The little things in love -סיפורי ערסים פרק2

14/03/2016 1050 צפיות אין תגובות

"אור "
אז קמתי בבוקר מופתעת מהצעקה של אמא מלמטה, כנראה שהיא עוד פה..
ציחצחתי שיניים וירדתי למטה.. מחפשת את שרית בעיניים ולא מוצאת,
" איפה שרית? "
"היום נתתי לה יום חופש, חשבתי שנעשה יום כיף ועל הדרך נקנה גם דברים לשנה החדשה, מה את אומרת? " אימי שאלה..
" יייייאאאאא אמוווש ברוווור " עניתי קופצת משמחה..
יצאנו לכיוון הקניון אנחנו באוטו עם שירים שתינו עם משקפיי שמש כאילו עכשיו אנחנו קונות את העולם..
הרבה זמן לא יצא לי לצאת ליום כיף עם אמוש ואת האמת שממש התגעגעתי לזה.
"הגענו " אמא הודיעה..
ישר ירדנו מהאוטו מתרגשות כמו ילדות קטנות בכל מקרה אנחנו הולכות לקנות בגדים..
"קודם בגדים " אמרתי לאמא והצבעתי על חנות חדשה שנפתחה וככה עברנו מחנות לחנות ..
מדננו מלא שמלות ג'ינסים וחולצות ובסוף יצאנו ככה..
אמא קנתה נעלי עקב ממש יפות בצבע שחור פלטפורמה, 2 עליוניות של עסקים כאלו (הבנתם למה התכוונתי? ) , ג'ינס סקיני גבוה, ואיפור שהיא הייתה צריכה..
אני קניתי תיק צד חדש לבית ספר של אדידס בשחור לבן , ואנס לבנות ושחורות, 4 ג'ינסים , ו2 שמלות מהממות אחת בצבע אדום ואחת בצבע שחור צמודות לגוף לפעם הבאה שיהיה מסיבה או משהו ועל עקב שחורה גבוהה, ו2 שורטים לים..
הדבר הראשון שעשינו אחרי כל הקניות זה לצאת לעשן,
"אמוש אני חייבת לעשן " אמא יודעת שאני מעשנת היא לא שמחה מזה והיא בהתחלה כעסה אבל גם היא מעשנת מגיל קטן אז היא הבינה …
סיימנו את הסיגרייה במהרה ונכנסו בחזרה לקניון מחפשות איזה מסעדה או משהו לשבת לאכול.. בסוף נכנסנו לקפה קפה וניגש מלצר שהיה קצת מוכר לי..
" מה תרצו להזמין? " הוא שאל
" אייס קפה ועוגה " אמא ענתה..
"אני ספגטי שמנת פטריות וקולה " עניתי ומבטו נתקע עליי..
"שמנה " גיחך.
"אורי אני ממש לא שמנה , חוצפן" הביט בי בחיוך כנראה בגלל שזכרתי את שמו.
" מה שתגידי שמנה " חייך והלך.
והנה 3..2..1 ואמא מתחילה עם השאלות..
" אור אתם מכירים? , הוא ממש חתיך, מתי הכרתם? , את אוהבת אותו? " אמא שאלה ואני הייתי במבט המום..
" וווואוווו אמא אין בנינו כלום הכרנו רק אתמול " עניתי בהגנה..
אורי הגיש לנו את האוכל ועל אחת המפיות הוא רשם את המספר שלו.. לקחתי את אותה המפית ניגבתי את הפה ובזמן שאורי הסתכל זרקתי אותה לפח..
סיימו לאכול ורשמתי על מפית קטנה.. " כבר אמרתי לך שתצטרך להתאמץ (; "
אמא שילמה וחזרנו לבית..
וואוו השעה כבר שבע..
ארגנתי לי תיק למחר וסידרתי את הבגדים החדשים והוצאתי סט למחר.. נכנסתי להתקלח שמתי פיג'מה ונכנסתי לישון לאט לאט עיניי נעצמות.. כנראה שיום קניות זה באמת דבר מעייף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך