snowbarry
תודה רבה רבה לכל מי שקורא ומגיב, ומקווה שתיהנו מהפרק. היה די קשה לכתוב אותו, כי אין לי מושג על חתונות.

that night פרק 21

snowbarry 21/05/2015 744 צפיות תגובה אחת
תודה רבה רבה לכל מי שקורא ומגיב, ומקווה שתיהנו מהפרק. היה די קשה לכתוב אותו, כי אין לי מושג על חתונות.

בליין הלך עם אמא שלו לבחור את החליפה לחתונה. היא רצתה שהוא יקנה עניבה קלאסית ולא עניבת פפיון, כי הוא תמיד לובש כאלה. בליין לא היה בטוח. הוא עמד והסתכל על חליפה אחת שעמדה תלויה על הקיר לדוגמה. היא שחורה, כמובן, והיא הולכת עם חולצה לבנה מכופתרת מתחת ועניבת פפיון שחורה. למרות העצה של אמא של בליין היא אמרה שהחליפה מצאה חן בעיניה. בליין הושיט יד ונגע בבד השחור. הוא ניסה לדמיין אותו לבוש בזה ליד סבסטיאן בחתונה שלהם, וחיוך עלה לו על הפנים. "כמה היא עולה?" שאל בליין את המוכר. המוכר ענה לו, "לא הייתי ממליץ לך לקנות אותה. איזה שימוש כבר יהיה לך בה אחרי החתונה? כדאי לך לשכור אותה." בליין הנהן. "אז שאני אקח אותה?" הוא שאל את אמא שלו. היא הנהנה ואמרה, "סבסטיאן יאהב אותה." בליין חייך.
סבסטיאן נהג ברכב של אבא שלו, ואבא שלו ישב לידו במושב הנוסע. "אז.. אתה הולך לקחת עניבת פפיון או עניבה רגילה?" שאל האבא. "אני לא יודע עדיין." אמר סבסטיאן ועשה פנייה לחנות. "אני הייתי ממליץ לך ללכת על פפיון. כדי שילך עם החליפה של בליין." המשיך אבא שלו. "אולי הוא ירצה ללכת על עניבה רגילה. לגוון קצת." ענה סבסטיאן. "אתה יודע שהוא ילך בסוף עם פפיון." חייך האבא. סבסטיאן צחק קצת. "היי, אבא. איך זה שאתה כל כך בסדר עם זה? כאילו בגלל שאתה התגרשת וכל זה." שאל סבסטיאן. אבא של סבסטיאן נאנח וענה. "אני ואמא שלך לא הסתדרנו, אבל אתה ובליין, אני יכול לראות שזה נכון. אתם גם אף לא רבים, למה שזה יקרה אחרי החתונה?" סבסטיאן חייך חיוך גדול, שצמצם לו את העיניים. "זה מה שקורה כשיש נשמות תואמות." אמר סבסטיאן בשקט. אבא שלו הנהן. הם הגיעו לחנות, סבסטיאן חנה ושניהם יצאו ונכנסו לחנות. סבסטיאן הסתכל לתוכה וראה את בליין ואמא שלו. "אוי אלוהים." אמר סבסטיאן ומשך את אבא שלו מהחנות. "הם שם." הוא אמר ומשך את אבא שלו להיכנס לרכב. "הם שם? בדיוק באותו יום כמונו?" הופתע אבא שלו. "נשמות תואמות, אמרתי לך. " צחק סבסטיאן קצת ואז מיהר להתכופף כדי שבליין לא יראה אותו כשהוא יוצא מהחנות. "רגע, אז למה בעצם אנחנו מתחבאים מהם?" שאל אבא שלו והסתכל על אמא של בליין ובליין נכנסים לרכב. בליין התיישב מול ההגה, כמו סבסטיאן. "אתה רוצה שאני אקנה את החליפה לחתונה שלי עם הארוס שלי?" גלגל סבסטיאן עיניים וקם לצאת מהמכונית אחרי שראה את בליין נוסע משם. והם נכנסו לחנות. חליפה תפסה לסבסטיאן את העין. היא תלויה על הקיר לדוגמה. בצבע שחור קלאסי, כמו שהחתן תמיד לובש בסרטים. "אבא! בוא הנה." קרא סבסטיאן אל אבא שלו שעמד בצד השני של החנות. הוא התקרב אל סבסטיאן ושאל, "מה?" "אני אוהב את זאת. מה אתה חושב?" סבסטיאן ענה והצביע על החליפה. "כן. היא נהדרת." אמר אבא שלו, והלך למצוא מוכר. סבסטיאן הסתכל על החליפה יותר מקרוב ואז פתאום הריח משהו מוכר. הריח של בליין נדף מהחליפה. סבסטיאן תמיד יזהה את הריח הזה. ריח מתוק, חם וסקסי. סבסטיאן עצם עיניים ושאף עמוק. ואז הוא פתח אותן וחשב, בליין כנראה הסתכל על זאת. מעניין אם הוא לקח אותה, ואז נלבש אותה חליפה. סבסטיאן חייך והלך לשלם.
טינה ורייצ'ל עמדו בפתח לבית של בליין וחיכו שיפתחו להם את הדלת אחרי שדפקו. "תזכירי לי שוב למה אנחנו כאן?" רייצ'ל שאלה. "החלטתי שנתמוך בחתונה של בליין, אז אחרי שבליין סימס לי שהוא כבר שכר חליפה החלטתי להיות חברה טובה ותומכת ולבוא לראות אותה." ענתה טינה. "אז למה אני כאן?" אמרה רייצ'ל והרימה גבות. "כי גם את חברה טובה ותומכת." דחפה אותה טינה. "כן, אבל למה ספציפית כאן? בליין לא גר כאן יותר." אמרה רייצ'ל. "הוא לא יכול לשמור את החליפה בדירה עם סבסטיאן." צחקה טינה. בדיוק אז הדלת נפתחה. "היי! בואו תעלו לראות אותה." קרא בליין בהתרגשות. הן טיפסו אחריו במדרגות ונכנסו לחדר שלו. החליפה הייתה על המיטה, וטינה התקרבה אליה לאט והתכלה טוב על כל הפרטים. האמת שהחליפה די הזכירה לה את החליפה של אבא שלה מהתמונה מהחתונה של ההורים שלה. "בליין, היא יפהפייה." היא חייכה אליו ושמה לו יד על הכתף. בהתחלה, כמו לכולם, כל הרעיון של להתחתן בגיל שמונה עשרה נשמע לה פסיכי, אבל הייתה לה חולשה מסוימת לחתונות. וכשהכול התחיל להתקדם לאולמות אירועים, טבעות וחליפות, היא לא יכלה לא להישאר מעורבת. "היא באמת נהדרת." אמרה לו רייצ'ל גם. אצלה זה היה שונה. כל העניין של להתחתן נשמע לה מטורף לגמרי, אבל היא אוהבת את בליין. והאמת שגם סבסטיאן מוצא חן בעיניה, אז היא חייבת להיות תומכת ולפרגן. "תודה, בנות. אבל אני חייב לחזור הביתה. סבסטיאן סימס לי הרגע." חייך בליין. אחרי שהבנות הלכו בליין נכנס לרכב שלו ושל סבסטיאן והתחיל לנסוע הביתה. הוא חשב שוב על ההודעה המוזרה שסבסטיאן שלח לו. הוא פשוט כתב, "אני רוצה אותך בבית." מוזר. בליין הגיע אל הבניין שלהם ונכנס בשער, טיפס במדרגות ופתח את הדלת. סבסטיאן ישב על הספה וחייך אליו. להפתעתו, סבסטיאן קם מהספה והתקרב אליו. בליין התחיל להגיד היי אבל סבסטיאן קטע אותו בנשיקה.


תגובות (1)

מבטיחה לך שזה נראה כאילו יש לך הרבה מושג בחתונות(-:
פרק ממש יפה טוב ומרגש כרגיל!!
מצפה להמשך-_-

21/05/2015 21:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך