רוכבת
אני יודעת שאני השתמשתי בשם שלי.מותר לי בכל זאת :)

This Is The End-פרק 3

רוכבת 07/10/2013 638 צפיות אין תגובות
אני יודעת שאני השתמשתי בשם שלי.מותר לי בכל זאת :)

אחרי שעתיים בערך מאז שאריק ענה לי,פתאום משהו התקשר אלי מחסוי "קוראים לך במקרה ג'וניפר?"הבן אדם שהתקשר אמר,היה לו קול מחוספס בשילוב של משהו סקסי,או אינטימי,משהו פרעי אך בו בזמן גורם לך לחשוב שאת באמצע חקירה של הFBI כפי שרואים בטלוויזה "הלו?את שם?" הוא אמר "כן כן,זאת ג'וניפר,אבל אתה יכול לקרוא לי ג'ני" ענתי לו בקול מפוחד , מה קורה כאן?שאלתי את עצמי ואז הוא המשיך לדבר "טוב אז ג'וני,תשמעי,האריק הזה שאת דלוקה עליו?תשמרי ממנו מרחק,הוא לא משאת חושבת,הוא דבר קצת יותר אפל ממשאת חושבת" קימצתי גבות ופתאום אריק שלח לי הודעה לסקייפ.
אחלה של טלפתיה,לא?
"מה יש איתו?" שאלתי אותו "אני לא יכול להגיד לך,תצתרכי להבין לבד" הוא אמר ואז ניתק,טוב זה היה מוזר.
"אריק,הפכת לערפד או לבן אלמוות או לכל שטות על-טיבעית?למה כי כרגע מישהו התקשר עלי לגביך" שלחתי לאריק לסקייפ ואז הוא התקשר לוידיאו צ'אט,כמוסן שלפני שעניתי בדקתי איך אני ניראת ואז עניתי "היי" אמרתי בקול חלש והיה לו חיוך עצוב משהו,משהו שלא ראיתי בו אף פעם[ואני מכירה אותו מספיק זמן] "ג'ני,בבקשה תשארי לנצח איתי" הוא אמר ובסוף המשפט ראיתי אותו עם דמעות הנופלות מעיניו "אני מצתערת,אבל זה לא בשליטתי" עניתי לו בלי רגש בקול.
"בבקשה,אז תבואי אלי,תישארי ללילה,אני יראה לך ממה החלומות שלי מראים,כשאי חולם על פנייך" הוא אמר ולא יכולתי לעשות כלום חוץ מלגעת בקצה הצמה שלי,שאצלו הוא תמיד ראה אתזה בתור "אין לי מה להגיד לך כרגע" ואז הוא לחש "בבקשה תישארי,אם לא לנצח אז רק ללילה" ואז הטלפון שלי צילצל,שוב זה היה מספר חסוי,עניתי לטלפון וניתקתי את המקרופון של הסקייפ לרגע "מיזה?" שאלתי "הגעתי לג'וניפר ?" הקול שאל "כן,מיזה?" שאלתי בתיהה,בכמיהה לדעת איך זה שהרבה אנשים יודעים את שמי "לוקאס,זוכרת אותי שוגר?" הוא אמר.
ברגע זה נשבר לי הלב.
לוקאס.
לוקאס.
פתאום אהבתי לאריק מתה וחזרה אל לוקאס שוב.
לוקאס.
רק עליו חשבתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך