same mistakes again פרק 2

edstylinson 27/09/2012 874 צפיות 5 תגובות

אחרי החיבוק שלי עם אלינור עלו לי כמעט דמעות בעיניים (כן,כן,אני בנאדם רגיש) אבל החזקתי מעמד ולא בכיתי.
"לילה טוב אלינור!" אמרתי
"לילה" היא החזירה עם חיוך
עליתי למעלה לקומה של החדרים היה ממש חשוך פחדתי כי יש לי פחד מחושך אז הארתי את המשך המסדרון עם האייפון שלי ונכנסתי לחד שלי ושל נייל (למי שעדיין לא הבינה נייל ומאיה הם אחים…אה…ונייל יותר גדול ממנה) הדלקתי את נאור ראיתי את נייל ישן כל כך חזק שאפילו לא שם לב שנכנסתי חדר,ראיתי את על הבגדים שלו מפוזרים לי על המיטה "אוחחחח…נייל איזה מבולגן אתה!!!" מלמלתי לעצמי אבל אז זה העלה בי חיוך "טוב אין מה לעשות נייל הוא בן ובנים לא מסודרים או נקיים מי יודע מה" עדיין מלמלתי לעצמי אני חייבת להפסיק אתזה!
התקדמתי לכיוון הארון שלי והחליף לפיג'מה ואז פשוט צנחתי על המיטה שלי לא הצלחתי לישון המחשבות לא נתנו לי חשבתי על החברים שלי שנשארו במולינגר ובעיקר לחברה ההכי טובה שלי שחף או כמו שאני קוראת לנ ג'ו (קוראים לה שחף ג'והאנה מילר…וכן זאת שחף(ביבר)טומלינסון)..
ואז הגיע התור של הארי במחשבות שלי תמיד היה לי עליו מין קראש כזה אהבתי אותו אבל בבית שלנו רק אלינור ידעה מזה ולא אף אחד אלינור תמיד אומרת לי שגם שארי אוהב אותי,ושהיא תמיד רואה אותו מסתכל עליי כאל משהו שהוא יוכל להשיג רק בחלומות…אבל אני חושבת שאם הוא רק ירצה הוא יכול להשיג אותי..
אני עוד זוכרת את הפעמים שאלינור ניסתה לגרום לנו לצאת לבד ביחד לסוג של דייט אבל תמיד משהו או מישהו היה הורס לה את 'תוכניות'

קמתי בבוקר יחסית מוקדם השעה הייתה 6:30 ניסיתי לישון אבל לא הצלחתי אז קמתי לקחתי בגדים מהארון ויצאתי מהחדר איך שיצאתי דם הארי יצא היינו אחד מול השנייה(החדרים שלנו היו מול אחד השני)
"בוקר טוב לך" הארי אמר לי "בוקר!" החזרתי לו
"אז..את נכסת לאמבטיה?" הוא שאל אותי
"אמממ……כן" עניתי
"טוב את את תיכנסי ראשונה ואני אחרייך!" הוא אמר ואני רק הנהנתי כן עם הראש ונכנסתי.
יצאתי אחרי 20 דקות ונכסנתי לחד שלי ראיתי שנייל עדיין ישן אז החלטתי להעיר אותו
"נייל יא חתיכת עצלן קום כבר!!" אמרתי
"נוו!!!!מאיה עוד חמש דקות!!!" הוא אמר ישנוני
"לא אתה קם עכשיו!" אמרתי וזרקתי לו כרית על הפרצוף
"אווווו!!!!!!!!!! למה זה היה?" הוא אמר בצעקה
"כדי שתקום!!!" אמרתי ךו והוצאתי לו לשון
"אהההה ככה?" הוא אמר
"כן!" אמרתי לו בחזרה
ואז הוא זרק לי כרית על פרצוף והתחלנו מלחמת כיריות עד שלואי נכנס לחדר מרוב הרעש וצעק לכל הבית שיש מלחמת כריות…………


תגובות (5)

פרק חמוד !תמשיכי :)

28/09/2012 01:08

תמשיכי

28/09/2012 02:26

תמשיכי נסיכה!!!

28/09/2012 04:33

תמשיכיי : )

28/09/2012 06:31

סיפור מושלםם

15/11/2012 00:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך