love_love_love
היי לכולם, החלטתי לחזור עם סיפור חדש שנקרא TE ENCONTRÉ (מצאתי אותך). הסיפור מציג את גפן ועידן, הפכים מוחלטים שהחיים מחליטים לשים אותם זה בדרכו של זו. סיפור יפה, מרגש, ובעל מסרים חשובים. אשמח שתקראו, תדרגו ותגיבו... אבל יותר מכל, אשמח שתהנו❤❤❤❤❤❤❤

TE ENCONTRÉ-הקדמה 🦋

love_love_love 22/09/2019 581 צפיות אין תגובות
היי לכולם, החלטתי לחזור עם סיפור חדש שנקרא TE ENCONTRÉ (מצאתי אותך). הסיפור מציג את גפן ועידן, הפכים מוחלטים שהחיים מחליטים לשים אותם זה בדרכו של זו. סיפור יפה, מרגש, ובעל מסרים חשובים. אשמח שתקראו, תדרגו ותגיבו... אבל יותר מכל, אשמח שתהנו❤❤❤❤❤❤❤

👫הכרת הדמויות👫

גפן》
גפן היא בת 20, בחורה יפייפה, עיניים ירוקות ונמשים, שיערה ארוך בלונדיני וגלי, החיוך שלה הוא כמו קרן אור שאי אפשר להתחמק ממנו.
לגפן יש אח גדול -דניאל- בן 27, שמנהל בר חדש בתל אביב. גפן בשונה מאחיה לא מתחברת לעולם היוקרתי של המסיבות והשתייה, היא לא אוהבת את כל השירים החדשים או הטרנדים בעולם האופנה, מבחינת גפן בילוי טוב הוא לשבת בים עם חברים, מדורה וגיטרה עד הזריחה.
ביום יום גפן עובדת במוסך, היא באופו בלתי מוסבר מתעניינת במכונאות רכב ומתמחה בכך, היא בחורה עקשנית ואידאליסטית שלא תוותר על אף חלום שלה- ככה היא התקבלה לעבודה במוסך, למרות שפעם אחר פעם סירבו לה היא לא וויתרה.
כמובן שאחיה לא אוהב את הרעיון שאחותו נמצאת בסביבת גברים, הוא מבין שהוא לא ממש יצליח לנהל אותה.
לאחרונה היא סיימה את שירותה הצבאי וחזרה לעבודה הקבועה במוסך.
גפן תמיד תחייך ותמיד תעזור, היא גם תכעס ותתנקם אם צריך.
אנשים בחייה- אחיה דניאל, חברתה קרלה, ההורים שלה שנמצאים בשליחות בחול, מנהל המוסך- יוסי.

עידן- עידן בן 25, גבר חתיך וכובש, אין בחורה שלא נמסה רק מלהסתכל לתוך עיניו- הוא גבוה ובעל שיער שטני, הוא שרירי ומחוטב כתוצאה מאימוני הכושר שלו, יש לו עיניים חומות וגוף שזוף.
עידן הוא מוצלח בכל דבר שהוא עושה, הוא פרפקציוניסט ולא מוותר על דבר. הוא שירת בצבא כלוחם ומיד עם שחרורו הלך לעבוד צמוד לאביו במשרד עורכי הדין שלו. כל רצונו היה להתפתח ולהצליח להיות מוכר בכל מקום ולכן הוא החליט לפתוח עסק של סוכנות נסיעות משל עצמו, כמובן שעם תמיכתו הכלכלית של אביו ולימודים צמודים.
לאחר שנתיים של עבודה קשה העסק שלו המריא והוא הפך להיות הדבר החם בעיר.
הוא עצמאי בהכל, יש לו דירה משלו-מסודרת עד לפרט האחרון, יש לו רכב יוקרתי וחליפות יוקרתיות, הוא חובב תכשיטים ידוע ויותר מכך חובב בחורות ידוע… עם ההצלחה באה התהילה ובעקבות הצלחתו אין מישהי שלא מכירה אותו או רוצה אותו והוא כמובן מספק את הסחורה, הוא לא משקר לאף אחת או משלה אף אחת – כל מי שיוצאת איתו ברור לה שהוא לא מבטיח שום דבר.
הוא בחור שחצן, מבחינתו צניעות זה משחק שאנשים עושים כדי למצוא חן בעיניי אחרים, אך בעיניו כנות זה להיות גאה במי שאתה גם אם זה כרוך בחציית גבולות. עידן איבד את אמו בתאונת דרכים כשהיה בן 13 ומאז הוא הפך לטיפוס אחר, דורסני וקשוח ששום דבר לא עובר דרכו ככה הוא עם העסק, עם המשפחה שלו, עם הנשים שסובבות אותו.
אנשים בחייו: אבא שלו דורון, וחבריו הטובים שי ורועי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך