Wicked game- סוף דבר

עוד אחת 29/06/2015 2859 צפיות 12 תגובות

״אתה רוצה חתונה של אלף איש?!״ צעקתי בכעס, ״בוא נשכור את פארק הירקון!״ הוספתי בצעקה והנפתי את ידיי באוויר.
״לא כי החתונה הקטנה שלך, רק המשפחה שלי זה מאה חמישים איש,״ אמר בזלזול ודחפתי אותו ממני בן בעט בספה ואני תפסתי בשיערי, כמט תלשתי אותו.
חצי שנה לאחר שעברנו לגור ביחד בן הנחמד החליט להציע לי נישואים בדיוק כשהלכנו ללוות את האחיין שלו לבית הספר שבו אני והוא למדנו. כמה מחברי הילדות שלנו היו שם ומאות בני נוער שהתקבצו סביבנו ומחאו לנו כפיים.
״מאיפה תביא אלף איש?״ שאלתי בצעקה כמשתגעת. בן בעט בספה ונרתעתי אחורנית, ״אה שכחתי רק הבחורות שזיינת זה חמש מאות,״ הוספתי בהתגרות ובביטחון.
״אל תתחילי איתי טל,״ בן אמר באיום. הוא שנא שאנחנו מדברים על הבחורות ששכב איתן ולי זה שימש כנשק כשאנחנו רבים בדיוק כמו שהוא משתמש בבגידה שלי בנתנאל.
לפעמים אני חושבת שהקשר הזה לא בריא, לא לי ולא לו אבל אני לא יכולה בלעדיו, אני פשוט זקוקה לו כמו לחמצן.
״אנחנו סוגרים אלף איש וזה נגמר כאן,״ בן אמר בהחלטיות והלך למטבח בכדי להוציא מארון המטבח את בקבוק הוויסקי ולמזוג לו כוס מלאה.
״אל תברח, זה לא נגמר פה,״ קראתי והלכתי אחריו למטבח, ״אני רוצה את זה מצומצם,״ קבעתי ושילבתי את ידיי על חזי, הוא סינן באצבעו לשלילה ולגם מעט מהוויסקי.
״אין מצב,״ מחה בהחלטיות והסתובבתי לכיוון השיש בכדי שלא יראה אותי כמעט בוכה מרוב עצבים.
זה בהחלט השבוע הכי מסריח שהיה לי, אני יוצאת מדעתי, אנחנו לא מסכימים על כלום, אנחנו רק רבים. הוא רוצה חתונה מפוארת וגדולה בעוד אני רוצה את זה מצומצם, רק אני הוא והקרובים שלנו לא אנשים שאני בכלל לא מכירה. אני רוצה לרקוד עם האנשים שאני אוהבת והם אוהבים אותי, אני רוצה שאני ובן נהיה העיקר בחתונה הזו ולא כל הפאר, אני בסך הכל רוצה להיות שלו לנצח בדרך הפשוטה ביותר.
״נו אל תגידי לי שאת בוכה עכשיו,״ אמר בזלזול ודמעה נפלה על השיש, מחיתי במהירות את הרטיבות מעיני ונשמתי עמוק. תהיי חזקה.
״לך תזדיין,״ הפצרתי בו בקול חזק ובטוח.
״אם ככה אנחנו מתחילים איך את רוצה להתחתן בדיוק אנחנו נתגרש בדיוק שבוע אחרי!״ בן צעק ושתה את כל שאר הכוס בכמה לגימות גדולות.
״אז בוא לא נתחתן וזהו!״ צעקתי בחזרה והכיתי את השיש בעזרת ידי. הדמעות חנקו כבר את גרוני וראייתח הפכה מטושטשת.
הסתובבתי והלכתי לשירותים, צעדיו של בן נשמעו מיד אחריי.
״ככה, את רוצה להיפרד?!״ הוא שאל בעצבים וידיו נקמצו לאגרופים.
״כן, נמאס לי ממך!״ שיקרתי. אני לא יכולה בלעדייך.
נכנסתי לשירותים וסגרתי את הדלת אחריי, בן עצר את הדלת בעזרת רגלו ונכנס אחריי.
״גם לי נמאס ממך!״ הוא צעק באותו הטון ודחפתי אותו לאחור.
״אז לך, עוף מפה,״ הורדתי את הטונים אך עדיין נשארתי עם קול תקיף והצבעתי לכיוון הדלת.
״אז זהו?״ שאל ונזרקתי עשור אחורה.
״זהו,״ עניתי בדמעות והוא הכה את אגרופו בארון השירותים שכמעט ונשבר.
בן התנשם בכבדות והביט בי כמה שניות, מפוחדת ונסוגה.
״בחיים לא,״ מילמל, תפס בפניי והנחית את שפתיו על שלי.
כאילו נולדתי עם הרפלקס הזה כרכתי את ידיי סביב צווארו והוא הרים אותי בקלילות כך שגם רגליי כרוכות סביב אגנו.
״אני מצטערת,״ אמרתי בהתנצלות.
״גם אני יפה שלי,״ לחש לשפתיי וחזרתי לנשק אותו. פתחתי את פי ולשונו נכנסה וליטפה את לשוני, השפתיים שלו היו כל כך רכות, כמו צמר גפן מתוק.
״אני לא רוצה לריב יותר,״ אמרתי בכאב והוא ליטף את שיערי.
״אנחנו נריב והרבה, אבל לא מוותרים,״ הזכיר לי והושיב אותי על השיש כך שהוא נדחק בין רגליי.
״אני אוהבת אותך,״ אמרתי בכנות והוא חייך, ״אם אתה רוצה אלף איש אני מסכימה,״ נכנעתי למרות שזה לא היה לטעמי כל כך.
״נתפשר על שלוש מאות,״ הציע והנהנתי בהסכמה. נשקתי שוב לשפתיו הרכות ושיכשכתי את האפים שלנו.
״פאק!״ אמרתי באכזבה ופניו של בן התקשחו, ״לא נוכל להזמין את כל הזונות שלך,״ הוספתי בבאסה מזויפת והוא נשך את שפתי התחתונה באגרסיביות. זה הגיע לי.
״כלבה,״ אמר בחיוך שובבי, לא יכולתי להתאפק
ונישקתי אותו שוב.

הנה סוף דבר, הם מתחתנים, קיטש, הפיאנד.
מקווה שאהבתם.
שונאת לסיים סיפורים ולהיפרד מדמויות.


תגובות (12)

מושלם❤

29/06/2015 22:56

ואוו ! אין מדהימה , כל כך נהנתי לקרוא את הסיפור ונורא התחברתי לטל ולבן וגם לנתנאל , אין עלייך סוף קיטשי אבל יפיפה … אני בטוחה שגם בסיפור הבא שלך אני התמכר לדמיות , ותצליחי לסקרן אותי בכל פרק ופרק :-)

29/06/2015 23:22

רק יובל תעלה את כל הפרקים בפוף
חחחחח אין אין, הסיפור הורס, וכתבתי לך מה דעתי כבר במקום אחר, ואני חושבת שזה מושלם.
כמו כל שאר הסיפורים שלך

30/06/2015 02:49

וואי אני כול כך מסכימה עם התגובה שמעלייי חחחח ניבהלתי לרגע לא חשבתי שאני מדמיינת.
וואי הסוף הזה כול כך יפההה.
כשהם רבו חשבתי שהם יפרדו ואני ימות
אוח לא מאמינה שאת סיימת לכתוב אותו גרמת לי להתאהב בבן יותר מהעונה הראשונה דיי הוא מושלם!
הוא כזה מושלם!!
אני! לא! רוצה! שהסיפור! הזה! יגמר!
עד! יום! מותי!!!!!
לא נוווווו ברצינות אני לא מתחננת ככה לאף אחד לא רוצה לשחרר
זה נותן לי את התחושה שזהו.
הדמויות מתו :/

30/06/2015 03:34

    אוקיי…. זו התגובה הכי מוזרה שכתבתי..!
    אני חושבת….
    אויי כמה שהשעות הקטנות משפיעות עלייייייייי!!!!

    30/06/2015 03:36
Bar Bar

נעסחעיגדגבהחכינגלכזהנכזגחלביכחהניגכחלעיני הכחניהכחהיךהיחדכיסחלעה
יש! יש יש יש יש יש!
אני תמיד הייתי בעדם אנשים! תמיד!
ישששששששששששששששששששששששששששששש אומייגאדדדדדדדדדדדד
חמודים שלייי יפיםםםםםםםםםםםםםםםם דייייייייייי
לא אני באמת מאושרת ברמות על הוואחד מרתון הזה באמת באמת באמת כאילו אשכרה את לא מבינה אני נכנסת לאת ואני כזה "הלוואי פרק של וויקד גיים" ואז אני מורידה קצת את המסך ואני שנבעת שכמעט צרחתי שראיתי כמה פרקים לא לא לא אני מאושרת
ומושלם מושלם מושלם!!!! וממש עצוב לי כי לא הצלחתי להגיב על כל הפרקים בעונה כי לא התחברתי הרבה אבל תדעי שקראתי את כולם!!
די איך את מוכשרת אני מתה עליך באמת באמת
ונתנאל הבן אלף יכהדגחלעהכלחדכי יא חתיכת בן של זונה בוא אני אהרוג אותך בוא
ובן כלכך מהמם
כרגיל כאילו
לא אבל אני חושבת שכולנו צריכים לתת יותר קרדיט לנופר וערן ליטרלי הדמויות האהובות עלי העונה לייק איזה מאמים
זהו
פרקתי
ביי

30/06/2015 09:02

אני מאושרת! חח לקח לי כמה ימים לקרוא את כל הפרקים וזה מדהים .. אוף ממש קשה לי להיפרד מהם. אין מצב לעוד עונה ?

01/07/2015 18:01

יובלה . אני סוגדת לך.

02/07/2015 02:07

את אלופה.
רק אם היית מפתיעה בסוף , זה היה מושלם..

02/07/2015 15:52

את מלכה פשוט

12/07/2015 13:34

מילה אחת מושלםםםםםן

14/07/2015 01:22

ואו כבר הרבה זמן שלא קראתי סיפו שהיה כולכך טוב גם באתר וגם בכללי. כול הכתיבה איכותית. וסימת את הקשר אם נתנאל בדרך גאונית. ברור לי שאם לא היתי כועסת עליו היתי מרגישה כולכך רע בשבילו אבל עכשיו…. אני אתאהבתי בסיפור. את הסופרת הראשונה שגרמה לי לרצות לקרוא את שאר הסיפורים שלך.

13/07/2016 22:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך