עוד אחת
וואי בנות תודה רבה רבה רבה על כל התגובות מהפרק הקודם אין דברים כמוכם, אני באמת משתדלת להעלות כמה שיותר מהר פרקים בשביל שלא תחכו יותר מדי, פרק הבא ממש חמוד אני די אוהבת אותו אז יש למה לצפות... מקווה שתאהבו❤️

wicked game- פרק 12

עוד אחת 18/04/2015 3269 צפיות 16 תגובות
וואי בנות תודה רבה רבה רבה על כל התגובות מהפרק הקודם אין דברים כמוכם, אני באמת משתדלת להעלות כמה שיותר מהר פרקים בשביל שלא תחכו יותר מדי, פרק הבא ממש חמוד אני די אוהבת אותו אז יש למה לצפות... מקווה שתאהבו❤️

פרק 12: תמריץ

כשהתעוררתי בן לא היה לצידי והייתי לבד במיטה הגדולה, לא רציתי לצאת מהשמיכה החמימה אבל הייתי חייבת.
קמתי בכדי לעשות את ארגוני הבוקר ולאחר מכן הלכתי למטבח בכדי להכין כוס קפה, בן ישב בסלון כשראה אותי.
״התעוררת?״ שאל בחיוך והתקדמתי אליו בכדי להדביק נשיקה קטנה על לחיו.
״בוקר.״ חייכתי אל עורו. הוא ליטף את פניי וקמתי מהספה.
״גם היום אתה לא עובד?״ שאלתי מופתעת, הרתחתי את המים ונשענתי על השיש.
״אחרי אתמול חשבתי שאולי אני צריך להיות איתך קצת,״ הסביר ובתוך תוכי חייכתי בהתרגשות על כך שיש לי איתו יום שלם בו אני יכולה להיות איתו לבד, לצחוק איתו, להצטנף אליו ולשמוע את קולו העמוק והמחוספס.
״נחמד מצידך,״ אמרתי בחיוך מתלהב שלא ניסיתי להסתיר. מזגתי מים חמים ומעט חלב והתיישבתי על ידו, הוא כרך את ידו סביב כתפי והנחתי את רגלי על ירכו.
״מה אנחנו עושים היום?״ שאלתי בהתעניינות והרמתי את ראשי אליו.
״מתעצלים,״ ענה בחיוך נערי ונישק את צווארי נשיקה קטנה, עצמתי את עיניי בעונג, רציתי שוב, רציתי יותר.
״נשמע טוב.״ הסבתי את ראשי לצד ונישקתי את הצלעות שלו מבעד לחולצה, כף היד שלו התהדקה סביב האגן שלי בכוחניות, פלטתי גניחה קטנה שקיוויתי שרק אני שמעתי.
״מה אמרת?״ שאל בחיוך ממזרי ונדתי בראשי כאילו כלום לא קרה, ניסיתי לא להראות אפילו טיפת מבוכה למרות שהיא שטפה את כולי. ידעתי שהוא שמע.
״איזה סרט אנחנו רואים?״ שאל ומשכתי בכתפיי עם פרצוף חמוץ, לא רציתי לראות סרט, רציתי לדבר.
״אז לא סרט,״ הוא תיקן את עצמו וחייכתי בשביעות רצון.
״אני יכול לבקש טובה?״ בן שאל והסתדרתי תחת זרועו.
״תמיד,״ עניתי. בשבילו הכל.
״אחותי מתחתנת שבוע הבא,״ סיפר ופניי קרנו מאושר. בחיים לא פגשתי את אחותו אבל מה שזכור לי היא גרה בצרפת, ״הבטחתי שאני מביא מישהי, הבעיה היא שאין אחת כזו.״ הוא גירד בראשו באי נעימות והחנקתי צחקוק.
״לבן, אליל המין הנשי אין בחורה שתתלווה אליו?״ שאלתי כאילו מופתעת.
״תשתקי,״ אמר מובך והתחפרתי עם פניי בצווארו.
״אני אחשוב על זה,״ עניתי ברצינות והדבקתי נשיקה קטנה בין כתפו לצווארו.
כן בן אני רוצה לבוא איתך, לראות את המשפחה שלך, לאכול איתך, לצחוק איתך, לרקוד איתך. כן אני מסכימה.
״תחזירי לי תשובה מחר?״ שאל והנהנתי.

״תגידי בא לך להיות…״ בן נכנס לסלון והתמהמה לרגע, ״התמריץ שלי?״ הוסיף כשמצא את המילה הנכונה, כיווצתי את מצחי כלא מבינה והוא הושיט את ידו, תפסתי בה והוא משך אותי מהספה.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי ופניו היו קרובות לשלי, ממש שנייה מנשיקה, רגע אחד של חוסר איפוק ואני פשוט אטרוף את השפתיים האלו.
״שכבי על הרצפה,״ הורה לי והרמתי גבה באי הבנה אך עשיתי כדבריו, פשוט נשכבתי על הרצפה הקרה. שיערי התפזר ובן נראה מרוצה.
״בדיוק, עכשיו תספרי מאה,״ פקד וגהר מעליי, כל יד שלו הייתה מונחת בצד אחר של גופי, שרירי הזרועות הגדולים שלו ניצבים אל מולי והבנתי שהוא הולך לעשות שכיבות סמיכה, הוא יודע איך לגרות אותי החרא הקטן.
הוא החל לנוע, מעלה ומטה במהירות ואני סופרת תוך כדי שאני מתאפקת לשמור את הידיים שלי במקומי ולא לגעת, כל פעם הוא ירד טיפה יותר מטה ונגע בגופי, סגרתי את רגליי חזק והמשכתי לספור, בלעתי את רוקי והוא חייך לעצמו. ממזר.
כל התנועות האלה שלו גרמו לי לרצות אותו עוד יותר, הוא גם הביט בי במבט כאילו הוא מזיין אותי.
לפתע הוא קם מעליי, התעשתתי ישר והתיישבתי.
״מה? למה קמת?״ שאלתי באי הבנה.
״הגעתי למאה,״ אמר בגיחוך ואני התייבשתי כשהבנתי שכשלתי בתפקיד הקטן שנתן לי והתפנטתי אליו.
״את תישארי שם לנצח?״ שאל ורק עכשיו שמתי לב לזרועו שהייתה מושטת אליי, תפסתי בה והוא משך אותי כך שאני נדבקת לחזה שלו. הוא הזיע זיעה גברית, כזו שגרמה לי להתכווץ מרוב התשוקה אליו, ידו הייתה מונחת על גבי התחתון בעוד השנייה ליטפה את לחיי, הבטנו אחד בשנייה מבלי היכולת או הרצון להפסיק, רציתי שיצמיד את שפתיו לשלי כבר, הפעם השתוקקתי לזה והייתי נותנת הכל בשביל שהוא ינשק אותי.
״בן…״ לחשתי את שמו והוא המהם בשאלה, רציתי לומר לו שאני מפתחת רגשות כלפיו, ״אתה מסריח,״ הוספתי וחיוך קטן נפרש על פניו, הוא התרחק ממני ופשט את חולצתו כך שכל שריריו נמתחים ופלג הגוף העליון האלוהי שלו נחשף בפניי.
״תודה על הכנות,״ אמר וזרק עליי את חולצתו שהדיפה ריח של זיעה מהולה בבושם גברי.

נשכבתי על הספה וקברתי את ראשי בכרית.
״פאק!״ צרחתי לתוכה כשהבנתי שאני ממש ממש קרובה ללהיכנע לו, הצעקה התעמעמה ונחלשה כשהגיעה לכרית.
לקחתי את הפלאפון שלי והתקשרתי לנתנאל בשביל להזכיר לעצמי את מי אני באמת אוהבת.
״היי יפה,״ אמר וחייכתי אליו, הלב שלי התכווץ בכאב חותך ועיניי התמלאו בדמעות.
״היי,״ אמרתי בקול שקט, קול שניסה להסוות את הקול הסדוק שלי. רציתי שהוא יעמוד לידי וישמור עליי מבן, לא שבן עושה משהו שמפחיד אותי, הוא פשוט גורם לי לרצות אותו וזה לא בסדר.
״הכל בסדר?״ נתנאל שאל בחשד והנהנתי. כאילו הוא רואה אותך מטומטמת.
״כן הכל מצוין,״ זייפתי שמחה, ״פשוט רציתי לשמוע אותך,״ הוספתי וידעתי שמבעד לקו הוא מחייך.
״אני חייב ללכת, נדבר אחר כך?״ שאל במהרה ונאנחתי.
״כן, ביי, אוהבת אותך,״ אמרתי מבואסת והוא ישר ניתק. אפילו אוהב אותך הוא לא אמר בחזרה.
״למה הבאסה?״ בן יצא לבוש בבוקסר שחור בזמן שהוא מנגב את שיערו המלא והמבריק.
״אני קצת עייפה,״ אמרתי והוא הושיט את ידו, אחזתי בה בחוסר חשק וכמו תמיד הוא משך אותי אליו.
בן השליך את המגבת לרצפה והרים אותי, הוא פתח את דלת חדרו הסגורה למחצה בעזרת רגלו ונכנס לחדר, הוא הניח אותי על המיטה ונשכב לצידי בזמן שהוא חוטף את השלט מהשידה שעל יד המיטה.
״עכשיו תגידי לי למה את מבואסת.״ בן כרך את ידו סביב כתפי וקירב אותי אליו, השפלתי את מבטי ושיחקתי בציפורניי הארוכות.
״כלום, נתנאל לא התקשר ועד שאני מתקשרת אין לו זמן אליי, הוא אפילו לא אמר ״אוהב אותך״ או משהו בכיוון,״ אמרתי בבאסה והוא הניח את ראשו בשקע צווארי, הוא הטה אותו מעט אחורה ונישק את עורי נשיקה מדגדגת אך חמימה.
״אני בטוח שהוא אוהב אותך,״ בן אמר בביטחון וגלגלתי את עיניי בלי שהוא ראה.
חתיכת עלוב, אתה צריך להגיד שאתה אוהב אותי וזה מספיק ואז אני אנשק אותך ואז אתה תקרע ממני את הבגדים ותעשה את מה שאתה טוב בו.
״אני בספק,״ התעקשתי והוא נישק אותי שוב באותה הנקודה, הפעם היא לא דגדגה אלא העבירה זרמים נעימים אל הבטן התחתונה שלי.
״אני בטוח,״ הוא התעקש בדיוק כמוני אך בניגוד למילותיו הוא עלה בנשיקות קטנות מהצוואר ועד לקו הלסת, עצמתי את עיניי בהתענגות והוא השתהה, כשפקחתי את עיניי ראיתי אותו מביט בי מבט חודר ושפתיי נפערו במקצת, התקרבתי מעט בכדי להראות לו שאני בעניין. בן הבין את הרמז, הוא תפס במותניי בחזקה והושיב אותי עליו כך שרגליי בצידי גופו, הוא תפס בשיערי והצמיד את שפתיו לשפתיי בפראיות, באגרסיביות. שפתיו טרפו את שלי ושפתיי את שלו, הייתי רעבה אליו, כמה זמן אני יכולה לעמוד ולהתכחש למשיכה הזו?
״בן.״ נאנחתי אל שפתיו והוא משך אותי קרוב יותר, הידיים שלי לפתו את צווארו כאילו הייתי תלויה בהם.
״איך אפשר לא לאהוב אותך?״ שאל בלחש אל אוזני כלא מבין, חייכתי בסיפוק למשמע המילים ונישקתי את שפתיו הרכות והתפוחות עוד נשיקה רכה של אוהבים.
״אהבת הנעורים שלי,״ מלמל לעצמו, ״מי היה מאמין?״ הוסיף בשאלה וגיחכתי אל צווארו שהדיף ריח רענן של סבון.
״למה לא יכולת להתכער או להפוך לפחות מושך? או להיות הומו?״ שאלתי ביאוש והוא כרך את זרועותיו סביבי בחיבוק, הנחתי את ראשי על כתפו וחיבקתי גם אני את הבטן המוצקה שלו.
״השאלה עוברת אלייך,״ אמר ומצאתי את כמחמאה, הוא תמיד ידע להגיד את מה שרציתי לשמוע.
״התגעגעתי אלייך,״ אמרתי בעצב והוא חיזק לרגע את חיבוקו והסניף את ריח שיערי. באמת התגעגעתי אליו, מהשנייה שראיתי אותו התקפי הגעגוע הכו בי שוב ושוב ובכל פעם דחקתי אותם לפינה.
״את זה אני יודע,״ אמר בקול גאה וצחקתי בקול.
״אפילו לשחצנות שלך התגעגעתי.״ הנחתי את ידי על החזה שלו והרמתי את ראשי מכתפו בכדי להביט בעיניים הכל כך יפות שלו.
״אם את מתרגשת מזה שהוא לא אמר שהוא אוהב אותך תדעי שאני אוהב כל חלק שבך טל,״ הוא אמר בקול רך וליטף את פניי, עצמתי את עיניי ודמעה אחת השתחררה מבין ריסיי ונפלה על חולצתי, הוא נישק את השביל המלוח והתייפחתי.
״מה זה המשחק הזה שאנחנו משחקים?״ שאלתי כשעיניי עדיין עצומות ולחיו צמודה לשלי, הוא משך בכתפיו ונישק אותי שוב.
הטעם שלו, השפתיים, הלשון הנעימה, הכל היה כל כך מוכר.
ניסיתי להוריד את חולצתו אך הוא עצר אותי,
״מה?״ שאלתי כלא מבינה. לפני כשבוע הוא היה להוט כל כך להוריד אותה ועכשיו לא.
״לא היום,״ אמר וכרך את כף ידו סביב מפרק ידי, הבטתי בו כלא מבינה.
״אני לא רוצה שנעשה את זה בלהט הרגע, אני רוצה שנעשה סקס כי את מרגישה משהו,״ אמר ומשהו בתוכי נירגע. הוא באמת לא רוצה אותי בצבא הזונות שלו, אני באמת משהו בשבילו, אני יותר מסקס מזדמן.
״תודה,״ אמרתי בכנות, הוא הבין למה אני מתכוונת.
פיסקתי את רגליו של בן מעט ונכנסתי בניהן, הוא עטף אותי בשתי זרועותיו הגדולות והבטוחות ועצמתי את עיניי בעונג על מגעו החמים והמרגיע.
״אז זה אומר שאת באה איתי לחתונה?״ שאל בחיוך יהיר וצחקתי.
״אמרתי שאני אחשוב על זה לא?״ שאלתי בחזרה למרות שמזמן אין על מה לחשוב.


תגובות (16)

בן אתה אהוב ליבי!!! אני רוצה אותך לכל החיים. אני מסכימה. כן. אני מוכנה. רק תינשא ליי!!
יובלהה זה פרק מושלםם אני מאוהבת בבן.

18/04/2015 01:21

וואו זה פשוט מדהים כל הרגשות שלהם למה הם לא בייחד כבר אוף איתםםם!
תמשיכייי מושלם!!!

18/04/2015 02:00

זה בין הסיפורים הכי יפים שקראתי ! תמשיכי מהר!!!!

18/04/2015 02:58

איזה בן אדם מוכשר אתתתתתתתת למות ממך

18/04/2015 03:21

קצת מרגיש לי שהיא מתנהגת כמו שרמוטה או זונה. כל הקטע שיש לה חבר אבל היא נכנסת מעצמה למצבים מביכים עם בן לא תורמים לתדמית שלה.
ואת בן אני כל כך אוהבתתת אמאא

18/04/2015 09:55

דבר ראשון לעשות בבוקר: לבדוק אם העלת פרק וכשאני רואה שכן את צריכה לראות את החיוך שלי :))
מושלם מושלם מושלם
תמשיכי…

18/04/2015 10:02

חיימשלי זה מדהים:)
ובן הוא נסיך:) והוא שלייי :))
אז תמשיכי בבקשה. תודה. ❤️

18/04/2015 12:22
Bar Bar

מצד אחד בא לי לתת לבן סטירה כי זה כלכך לא בסדר אבל מצד שני פליז פליז פליז שיתחתן איתי או משהו איזה מושלם נמאס לי

18/04/2015 13:01

יאווו איזה נסיךךך שהוא אמר לה שהוא אוהבצ כל חלק בה<3<3
אני מוכנה לבוא איתו לחתונה!!
מושלם פחיז תמשיכי מהרר

18/04/2015 13:08

אין לי כול כל מה לומר לך, זאת אומרת את צריכה לדעת מה אני חושבת על הסיפור הזה ו… שאני מחכה לסיפור הזה 24/7
מחכה להמשך❤️

18/04/2015 16:32

    כנ"ל

    18/04/2015 19:36

אמאלללללהההה פשוט שלמות! שלמות!!! אני רוצה אותם מתחת לחופה במקום אחותווווו וואיייייי

18/04/2015 21:06

אמאלללללהההה פשוט שלמות! שלמות!!! את מדהימה! אני רוצה אותם מתחת לחופה במקום אחותווווו וואיייייי

18/04/2015 21:10

איזה מעצבנת טל,
זה לא בסדר איך שהיא נמרחת על בן,
וכשהיא עושה את זה היא אפילו לא חושבת על זה שזה לא בסדר..
ואם נתנאל בוגד בה אני יורה בו!!
הוא דמות מושלמת, שלא יצא זבל :(
מושלם תמשיכייי!!

18/04/2015 22:07

איזה מושלםםםםם תמשיכייי!!!

18/04/2015 23:09

יובלה . את על סף מוות . תהיי בטוחה בזה .

19/04/2015 22:32
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך