Bloddy bomb
הדרמה מתחילה כשסעדה בורחת אחרי יום חתונתה. וממשיכה שבני משפחתה חושבים שהיא מתה.

White flag / דגל לבן – פרק 1

Bloddy bomb 08/02/2021 399 צפיות אין תגובות
הדרמה מתחילה כשסעדה בורחת אחרי יום חתונתה. וממשיכה שבני משפחתה חושבים שהיא מתה.

שברי תמונה שנשברה נמצאו על הרצפה בשעת בוקר מוקדמת, רק אתמול היא חגגה את היום הכי מאושר בחייה.
היא נעלמה יום אחרי חתונתה , כולם לא הבינו למה סעדה ברחה.

הרי הגבר שהיא אהבה לצידה, למה לה לעשות את זה לעצמה?
אבל אין תשובות בשטח. לא בטח בני משפחתה סבורים שהיא נרצחה או משהו. אף גופתה לא נמצאה בשום מקום.

" איפה היא? אני חושש שקרה לה משהו נורא."
" היא חייבת להיות איפשהו, זה לא שהיא לא רצתה אותך. כנראה נלחצה מהחתונה."
" מה יש לה להילחץ? אה התמונה.."
" איזו תמונה? על מה אתה מדבר עכשיו?"
" התמונה.. אה נזכרתי!" אמרה טלל'ה בדמעות, " העברתי אותה למחסן, אם זה לא שם , אז זה בטוח שבור!"
" זה לא יכול להיות שבור!" אמר ג'מיל בקול שבור.

המשטרה חיפשה אחר עקבותיה של סעדה. היא התחקתה אחרי התחנות שהיא חלפה כשגמלה בלבה ההחלטה לברוח.
אם היא לא ברחה, סביר להניח שהיא נרצחה.

הם הבחינו בגופה אישה כבת שלושים ועליה סימני דקירה בולטים, הם חששו שזאת בטוח היא.
הם טילפנו לג'מיל ליידע אותו שהם מתקדמים בחקירה על סעדה.

" מר ג'מיל, מצאנו את סעדה! אני חושש שהיא נרצחה. מתי אתה יכול לבוא לזהות את הגופה?"
" אני יכול לבוא בעוד שעה?" אמר ג'מיל בבלבול.
" תבוא מתי שתרצה, רק דבר אחד.."
" מה הדבר?"
"יש משהו בנוגע לסעדה שאתה צריך לדעת.."
הוא לא ידע למה, אבל הוא הרגיש שהוא עומד לקבל בשורה קשה.

כעבור שעה קלה, איש ראה את סעדה משוטטת ברחובות, הוא עקב אחריה וצילם אותה בסתר..
" המפקח, אני חושב שיש לנו בעייה. סעדה חיה. ראיתי אותה."
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך