snowbarry
אני יכולה רק להגיד.. אני חושבת שזה הפרק הכי טוב שלי. האמת שנראה לי שאני אמשיך עם המסיבה גם בפרק הבא כי אני ממש נהנית ממנה.

that night פרק 28

snowbarry 04/06/2015 880 צפיות תגובה אחת
אני יכולה רק להגיד.. אני חושבת שזה הפרק הכי טוב שלי. האמת שנראה לי שאני אמשיך עם המסיבה גם בפרק הבא כי אני ממש נהנית ממנה.

סבסטיאן הסתכל על בליין עומד בחדר הארונות. הוא הוריד את החולצה ואת הג'ינס והתכופף למגירה לחפש חולצה. חיוך קטן התגנב לסבסטיאן על הפנים. "מה?" שאל בליין. הוא שם לב שסבסטיאן מסתכל עליו בחיוך. סבסטיאן נכנס אל החדר הארונות והתקרב לאט אל בליין. "אתה פשוט.. מאוד יפה." ענה סבסטיאן וליטף לו את הכתף. בליין הרגיש שהוא מחייך גם. הוא התכוון להחמיא לסבסטיאן בחזרה אבל סבסטיאן המשיך. "אולי תלך בלי ג'ל? אתה כל כך הרבה יותר סקסי ככה." בליין הרגיש שהוא פשוט חייב לתת לו נשיקה עכשיו, ואחרי שהם התנתקו הוא ענה לסבסטיאן. "אבל כבר יש לי ג'ל מהבוקר…" "אז תוריד אותו. בשבילי?.." סבסטיאן קירב את הפנים שלו לשל בליין. ברור שבליין לא יכל להתנגד עכשיו, אז הוא הנהן לאט בחיוך ונצמד שוב אל סבסטיאן. סבסטיאן הרגיש את העור החם של בליין ואת הצמרמורות שהוא לא מפסיק לעורר בו. הוא נישק את בליין בכוח, לעומק. בליין יכל להרגיש את הלשון של סבסטיאן וכרך רגל סביב הרגל של סבסטיאן והצמיד אותו אליו עוד יותר. הוא יכל להרגיש כל דפיקת לב שלו. סבסטיאן הצמיד את הפנים שלו אל האוזן של בליין והתנשף. "קדימה, בוא נלך למסיבה ונשוויץ לעולם שאנחנו הזוג הכי סקסי שיש." בליין חייך כנגד ללחי של סבסטיאן שהייתה צמודה אליו. לאט לאט הם התנתקו והתחילו להתקדם החוצה לרכב.
טינה נכנסה לדירה החדשה של סאם בשביל המסיבה. אליס ראתה אותה והתקרבה אליה. "היי! את נראית נהדר." קראה אליס. טינה חייכה וענתה, "גם את, אליס." בזמן שאליס הסתובבה והלכה לחפש את פאק טינה נשפה קצת. היא די קנאה באליס. אליס פשוט הייתה מאוד רזה ויפה, וטינה הייתה קצת מלאה. אבל כל אחד היה חושב שהיא יפה בשמלה שהיא לבשה הערב. היא חשבה על זה והתעודדה, כשסבסטיאן ובליין נכנסו פנימה. היא הסתכלה עליהם, והם נראו מדהים. הם הזוג הכי יפה לצפייה שהיא אי פעם ראתה. בליין לבש ג'ינס אדומים וצמודים, וחולצת פולו שחורה צמודה עם פסים אדומים סביב הצווארון. והשיער שלו לא היה מרוח בג'ל, הוא היה פזור על הפנים שלו, בתלתלים חופשיים, כהים, מבריקים ויפהפיים. סבסטיאן לבש חולצת וי עם צווארון עמוק, שחשף חלק גדול מהחזה הרזה והחטוב שלו. הוא לבש ג'ינס שחור והשיער שלו היה בהיר וחלק, כמו תמיד, אבל כנראה הוא עשה איזה עסק עם בליין שהיום לא מתעסקים עם השיער, כי השיער שלו, במקום להיות מעוצב בדיוק עם ספריי, פשוט גלש לו חלק על המצח. סבסטיאן איתר את קורט בפינה של החדר. הוא ראה שקורט והחבר שלו כבר רוקדים קצת. מישהו שם מוזיקה. "טוב, אני הולך לסדר את השתייה." דיבר סבסטיאן אל האוזן של בליין. בליין חייך ונתן לו נשיקה על הלחי ואז הלך לחפש את סאם. סבסטיאן הסתכל מסביב במבוכה. הוא לא מכיר אף אחד מהם בתור חבר. רק בתור החברים של בליין. שלא מתים עליו. הדלת נפתחה ועוד מישהו נכנס. סבסטיאן אף פעם לא חשב שהוא ישמח לראות את האנטר, אבל הוא מיהר אליו. "היי האנטר. תציל אותי, בליין נעלם לי וזה, מביך." הוא אמר מהר והצביע על החדר. האנטר חייך. "אל תדאג, טרנט אמור גם לבוא בקרוב ועוד כמה מהוורבלרס." סבסטיאן הנהן ושאל אותו, "אתה רוצה לעזור לי לסדר את האלכוהול?" "בטח." האנטר המשיך לחייך את החיוך שתמיד בסופו של דבר נראה לסבסטיאן מטריד. הם הלכו אל השולחן והתחילו לסדר את המשקאות. האנטר הסתכל הצידה בזמן שהוציא בקבוקי בירה משקית וראה בחורה אסייאתית מסתכלת עליו. טינה (כן, למי שלא מכיר את גלי, היא אסייאתית) ניגשה אל סבסטיאן ואמרה, "היי, סבסטיאן.. אפשר לדבר איתך לרגע?" "בטח, טינה." ענה סבסטיאן, מאוד מרוצה מעצמו שזכר את השם שלה. הם התרחקו מהאנטר ואז טינה שאלה, "מי זה הבחור שאיתך?" "הוא לא.. איתי." אמר סבסטיאן. "שיהיה. איך קוראים לו?" המשיכה טינה. "האנטר קלרינגטון. למה?" דיבר סבסטיאן בשקט, כדי שהאנטר לא ישמע. "הוא חמוד." אמרה טינה בביטחון ובחנה את השיער השטני דבש, והעיניים החומות שוקולד של האנטר. אוי, זה מושלם. חשב סבסטיאן. זאת יכולה להיות הדרך המושלמת למצוא חן בעיני החברים של בליין. לשדך לאחד מהם חבר! אם האנטר סטרייט בכלל. "את רוצה שאני אדבר איתו עלייך?" שאל סבסטיאן בשמחה. "כן, תודה, סבסטיאן. אתה בסדר גמור, אתה יודע?" אמרה טינה ורצה להיראות עסוקה בזמן שהם מדברים. סבסטיאן חייך חיוך מרוצה והלך לדבר עם האנטר. הוא מצא אותו יושב על הספה, מתעסק עם הטלפון. סבסטיאן התיישב לידו וישר הריח שהאנטר כבר הספיק לשתות קצת מהבקבוקים שעל השולחן. "אהמ, האנטר.." טפח לו סבסטיאן על הכתף. האנטר ניתק את המבט מהטלפון. "ס ב ס ט י א ן ." ביטא האנטר את שמו בצורה שהבהירה שהוא שתה יותר מ'קצת מהבקבוקים'. האמת שהוא רק בכיתה י"א. הוא בטח לא רגיל לשתות. חשב סבסטיאן והתחיל לשאול את האנטר. "אתה יודע על מה אף פעם לא יצא לנו לדבר? המיניות שלך." האנטר צחק. "אתה שואל אותי אם אני נמשך לבנים או בנות?" הוא צחק צחוק מטושטש. סבסטיאן הנהן מהר. "תנחש." אמר האנטר בחיוך וקפץ על סבסטיאן ונישק אותו. סבסטיאן היה מופתע רק לרגע, ואז דחף מעליו את האנטר בעדינות. הוא החליט לא לעשות מזה עניין, כי האנטר כנראה לא יזכור את זה אפילו. ונראה שאף אחד לא ראה אותם. "אני צוחק, סב. אני נמשך גם לבנות." אמר האנטר, עדיין מטושטש. "אפילו שבנים כל כך הרבה יותר סקסיים." הוא חייך אל סבסטיאן שוב והסתכל על מחשוף החולצה של סבסטיאן. איכס, חשב סבסטיאן. "מה אתה חושב על זאת?" הצביע סבסטיאן בזהירות על טינה. "היא נחמדה." אמר האנטר. "אוקיי, אני הולך להשאיר את המספר שלה בטלפון שלך, בסדר?" סבסטיאן חייך. האנטר הושיט לו את הטלפון. סבסטיאן נכנס לאנשי הקשר ורשם את המספר של טינה, שמסיבה מוזרה היה לו אותו בטלפון. אחרי זה הוא נכנס לטוויטר של טינה, שמר את תמונת הפרופיל ושם אותה עם המספר שלה למקרה שהאנטר לא יזכור אפילו איך טינה נראית. אחרי שסיים עם כל זה באמת כבר הייתה לו בחילה מהאנטר והוא הלך למצוא את בליין. הוא מצא אותו צוחק עם סאם ליד שולחן המשקאות. נראה שגם הוא הספיק לשתות קצת. סבסטיאן מילא לעצמו כוס וודקה, בלע אותה ונגע לבליין בכתף. בליין חייך. "היי, סב." הוא הספיק לומר וסבסטיאן נישק אותו בחיוך.


תגובות (1)

אז שתינו נהנות מהמסיבה ☺
באמת יצא פרק יפה ורואים שהשקעת✔
תמשיכי ועם הסצנה של המסיבה!!

04/06/2015 21:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך