That's love – פרק 6 ;)

27/09/2014 786 צפיות אין תגובות

סליחה שלא העליתי הרבה זמן אז כפיצוי פרק שיגרום לכם להשתגע ♥3♥

נקודת מבט שירה :
"אין מצב" מילמלתי. זה לא יכול להיות. אין מצב שזה רועי.
~~פלאשבק~~
"אני אוהב אותך" אמר בכנות
"גם אני אותך" אמרתי ונישקתי אותו ברכות. ישבנו אצלו במשרד, מחובקים, מתחבאים, מפחדים שיבואו ויפרידו בינינו. "אבל אני בת 13 כמעט 14 ואתה כמעט בן 20 ! אתה לא צריך מישהי שקטנה ממך בכמעט 6 שנים אפילו 7 !" אמרתי בכאב ודאגה. לא דאגתי לי. דאגתי לו. יפטרו אותו או יותר גרוע, יכלאו אותו. "לפחות תתני לי להיות איתך עוד קצת זמן" התחנן "בבקשה" ודמעה זלגה מעיניו. מבטי התרכך וגם אני התחלתי לבכות איתו. ידעתי שהוא שונא לבכות ליד אחרים. אבל איתי הוא שונה.
~~סוף פלאשבק~~
"מה קרה?" שאל רז וחיבק אותי מהצד. "זה הוא. זה רועי" אמרתי מתאפקת לא לא לרוץ לבמה ולהגיד לו כל מה שעברתי בגללו.
~~פלאשבק~~
זה היה סתם יום רגיל. תיארתי לעצמי שרועי עכשיו במשרד שלו עם איזה כלבה אחת מתנשקים בלהט בזמן שהם מפשיטים אחד את השניה. זאת צריכה להיות אני ! פתאום רועי נכנס לחדר. הוא לא דפק על הדלת כמו תמיד, ישר נכנס. ישבתי על המיטה מבוהלת טיפה מהכניסה המהירה. "אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי.
~~סוף פלאשבק~~
נקודת מבט רז :
עלה לי היום לראש רעיון איך אני אכבוש אותה. את האישה שלי.
כשרועי סיים לדבר הלכתי לחדר והכנתי את הכל. את ההפתעה הגדולה שהיא לא תוכל לסרב לה. היא תהיה היום שלי ! אני יודע את זה !
הנחתי את הפתק שהכנתי מראש על המיטה שלה וחיכיתי לשעה שנפגש.
נקודת מבט אגם :
"לאגם,
אני יודע שאני פגעתי בך ואני מצטער על זה. באמת. בבקשה אם את סולחת לי תפגשי אותי היום ב-7 במטבח.
אוהב אותך"
זה מה שהיה רשום בפתק שהיה מונח על המיטה שלי עם ורדים לבנים ואדומים. אולי, אולי זה רז? אולי הוא מצטער על מה שהיה? "נו מה רשום בשלך?" שירה שאלה "לאגם,
אני יודע שאני פגעתי בך ואני מצטער על זה. באמת. בבקשה אם את סולחת לי תפגשי אותי היום ב-7 במטבח.
אוהב אותך" הקראתי לה "איזה חמודד הואא" אמרה והתגלגלה מהבטן לגב על מיטתה עם חיוך חולמני. "ובשלך מה רשום?" שאלתי סקרנית. רק היום הראשון וכבר יש לה מעריץ? שאפו. "לשיר שלי,
אני מרגיש אלייך משהו חזק ואני לא יכול להוציא אותך מהראש שלי. אם את מרגישה את אותו דבר תפגשי אותי היום בזולה ב-7.
אוהב, ר" אמרה בחולמניות. "אז מה? את ורועי" אמרתי וקרצתי לה "הלוואי" אמרה בחיוך מוזר. כאילו היא לחוצה ממשהו. אולי היא חוששת שהוא יפגע בה. אני מקווה שהוא לא יפגע בה שוב. התארגנו אני לבשתי את זה :
http://www.polyvore.com/date_night_look/set?id=134745151
ושירה לבשה את זה :
http://www.polyvore.com/date_night_look/set?id=134969304
(דרך אגב אני עיצבתי את הסטים האלו אז למי שיש משתמש באתר הזה שתעקוב;))
הגעתי למקום שבו קבענו. הלב שלי היה על 180.
"אגם.. הגעת. זה אומר שסלחת לי?" שאל והסתובבתי במהירות. מופתעת לראות אותו שם.
נקודת מבט שירה :
הגעתי לזולה והסתובבתי כששמעתי צעדים. "אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי. ידעתי שזה הוא. הייתה לי תחושה כזאת. התנתקתי ממנו בקושי רב. "רז אני לא יכולה לעשות לה את זה" אמרתי והשפלתי מבט.
3+ תגובות ואני ממשיכה:) שבוע טוב אהובות♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך