Just another girl
זאת ההקדמה של הסיפור החדש שלי ׳Two pieces of a broken heart' הז׳אנר הקודם היה סיפורי מפורסמים אבל החלטתי לשנות את שה לסיפור אהבה רגיל. אז לכל הבנות שהגיבו מצטערת אם רציתן שזאת תהיה דמי אבל לא, אני מקווה שתמשיכו לקרוא גם אם זאת לא היא:)

Two pieces of a broken heart – הקדמה.

Just another girl 22/08/2014 844 צפיות 9 תגובות
זאת ההקדמה של הסיפור החדש שלי ׳Two pieces of a broken heart' הז׳אנר הקודם היה סיפורי מפורסמים אבל החלטתי לשנות את שה לסיפור אהבה רגיל. אז לכל הבנות שהגיבו מצטערת אם רציתן שזאת תהיה דמי אבל לא, אני מקווה שתמשיכו לקרוא גם אם זאת לא היא:)

״מה אתה הולך לעשות לה? אני לא אתן לך לפגוע בה.״ הנער הצעיר שאל בחשש.

״אתה צריך את הכסף או לא?!״ האיש האכזר הרים את קולו.

״כן..״ הנער לחש עם חרטה בקולו.

״אז תסתום את הפה שלך״ רוע היה בקולו. ״היא תישאר פה כל חייה. ואתה תדאג לה, בתמורה תקבל את הכסף מובן?״

הנער הניד את ראשו והביט על הילדה הקטנה מחוסרת ההכרה, שיושבת בפינת החדר.

״עכשיו תחכה פה עד שהחלאה הקטנה תתעורר ותראה לה איפה השירותים ואיפה היא שותה ותלך. אל תתן לתמימות שלה לשכנע אותך. תזכור שיש לי את הכסף להציל את אימך.״ הנער הנהנן בראשו, הוא היה כה תמים. נער בן 15 שמוכן לעשות הכל כדי להציל את אימו. אפילו להרוס חיים של ילדה קטנה.

האיש המבוגר יצא מהחדר והשאיר את המפתחות בידו של הנער.

הוא פסע לעבר הילדה הקטנה וכרע ברך לידה ולחש ״אני כל כך מצטער.״


תגובות (9)

נשמע מעניין, אשמח להמשך

22/08/2014 16:15

    תודה רבה! אני אמשיך בקרוב מאוד:)

    22/08/2014 16:46

אני חייבת להודות שנכנסתי בגלל שזה הזכיר לי שיר של דמי (השם יעני), אהבתי את הרעיון, יש לך כמה טעויות טכניות; חסר לך הרבה ניקוד, יש לל כמה פעמים שגם לא ניקדת בגרשיים, יסר לי קצת תיאורים, איך הבית היה נראה, איך האיש היה נראה.. וכו׳. גם הרגשות היו קצת חסרים, הבעת רק חלק מהם. אני מקווה שכיסיתי הכל.

22/08/2014 16:46

    כן נכון זה מהשיר של דמי וזה לא כמו השיר. עכשיו תני לי להסביר.
    השררתי את זה פתוח ללא תיאורים בכוונה כי זאת הקדמה ולא רציתי לתת פרטים. ולגבי הניקוד, כתבתי את זה בטלפון אז כנראה לא שמתי לב תודה על ההערות אני אקח לתשומת ליבי.

    22/08/2014 16:49

    זה פרולוג^
    זה אמור להיות נסתר; (צחוק מרושע) הלכתי למתמטיקה מפגרת.
    מעניין מי המפורסם.

    22/08/2014 16:51

    המפורסם הוא אולי דמי כשהיא הייתה קטנה ?!
    טוב ככה זה נראה לי…

    22/08/2014 16:54

    כן גם אני חשבתי על זה ריסק!

    22/08/2014 17:00

    נכון, יש לה שיר שבו היא מדברת על נוכל…
    ואני חושבת שככה קיבלת השראה לסיפור על דמי כילדה קטנה.

    22/08/2014 17:09

חחחחחחחח כן אוקיי פרולוג! ככה קוראים לזה!

22/08/2014 16:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך