים שלך יגידו אם הם יגלו שאתה ישן עם אחותך הגדולה?״ שאלתי בהקנטה והוא נהם.
״תשתקי,״ הוא הפציר בי וגיחכתי, ״לילו?״ הוא שאל בעדינות והמהמתי שוב.
״אם מישהי ממש חמודה בעיניי, אבל היא חושבת שאני מניאק אמיתי, מה אני עושה?״ הוא שאל ברצינות.
״מפסיק להיות מניאק, זורק מילים יפות, תופס אותה לבד ומזמין אותה לצאת תוך כדי שאתה נוגע בשיער שלה,״ ייעצתי לו את הדברים שבעצם פועלים עליי. כל הגברים שהייתי איתם עד עכשיו קנו אותי בדרכים האלו.
״היא יפה?״ שאלתי בחיוך.
״הכי יפה בעולם לילו,״ אמר מהופנט וחייכתי חיוך גדול עוד יותר, אחי הקטן והמניאק מאוהב, ״אחרייך כמובן,״ תיקן את עצמו ונשקתי לגבו הלבנבן.
״ומה עם החברה הפרחה שלך?״ שאלתי בסקרנות והוא גיחך.
״מחר אני אבעט אותה,״ אמר בפשטות וצחקתי.
״איך מזרחי? גבוה במציאות?״ הוא שאל בסקרנות.
״כמו עמוד,״ עניתי והרגשתי אותו רועד מנצחוק.
״חתיך?״ שאל בהתגרות.
״כמו בקהאם,״ עניתי. כולם יודעים שבעיניי הגבר האולטימטיבי זה בקהאם. חתיך הורס, חיוך יפה, תחת מושלם.
״שחצן?״ שאל.
״כמעט כמוך,״ הקנטתי אותו.
״שתקי שתקי את,״ אמר כנעלב. צחקתי וחיבקתי אותו חזק יותר.
״לילה טוב נעלבי,״ אמרתי בפשטות.
״לילה טוב מכוערת.״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך