Alice
נ.ב-
ניראלי שזה לא נחשב.

The X love | פרק 2

Alice 26/09/2013 856 צפיות 3 תגובות
נ.ב-
ניראלי שזה לא נחשב.

שיניתי את הז'אנר לסיפורי אהבה,כי וואן די לא ממש דמויות בסיפור,כאילו הם חשובים אבל לא בסיפור אהבה מסוים,ויש אהבה בלי קשר להם…אז זה לא נחשב סיפור על מפורסם 0.0

פרק 2:השופטים הם…

נכנסתי לבניין הענקי,הוא היה פשוט מפוצץ באנשים,התור בכניסה למזלנו כבר התרוקן,חיכינו חצי שעה…(וזה מעט למה שהולך שם)~~~~
"הודעה חשובה לכל הנבחנים,רציתם לדעת מי הם?עכשיו!הקשיבו טוב!השופטים והשופטות השנה הם אנשים מיוחדים מאוד,שתי להקות גדולות ממדינתיינו היפה,שנוצרו גם בX פקטור-חברי להקת וואן דיירקשן וחברות להקת ליטל מיקס-לואי טומלינסון,הארי סטיילס,זאין מאליק,ליאם פיין,נייל הורן,ג'סי נלסון, לי,- אן פינוק, ג'ייד ת'ירוול ופרי אדוארדס!"עצרתי את נשימתי.אני בחייים לא עולה לבמה עכשיו!זה כזה פאדיחות…מה אני עושה?"היי לי אלה לא החברים שלך וואן דייראמו?"שאלה אימי והרתיחה אותי מזעם."בפעם המליון וואן דיירקשן!והם לא החברים שלי!!!!!"אמרתי אבל מייד התחלתי להתרגש שראיתי את פרי וזאין לידינו.הם התחתנו כבר!הם כאלה מושלמים!"את נבחנת?"שאל זאין ומיד הסתובבתי לכיוון השני.הסמקתי כמו עגבניה,רציתי לצרוח,אבל הם ילכו."אממ..א..אנ..אנ..אני?"גמגמתי והסתובבתי חזרה."כן"אמרה פרי וחייכה אלי,היא וזאין היו מחובקים."כן….ואני מעריצה מאוד גד..גדולה של שתי הלהקות…"מלמלתי.שיט למה פאקינג אמרתי את זה?!"באמת?איזה יופי!בת כמה את שנרשמת ל-"פרי נעצרה."הבחינות מתחילות קדימה לאולם"אמר אחד המאבטחים."טוב אנחנו נגלה את זה אחרכ"ך!בהצלחה!"אמרה פרי."תודה…"מלמלתי,אך הם כבר הלכו.אחרי שעתים(?!)הגיע התור שלי."קדימה לי את כיולה לעשות את זה!"לחשה לי אימי וחיבקה אותי."תודה"אמרתי ועליתי לבמה,ליבי רצה לצאת לי מהגרון.שפרי ראתה אותי היא ישר נפנפה לי אני הסמקתי כמו מפגרת."מה שמך?"שאל הארי."א..א..אנ..י א..ליס פירס"מלמלתי לתוך המקרופון."אני מצטערת…..אני…פשוט ממש מתרגשת!"אמרתי וחייכתי."את מעריצה?"שאל נייל."של שתי הלהקות."אמרתי וישר שמעו כפיים מהקהל."בת כמה את?"שאלה לי-אן."14.אני מקווה שלא ת..תת.תשפטו אותי בגלל הגיל שלי"אמרתי,מסמיקה."זה מזכיר קצת את הסיפור שלי"חייך ליאם וקרץ לי,מה שגרם לי להפוך לעדר של עגבניות אדומות כדם."מה תשירי לנו?"שאלה ג'ייד."אממ..זה קצת צירוף מקרים,כי אני שרה את "How ya doin'" אמרתי וחייכתי לעבר ליטל מיקס."אוקיי,תתחילי."אמרה פרי,נראה שהיא ממש שמחה לראות אותי."Hi,how ya doin`,sorry you…."(היא שרה את כל השיר,אין לי כוח לרשום0.0 )שסיימתי לשיר,כל השופטים חייכו,הקהל מחא כפיים ושרק,ואז…הגיע התור שלי."אני אומר שהיא מדהימה.מבחינתי היא עוברת!"אמר לואי.זה היה מדהים,בעיקר בגלל שהוא הפייב שלי!"מסכים איתך לו"אמר הארי וקרץ לכיוונו."אני נאלץ להגיד…שעברת!"אמר ליאם ומחא לי כפיים."אחרי התייעצות קלה ביניינו,ליטל מיקס מחליטות ש…עברת!!!!"אמרו כולן ביחד והתחלתי לקפץ על הבמה."היא מזכירה אותי מתי שהוגיעו לי שעברתי…מבחינתי את יכולה לעבור!"אמר נייל,ופשוט התרגשתי.התחלתי לבכות מאושר.


תגובות (3)

שלום אחותי בדם ~

26/09/2013 07:31

והמשך!

26/09/2013 07:39

חחחח עוד 4 תגובות!!!!!!!!!!!!

26/09/2013 09:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך