snowbarry
תודה תודה תודה לכל מי שקורא או מגיב, ותצפו לפרק חתונה ממש מושקע בקרוב!

that night פרק 22

snowbarry 22/05/2015 769 צפיות תגובה אחת
תודה תודה תודה לכל מי שקורא או מגיב, ותצפו לפרק חתונה ממש מושקע בקרוב!

בליין הרגיש את סבסטיאן נצמד לו לצוואר ואת היד של סבסטיאן עולה לו לגב. הוא לא עצר אותו, אבל שאל, "לכבוד מה זה קורה?" והרגיש את העיניים שלו נעצמות מעונג כשהשפתיים שלו סבסטיאן רפרפו לו מאחורי האוזן. "סבסטיאן התנשף לו לעורף. "אני סופר מאוהב, מאורס ויש לי את הבחור הכי טוב בעולם. אז נראה לי שמותר לנו ליהנות בלי סיבה." הוא ניתק את עצמו מהצוואר וחזר לנשק את השפתיים הנהדרות של בליין. הוא הרגיש את בליין מחייך ממה שהוא אמר מתחת לנשיקה. בליין רצה להגיד "הו" אבל החליט שפשוט עדיף לשים יד בשיער של סבסטיאן ולנשק אותו בכל הכוח. סבסטיאן נשען עליו והם נפלו על המיטה. בליין השעין את הראש אחורה על הכרית ונאנח כשהרגיש את הגוף החם של סבסטיאן נצמד אליו. סבסטיאן נצמד לצוואר החשוף של בליין ושאף את הריח המשכר שלו. בליין הזדקף כדי להוריד לסבסטיאן את החולצה. הוא רצה להרגיש את החזה החלק של סבסטיאן על הגוף שלו.
אחרי כמה דקות הבגדים של שניהם כבר היו זרוקים על הרצפה וסבסטיאן דיבר בהתנשפות בין נשיקה ולנשיקה. "אי פעם חשבת שיהיו לך חיים מושלמים כל כך?" בליין הניח לו יד על הפנים וענה, "כן, מתי שהסכמת להתחתן איתי." שניהם חייכו.
אחרי שבועיים
קורט ישב והסתכל על המעטפה שביד שלו בזהירות. היא בצבע שנהב עם עיטורי זהב וכתוב עליה, "קורט האמל". הוא כבר יודע מה זה. זאת ההזמנה לחתונה של בליין וסבסטיאן. קורט היסס לפני שפתח את המעטפה. הוא לא היה בטוח אם להסתכל על ההזמנה שהשמות של בליין וסבסטיאן רשומים עליה ביחד ייתן לו הרגשה טובה או רעה. הוא קילף את המעטפה בזהירות והסתכל על ההזמנה. היה עליה קשת קטנה של הקהילה הגאה והיה כתוב עליה את כל הדברים הרגילים שכתוב על הזמנות לחתונות. קורט באמת כבר לא הרגיש כל כך רע כשהסתכל על הכותרת של ההזמנה. בליין אנדרסון וסבסטיאן סמית'. הוא אפילו חייך חיוך קטן, כי הוא באמת שמח בשביל בליין.
סבסטיאן דיבר בטלפון עם חברת הקייטרינג. הוא צריך לדאוג שיהיה תפריט צמחוני חוץ מהתפריט הבשרי כי רייצ'ל צמחונית. כשהוא סיים את השיחה הוא נאנח. חתונה זה הרבה לחץ. הוא הלך לראות איפה בליין. בליין ישב במרפסת ודיבר עם האנטר בטלפון. "אוקיי. וואו. תודה, האנטר. כן.. ביי." הוא פלט לטלפון וניתק. "האנטר הרגע הציע את הוורבלרס בתור הלהקה לחתונה." בליין סיפר לסבסטיאן. "חשבתי שזה מובן אליו.." חייך סבסטיאן. "כן, גם אני. האנטר כזה מוזר." אמר בליין. סבסטיאן הנהן והתיישב לידו. "אני יודע שיש לנו מספיק דאגות על הראש, אבל חשבת על ירח דבש?" שאל את בליין בעדינות. "נבדוק את זה אחרי החתונה. אבל אחרי הכול, די יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים כאן, לא?" ענה בליין. "כן, כולל אקסים שצצים בכול מקום." כיווץ סבסטיאן עיניים. "אין סיכוי שזה עדיין מפריע לך בשלב הזה, נכון?" שאל בליין. "אין סיכוי." צחק סבסטיאן ותפס לבליין את היד. בליין השעין את הראש על סבסטיאן. "איך זה שהכול כל כך מושלם? אנחנו אפילו לא רבנו פעם אחת מאז שהתחלנו לצאת." בליין אמר. "אתה יודע, אבא שלי שאל אותי אותו דבר, ואני אענה לך כמו שעניתי לו." דיבר סבסטיאן בשקט. בליין הרים את הראש כדי להסתכל אל תוך העיניים של סבסטיאן. סבסטיאן מצמץ בעיניים הירוקות-כחולות שלו והמשיך. "זה מה שקורה כשיש נשמות תאומות." בליין חייך והנהן. ואז הניח את הראש בחזרה על סבסטיאן, נצמד לחום גופו.


תגובות (1)

איזה פרק חמודדדד!!!!!!
אני חושבת שהאנטר מאוהב בסבסטיאן…….
ווהו תמשיכי!!!!

22/05/2015 14:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך