Rebound-6

עוד אחת 20/04/2016 1424 צפיות 5 תגובות

פרק 6- מועדון

״זאת כל כך פעם אחרונה שאני מתערבת על משהו בחיים שלי,״ התלוננתי וקברתי את פניי בין ידיי.
״מי מתערב עם שחקן כדורסל על משחק כדורסל?״ מאיה שאלה בקריאת אי הבנה והעיפה את ידיי מפניי בכדי שתוכל למרוח מסקרה על ריסיי.
״זוזי,״ הפצרתי בה, ״אני יודעת להסתדר לבד.״ חטפתי את המסקרה בעצבנות מידה ונעמדתי מול המראה והמשכתי למרוח על ריסיי.

״איזה אודם?״ שאלה והציגה בפניי מניפה של תוחמים מקצועיים.

״את האדום דובדבן, בבקשה.״ היא הושטה לי אותו והתחלתי לתחום את שפתיי ולאחר מכן מרחתי אודם באותו הצבע. שמתי מעט סומק ופיזרתי את שיערי מהקוקו המרושל שעשיתי לעצמי.

״את יודעת שבחיים לא הייתי במועדון,״ אמרתי בחשש והתיישבתי על המיטה.
״זה חטא שחייבים לכפר עליו,״ היא אמרה כנראה בכדי לעודד אותי, אך אני רק גלגלתי את עיניי והמשכתי להתפלל שלאור יהיה משהו יותר חשוב לעשות והוא יבטל.
אני והמזל שלי. אור בדיוק התקשר.
״הלו,״ עניתי בקול שהיה אמור להיות מלא בביטחון אך הוא יצא כמו ציוץ של ציפור.
״תינוקת, אני למטה,״ הודיע וניתק.
״פאק, פאק, פאק, פאק.״ נעמדתי על רגליי ושיחקתי באצבעותיי, הסתובבתי בחדר בעצבנות, בזמן שמאיה ניסתה להרגיע אותי.
״אם לא יהיה לך כיף תתקשרי אליי ואני אגיע, אוקיי?״ היא תפסה בכתפיי והכריחה אותי להיישיר אליה את מבטי. נשכתי את שפתי התחתונה בהיסוס ולבסוף הנהנתי.
״עכשיו אל תעכבי את הפרינס צ׳ארמינג שלך ורדי כבר.״ היא דחפה לי תיק קטן שהכיל את הטלפון שלי, קצת כסף ומפתחות לבית.
״ביי מותק, תהני,״ קראה וסגרה אחריי את הדלת. הלכתי בשביל הגישה של ביתי ויצאתי מהשער.

היה קשה לפספס את האאודי אר שמונה הלבנה שניצבה בחניה שלנו ועוד יותר היה קשה לפספס את הגבר שישב על מכסה המנוע שלה וחיכה. במקרה הוא חיכה לי.

התקדמתי אליו בצעדים קטנים ותחבתי קבוצת שיער אל מאחורי אוזני.
״וואו,״ אור פלט והביט בי במבט הבוחן שלו, ״את נראית שווה בטירוף.״ הוא תפס בידי וסובב אותי.
לא הבנתי מה כל ההתרגשות, בסך הכל לבשתי שמלה שחורה קצרה מדי שהבליטה את החזה הקטן שלי והיה לה מחשוף קטן בגב, עליתי על סטילטו שחורות והתאפרתי.
לא הרגשתי נוח בלבוש הזה, אבל מאיה אמרה שככה מתלבשים למסיבות, אז הקשבתי למומחית.

כשאור ראה את הגב הוא הידק את ליסתו.
״הכל בסדר?״ שאלתי בחשש והוא הנהן בקור רוח.
״רק תזכירי לי כל הערב להיצמד לגב שלך,״ אמר ברצינות והרמתי גבה, ״אל תקחי את זה לא נכון, אף אחד לא יצליח להוריד את העיניים שלו ממך ואני קצת קנאי,״ הסביר את עצמו, ועוד לפני שהספקתי להגיב או להסמיק הוא כבר נכנס אל רכב הספורט המפואר שלו. הכל היה משוכלל ונקי מבפנים, כל כך שונה מהפורד הקטנה שלי.
אור גם היה נראה מדהים, חולצה שחורה מכופתרת שבה כמה מהכפתורים העליונים היו פתוחים, מכנסי ג׳ינס כהים, נעליים אלגנטיות שחורות ובושם משכר.

״את קצת בוהה.״ הוא חייך חיוך צדדי וליטף את פניי בעזרת אגודלו ואצבעו המורה, חייכתי במבוכה והשפלתי את מבטי.
הוא נראה כל כך טוב, זה פשע, אסור לו לצאת ככה מהבית.
״מה תינוקת, אני מוצא חן בעינייך?״ שאל בשובבות מתגרה והעפתי את ראשו מעט הצידה.
״חי בסרט.״ אלוהים, כן! אתה מוצא חן בעיניי.
״חבל, כי אני לגמרי נדלקתי עלייך,״ אמר בכנות והלב שלי נפל לתחתוני התחרה שלבשתי.

אין לי מושג למה לבשתי אותם בכלל, הם לא נוחים בשיט.
״אתה יודע…״ התחלתי לדבר ואור הגניב מבטים חטופים לעברי, ״בחיים לא הייתי במועדון,״ הוספתי והוא קימט את מצחו.
״אין מצב,״ מחה כלא מאמין.
״אכן, מזרחי,״ התעקשתי.
״כמו שאמרתי, ההפך הגמור שלי.״

כשהגענו אור יצא מהמכונית וזרק את המפתחות שלו לאיזה מישהו ויצאתי גם אני מהמכונית.
פלאשים תקפו את שנינו ועצמתי את עיניי מהסינוור הבלתי פוסק. אחד מהחסרונות בלבלות עם אור שניסה להגן עליי מכל הפלאשים שאליהם התרגל.

אור כמובן לא חיכה אפילו שנייה ושנינו נכנסנו. הוא הניח את ידו על גבי התחתון כשהיינו בתוך המועדון. ביטחון עטף אותי וירד ממני קצת את כל הלחץ והפחד, הוא איתי פה ואנחנו הולכים לעשות כיף הלילה.
״אמרתי לך שלא יורידו ממך את העיניים,״ אור קרא באוזני וגיחכתי בזלזול.
״הדבר היחיד שמסתכלים עליו פה זה אתה, מזרחי.״ קראתי בחזרה והוא ניענע בראשו בליווי גיחוך.
״רוצה להתערב?״ שאל בחיוך ממזרי.
״הספיקו לי התערבויות איתך.״ הרמתי את ידיי בגובה הכתפיים והוא צחק.
אור ליווה אותי לבר ושנינו התיישבנו.
״נמצא איתנו הערב איש חשוב מאוד, ולא זה לא יהודה לוי,״ הדיג׳יי צעק במיקרופון וכולם הריעו, ״אור מזרחי!״ הוא צעק ושוב כולם הריעו חזק יותר. אור הרים את ידו בביטחון ובחיוך מושך ואני צחקתי. המון אנשים חלפו על פנינו. בחורות נופפו לו בפלרטטנות וגברים טפחו על כתפו במחווה מעריצה.

אלוהים, כמה שהוא אהב את אור הזרקורים. המוזיקה המשיכה וכולם חזרו לרקוד רק מדי פעם עברו והסתכלו עלינו.
״משקאות על חשבון הבית מזרחי,״ הברמן צעק ואור הרים את שתי אצבעותיו בהוקרה.
״מה את רוצה לשתות?״ הוא שאל.
״מיץ ענבים ואם אין גם נסטי זה מצוין,״ עניתי ברצינות והוא פרץ בצחוק היסטרי.
״את משהו את.״ הוא הרים את אצבעו המורה והמשיך לצחוק, בזמן שאני עדיין עטיתי את הפרצוף הרציני שלי ואז הוא הבין שאני לא צוחקת.
״אל תגידי לי שאת רצינית.״ הוא נאנח ותהה לעצמו לרגע.
״ליפייפיה תביא וודקה חמוציות, שלא יהיה חזק ולי כוס של בוש,״ אור ביקש והברמן יצא לפעולה. תוך שנייה שני המשקאות היו על השולחן ואור הגיש לי את הקוקטייל שלי.
הוא היה כמו בסרטים, בכוס הקטנה הזו עם חתיכת לימון וקשית. התלהבתי כמו תינוקת.
״קדימה, אל תפחדי,״ אור דירבן אותי, בזמן שהוא כבר לגם את השלוק הראשון של הוויסקי שלו.

שתיתי מהמשקה המתוק, אך החמצמץ ולאחר שנייה חמימות שטפה את גרוני. זה היה טעם מוזר ביותר אבל זה היה נחמד לנסות משהו חדש.

״אהבת,״ הוא קבע וצחק, חייכתי והמשכתי לשתות.
״זה ממש טעים,״ צעקתי קרוב לאוזנו, והוא לגם שוב מהוויסקי שלו.
סיימתי במהירות את המשקה שלי והגרון שלי כבר שרף אבל זה לא עניין אותי, הרגשתי הרבה יותר משוחררת. אור הניח את הכוס הריקה שלו על הבר, לקח את התיק הקטן מידי והגיש אותו לברמן.
״שים עין,״ הורה לו והברמן הנהן.
אור תפס בידי ומשך אותי אל רחבת הריקודים אך נעצרתי וידו עזבה את שלי. הוא הסתובב והביט בי במבט מעט מבולבל.

״מה יש?״ הוא שאל.
״אני לא יודעת לרקוד,״ אמרתי בחשש והוא חייך אליי חיוך מבטיח.
״תמיד יש פעם ראשונה, אני אלמד אותך.״ הוא שוב תפס בידי ומשך אותי אל רחבת הריקודים, נדחקנו בין כל האנשים עד שהגענו יחסית לאמצע הרחבה.
״יופי, עכשיו תיצמדי אליי.״ הוא תפס במותני והצמיד את התחת שלי אל האגן שלו. נשמתי נעתקה וקפאתי, ״תירגעי ועכשיו תתחילי פשוט לזוז לפי הקצב,״ הוסיף ועצמתי את עיניי בכדי להקשיב למוזיקה הקצבית.
התחלתי להניע את האגן שלי מצד לצד וכך גם את רגליי, כמו שאור אמר. לפי הקצב.
אור זז איתי והניח את ידיו על ירכיי.
״בדיוק… תפסת את זה,״ אמר מרוצה וחייכתי בסיפוק בזמן שהמשכתי לזוז יחד איתו, ״אם רק היה לך מושג כמה סקסית את נראית עכשיו,״ הוא לחש באוזני ונשפתי אוויר בחדות. לשמוע אותו אומר את זה היה… מגרה.

לאחר לפחות שעתיים של ריקודים עם הפסקות של שתיית כמה משקאות אלכוהוליים שונים נעשיתי שוב צמאה. הסתובבתי עם פניי אל אור.
״אני רוצה עוד וודקה דובדבנים,״ אמרתי בחיוך קטנטן.
״חמוציות,״ תיקן אותי וצחקתי בלי סיבה.
״רק עוד כוס אחת הילי, אני לא רוצה שתדפקי את הראש,״ אמר באחריות, כמו אח גדול והנהנתי קלות. רק רציתי עוד מהדבר הטעים הזה.
שוב לאחר דקה הייתה לי ביד כוס של וודקה ושתיתי אותה באטיות ובהנאה בזמן שאור הביט בי.
״אני הולך לשירותים יפה, דקה אני חוזר.״ הודיע לי ונעלם בין כל ההמון. המשכתי לשתות והבטתי באנשים שמסביב.
״היי.״ מישהו התיישב לידי. גבוה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות. גבר יפה בסך הכל.
״היי,״ עניתי בחיוך וחיפשתי בעיניי את אור, שעדיין לא חזר מהשירותים.
״אני יכול להזמין אותך לכוס?״ שאל והרמתי את הוודקה דובדבנים שלי.
״כבר יש לי…״ דיקלמתי וצחקקתי.
״אז לרקוד אני יכול?״ הוא ניסה את מזלו בכל זאת ואור הגיח מאחוריו.
״אתה מוכן להפסיק להתעסק בבחורה שלי?״ אור הניח את ידו על כתפו של הגבר הזר שהבין במי מדובר וישר הרים את ידיו כחף מפשע.
״סליחה מזרחי, לא ידעתי שהיא שלך…״ אמר בבהלה, אור הנהן והתיישב לידי בחזרה בעוד הזר נעלם בין כולם.
״אמרתי לך שלא יורידו ממך את העיניים,״ הזכיר לי ונחרתי בבוז.

״חשבתי שאני אמורה להיות השיכורה מבנינו.״

״מה הקשר?״ שאל כלא מבין.

״לדבר שטויות,״ הסברתי, הוא צחק ומשך אותי שוב אל רחבת הריקודים.
״אני מתחילה לאהוב את הקטע הזה,״ קראתי באוזנו והתחלתי שוב לזוז בקצב של המוזיקה, אור הניח את ידיו על גבי התחתון והצמיד את מצחו לשלי.
״אנחנו אחלה ידידים מזרחי,״ הקנטתי אותו אך הוא עדיין נשאר רציני.
״את שיכורה,״ קבע וצחקתי בקול.
״ואני מתה על זה,״ צעקתי בחזרה.
״את לא מבינה אפילו מה את עושה לי, הילי.״ אמר ברצינות ועצמתי את עיניי, הסנפתי אותו וחייכתי חיוך רחב.
״אבל אני יכולה להגיד לך בבירור שאתה אור מזרחי.״ נעצתי את אצבעי בחזהו, ״הגבר הכי הכי הכי סקסי שפגשתי ובתור משאלה ליום הולדת אני אבקש שאתה תהיה הראשון שלי,״ התחלתי לדבר שטויות וצחקתי צחוק מתגלגל.
״אל תגידי לי שאת-״
״בתולה?״ השלמתי אותו, ״אפשר לתקן את זה עכשיו אם אתה רוצה.״ עליתי על קצות אצבעותיי והתכוונתי לנשק אותו, אך הוא דחף אותי מעט לאחור.
״את ממש מחוקה,״ הוא קבע וכרכתי את ידיי סביב צווארו, ״הולכים הביתה תינוקת,״ הוסיף והוביל אותי אל הבר בכדי לקחת את התיק ומשם החוצה.
״לא,״ קראתי בתחינה, ״אבל כיף לי!״ הוספתי ויצאנו. נשמתי אוויר צח סוף סוף וגל קור הכה בי.
המכונית של אור חיכתה לו בדיוק בחוץ ואותו הגבר, לו אור הביא את המפתח, גם החזיר לנו אותו. שוב אותם פלאשים מציקים תקפו את שנינו והרמתי את הארנק שלי מול פניי בכדי להתגונן.
אור פתח את הדלת והכניס אותי למושב שעל יד הנהג. הוא הקיף את המכונית ונכנס למושב הנהג.
״אורי?״ לחשתי בשאלה והוא המהם.
״היה לי ממש ממש כיף איתך,״ אמרתי בפינוק וצחקתי.
״גם לי איתך, תינוקת.״ הוא ליטף את שיערי ועצמתי את עיניי בעייפות, ״אבל גם קצר כל כך,״ הוסיף.

״אני רוצה לישון, רצוי איתך,״ פלטתי את מחשבותיי בקול והוא צחק והתניע את המכונית.
״אני אקח אותך הביתה ואז תוכלי לישון.״ הוא התחיל לנסוע ופיהקתי עמוקות.
״מה השעה?״ שאלתי בישנוניות.
״שלוש,״ ענה בפשטות.
בעיניים עצומות חלצתי את העקבים הכואבים והנחתי את כפות רגליי על כיסויי העור.
״אורי?״ שאלתי והוא שוב המהם.
״אל תיקח אותי הביתה,״ ביקשתי, ״אימא שלי תכעס אם היא תדע ששתיתי,״ הסברתי את עצמי והתחלתי לשהק.
כבר דמיינתי בראש איך הוא מחזיר אותי הביתה ואיך אימא שלי מתעוררת ומתחילה לצעוק על חוסר האחריות שלי.
״את רוצה לבוא אליי?״ הוא שאל והנהנתי.
הוא ישר עשה פרסה עם המכונית המהירה שלו והגלגלים השמיעו קול חריקה.

-נקודת המבט של אור-

דקה לפני שהגענו לבית שלי הילי נרדמה, ושערה הבהיר כיסה את פניה היפות.
אני חייב להתרכז בכביש, אם אני לא רוצה לעשות תאונה הלילה אבל היא פשוט הייתה מהפנטת.
החטפתי לעברה עוד מבט קטן לפני שהגעתי לבית שלי.
לחצתי על הכפתור, שבצרור המפתחות שלי, והשער נפתח. נכנסתי אל תוך החניה הרחבה שלי שהכילה כמה מהמכוניות שלי.
חניתי במקום ריק ויצאתי מהמכונית, הקפתי אותה ופתחתי את הדלת בכדי להוציא את הילי הקטנה מהמכונית. לקחתי אותה בין ידיי והיא כרכה את זרועותיה הדקיקות סביב צווארי. היא בקושי שקלה משהו.
״אתה נעים…״ היא מילמלה וגיחכתי לעצמי.
כמה שטויות היא דיברה הערב ושיחררה יותר מדי פרטים שהפתיעו אותי וגרמו לי לחשוב איך לעזאזל, איך יכול להיות שהיא עדיין בתולה? אפילו אני את שלי איבדתי בגיל שש עשרה.
נכנסתי אל הבית הגדול שלי וסגרתי אחריי את הדלת. עליתי בקלילות במדרגות ונכנסתי לחדר שלי.
למען האמת, אני לא אוהב שאף אחד ישן איתי, גם עם קארה אני מנסה להימנע משינה משותפת. אבל הלילה משהו בי רצה אותה לידי.
הנחתי אותה על המיטה שלי ולרגע תהיתי לעצמי אם להפשיט את השמלה הלא נוחה הזו ממנה או להשאיר אותה ככה. החלק החרמן והסקרן שבי הורה לי להלביש אותה באחת מחולצותיי והמוסר פיגר מאחור.
פתחתי את הריצ׳רץ׳ של השמלה שלה והשחלתי את ידיה החוצה מהכתפיות, משכתי אותה מטה ופניי נחשף גוף קטן ויפהפה. הייתי חייב להשתלט על עצמי ולא לחשוב על כמה הייתי רוצה לזיין אותה. היא פאקינג בתולה.

היא לבשה תחתוני תחרה שחורים ומגרים והדבר היחיד שיכולתי לעשות בשביל להירגע היה להצמיד את המצח לקיר ולומר לעצמי שוב ושוב שאני יכול לשלוט בעצמי. אבל אלוהים, היו לה תחתוני תחרה, תחת מתוק ועור מושלם.
הלכתי במהירות לארון והוצאתי משם חולצת טריקו כחולה צהובה של הקבוצה.
התיישבתי לידה וניסיתי לא לבהות בציצים שפלירטטו איתי מבעד לחזייה השחורה שהיא לבשה. הושבתי אותה בזמן שהיא התנודדה מתוך שינה והלבשתי אותה בחולצה, שהפכה את החיים שלי להרבה יותר קלים. השכבתי אותה בחזרה ועיניי פגשו בשפתיים המתוקות שלה, חלק מהאודם העז ירד ממנו ונחשפו בפניי שפתיים ורדרדות, העברתי את אגודלי על שפתיה ונאנחתי כמו בחורה.

תפסיק להתחרמן עליה אור, היא לא בשבילך.

עם הרצון לשכב איתה ועם הידיעה, שזה לא יקרה בחיים פתחתי את כפתורי החולצה שלי ופשטתי אותה, חלצתי את הנעליים וגם את הג׳ינס שלי הורדתי וזרקתי את כל הבגדים באיזו פינה בחדר.
לאחר שצחצחתי שיניים נכנסתי חזרה לחדר ולרגע עברה בי המחשבה לעבור לחדר אחר, כי אני לא אשלוט בעצמי, אבל רגע אחרי כבר הילי הייתה מכורבלת בידיים שלי בזמן שהשמיכה כיסתה את שנינו ונרדמתי חזק כמו שלא נרדמתי בחיים.


תגובות (5)

זה מושלםם תמשיכי

20/04/2016 10:51

הורס. אהבתי :)

20/04/2016 11:49

ואוווווו!! פרקקק מושלםםםםםםם תמשיכייי בדחוף שלךךךך!!

27/04/2016 02:23

קראתי את כל הסיפורים שלך בימים האחרונים.

יהיה לסיפור הזה המשך?
אני אוהבת את הסיפורים שלך.

בקיצור – קוראת חדשה.

אומי :)

16/09/2016 22:50

ואוו המשך דחוף

09/02/2017 02:12
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך