היי הפעם שמתי.גם שיר שרציתי שתשמעו בזמן שאתם קוראים את הפרק (:

The little things in love – סיפורי ערסים פרק 9

26/03/2016 1453 צפיות 2 תגובות
היי הפעם שמתי.גם שיר שרציתי שתשמעו בזמן שאתם קוראים את הפרק (:


The little things in love – פרק 9
למסיבה נכנסה לא אחרת מ.. אודיה.
לא התרגשתי " אני לא מאמינה שאורי יעשה איתה משהו " אמרתי לעצמי בראש.
לין קמה אחריי ורקדנו ביחד עשיתי הפסקה של 5 דקות הלכתי לשבת לייד אורי ופתאום ראיתי את אודיה יושבת איתו ועם כולם.. אורי הפנה את מבטו אליי ואמר..
" אישה שלי בואי שבי עליי "
חייכתי חיוך קטם והתייבשתי על אורי נישקתי אותו בקטנה והמשכנו לצחוק הוא הסתכל על אודיה כאילו הוא מנסה לעשות לה בכוונה כאילו הוא מנסה לרמוז לה משהו, התעלמתי.. " אורי לא יעשה איתה משהו, אני מדמיינת " אמרתי לעצמי בראש.
הפנתי את ראשי לכיוון אורי ושאלתי אותו " מאמי את בא לרקוד? "
" לכי חייםשלי אני יבוא עוד כמה דקות " אורי ענה.
הלכתי לרקוד השתגעתי, התפרקתי, נהנהתי, ושתיתי מלא בזמן שאורי לא שם לב..
עכשיו נזכרתי אורי היה אמור לבוא לרקוד .
הלכתי למקום שבו ישבנו ראיתי את חברים שלו עוד יושבים שם, אבל אורי לא שם.
התחלתי קצת לדאוג חיפשתי אותו בין כולם ושתיתי עוד כוס.
זאת הייתה הכוס ה4 שלי הייתי ממש בסטלה בקושי ראיתי משהו, החלטתי ללכת לשירותים לשטוף פנים ושמעתי קצת גניחות התחלתי לצחקק..
ראיתי שהדלת הייתה פתוחה זה לא עיניין אותי.
עד ש.. שמעתי קול מוכר, אני בטוחה בזה..
הצצתי טיפה מהדלת וראיתי משהו ששבר אותי, שהרס אותי, שפירק כל חלק קטן בלב שלי.
" אני לא מאמינה דווקא בחודש שלנו? לא יכולת להתאפק?! " צרחתי עליו עם דמעות בעיניים ורצתי משם רציתי לברוח באותו הרגע.
" לא אור זה לא היה בכוו.." אורי צעק עד שכבר התרחקתי מספיק כדי לא לשמוע אותו.
יצאתי החוצה לקחתי סיגריה והייתי בסטלה לא ראיתי לאן אני הולכת..
אורי יצא אחרי בריצה.
" קטנה שלי בבקשה תני לי להסביר " אורי אמר בקול מתחנן.
" אין מה להסביר, בגדת בי, הרסת את האהבה שלנו. " צרחתי בקול שבור שכולי עם דמעות בעיניים , האיפור מזמן נמרח. הרגשתי שבאלי לרוץ ולא לחזור לא יודעת לאן לא יודעת איך אבל לא לחשוב על כלום , התחלתי לרוץ לכיוון הכביש..
" אור תקשיבי לי בבקשה ממך, אני אוהב אותך " אורי צרח..
הרגשתי אור לבן מתקרב אליי במהירות ואחרי שניה מצאתי את עצמי מעולפת על הכביש כמו חיה זרוקה.


תגובות (2)

אמאאאאא המשךךךךךך

26/03/2016 08:58

מפחיד. תמשיכי. מה קרה לאור?

26/03/2016 10:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך