snowbarry
אוקיי, קודם כל, מצטערת על השוגר הטוסט והסב, אבל יש בלוג סבליין בטאמבלר שאני ממש אוהבת וזה משם, אז החלטתי שאני חייבת להכניס את זה לסיפור (קבוע!). בכל מקרה, תיהנו, תדרגו ותגיבו אם אתם נהנים.

that night פרק 26

snowbarry 01/06/2015 792 צפיות תגובה אחת
אוקיי, קודם כל, מצטערת על השוגר הטוסט והסב, אבל יש בלוג סבליין בטאמבלר שאני ממש אוהבת וזה משם, אז החלטתי שאני חייבת להכניס את זה לסיפור (קבוע!). בכל מקרה, תיהנו, תדרגו ותגיבו אם אתם נהנים.

בליין ישב עם סאם בבית הקפה. תוך שיחה קצרה עם סאם הוא נזכר בו. הוא לא בחור ששוכחים. "אז אתה רוצה לעשות מסיבה?" שאל בליין שוב, עדיין מבולבל. "כן, תקשיב. עדיין לא יצא לנו לעשות מסיבת סיום לימודים אם לא מחשיבים את החתונה, וגם לא עשינו מסיבת רווקים לפני החתונה, וגם יש לי דירה חדשה וממש גדולה שדודה שלי קנתה לי.. היא תהיה מושלמת למסיבה." אמר סאם בהתלהבות. "אני לא בטוח שזה רעיון טוב.. כולם די עסוקים.." בליין המשיך להסס. "אתה וסבסטיאן נשואים עכשיו, אז אתם יכולים להתחרמן במסיבה כמה שאתם רוצים וזה לא יהיה לא מוסרי או משהו." חייך סאם. בליין הרשה לעצמו לצחוק קצת. "אני מת על כמה שאתה חרמן. אז מסיבה?" אמר סאם, עדיין מחייך. "מסיבה." נכנע בליין. "אוקיי." צחק סאם . "אז מי ישיג אלכוהול?" המשיך סאם, בקצת יותר מדי התלהבות. "אני חושב שסבסטיאן מכיר כמה אנשים.." פלט בליין. "אתה רואה? הם כולם בהתחלה היו כזה, אנחנו לא סומכים עליו… אבל אני תמיד ידעתי שהוא יהיה שימושי." סאם באמת נראה ממש שמח. "אני ממש שמח שאני זוכר אותך, סאם." צחק בליין.
סבסטיאן ישב בבית, לשם שינוי, והרים את הטלפון שלו כי הוא בדיוק התחיל לצלצל. "היי, שוגר טוסט. מה קורה?" הוא אמר לטלפון כשראה שזה בליין. "היי, סב. אתה מכיר אנשים יכולים להשיג אלכוהול? נראה לי שמתפתחת פה מסיבה." ענה בליין. "נראה לי שעזרא יכול.. אבל איפה, עם מי ומתי?" אמר סבסטיאן מהר. "טוב, בוא נראה.. נראה לי שזה יהיה מחר בערב, וזה יהיה בדירה החדשה של סאם ועם הוורבלרס והחברים ממקינלי. (שהוא כבר הספיק להיזכר ברובם.)" סבסטיאן צחק לטלפון. "אתה כמו האנה מונטנהThe best of both worlds.. " הוא שר לטלפון. בליין צחק. "אז אתה תטפל באלכוהול?" ווידא בליין. "אני על זה.." ענה סבסטיאן בזמן שהקליד הודעה לעזרא. "טוב, אני צריך ללכת. סאם קורא לי." אמר בליין. "ביי.." אמר סבסטיאן וניתק. עזרא שלח תשובה. "בירה או וודקה?" היה כתוב. "שיהיה שניהם. אני לא יודע מה הסגנון של החברים של בליין." ענה סבסטיאן. "אין בעיה. אני אקפיץ לך את הכול מחר בבוקר." עזרא כתב. "מעולה. תודה. אתה בטוח שאתה לא רוצה לבוא?" שאל סבסטיאן. "למה שאני ארצה לבוא? אני לא מכיר שם אף אחד." הגיעה ההודעה מעזרא. "בסדר.." הקליד סבסטיאן, שלח וזרק את הטלפון על המיטה. האמת שמסיבה טובה היא אולי בדיוק מה שהוא צריך. הוא חשב. אבל אלה עדיין לא החברים שלו. אבל הוא כן הבעל של החבר הכי טוב שלהם.. כן, זה לא אמור להיות מביך. ממש לא. הוא החליט לסמס לכל הוורבלרס ולהזמין אותם עכשיו כדי לוודא שיהיו לו חברים שם. הוא כתב הודעה, שבערך הזמינה אותם למסיבה, ושלח אותה לכל החברים מהוורבלרס. האנטר ענה מיד. לסבסטיאן אין מושג איך הוא תמיד עונה כל כך מהר, כאילו הוא צמוד לטלפון כל הזמן או משהו. "נהדר. אני אהיה שם." כתב האנטר. "נהדר." חיקה סבסטיאן את המבטא של האנטר בלי לשים לב. ברור שאחרי שסבסטיאן עזב האנטר נהיה הקפטן. שיהיה, סבסטיאן חשב.
בליין נפרד מסאם וקם ללכת לבקר את טינה ולהזמין אותה למסיבה. אולי אחרי זה הוא יזמין גם את קורט. רק ידיד, נכון? בליין התחיל לפקפק בזה. לאט לאט, ככל שהזיכרונות חזרו אליו, הוא התחיל להיזכר יותר ויותר בתחושה קשה של מבוכה שעלתה בו כל פעם שדיבר עם קורט. אבל הוא לא זכר למה. עדיין. הוא הלך ברגל לבית של טינה וכשהגיע דפק על הדלת וחיכה. אחרי כמה שניות טינה פתחה את הדלת. "בליין! היי. בוא תיכנס, כולם כאן, במקרה. החלטנו לעשות מפגש התאחדות." היא סיפרה לו בזמן שהובילה אותו לסלון. גם את טינה הוא כבר זכר. הוא נכנס אחריה לסלון וראה קבוצה של אנשים בסלון, והצליח לזהות את הרוב. הוא הצליח לזהות את פין, רייצ'ל, קורט, סאם ופאק. בקיצור, כמעט כולם חוץ מהבחורה הרזה עם המשקפיים והשיער הארוך. "היי כולם. מי זאת?" הוא הרשה לעצמו לשאול כי כולם ידעו מה קרה לו. "היי, אני אליס." היא אמרה מהר ונשענה ללחוץ לו את היד. הוא לחץ אותה וחשב שהיד שלה קרה. של סבסטיאן תמיד חמות. הוא התיישב ליד קורט ובטעות הברך שלו נגעה בשל קורט. ואז, פתאום, זיכרון עלה לו בראש. תנועה אחת יחידה כזאת, כמו בטאמבלר. הוא ראה את עצמו מושיט יד אל קורט ומלטף את הברך שלו. בליין נשאר מבולבל לרגע וחשב על הזיכרון הזה, ואז שמע את טינה מדברת והתנער מזה. הוא הרים את הטלפון ושלח לקורט הודעה. "אנחנו צריכים לדבר אחר כך. לבד." הוא תפס את המבט של קורט וקורט הנהן.


תגובות (1)

מאוד אהבתי☺
ו….. אה הא!! הסיפור הבדוי של קורט ייחשף!!!!
מוחעחעחעחע!!!!!!!!

01/06/2015 07:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך