girl
סיפור חדש הסיפור הקודם לא הצליח לי לא בגלל תגובות היו לי הרבה רעיונות לגביו אבל פשוט.... אז רוצים לדעת איפה לירון?

Time lost will never return – הקדמה

girl 06/08/2015 833 צפיות 7 תגובות
סיפור חדש הסיפור הקודם לא הצליח לי לא בגלל תגובות היו לי הרבה רעיונות לגביו אבל פשוט.... אז רוצים לדעת איפה לירון?

אמא, אני רוצה לספר לך משהו שיושב אצלי בלב כבר הרבה זמן רציתי להגיד את זה קודם אבל לא היה לי אומץ….
ההורים שלי גרושים 10 שנים, אני גרה אצל אמא.
לאמא יש חבר כבר 7 שנים ורק לפניי שנתיים ידעתי על זה, לא חשבת לספר לי עליו!?
כמובן שהבחנתי שהיא הייתה יותר מרוחקת בקושי בבית אבל הייתי ילדה מה אני יודעת?……
אני מודה אני מקנאה ביחס שאת נותנת לו ולי לא, בלילות את הולכת אליו וחוזרת הביתה בבוקר.

מה את חושבת שאם תקני לי בגדים זה יפצה על הזמן האבוד זה לא!!!!
אמא הזמן האבוד לעולם לא יחזור.

סליחה הכל באשמתי, באשמתי את ואבא נפרדתם את טיפלת בי כל היום והוא הלך לאחרות את נפגעת והתגרשתם מאז את לא אותו הדבר לא מתייחסת לא מטפלת נכון אני נשמעת כמו ילדה קטנה שרק רוצה את אמא שלה אבל בעצם אני עוד ילדה הילדה שבי לא קיבלה את אמא שלה אלא בובות ומשחקים אבל את לא מבינה, אני לא רוצה משחקים בובות ובגדים אני רק רוצה אהבה של אמא….

כשתקראי את המכתב הזה אני כבר אהיה במקום אחר.

סליחה

אוהבת לירון.


תגובות (7)

את יכולה להמשיך??

06/08/2015 20:42

    מחר אמשיך

    07/08/2015 00:45

    המשכתי

    08/08/2015 11:26

בס"ד, זה מסקרן:) אני לא אוהבת להיות כבולה לסיפור בהמשכים, אבל יש הרבה שמאד אוהבים, תכתבי עוד ואז יכירו אותך יותר! את כותבת ממש מעניין:)

06/08/2015 21:32

    תודה רבה

    08/08/2015 11:26

תקשיביי את כותבת כל כך יפה!
זה ממש העצוב אותי האמת היא וסיקרן כל כך.
את לייבת להמשיךךך כי אני במתח מטורףףףף

06/08/2015 23:28

    המשכתי

    08/08/2015 11:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך