אחרי הרבה זמן (:

The little things in love – פרק 12

18/09/2016 998 צפיות אין תגובות
אחרי הרבה זמן (:

The little things in love -פרק 12
-נקודת מבט אור –
הגענו לבית ונכנסתי בדלת המומה ומופתעת..
"מתי הספקת? " שאלתי לא מבינה.
על הקיר בלונים של סליחה בצבע כסף וכל הבית מלא בלונים אדומים מרחפים למעלה דבוקים לתמונות שלנו של כל החודש המושלם שהיה לנו ביחד עד מה שקרה במסיבה …
התחלתי לבכות והבנתי כמה הוא מצטער , הסתכלתי על הרצפה והדמעות המשיכו לרדת הוא סובב אותי אליו ואמר..
אורי: " אין לך מה לבכות קטנה שלי, אני באמת מצטערת, ואני אוהב אותך הכי בעולם, קשה לי לתאר יום בלעדייך, אני פשוט מצטער "
אור:" אני אוהבת אותך הכי בעולם מאצ, אני מפחדת שתעשה אתזה שוב, אני לא רוצה להיפגע "
אורי: "אני מבטיח שאני ישמור עלייך מעכשיו יותר בבקשה תגידי לי שאת סולחת "
אור: "אני סולחת לך חיים שלי , אני פשוט קצת מפחדת ואני מקווה שזה יעבור עם הזמן "
אורי: " אני אוהב אותך הכי בעולם" הוא סיים ונישק אותי בקטנה חיבקתי אותו חזק והחזרתי לו נשיקה ועליתי להתקלח..
בזמן שהייתי במקלחת שמעתי מלא רעשים מהמטבח..
התלבשתי מהר בפיג'מה של הלו קיטי שהתגעגעתי ללבוש.. עבר לי צמרמורת בגוף רק מלחשוב על הכותונת של הבית חולים שוב.
ירדתי למטה וראיתי את החיים שלי מכין לנו ארוחת ערב..
אור: " מאצ לך תתקלח אני ימשיך מפה.. "
אורי: " לא חיים שלי "
אור: "בלי וויכחים לך להתקלח "
אורי: טוב טוב רק אל תהרגי אותי "
אורי עלה לחדר שלי להתקלח עליתי אחריו להכין לו בגדים, הכנתי לו שורט ובוקסר כרגיל הוא לא ירצה חולצה, ירדתי למטה חתכתי סלט והוצאתי גת השקשוקה שהוא הכין.. רציתי להפתיע אותו גם אז הוצאתי מהר את כל המצרכים והכנתי לנו גם פנקייקים.
אורי יצא מהמקלחת וישבנו לאכול .
-נקודת מבט אורי –
דיברתי עם הרופא בזריז ידעתי שהיא עומדת להשתחרר נעלמתי לה לשעה וארגנתי לה הפתעה עשיתי כמה פלאפונים והכל היה מוכן, הייתי מרוצה מעצמי..
חזרתי אליה לבית חולים המשכנו לצחוק והרופא נכנס ואמר שהיא יכולה להשתחרר לבית, איך שנכנסו לבית היא הייתה בהלם "איך הספקת? " היא שאלה והייתה בהלם.
חייכתי לעצמי בלב חיוך מנצח הכל הולך בול כמו שתכננתי דיברנו וביקשתי סליחה שוב והיא סלחה לי, נישקתי אותה התגעגעתי אליה, לאישה שלי, לאושר האמיתי שלי, היא עלתה להתקלח ואני בנתיים הלכתי להכין לנו לאכול החלטתי להכין לנו שקשוקה כמו שהיא אוהבת , באמצע היא ירדה ואמרה שהיא רוצה להמשיך ושאני אלך להתקלח.. ניסיתי להגיד לה שלא אבל זה לא הצליח אי אפשר להתווכח עם אור.
אז עליתי למעלה להתקלח נכנסתי למקלחת וחשבתי על אותו לילה איזה מטומטם הייתי, ואז ישר העברתי למחשבה הזאת ממני, "זה לא יקרה שוב!" אמרתי לעצמי.
אחח איך, יא מכירה אותי הילדה הזאת כמו תמיד היא הכינה לי בגדים שורט ובוקסר אני לא אוהב להקים חולצה לפני שאני הולך לישון, ירדתי למטה ראיתי אותה כבר מכינה את השולחן ישבנו מסביב לשולחן ואז קיבלתי הודעה ממספר לא מזוהה..
הודעה: " היה לי כיף פעם הבאה אצלי ולא בשירותים ????"
הייתי בהלם מקווה שאור לא תשאל למרות ש..
אור:"מי שלח לך הודעה חייםשלי ?"
לא ידעתי מה להגיד לא רציתי לבאס אותה ופשוט שתקתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך