That’s love – פרק 7

28/09/2014 853 צפיות 2 תגובות

לפני הפרק רציתי להגיד לכן שאני באמת לא יודעת אם להמשיך את הסיפור או לא. אני בכיתה ט השנה וכל רגע פנוי שיש לי אני מנסה לכתוב פרק או להמציא רעיונות חדשים שירתקו אתכם לכסא. אם לא תגיבו/תדרגו אני לא אוכל להשתפר וללמוד מהטעויות שלי. אני לא יכולה להבין מה אתן חושבות שצריך לקרות או אם אני עושה משהו לא בסדר.. בבקשה תקדישו דקה לרשום לי מה אתן חושבות או לדרג כדי שאני אוכל להשתפר. תודה מראש♥
נקודת מבט שירה :
הגעתי לזולה והסתובבתי כששמעתי צעדים. "אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי. ידעתי שזה הוא. הייתה לי תחושה כזאת. התנתקתי ממנו בקושי רב. "רז אני לא יכולה לעשות לה את זה" אמרתי והשפלתי מבט.
"אבל אני אוהב אותך לא אותה !" אמר רז בקול עצבני "אני יודעת אבל היא חברה שלי. סיכמנו שהיא איתך. זה תמיד היה ההסכם" אמרתי בקול כועס. כבר הוא שכח למה התחברתי אליה? כבר הוא שכח למה הוא היה צריך להישאר מאוהב בה ולא להתאהב בי אחרי כמה זמן ולגרום לי להתאהב בו גם.
~~פלאשבק~~
"אתם צריכים לשמור עליה. השם שלה זה אגם לוי היא עולה לכיתה ז' כמוכם. כיוון שרז נכשל במשימתו, את שירה צריכה להתקרב אליה. אתן תפגשו "במקרה" בפנימיית שחר ותתחברו. אנחנו נדאג להעביר אתכן לבית ספר תיכון בעיר. גם אתה רז תיסע איתם. אני מקווה שלא תחזור על הטעות שלך שוב" אמר אדי המפקד שלנו והלך.
"אל תדאגי הכל יהיה בסדר" אמר רז באנחה. "מה כל כך מיוחד באגם הזאת?" שאלתי ספק מזלזלת ספק מתעניינת. "אל תדברי אליה ככה" אמר רז עצבני במיוחד כאשר תפס בחוזקה בידי "בחיים!" צעק עליי.
אף אחד לא צועק על שירה כהן !
~~סוף פלאשבק~~
"אז אמרנו ! אני התאהבתי בך יותר ממה שהייתי מאוהב באגם בשנים ההם" אמר. מה? חשבתי שאגם היא אהבת חייו וכל השטויות האלו. "אני שונא כמה שאני אוהב אותך" אמר ובשנייה תפס את פניי ונישק אותי בתשוקה. התנשקנו בלהט משהו כמו חמש עשרה דקות "אני לא מאמינה עלייך שירה. בחיים לא חשבתי שתעשי לי את זה! לא לחברה הכי טובה שלך בעצם לחברה הכי טובה שלך לשעבר" אמרה אגם פגועה. "אגם אני מצטער אבל אני לא אוהב אותך יותר" אמר רז בצער "אל תדאג" צעקה עליו "אתה אף פעם לא אהבת אותי אתה אוהב רק את עצמך ! אל תתקרבו אליי יותר בחיים" צעקה ורצה משם כשדמעות בעיניה וגיא ואלי רדפו אחריה. רגע, מה אלי עושה פה?! הוא בסוף יהרוס את התוכנית שלנו. את התוכנית של הסוכנות שהצילה לנו את החיים.
נקודת מבט רז :
"אני אוהב אותך" אמרתי ונישקתי אותה. ידעתי שהיא תגיע. הייתה לי תחושה כזאת. היא התנתקה ממני בקושי רב. "רז אני לא יכולה לעשות לה את זה" אמרה והשפילה מבט.
"אבל אני אוהב אותך לא אותה !" אמרתי בקול עצבני "אני יודעת אבל היא חברה שלי. סיכמנו שהיא איתך. זה תמיד היה ההסכם" אמרה בקול כועס. היא לא מבינה שלא אכפת לי יותר מההסכם הטיפשי הזה שלהם ! אני אוהב את שיר שלי ולא את אגם. אני אוהב את אגם כמו שאני אוהב את בר. ואת שירה, אני אוהב יותר משתיהן.
~~פלאשבק~~
"אתם צריכים לשמור עליה. השם שלה זה אגם לוי היא עולה לכיתה ז' כמוכם. כיוון שרז נכשל במשימתו, את שירה צריכה להתקרב אליה. את תפגשו "במקרה" בפנימיית שחר ותתחברו. אנחנו נדאג להעביר אתכן לבית ספר תיכון בעיר. גם אתה רז תיסע איתם. אני מקווה שלא תחזור על הטעות שלך שוב" אמר אדי המפקד שלנו והלך.
"אל תדאגי הכל יהיה בסדר" אמרתי באנחה. הייתי כל כך מיואש מהמצב שלי. אני מאוהב בה והיא לא מסכימה אפילו לשמוע את השם שלי. לא הייתי צריך לעשות לה את זה. "מה כל כך מיוחד באגם הזאת?" שאלה שירה הילדה החדשה, ספק מזלזלת ספק מתעניינת. "אל תדברי אליה ככה" אמרתי עצבני במיוחד כאשר תפסתי בחוזקה בידה "בחיים!" צעקתי עליה.
אף אחד לא מדבר ככה על אגם לוי !
~~סוף פלאשבק~~
"אז אמרנו ! אני התאהבתי בך יותר ממה שהייתי מאוהב באגם בשנים ההם" אמרתי. "אני שונא כמה שאני אוהב אותך" אמרתי ובשנייה תפסתי את פניה ונישקתי אותה בתשוקה. התנשקנו בלהט והרגשתי ששום דבר לא יפריד בינינו "אני לא מאמינה עלייך שירה. בחיים לא חשבתי שתעשי לי את זה! לא לחברה הכי טובה שלך בעצם לחברה הכי טובה שלך לשעבר" אמרה אגם פגועה. "אגם אני מצטער אבל אני לא אוהב אותך יותר" אמרתי בצער. אני באמת מצטער שאני לא אוהב אותה יותר. "אל תדאג" צעקה עליי "אתה אף פעם לא אהבת אותי אתה אוהב רק את עצמך ! אל תתקרבו אליי יותר בחיים" צעקה ורצה משם כשדמעות בעיניה וגיא ואלי המבולבלים והמופתעים רדפו אחריה. היא הראתה לי צד שונה בה. צד קצת קנאי ועצבני אבל צד בעיקר פגוע. אבל אני אוהב את שירה. "אני לא יכול בלעדייך. בבקשה, תהיי חברה שלי?" שאלתי מקווה לתשובה חיובית. היא נישקה אותי. "זה עונה לך על השאלה?" שאלה בחיוך מתגרה "אממ.. לא כל כך. תוכלי להרחיב?" שאלתי גם כן כשחיוכי מתגרה. "אין בעיה" אמרה ונישקה אותי.
בבוקר מצאתי את עצמי שוכב חצי ערום ליד האישה שלי בחדר השרת אחרי לילה סוער במיוחד. אין מאושר ממני ברגע זה.


תגובות (2)

לגבי מה שכתבת, אם הייתי יכולה לתת לך הערות וביקורת הייתי שמחה, אבל אני לא, אני לא חושבת שאני ברמה מספיק גבוהה כדי לתת למישהי אחרת הערות שהן יותר מהבסיס שאותי לימדו באתר ( ואני לומדת בדרך כשאני קוראת סיפורים של אחרים כאן ). את יכולה לבקש מילדים אחרים שאת חושבת שהם כותבים טוב בעינייך שהן ייתנו לך ביקורת בונה, ולא חסר פה ילדים מוכשרים ונחמדים. אני בטוחה שהם ישמחו.
לדעתי את כותבת מאוד יפה ובינתיים הרעיון של הסיפור מאוד יצירתי בעיניי, וזה מאוד קשה לחשוב על כתיבת סיפור תוך כדי העומס של הלימודים, גם אני בכתה ט' ולמרות שזה רק תחילת שנה אני מתמוטטת.
אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך !!!! ואני גם הייתי במתח מהפרק הקודם, כן מהנשיקה שלהם….הייתי בטוחה שזה יהיה רועי ובסוף טעיתי :( חחחחח לא נורא.
ובכלל הפרק הזה הרג אותי!!

28/09/2014 20:36

    אני יודעת שכתבתי רועי עכשיו הבנתי את הטעות שעשיתי -בושות חח-

    28/09/2014 20:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך