snowbarry
אוקיי, אז ככה.. חברה שלי שקוראת את הסיפור התלוננה שאני לא מפרטת מספיק.. כשאני, נו, כותבת על סקס. אז רציתי להסביר שזה בגלל שאני פשוט לא רגילה לכתוב על זה, אז אני בדרך כלל מדלגת על הפרטים כדי לא להרוס את היופי של הסיפור למקרה שאני לא אצליח לכתוב על זה בצורה טובה. אבל יש בפרק הבא מסיבה, והם רשמית זוג נשוי, אז אם מישהו חושב שאני צריכה לכתוב בפרק הבא סקס קצת יותר מפורט או לא, תגידו בתגובות! מקווה שאתם נהנים! (סליחה אם יש כאלה שמפריע להם שאני מדברת על זה ככה, אני פשוט ממש רוצה שאנשים יוכלו ליהנות מהסיפור.)

that night פרק 27

snowbarry 03/06/2015 661 צפיות 2 תגובות
אוקיי, אז ככה.. חברה שלי שקוראת את הסיפור התלוננה שאני לא מפרטת מספיק.. כשאני, נו, כותבת על סקס. אז רציתי להסביר שזה בגלל שאני פשוט לא רגילה לכתוב על זה, אז אני בדרך כלל מדלגת על הפרטים כדי לא להרוס את היופי של הסיפור למקרה שאני לא אצליח לכתוב על זה בצורה טובה. אבל יש בפרק הבא מסיבה, והם רשמית זוג נשוי, אז אם מישהו חושב שאני צריכה לכתוב בפרק הבא סקס קצת יותר מפורט או לא, תגידו בתגובות! מקווה שאתם נהנים! (סליחה אם יש כאלה שמפריע להם שאני מדברת על זה ככה, אני פשוט ממש רוצה שאנשים יוכלו ליהנות מהסיפור.)

בליין וקורט הצליחו לצאת מהבית של טינה לחצר ולדבר. קורט ראה את בליין מתיישב על המדרגות בכניסה לבית ותוקע בו מבט מוזר. "מה הבעיה?" קורט שאל. "משהו קרה בינינו? כאילו, בקטע רומנטי?" בליין לא יכל להתאפק יותר. הוא התחיל להתחרפן, לפחד שהוא אולי בגד בסבסטיאן. קורט נאנח. בליין התפרץ שוב. "איך יכולת לחשוב שאני לא אזכר?" "זה לא.. זה לא קרה ככה." ניסה קורט להרגיע אותו. בליין נראה ממש לחוץ. "אז מה כן קרה?" בליין שאל בייאוש. "אוקיי, אתה ואני יצאנו, העניינים בינינו התחילו להיות לא משהו, ועזבת אותי בשבילו. לקח לי זמן, אבל התגברתי על זה. ואז התחתנתם. וכששאלת אותי איך אנחנו מכירים, ראיתי הזדמנות להפוך את זה לפחות מביך. חשבתי שאולי נוכל לחזור להיות ידידים. היינו חברים טובים כשרק נפגשנו. פשוט התגעגעתי לזה." קורט השפיל מבט. בליין הנהן לאט. הוא הצליח להירגע מגל הדאגה שעלה בו. "אוקיי.. אנחנו בסדר?" שאל בליין בהיסוס. "אני מקווה." קורט השתדל לחייך. בליין הנהן שוב. "רוצה לחזור פנימה?" בליין חייך אל קורט חיוך גדול וקם. "טוב." קורט קם גם והם נכנסו. אחרי שבליין הזמין את כולם למסיבה הוא הלך והתחיל לחזור הביתה. בדרך לשם הוא החליט לא לספר לסבסטיאן על שום דבר מזה. הוא לא רוצה להדאיג אותו. כשבליין הגיע הביתה כבר היה חשוך בחוץ. הוא הגיע לדלת ופתח אותה עם המפתח. הוא מצא את סבסטיאן מדבר בטלפון. סבסטיאן סיים את השיחה וקם אל בליין. "היי." סבסטיאן חייך אליו. בליין חייך בחזרה. "עם מי דיברת שם?" "עם אמא שלי. היא ממש מתלהבת מהקולג' הזה שאני שוקל." אמר סבסטיאן. "ואתה?" שאל בליין. "ממש מתלהב ממך." ענה סבסטיאן ונשען לנשק אותו. בליין נישק את סבסטיאן בחזרה, הניח את הידיים על הזרועות של סבסטיאן ונצמד אליו. כשסבסטיאן הרגיש את בליין נצמד אליו ומנשק אותו עמוק יותר הוא התנתק וצחק. "תשמור את זה למסיבה מחר." סבסטיאן התרחק ממנו לאט, עדיין מחייך. בליין נתן לו נשיקה אחרונה על הלחי וחייך חיוך קטן. סבסטיאן הסתובב והלך להתקלח לפני השינה.
סבסטיאן התעורר בבוקר אחרי בליין. הוא התיישב על המיטה והתמתח, ואז קם וראה פתק על השולחן. "היי, סב. הלכתי לעזור לסאם לארגן את המסיבה. אני אחזור אחר כך כדי שנוכל להתארגן יחד. אוהב אותך." היה כתוב. סבסטיאן חייך לעצמו והלך להכין לעצמו קפה.
סאם ובליין סחבו ספה אל תוך הדירה החדשה של סאם. אף אחד מהם לא התלונן, כי שניהם היו דווקא בכושר ממש טוב. אחרי שהם הניחו את הספה בסלון, שהייתה אמורה להיות הרהיט האחרון, בליין הסתכל מסביב בדירה. "וואו, סאם. הדירה.. ממש יפה." בליין אמר לאט. הדירה הייתה גדולה, עם הרבה חדרים וסלון מרווח, והייתה לה מרפסת גדולה עם נוף על העיר. סאם הנהן. "כנראה שהדודה הזאת ממש עשירה." המשיך בליין להתפעל. "כנראה.." ענה סאם בזמן שטיפס על כיסא במטבח וחיטט בארון בניסיון למצוא את כוסות הפלסטיק שקנה למסיבה. הוא לא מצליח למצוא אותן. "מה אתה עושה שם?" קרא בליין מהסלון. סאם לא שמע אותו כי הוא דחף את כל הראש לתוך הארון, מרוב ייאוש למצוא את הכוסות. בליין נכנס למטבח כדי לראות מה הולך איתו. הוא מצא את סאם עומד על כיסא, דוחף את הראש לארון, וחבילת כוסות פלסטיק כחולות מבריקות על השולחן. "אתה מחפש את הכוסות?" שאל בליין. "כן.." נשמע הקול של סאם מעומעם מתוך הארון. "טוב, הם ממש פה, אז תעשה טובה וצא מהארון." אמר בליין. סאם התחיל לצחוק עם הראש בתוך הארון עד שדפק את הראש בטעות, סתם את הפה והוציא את הראש. הוא ירד מהכיסא והתחיל לפתוח את חבילת הכוסות. "היי, מה השעה?" שאל בליין, מחייך קצת. הוא שם כבר כל היום. "וואו, כבר שש בערב. " בדק סאם בטלפון. "כדאי שתלך להתארגן עם הבעל שלך.." "כן. אני אהיה פה עוד שעתיים עם חתיך ואלכוהול." הושיט בליין יד לכיף לפני שהוא הולך. סאם נתן לו את הכיף ובליין הלך.
סבסטיאן שמע דפיקות בדלת והלך לפתוח. הוא הציץ בחור ההצצה וראה את בליין. הוא פתח את הדלת ושאל, "היי.. למה לא נכנסת פשוט?" בליין חייך ונכנס. הוא נתן לסבסטיאן נשיקה קצרה על השפתיים לפני שענה. "שכחתי את המפתחות." סבסטיאן צחק ומשך אותו אל חדר הארונות. "קדימה, בוא נתארגן למסיבה." אמר סבסטיאן בשקט.


תגובות (2)

אני חושבת שאת צריכה לכתוב מה שנוח לך וטוב לך לכתוב.
לדעתי זה גם חלק מהקסם של הסיפור שאת נותנת לנו לחשוב על זה לבד.
כך או כך מצפה להמשך☺☺

04/06/2015 06:55

אני מסכימה עם חברה שלך. כמה פעמים שזה התקרב לזה לא קרה כלום. זה מעצבן. אמ. התחלתי לקרוא את הסיפור ב10. את כותבת ממש יפה. אם כי, גם אני לא רואה גלי, אבל אני כן רואה שקרניות(: ומכירה את גלי, איך אפשר שלא עם כל הסערה סביבם? תמשיכי, זה מהמם^^

04/06/2015 11:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך