היי בנות הייתי קצת בלחת אבל בכל מקרה פרק 7 (:

The little things in love -סיפורי ערסים פרק 7 .

21/03/2016 1617 צפיות תגובה אחת
היי בנות הייתי קצת בלחת אבל בכל מקרה פרק 7 (:

The little things in love פרק 7

-נקודת מבט לין-
ליאור רצה ללכת לדבר אז הלכתי איתו אני קצת דלוקה עליו הוא חתיך והכל.. אבל אני לא מכירה אותו מספיק טוב.
" תקשיבי לין, אני רוצה שניהיה ביחד " ליאור אמר בישירות..
" גם אני " עניתי.. הוא התקרב כדי לנסות לנשק אותי וזזתי אחורה..
"אבל" הוספתי..
"אבל? " ליאור שאל..
"אבל אני לא מכירה אותך מספיק טוב ואתה נראה כמו כל החברים שלך תכלס סטוציונר ואני לא רוצה סתם להיפגע.. אז ככה שאם אתה רוצה שניהיה ביחד אני רוצה להכיר אותך קצת יותר " עניתי בכנות.
"את צודקת " הוא ענה קצת מבואס.
" היי.. לאט לאט.. אל תדאג גם אני רוצה את הקשר הזה " עניתי מחזירה את מבטו אליי עם קצת יותר חיוך..
" טוב אני הולך להתקלח , אני יירד שאני יסיים ונראה איזה סרט או משהו " ליאור חייך חיוך קטן והלך.
"מחכה לך " עניתי כולי מחוייכת.

ישר שלחתי הודעה לאור שתרד למטה ווואי אני כולי מתרגשת..
" מה יש?? ירדתי הכי מהר שיכולתי " אור אמרה מבוהלת..
התחלתי לצחוק..
" נוווו לייין " אור הוסיפה.
" ליאור אמר לי שהוא רוצה שניהיה ביחד אבל עצרתי אותו ואמרתי לו שאני רוצה להתחיח את הקשר הזה לאט לאט ושאני רוצה להכיר אותו טוב יותר " אמרתי לאור.
" צודקת אחותי אומיייגאד אנחנו ניהיה זוגות ונצא לדאבל דייטים וכאלו " אור אמרה כולה מרוגשת.. ותכלס עם ליאור אני לא רוצה להתחיל מהר כי מה שמתחיל מהר נגמר מהר.
– נקודת מבט אור –
לין אמרה לי שליאור רוצה שהם יהיו ביחד אני כל כך מתרגשת בשבילה ממש מגיע לך ועכשיו אנחנו ניהיה זוגות ונצא לדאבל דייטים וכאלה.. ייאאא איזה כיף (:
שסיימתי את השיחה ללין עליתי למעלה לבדוק מה עם אורי אם הוא סיים להתקלח.. נכנסתי לחדר וראיתי את אורי על המיטה שלי כמו מלאך מחכה לי שאני יבוא ויישן איתו..
" היי מאמי " אמרתי לאורי..
" היי קטנה שלי, באה לישון? " אורי אמר והפנה את מבטו אליי.
" כן נסיך שלי " חייכתי נכנסתי למיטה לישון עם הגבר שהיום העלה לי את החיוך כל כך הרבה פעמים ואמרתיי..
" לילה טוב מאצ "
לילה טוב מאצית " אורי ענה
הוא חיבק אותי חזק ונישק אותי נשיקה קטנה במצח חיבקתי אותו בחזרה ושמתי את ראשי על החזה שלו .. וכך לאט לאט עיניי ניהיו עייפות ונרדמתי.


4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך