The little things in love – סיפורי ערסים פרק 3

15/03/2016 1763 צפיות אין תגובות

the little things in love -פרק 3
"אורצייי קומי מאמי היום בית ספר " שרית צעקה מהדלת ..
" קמתי " עניתי .
אז עוד בוקר כזה שחוזרים לשגרה עולים לכיתה יא וואי אני מתרגשת רצח .
התקשרו אליי לפלאפון על הצג היה רשום 'אחותי היפה '..
" לייין איך התגעגעתי איך היה בחו"ל ? וואי את חייבת לספר לי הכל !!" הצפתי את לין בשאלות .
———————————————–
לין היא החברה הכי טובה שלי היא רזה ודומה לי ישלה עיננים כחולות ושיער שחור גולש .. אני כמוה רק שיש לי עיניים ירוקות ובקצבות של השיער בקבוקים כאלו .. אנחנו באותו כיתה ואנחנו חברות מגיל 3 בערך.. בחופש הגדול היא טסה לארה"ב והיא חזרה אתמול בלילה ככה שלא יצא לנו לדבר ממש הרבה .
—————————————————————————-
" תרגעי משוגעת היום אני מספרת לך הכל , התקשרתי רק לבדוק אם את ערה " לין ענתה מבוהלת מכל השאלות ששאלתי אותה .
"טוב חייםשלי תתארגני ותצאי אליי אני בנתיים יגיד לשרית להכין לנו ארוחת בוקר ,אוהבתתתת " אמרתי לה
" טוב חיים שלי חצי שעה אצלך " לין ענתה 
הסתכלתי על השעון השעה 6:57 וואי קמתי יחסית מוקדם ..
הלכתי ישר לעשות מחליק שמתי חולצה לבנה של בית ספר וקשרתי אותו מאחורה עם קוקו כדי שהוא יהיה טיפה בטן .. אני אוהבת כי תכלס בשביל מה עשיתי עגיל בטבור בשביל עצמי ? חחח
גינס סקיני גבוה כהה ונעלי ואנס לבנות עשיתי מחליק כמוך השיער מגיע לי כמעט עד לתחת .. קצת אודם אייליינר רימל וסומק והייתי מוכנה .
הסתכלתי על השעון 7:30 עשיתי את זה יחסית מהר.
ירדתי למטה וביקשתי משרית שתוציא עוד צלחת לארוחת בוקר כי לין באה לאכול איתנו ..
היא הנהנה והוציאה עוד צלחת .. 
דפיקה בדלת " בטוח לין " מילמלתי .
היא נכנסה והתיישבנו לאכול ..
" היי לינוש מה קורה? " שרית שאלה את לין .
" בסדר וואי איך התגעגעתי " לין ענתה ונתנה חיבוק לשרית .
" אחמ אחמממ חברה הכי טובה " הייתי חייבת נוו היא לא התייחסה אליי .
" אוייי חייםשלי איך התגעגעתי " לין קפצה עליי בחיבוק .
" טוב רדי רדי ישמנהההה " צרחתי עליה וצחקנו ..
המשכנו לאכול ופתאום לין אמרה ..
" אורווש חייבים היום לעשות מסיבת בריכה או משהו זה גם יסמל על זה שחזרתי וגם על זה שחזרנו ללמוד " 
" צודקת חייםשלי היום מסיבה ב12 אצלי במילא מסיימים היום ב11:30 " אמרתי ללין .
ישר שלחנו הודעות לכולם שב12 יש אצלי מסיבת בריכה ואמרתי לשרית שהיא תוכל לצאת היום יותר מוקדם כי תכלס אני כבר לא ילדה קטנה ..
" את באה לישון אצלי " הודעתי ללין .
" סבבה אז אני יביא בגדים ואחרי המסיבה אני כבר ישאר אצלך " לין ענתה בהסכמה .
יצאנו לבית ספר וכל הדרך דיברנו על מה שקרה לה בחו"ל ,היא סיפרה לי שהיא הכירה מישהו ממש חתיך שקוראים לו עומר , סיפרתי לה קצת על אורי ועל איך שהוא ניסה להשיג את המספר שלי ..
" וואי אור את תמיד תשארי אותו דבר 'הקשה להשגה ' " לין אמרה .
"אין מה לעשות מי שרוצה אותי יצטרך קצת להתאמץ " עניתי 
" תאמת שהוא ממש חתיך וגם קצת נדלקתי עליו הוא דיי חמוד " אמרתי כשכבר נכנסנו לבית ספר בדרכנו לפרגולה .
פתאום מישהו התערב בשיחה ..
" חמוד אומרים רק לכלב ,ומי חמוד ? " זה היה אורי .. מה הוא עושה פה ?!
" מה אתה עושה פה ? " שאלתי .
" לומד פה ואת ? אהה ונעים מאוד אורי דהן " ענה והושיט את ידו לכיוון לין .
וואי הרגשתי צביטה כזאת בלב איך קוראים למילה ? קנאה .
"טוב בואי מה נתקעת ?" אמרתי ללין .
" הוא ממש חתיך " היא לחשה לי ולאורי עלה החיוך בשניה , כנראה הוא שמע .
ישבתי בפרגולה הוצאתי סיגריה מהתיק ..
"אויי שייט שכחתי להביא מצית " פלטתי בצעקה .
" את ילדה טובה מידי את לא צריכה לעשן " אורי אמר בביטחון וחטף לי את הסיגריה .
" אל תיהיה מציק או תיהיה מועיל ותביא לי מצית ?" שאלתי את אורי .. זה הרגיש לי כמו ביום הראשון שראיתי אותו ..
"בתנאי אחד " אורי ענה ..
"כן ?" חיכיתי לתנאי ..
"שאת באה לדבר איתי שניה " הוא ענה בביטחון מחכה לתשובה .
לין שלחה לי הודעה " נו לכי איתו כבר אל תיהיה קשה " .
פעם ראשונה שאני מקשיבה ללין .
" טוב בוא" אמרתי קמתי והתהלכתי למקום מבודד מאחורי הבית ספר ..
הוא קם אחרי ונעמד מולי בביטחון כמו תמיד ואמר ..
" את ילדה קשה " 
"תודה אני יודעת " אני בביטחון , כן גם אני יודעת .
" טוב על מה רצית לדבר ?" הוספתי ..
" אל תשחקי אותה כאילו את לא דלוקה עליי " אמר בחיוך כובש שכנראה לא שמתי לב ובהיתי בו ..
" חחחחח התחלת לבהות " הוא הוסיף וצחק .
" אני שונאת אותך אני לא יודעת מה אתה רוצה ממני " אמרתי והתקדמתי ללכת .
שניה לפני שהספקתי להתקדם הוא תפס אותי ביד סובב אותי והצמיד אותי לקיר ..
" את משגעת אותי " לחש והתקרב לאט לאט ..
רציתי באותו שניה לנשק אותו כלכך רציתי .. אבל עצרתי את עצמי הוא כולו מלא בבחורות זולות ואני לא יסכים להיות עוד אחת מהן .
" אמרתי לך , אתה תצטרך קצת להתאמץ " אמרתי בחיוך והתקדמתי ללכת הוא נשאר שם המום ..

-נקודת מבט אורי –
"את משגעת אותי " אמרתי לה והתקרבתי אליה רציתי לנשק אותה להרגיש את השפתיים שלה הריח שלה יש לה ריח כלכך נעים .. היא משגעת אותי .
אבל באותה שניה היא התרחקה ואמרה בחיוך..
" אמרתי לך , אתה תצטרך קצת להתאמץ " נשארתי המום איך היא לא נופלת כמו כולן ? אולי היא לא עוד אחת ? הרגשתי שאני באמת רוצה אותה , והיא אשכרה אמרה לי לא היא אמרה לא לאורי דהן .
ניסיתי לחזק לעצמי קצת תביטחון אחרי שהיא ייבשה אותי לקחתי אחת מהבחורות הזולות שלי לידי זאת מור נראה לי התיישבתי בפרגולה מול אור ומור ישבה עליי .. נישקתי אות מור נשיקה סוערת התנתקנו ..
הסטתי את מבטי לכיוון אור והיא ישבה שם עישנה והסתכלה עליי ועל מור בפרצוף מאוכזב .. " אני לא יכול לראות אותה ככה " אמרתי לעצמי .
" וואי מה נהייתי הומו ?! " פתאום המחשבה שלי השתנתה .
שתלמד שלא מיתעסקים עם אורי דהן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך