רובסטן ❤
גררררר אני יודעת שזה גרוע אוף טוב אני מקווה שבהמשך זה יהיה יותר טוב D:

Show Me The Light. Chapter 2

רובסטן ❤ 20/07/2014 702 צפיות 2 תגובות
גררררר אני יודעת שזה גרוע אוף טוב אני מקווה שבהמשך זה יהיה יותר טוב D:

*ביפ ביפ*
*ביפ ביפ*

השעון המעורר צלצל. הושטתי את ידי בכבדות וסגרתי אותו.

אחרי שעברתי 18 שנות לימוד אני חוזרת לזה שוב, היו אנשים שקראו לי משוגעת וכדומה אבל.. אני אוהבת את זה.

קמתי בעייפות מהמיטה, כמעט לא מצליחה להגיע לחדר האמבטיה. עם פיהוק גדול הוצאתי את משחת השיניים וצחצחתי שיניים, שטפתי פנים וחזרתי לחדר.
פתחתי את הארון ובחרתי מה ללבוש. בחרתי ללכת על גופיה כחולה פשוטה ושורט. שמתי את נעליי הוואנס שלי ונסעתי לבית הספר.

"היי בל!" אנדרו צעק לי מפתח בית הספר.

"השיער הבלונדיני שלך נראה יפה עם הבגדים." טרייס הוסיפה עם חיוך.

"תודה." טרייס הייתה ילדה יפה. היה לה שיער חלק שמגיע עד אמצע הגב, הצבע שלו היה חום בהיר והקצוות שלה היו בלונדיניות. היא הייתה רזה מאוד והלבוש שלה היה זרוק. היו לה עיניים כחולות כמו האוקיינוס.
לאנדרו היה שיער שחור, היה לו פוני ועיניים ירוקות.

"השנה תהיה שנה גדולה." אנדרו אמר.

"כן.." עניתי עם אנחה קטנה.

"אני הולכת לחדר שלי, אפגוש אתכם אחר כך." אמרתי והלכתי לכיוון החדר שלי בקולג'.

"חדר 124" מלמלתי לעצמי.

פתחתי את הדלת, על המיטה חיכתה ילדה עם שיער כחול בהיר. אם לומר את האמת הזדעזעתי בהתחלה. אבל היא נראית מגניבה.
היו לה עיניים בצבע חום דבש. היא לבשה חצאית קצרצרה, גרביון רשת, וגופייה.

"היי, אני איזבל, אבל את יכולה לקרוא לי בל." אמרתי בנימוס.

"אה, כן הו היי את השותפה שלי?" היא שאלה עם חיוך. לא ידעתי איך לפענח את זה.

"אני מניחה."

"קול, נעים להכיר. אני צריכה ללכת.. ניפגש מאוחר יותר?"

"כן, להתראות. " אוקיי זה היה מוזר.

"דרך אגב אני אלינור." היא אמרה לפני שיצאה.

התחלתי לסדר את הדברים שלי ונשמעה דפיקה בדלת.

"היי." אמר ילד מתולתל עם עיניים ירוקות שסחפו אותי לבפנים. זה היה הוא. הוא באמת היה ילד יפה ולא יכולתי לחכות לגלות מה עומד מאחוריו.

"היי, רוצה להכנס?" שאלתי בנימוס. היה לי קטע עם נימוסים.

"אה, אני מחפש את.. אה, אל.. אני מתכוון, אלינור." הוא אמר. היה לו מבטא בריטי חמוד.

"היא בדיוק יצאה.. למסור לה משהו?"

"לא, תודה." הוא אמר וברח משם. היו לו מלא קעקועים בזרועות ויכולתי לקלוט גם כמה על החזה.

מעניין מאיפה היא מכירה אותו..

משימה חדשה.. להתחבר לאלינור.


תגובות (2)

זה לא גרוע! *^* וזה מאוד מעניין תמשיכי *~*

20/07/2014 11:55

תמשיכי

26/07/2014 14:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך