Rebound-3

עוד אחת 05/04/2016 1013 צפיות תגובה אחת

פרק 3- דמוקרטיה

-נקודת המבט של הילי-

התעסקתי בלנעול את נעלי הבובה שהיו עקשניות מהרגיל והייתי צריכה להילחם איתן בשביל להכניס את רגליי אליהן.
פיזרתי את שיערי על כתפיי ותחמתי את עיניי בעיפרון שחור.
הטלפון שלי צלצל והשם של מאיה הופיע על הצג.
״הלו,״ עניתי ושמתי אותה על רמקול.
״אני תקועה בלי אוטו אז תאספי אותי עוד חצי שעה בערך,״ מאיה הורתה לי בטלפון בזמן שהחלקתי את שיערי.
״מה קרה לבייבי שלך?״ שאלתי בהקנטה והיא נשפה בכעס.
״נתקעתי בעץ ועכשיו היא בטיפול,״ היא אמרה בסוג של בושה וצחקתי.
״אני אאסוף אותך י׳נזק,״ אמרתי בגיחוך,
״אבל אני אתעכב קצת יש לי לבדוק כמה דברים אצל אורון,״ הודעתי לה והיא המהמה.
״טוב קופיפה דברי איתי,״ היא אמרה במהירות וניתקה את השיחה.
יצאתי מחדרי ודפקתי על דלתו של אורון.
״פתוח,״ הוא אמר ביובש האופייני לו ופתחתי את הדלת.
״היי קוף, לא אמרת לי שלום היום.״ נכנסתי לחדרו והוא סגר את הפלאפון.
״היית רדומה,״ הוא אמר והזזתי אותו, התיישבתי לידו והוא חיבק את כתפי.
״איך היה היום?״ שאלתי והוא נאנח.
״משעמם, למדתי כמו שרצית,״ אמר ביאוש ומחאתי כפיים בהתלהבות, ״ונפרדתי משיראל,״ הוא הוסיף ומחאתי שוב כפיים, הוא צחק ונשק לראשי.
״ומה עם אהובתך?״ שאלתי וראיתי שהפלאפון שלו לא מפסיק להבהב, חטפתי אותו ואורון ישר נדרך.
״לא הפסקתי לצחוק היום, אני אשמח לעזור לך עוד הרבה,״ הקראתי את ההודעה ממישהי בשם שקד ואורון ניסה לחטוף ממני את הפלאפון. הקלדתי במהירות את הקוד שזהו בעצם תאריך הלידה שלי והוא תפס את ידי. העברתי את הפלאפון ליד השנייה שלי והמשכתי לקרוא את השיחה.
״כשאני לידך הדמוקרטיה נשמעת מעניינת פתאום,״ הקראתי בצורת מונולוג והוא דחף אותי למיטה וחטף את הפלאפון מידי.
״למה אליי אתה לא כזה חמוד?״ שאלתי בעלבון והוא הקליד משהו במהירות.
״כי את מניאקית שגונבת לי את הפלאפון,״ הוא רטן וסגר את הטלפון שלו, ״תזכירי לי לשנות סיסמה,״ ביקש ממני בעצבנות ונשכב בחזרה על גבו.
״אתה אוהב אותה?״ שאלתי בחיוך והבטתי בו בציפייה, הוא הביט בי ונשף בעצבנות.
״לא,״ ענה בחדות ונחרתי בבוז.
״אורוני מאוהבי,״ הקנטתי אותו ונענעתי את בטנו בצחקוק. הוא היה נבוך וזה הצחיק לראות את אחי האדיש מתרגש בגלל מישהי.
״היא בכלל לא מסתכלת עליי ככה צאי מהסרט,״ הוא ביטל את דבריי והניח את ידיו מאחורי ראשו.
״בטח שהיא כן, אתה חתיך, אתה מצחיק,״ החמאתי לו, ״אתה אח שלי,״ הוספתי בשחצנות והוא העיף את ראשי לצד.
״כמו שאמרתי, תתכתב איתה קצת, זרוק מילים יפות ותצחיק אותה, היא תתאהב בך,״ אמרתי לו באופטימיות והוא צקצק.
״יש לה קטע עם אחד שאני שונא,״ הוא מחה ומשכתי בכתפיי.
״ועל ידך הוא אפס,״ המשכתי לעודד אותו.
״לילו, הייתי בריון אליה לפני שנתיים עד שנה שעברה, צחקתי עליה, הפלתי לה תספרים מהידיים יותר מדי פעמים,״ הוא סיפר והפה שלי התייבש, ״נעלתי אותה בשירותים,״ הוא הוסיף ונדתי בראשי.
״היא לא הצליחה להשתחרר?״ שאלתי בכעס.
״היא קלסטרופובית,״ הוא המשיך להתוודות והתיישבתי.
״אני מאוכזבת ממך,״ אמרתי בכנות, ״אין פלא שהיא מתרחקת ממך,״ הוספתי וקמתי המיטה שלו. הוא הסתכל על התקרה במבט ריק ונאנחתי. התקרבתי אליו ונשקתי ללחיו.
״היא תסלח לך קוף,״ ניסיתי לעודד אותו, ״אם תראה לה שאתה שווה את זה היא תסלח לך,״ הוספתי בביטחון ויצאתי מהחדר.
״את הולכת לאנשהו?״ אבא שלי שאל והנהנתי.
״אני ומאיה הולכות לאדם,״ סיפרתי והוא הנהן, ״אגב הבוס שלי רוצה לדבר איתך,״ הוספתי והוא נאנח בעצבים.
״בטח עוד טובה שהוא צריך, אני אדאג לזה,״ הוא אמר בפשטות ונשקתי ללחיו. אימא עדיין הייתה במספרה ואני יצאתי החוצה אל המכונית שלי.
התנעתי את המכונית המפרכסת שלי והתחלתי לנסוע לכיוון הדירה הפרטית של מאיה וכשהגעתי סימסתי לה לרדת והיא כהרגלה ירדה רק אחרי עשר דקות היא ירדה למטה.
״למה התעכבת כל כך הרבה?״ שאלתי בעצבנות והיא נאנחה.
״סידרתי לנו כניסה למסיבה נשמה,״ היא אמרה בהתלהבות ונדתי בראשי.
״מה אני אעשה איתך?״ שאלתי ביאוש והיא קפצה עליי בחיבוק.

-נקודת המבט של אורון-

-אורון: את איתו?- שאלתי בעצבנות וידיי החלו להזיע.
-שקד: כן- היא כתבה והעברתי את ידי על פניי-
-אורון: אתם בקטע?- שאלתי ועצבים תקפו אותי.
-שקד: למה זה עניינך?- היא שאלה בהתחכמות הרגילה שלה והרגשתי שזה כבר אבוד.
-אורון: כדי לדעת אם לשחרר-
-שקד: לא… אנחנו לא בקטע- היא ענתה ואבן ענקית ירדה לי מהלב.
-אורון: אז למה את איתו?-
-שקד: כי הבטחתי לו עזרה בלימודים- היא הסבירה את עצמה ודפקתי את ידי בכעס בקיר. זה היה הפאקינג רעיון שלי והוא השתמש בו הבן זונה.
-אורון: בהצלחה- עניתי בציניות.
-שקד: תשתוק תינוק קנאי, תשמח לדעת שהוא לא מצחיק כמוך- היא רשמה ורק כמה המילים הקטנות הגלו גרמו לי לחייך מאוזן לאוזן.
-אורון: או חתיך כמוני-
-שקד: היית מת-
חייכתי וסגרתי את הפלאפון שלי בכדי לצלול לשינה מלאת חלומות עליה.


תגובות (1)

וואו את כותבת מדהים! והתגעגעתי :(

09/04/2016 16:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך