snowbarry
מצטערת שלקח לי זמן להעלות את הפרק, אבל אני די עובדת על סיפור אחר, וממש משקיעה בו. יותר מבסיפור הזה, בכל מקרה. אז תיהנו, תגיבו ותדרגו...

that night פרק 29

snowbarry 10/06/2015 671 צפיות תגובה אחת
מצטערת שלקח לי זמן להעלות את הפרק, אבל אני די עובדת על סיפור אחר, וממש משקיעה בו. יותר מבסיפור הזה, בכל מקרה. אז תיהנו, תגיבו ותדרגו...

בליין התחיל לנשק את סבסטיאן בחזרה ואז סבסטיאן התנתק. "רגע, אני לא חושב ששתיתי מספיק." הוא אמר. בליין חייך והושיט לו את כוס הוודקה הלא גמורה שלו. ממילא זאת הייתה הכוס הרביעית שלו בערך. סבסטיאן בלע אותה והסתכל שוב על בליין. "בסדר?" שאל בליין. "בסדר." ענה סבסטיאן והתקרב אליו לנשק אותו שוב.
סאם הסתכל עליהם מרוצה. כשאנשים מתמזמזים במסיבה שארגנת סימן שהמסיבה טובה, לא? או שהאלכוהול טוב. אחד מהם. סאם המשיך להסתכל מסביב לראות מה אנשים עושים. קורט רקד עדיין עם צ'נדלר. אף אחד לא סבל את צ'נדלר, אבל שיהיה. בריטני וסנטנה ישבו ביחד על הספה מאוד קרוב אחת לשנייה ולא הפסיקו לצחקק, וטינה.. בוהה בבחור בצד השני של החדר. טינה פשוט נצמדה לקיר, ולא ניתקה את המבט מהאנטר. זה הצחיק את סאם קצת. הוא לא הכיר את האנטר במיוחד, רק בתור וורבלר, התחרות שלהם. אבל עכשיו הם לא בתיכון יותר, אז הוא סתם בחור שהוא לא הכיר. ושטינה דלוקה עליו כנראה.
טינה החליטה לעשות משהו. האנטר יושב שם לבד כבר איזה חצי שעה, אז היא חייבת לדבר איתו. היא התחילה להתקדם אל הספה שהוא ישב עליה. כשהיא הגיעה והתיישבה לידו היא יכלה להריח שהוא שתה די הרבה, וזה נתן לה רעיון. "היי, האנטר." הוא הרים אליה מבט מטושטש. "היי… את." "אז שמתי לב ששתית קצת." טינה אמרה בעדינות. הוא מהנהן. "צריך טרמפ הביתה?" "כן, תודה, אה.. את?" הוא מילמל. "אז אוקיי." טינה קמה. היא הושיטה לו יד כדי שיתפוס אותה ויקום, אבל הוא רק תקע מבט לא ממוקד בנקודה מולו. טינה הסתובבה וראתה על מה הוא הסתכל. בליין וסבסטיאן מתנשקים כמו שרק הם מתנשקים, והם יכלו לראות את הידיים של סבסטיאן כבר מתחילות להכנס מתחת לחולצה הצמודה של בליין. טינה ראתה שהאנטר לא יקום בעצמו, אז היא לקחה אומץ ותפסה לו את היד, מושכת אותו לעמידה. וככה היא גררה אותו לרכב שלה למטה. הם נכנסו לרכב והיא התניעה ושאלה את האנטר, "אז מה הכתובת שלך?" הוא מלמל תשובה וטינה התחילה לנסוע לשם. כשהם הגיעו היא ווידאה שהוא מגיע אל הדלת וליוותה אותו ממש עד לשם. הם נעצרו כשהגיעו אל הדלת והאנטר הרים מבט עייף אליה. טינה הרגישה את הלב שלה מתחיל לפעום חזק. העיניים שלו היו כמו שתי ברכות שוקולד נמס. האנטר הניח את היד על הידית של הדלת ואז דיבר. "אז אני אפילו לא יודע מה השם שלך, אבל את מתוקה." הוא נשען אל טינה ונתן לה נשיקה על הלחי. ואז לפני שהיא הספיקה להגיב הוא הסתובב ונכנס לבית שלו. טינה הרגישה חיוך עולה לה על הפנים אחרי שהוא נעלם. לא היה לה חבר הרבה זמן. זה יכול להיות נחמד. ואז חזרה למכונית ונסעה הביתה.
סבסטיאן ובליין בינתיים כבר הספיקו להתקדם לספה, שעכשיו הייתה פנויה מהאנטר. סבסטיאן העביר את היד על הגב החם והחשוף של בליין, והחליט שזה לא מספיק אז הוא נמתח והתחיל לתת לבליין נשיקות קטנות בכתף. סבסטיאן נחלץ מתחת לבליין ונשכב לאט מעליו. בליין הצטמרר כשהרגיש את סבסטיאן נצמד לו לצוואר. סבסטיאן נשען מעל בליין והניח את שני המרפקים שלו משני הצדדים של הראש של בליין. בליין חייך קצת ונתן לסבסטיאן נשיקה על הפה כדי לעצור אותו. "מה זה?" סבסטיאן חייך מעליו. "אני מצטער, אני פשוט לא יכול כשאנחנו לא לבד. אפילו כשאני שותה." "תנסה." סבסטיאן התחיל לחזור לצוואר של בליין. "אני לא יכול." צחק בליין. כי זה באמת היה מצחיק. "אז בוא נלך הביתה." לחש לו סבסטיאן.


תגובות (1)

פרק ממש ממש יפה☺
הם כל כך חמודים תמשיכי❤❤
ובהצלחה עם הסיפור החדש ✔

10/06/2015 14:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך