TE ENCONTRÉ- פרק 9 🦋

love_love_love 01/10/2019 577 צפיות אין תגובות

\ • פרק 9 • /
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אל תחכה, מעולם לא יהיה דבר כזה הרגע נכון" -מארק טווין-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גפן》》
הערב הזה פשוט מדהים, רוב השירים היו שירי קומביה לטינים מקפיצים שאני אוהבת…ומשום מה כל האנשים במועדון הצליחו לרקוד לצלילי המוזיקה-מה שישמח אותי במיוחד, הרגשתי בבית, במגרש הפרטי שלי "מזל טוב" אמר לי קול מוכר במיוחד בזמן שרקדתי בטירוף, כשהסתובבתי ראיתי את אחד החברים של עידן "תודה" חייכתי אליו בחזרה… קוראים לו שי אם אני לא טועה "פלייליסט שלך?" הוא שאל ואני הנהנתי לו בתגובה, לא הבנתי מה קורה באותו רגע, הרגשתי שמותחים אותי ותכף תהיה מולי מצלמה "רוצה לרקוד?" הוא שאל בנחמדות "אתה אפילו לא מכיר אותי… מה עידן שלח אותך כדי לצחוק עליי?" שאלתי בפראונידיות והוא צחק "כן בטח-הוא שלח אותי, אבל אני גם צריך להרוג אותך אחר כך זה חלק מתוכנית ממש גדולה…אי מקווה שלא תספרי" הוא התלוצץ וגרם לי לצחוק עד כדי קול "אני פשוט פתטית אה?" אמרתי בטיפה כעס עצמי "אם תרקדי איתי אני לא אתייחס למה שקרה כאן כרגע" הוא שיחד אותי ואני כמובן הסכמתי. רקדנו עם המון אנרגיה למרות שהדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו זה שאם שי כאן אז יש סיכוי סביר שגם עידן פה.
אחרי המון ריקודים החלטתי לקחת לי שתייה סוף סוף "מזל טוב לאישה ולא לילדה" ליאור הברמן הפסיכולוג שלי אמר לי כשהגיש לי את השתייה האהובה עליי ואני חיבקתי אותו חזק ונכנסתי יחד איתו יחד לבר "תלמד אותי להכין קוקטיילים כמתנה ליום הולדת?" אמרתי לו והוא כמובן הסכים. ביחד הכנו קוקטיל שהוא הרכיב וצחקנו מלא מאחורי הבר תוך כדי שאנחנו זזים בתנועות ריקוד לצלילי השיר "יאלה לרקוד" אמרתי לו והנחתי את הכוסות בצד "מה?" הוא לא הבין מה אני עושה כשלקחתי לו את היד והתחלנו לרקוד ריקוד זוגי. הוא סובב אותי והרים אותי באוויר ויכולתי לראות את אח שלי מסתכל מהצד ונהנה לראות אותי כל כך מאושרת… למרות שהוא גם קצת קינא. "הקוקטייל הבא שמבקשים אני מכינה" אמרתי לליאור ברגע שחזרנו לעסוק בשתייה והוא הסכים "מה שתגידי בוס" הוא הרים ידיים בהכנעה והעלה לי חיוך קטן על הפנים. "שים לב לטכניקה שרכשתי עכשיו" אמרתי לו בזין שזוג התקדם לעברנו והוא צחק "מה תרצו?" שאלתי את הזוג המאוהב שהתקרב בנשיקות אלינו "מה את מציעה?" הגבר אמר והרמתי אליו את מבטי- זה היה עידן "מה אתה עושה פה?" שאלתי והיה לי מחנק עצום בגרון כשראיתי אותו עם הבחורה ההיא, כל כך מחובקים, כל כך צמודים "באתי למסיבה, דרך אגב מזל טוב" הוא אמר בסינון בלי חשיבות אמיתית, יכולתי להשבע שעוד שנייה ירדה לי דמעה מהעין "אפשר לשתות?" הבחורה שאלה בחוצפה שהייתי משיבה לה כהוגן אם היה לי את הכוחות "אני אכין" ליאור אמר כדי להציל אותי מהמצב, הוא הרגיש שזו סיטואציה קשה עבורי משום מה "מאמי אני שנייה הולכת לשירותים" היא אמרה לו והשאירה אותו ליד הבר ממשיך להביט בי ואני מביטה בו "אתה עושה לי בכוונה?" שאלתי והתקרבתי אליו יותר "עושה בכוונה מה? יוצא עם מישהי? אנחנו זוג או משהו שאני חייב לך דין וחשבון?" הוא השיב בקור רוח שהרתיח אותי והתחלתי לצחוק מגיחוך "תהנה" השבתי בלי להתכוון באמת למילים "אל תדאגי זה יקרה" הוא השיב בכעס… "ועכשיו, אחד השירים האהובים על האחות היפה שלי" נשמע קולו של אחי במיקרופון שהפר את הסיטואציה הקשה הזו, הוא הפעיל את אחד השירים האהובים עליי ואח שלי הגיע אליי במהירות שיא כדי להזמין אותי לרקוד יחד איתו "יאלה בואי מה נתקעת פה?" הוא שאל כשעדיין הייתי מול עידן ומשך אותי מעט הצידה כדי לרקוד את הריקוד שאני כל כך אוהבת… אבל משהו בי התקשח, פתאום השיר הזה שהוא כל כך שמח ומקפיץ, במקום להנות ממנו התחלתי להתרכז במילים באמת ולא במנגינה המשמחת שלו ("מאז שהלכת חלון האהבה נסגר לנו, מאז שעזבת אני לא עושה דבר חוץ מלהתגעגע…כל כך כיף לחוש את החיבה שלך אני כלום אם אני לא איתך…") ראיתי את עידן והבחורה ההיא רוקדים ומתנשקים… המסיבה הזו הרגישה לי כל כך דוחה וזרה פתאום ובאמצע כל הכיף הלכתי לשבת על הבר ושתיתי פשוט מים כמו ילדה מתוקה וטובה.
"מה יש? ככה מתנהגת ילדת יום הולדת?" שי, חבר של עידן שאל אותי "עזוב, אני כנראה באמת ילדה קטנה ומטומטמת" חזרתי על מילותיו של עידן… לא האמנתי שהוא הצליח להשפיע עליי בצורה כזו "לא, את מישהי שמתעקשים לפגוע בה פשוט" הוא השיב וכאילו ניסה לרמוז לי משהו "מה אתה רוצה להגיד?" שאלתי לא מבינה "את יפה ואת חכמה, את רוצה להגיד לי שאת קונה את האושר המזויף שהוא מחצין פה?" שי אמר בזמן שהביט לכיונו של עידן עם הבחורה שהיה איתה "אתה רוצה להגיד לי שזה סתם? שהוא מנסה לנקום בי רק?" אמרתי ומשום מה, בדרך נורא מעוותת זה עודד אותי, עודד אותי לדעת שזו רק דרך לפגוע בי ולא שום דבר אמיתי… אני חולנית "זה כבר את אמרת" הוא השיב והלך הזעם שבי גבר… לקחתי את כוס המים שהייתה לי ביד והתקדמתי לעבר עידן בזהירות ובעדינות בזמן הריקוד המגוחך שלו וסובבתי אותו אליי "איבדת משהו?" הוא שאל עם חיוך מטופש על פניו "לא, אתה איבדת משהו" השבתי בחזרה עם חיוך "מה עכשיו?" הוא השיב "את הכבוד שלך" עניתי ושפכתי עליו את כל המים "מה את עושה?" הוא שאל עצבני כשקלט שכולם מסביב מסתכלים עליו "אתה פשוט פתטי" השבתי ויצאתי מהבר לכיוון הרכב שלי, הייתי חייבת לצאת משם כדי לקבל קצת שקט "תעצרי עכשיו חתיכת סתומה!" הוא נשמע עצבני מאחוריי ואחז לי מהר ביד "מה, מה אתה רוצה חתיכת מטומטם?" התעצבנתי ולאחר מבט קל בעיניי, הוא במהירות דחף את ידו לאחד הכיסים שלי "מה אתה עושה?" נבהלתי, אבל מה שהוא בעצם עשה זה לחפש ולמצוא את מפתחות הרכב שלי ומשך אותי אחריו לאוטו שלי, הוא פתח את הדלתות והכריח אותי להכנס "מה אתה חושב שאתה עושה?" התעצבנתי כשהוא התניע את הרכב והתחיל לנסוע "אתה חתיכת חוצפן אתה יודע?" זעמתי עליו והוא לא הגיב "יופי, קודם הוא מגיע עם בחורה מזויפת למסיבה שלי כדי לעצבן אותי ועכשיו הוא פשוט חוטף אותי" מלמלתי בכעס והוא המשיך לשתוק ולנסוע בנחישות "אתה מטורף!" התעצבנתי והוא לא התייחס, אחרי מספר דקות הגענו לחנייה של הבית שלו והוא יצא מהרכב והוציא גם אותי "אני לא הולכת איתך" התעצבנתי אבל הוא לא הותיר לי ברירה, הוא פשוט הרים אותי, משך אותי לבפנים ונעל את הדלת.. אני נלחצתי, לא ידעתי מה הוא עומד לעשות- בזמן האחרון הוא כל כל לא צפוי "אם אתה חושב שאתה תכלא אותי כאן אתה טועה טעות מרה" התחלתי לכעוס ולהתקדם לעברו במהירות כדאי לברוח, אבל הוא זרק את המפתחות של הבית הצידה ותפס אותי חזק לנשיקה בלי שהספקתי להמשיך לדבר, הוא נישק אותי בלהט ובדריכות תוך כדי שהוא גורר אותי בנשיקה את כל המדרגות עד לחדר שלו… לא התנגדתי אפילו לשנייה, לא רציתי לעצור אותו אפילו לרגע, הגענו לחדר שלו והמשכנו להתנשק בלהט "רגע שנייה, עצור רגע" אמרתי באמצע הנשיקה והוא גלגל עינייים "מה עכשיו?" הוא ענה בעייפות "מה אתה חושב שאתה עושה? מתנקם בי, חוטף אותי ואז מנשק אותי כאילו כלום?" שאלתי והוא צחק "את רואה יותר מידיי סרטים, אבל את לא רחוקה מהמציאות" הוא השיב והמשיך לנשק אותי "אתה מטורף" השבתי והמשכתי לשבת צמודה אליו לא באמת רציתי לעצור את הסיטואציה "את רוצה ללכת?" הוא שאל ברצינות וידעתי שאם אגיד כן הוא יתן לי "לא, אני רוצה להשאר" אמרתי בלחש והנשיקה שלנו הפכה לעדינה יותר ויפה יותר, התיישבנו במיטה שלו ממשיכים להתנשק בתשוקה ויכולתי לשמוע את המנגינה הרומנטית ברקע… הורדתי מעליו את הג'קט והוא נשען מעליי מנשק כל פיסה בפנים שלי תוך כדי שאני פותחת את כפתורי החולצה שלו בעדינות ומורידה אותה ממנו תוך כדי אחיזה חזקה בגבו השרירי…הוא הביט בי עם חיוך רך והחל לנשק את צווארי… התענגתי מכל רגע, הוא שמע בעצמו את קולות העונג שהוצאתי בלי לשים לב וחייך בלי סוף, הרגשתי מדהים, כאילו אני בגן עדן, היה לי כל כך טוב… הוא הוריד מעליי את הגופייה ונישק את הכפתיים שלי עם השפתיים הבשרניות האלו שלו "את בטוחה?" הוא נעצר רגע לפני שפתח את קרסי החזייה שלי, רגע לפני שכבר לא היה ניתן להתחרט "בטוחה" השבתי והוא הוריד ממני אתה החזייה בעדינות ונצמדנו אחד לשנייה. הרגשתי מאושרת לאורך כל הלילה אחזתי בו והוא לא עזב אותי לרגע וישנו מחובקים כל כך חזק עד הבוקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך