White flag / דגל לבן – פרק 5

Bloddy bomb 11/02/2021 330 צפיות אין תגובות

סעדה חיכתה שג'מיל יבוא, היא כל כך יחלה לביקור שלו. אבל המפקח הודיע שהמפגש איתו בוטל בלי לשאול אותה על כך קודם לכן.

המפקח ביקש לוודא שג'מיל יאחר למפגש עם סעדה משום שהחקירה טרם נפתחה, ישנם פרטים שעדיין לא מאושרים לגבי סיבות היעלמותה האמיתית של סעדה מהחתונה.

סעדה הייתה בלחץ מחשש שג'מיל לא יבוא, היא חשבה שהמפגש לא יתקיים, שג'מיל לא יוכל להגיע.

" איפה ג'מיל?"
" אמרתי לג'מיל שזה מבוטל ואני אומר את זה עכשיו גם לך. לא תשתחררי מהכלא עד שאדע בדיוק מה קרה."
" אמרתי לך כבר מה קרה. ברחתי מהחתונה כי לא רציתי לחץ עליי."
" על איזה לחץ את מדברת?"
" הלחץ הנפשי שהייתי שרויה בו."
" אני לא מאמין לשום מילה שיוצאת מהפה שלך."
"מתי אצא מפה? מתי אשתחרר מהכלא?"
" מתי שתקחי את השאלות שלי ברצינות.."

ג'מיל שכב על המיטה ללא תזוזה, הוא לא הפסיק על סעדה. למה עד כה היא לא השתחררה? למה המפגש בוטל.
טליל'ה בכתה על כך שבתה לא חזרה, אמנם היא כעסה עליה כל כך. אבל כמו כל אימא, גם היא דאגה לסעדה ורצתה לדעת ששלומה טוב.

כעבור שבועיים, סעדה קיבלה אישור מיוחד שהיא יכולה להשתחרר עם הגבלות מיוחדות.
היא צפתה מאמה, מאחיה ומאחותה למטח של נזיפות וגעירות בגלל שהיא עשתה משהו בלתי ראוי בעליל.

ג'מיל חיכה בעבורה בכיליון עיניים, הוא הולך להתאחד עם אהובתו מחדש. סעדה קיבלה את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים.
" סעדה, איך יכולת לעשות את זה? איך כל הזמן הזה התחזית למישהי מתה ? מה, אין לך מצפון?"
" זה נכון, אין לסעדה מצפון."
טלל'ה הרגישה איך עולמה בין רגע קורס, בין אמת לשקר, בין מה שמתאים ולא מתאים.
לפי משפחתה, היא לא נהגה כמו מישהי שלוקחת את החיים בידיה.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך