עוד אחת
מקווה שתאהבו❤️ תודה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם אין עליכן❤️

wicked game- פרק 13

עוד אחת 20/04/2015 3814 צפיות 18 תגובות
מקווה שתאהבו❤️ תודה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם אין עליכן❤️

הקדשה ענקית ומיוחדת לאישתי שעזרה לי עם הפרק. בלעדיה הייתן מקבלות פרק עלוב, אז תודה רוני אישתי❤️

פרק 13: זונה

״אז את זונה,״ נופר אמרה בשיפוטיות ותקעה עוד סיכת סבתא בשיערי.
״דיי!״ הפצרתי בה בעצב והיא משכה בכתפיה בתום.
״את עם נתנאל בתאוריה וטכנית את הולכת ומזדיינת עם בן,״ היא אמרה ועצרתי אותה בעזרת ידי.
״אני לא מזדיינת איתו,״ התגוננתי והיא נחרה בבוז.
״עדיין לא,״ תיקנה אותי וצחקתי.
״אני לא זונה,״ מחיתי.
״את כן,״ התעקשה והכיתי את הברך שלה.
״אני רוצה לגמור עם התסרוקת המזוינת אז תפסיקי!״ היא קראה והפסקתי בזמן שאני מנסה להחניק צחקוקים.
״אני אוהבת אותו,״ התרצנתי ואמרתי בכנות והיא הרימה את מבטה מהתסרוקת אליי.
״זו רק משיכה טל.״ נופר גלגלה את עיניה וצקצקתי בלשוני.
״זה הרבה יותר מזה,״ התווכחתי והזעפתי את פניי.
״את עדיין זונה.״
לא משנה כמה אני אנסה לשכנע את עצמי עם אהבה לבן או ים של תחושות ומשיכה מטורפת כלום לא ישנה את העובדה שאני מתנהגת כמו זונה, כי יש לי את נתנאל שבטח חושב עליי בלילות אי שם במלון בסיאטל בזמן שאני הולכת לחדר של השותף שלו ונכנסת אל המיטה שלו בזמן שהוא ממלמל באזני מילים מלוכלכות ואני נותנת לו, אני נותנת לו לגעת בי ולנשק אותי בעצם אני מוליכה אותו שולל עד ששנינו ניפול ונתרסק, ואני אהיה אשמה לא הוא, אני אהיה זו שפיתתה אותו.
״וסיימנו, עכשיו רק האיפור,״ נופר הכריזה ופתחה את תיק האיפור שלה.

לאחר שנופר עשתה לי תסרוקת שארכה שעה לפחות ואיפור שלקח עוד חצי שעה, יצאתי מביתה בליווי איומים שאם אני לא אצטלם ואשלח לה היא פשוט תהרוג אותי.
נכנסתי למכונית, הנחתי את התיק שלי במושב שעל ידי והתקשרתי לבן.
״היי יפה,״ קולו הגברי והמחוספס נשמע מבעד לקו השני של הטלפון ואוטומטית הגוף של רעד למשמע קולו.
״היי,״ עניתי בלחש וחיזקתי את אחיזתי בהגה, ״אתה בבית?״ שאלתי אותו ולרגע זה היה נשמע כאילו אנחנו זוג.
״כן, מחכה לך,״ ענה וחייכתי לעצמי חיוך, מאוהב אפשר לומר, אין הגדרה אחרת לחיוך הזה.
״אני בדרך,״ אמרתי לבסוף וניתקתי, כשווידאתי שהשיחה באמת התנתקה צעקתי צעקה קטנה ומאושרת, זה בהחלט החודש הכי טוב בחיים שלי. הוא מחכה לי, רק לי ולא לאף אחת אחרת. הייתי גם קופצת עליו בנשיקות איך שהייתי נכנסת הביתה לולא המצפון שלי היה הורג אותי.
אחרי היום של הנשיקה הרגשתי אשמה, הרגשתי דפוקה ושאני סתם משחקת בו אבל בתכלס יש לי רגשות לשניהם.
כשסיפרתי לבן על רגשות האשם שהציפו אותי הוא אמר שלא ינשק אותי יותר ושזו הייתה טעות. שנינו ידענו שלא אבל הוא בכל זאת שמר על מרחק ולא נישק אותי כל השבוע.
כשהגעתי חניתי בחנייה ויצאתי מהמכונית אל דלת הכניסה, פתחתי את הדלת וסגרתי אחריי, הבית היה ממש שקט.
״בן?״ קראתי והנחתי את התיק על אחד הכיסאות שבמטבח.
״כאן!״ הוא קרא מחדרו ופתחתי את הדלת, הוא הסתבך שם עם קשירת העניבה ואני צחקתי, הוא החמיץ את פרצופו והתקרבתי אליו בכדי לעזור לו.
״שתי ידיים שמאליות יש לך,״ אמרתי בהקנטה והוא צחק, פרמתי את הקשר שעשה שם והתחלתי לקשור אותה כמו שצריך.
״מה הייתי עושה בלעדייך,״ שאל חצי בצחוק ובחצי רצינות שגרמה ללב שלי להגביר את הקצב שלו מעט, הרמתי את מבטי אליו ונפגשתי במבטו, מרוב שהייתי מהופנטת האטתי בקצב הקשירה שלי עד שחדלתי מלזוז. אני נשבעת שהעיניים שלו הן הדבר היפה ביותר שראיתי מימיי.
״למה עצרת?״ הוא שאל ומתח חצי חיוך ממזרי, השפלתי את ראשי בחזרה וקשרתי אותה עד הסוף ללא עצירות בכדי שלא יתבדח עליי בשנית.
״זהו,״ לחשתי והנחתי את שתי ידיי על חזהו, הוא רכן אליי והיה נדמה כאילו הוא הולך לנשק אותי, פתחתי מעט את שפתיי אך לבסוף הוא נשק ללחיי, הרגשתי כל כך מובכת עד שלא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
״א… אני הולכת… להתלבש,״ גמגמתי ומיהרתי להימלט לחדר שלי. לאחר שסגרתי את הדלת אחריי תפסתי במצחי ונשפתי בהקלה, מה זה היה כרגע? למה לעזאזל רציתי שהוא ינשק אותי שוב?
״דפוקה,״ מלמלתי לעצמי ודפקתי את כף ידי במצחי כמה פעמים.
אחרי כמה רגעים של השפלה עצמית ותזכורת כמה אני דפוקה, פניתי לארון והוצאתי ממנו את שמלת המקסי האדומה שלי. נופר קנתה לי אותה ליום הולדת בטענה שהיא תשב עליי מצוין ועד היום לא מצאתי אירוע מספיק הולם בכדי ללבוש אותה.
התפשטתי ולבשתי תחתונים שחורים מתחרה, על החזייה ויתרתי מאחר והגב שלי השמלה פתוח ולא רציתי שזה יראה מגוחך. רק כשלבשתי את השמלה הבנתי עד כמה הגב פתוח, עד לגב התחתון הכל היה חשוף ותחרה עיטרה את הסביב של הגב.
אהבתי את השמלה, היא נתנה לי להרגיש סקסית ויפה, היו לה רק כתפיות דקות ולפחות החזה שלי היה מוסתר.
האיפור שלי היה כמעט גמור רק מרחתי אודם תואם לשמלה. השחלתי את רגליי אל עקבי סטילטו שחורות, התבשמתי מעט ויצאתי מהחדר בנונשלנטיות אך מבפנים ציפיתי לתגובתו של בן.
בן דיבר בטלפון ונעצר כשראה אותי,
״אחי אני אחזור אליך אחר כך,״ אמר וניתק במהירות, הוא תפס בידי וסובב אותי.
״תראי לי יפות ממך,״ הוא הניח את ידו החמה על גבי החשוף ונישק את כתפי.
״תודה,״ אמרתי מבוישת והוא שילב את אצבעותינו, רק רציתי שהוא ינשק אותי.
למרות שהייתי על עקבים גבוהים בן עדיין נישא מעליי בגובהו והיה צריך להוריד את ראשו בכדי להביט בי.
״זה הולך להיות אירוע פלצני מאוד, אני מודיע מראש,״ אמר באזהרה וגיחכתי.
״נשרוד את זה יחד,״ עניתי בעידוד והוא הצמיד את מצחינו כשידו שמשולבת באצבעותיי עוברת גם היא לגב כמו היד השנייה.
״מה שאת עושה לי טל,״ אמר והסניף את הריח שלי, עצמתי את עיניי ובלעתי את רוקי בקול רם. המילים האלה גרמו לי להיות חסרת שיווי משקל והתנודדתי בין זרועותיו הגבריות, רק חיכיתי לשנייה שהוא כבר יצמיד את השפתיים שלנו.
״מה אני עושה לך בן?״ שאלתי בהתגרות וחייכתי חיוך זחוח, השתוקקתי לשמוע מה אני באמת עושה לו.
״אם לא היה עלייך את כל זה הייתי תופס בך, לוקח אותך למיטה שלי ומראה לך מה הייתי עושה לך,״ אמר בגסות כשהוא מחזק את אחיזתו בגבי, גנחתי לשפתיו והוא רק רפרף את שפתיו על שלי. באותו הרגע לא רציתי ללכת לשום חתונה אלא רק לחדר שלו.
כשבאמת אזרתי אומץ והתקרבתי בכדי לנשק אותו הוא התרחק בחדות וסידר את הטוקסידו שלו, פקחתי את עיניי והבטתי בו בבלבול.
״אנחנו מאחרים,״ אמר באיפוק ופתח את הדלת, יצאתי מהבית כשהמתח המיני לא עוזב את שנינו.
נכנסנו למכונית וחלצתי את הנעליים, בן נכנס גם הוא שנייה אחריי וריח הבושם שלו הציף את המכונית, הוא התניע ויצא מהחניה.
השתדלתי כל כך לא לבהות בו, הוא היה נראה כמו שחקן מהסרטים עם החליפה הזו, והעיניים האלה שלו שיכולות להפנט אותי.
כשנעצרנו ברמזור הוא פשוט בהה בי ללא בושה עד שהרגשתי כבר לא בנוח, סובבתי אליו את ראשי.
״מה?״ שאלתי אותו באי נוחות והוא משך בכתפיו.
״לך מותר לבהות בי ולי אסור לבהות בך?״ שאל והאדמתי מבושה, כנראה שהוא שם לב למבטיי המטרידים, ״ובלי שום קשר את יפה וקשה להוריד את העיניים ממך,״ הוסיף בחיוך.
״תודה,״ אמרתי בהוקרה, ״והרמזור ירוק,״ הוספתי והצבעתי על הרמזור, הוא החזיר את מבטו לכביש ולחץ על דוושת הגז.
לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו, בין אם זה היה מביך או לא, גם אם לא נעצתי בו מבט ממושך פשוט העברתי מבטים חטופים בפניו הגבריות, מדי פעם הוא החזיר לי מבטים שגרמו לי להתכווץ במושבי, כאילו הוא מפשיט אותי בעזרת עיניו הירוקות.

לאחר שעה של נסיעה מייגעת הגענו לאולם הענק, בן חנה בחניה שהייתה שמורה לו ושנינו ירדנו, השתדלתי לא ליפול עם העקבים הגבוהים וללכת עליהם בביטחה על שביל העפר של החניה, בן כרך את ידו סביב גבי ועזר לי ללכת כמו שצריך.
נכנסנו לאולם עצמו ובן הכניס את המעטפה לכספת, האולם היה מעוצב בצבע לבן שנתן תחושה של טוהר וניקיון למקום, הכל היה כל כך מפואר ומסודר.
בן נישק את ההורים של החתן בנימוס, ואת אימו הוא נישק במצח בכזו אהבה שלא רואים כל יום.
אני לחצתי את ידיהם בכבוד וחיכיתי לראות אם אימו של בן תזהה אותי.
״אימא זאת טל,״ בן הציג אותי ואימו בחנה אותי, אני לא זוכרת את שמה אבל אני זוכרת איך היא הייתה נראית ומאז היא לא השתנתה.
״את לא…?״ היא התחילה את המשפט והנהנתי, היא חייכה והתכופפתי בכדי לחבק אותה.
״רגע, עשיתם קאמבק?״ היא שאלה ושנינו צחקנו אפילו במעט מבוכה אפשר לומר.
״לא, אנחנו רק ידידים אימא,״ בן אמר והבטתי בו בפליאה, הוא הרגיש מותקף מצידי ומצד אימו לכן הוא נפרד לשלום מאימו ומשך אותי משם.
״רק לפני שעה הצהרת מה היית עושה לי במיטה שלך ועכשיו אנחנו ידידים?״ שאלתי בהרמת גבה וניסיתי להסתיר את העובדה שנפגעתי מה״ידידים״.
״אם הייתי אומר לה שאנחנו חברים היא הייתה עושה מזה עניין כל כך גדול ששנינו לא היינו יוצאים מזה,״ הוא הסביר בהתנצלות וחיכה לתגובה שלי.
״זה בסדר,״ אמרתי ונאנחתי, הוא כרך את ידו סביב גבי בשנית וקירב אותי אליו, שנינו הלכנו לבר וביקשנו יין אדום.
״אבא שלך לא היה שם,״ פלטתי את מחשבותיי בשנייה שהבנתי מה היה חסר לי שם, בן גיחך והשפיל את ראשו.
״אלצהיימר,״ אמר וכיווצתי את מצחי.
״מה?״ שאלתי כלא מבינה.
״הוא חלה באלצהיימר,״ אמר במהירות והרגשתי שלא היה לו נוח לדבר על זה, נישקתי את לחיו ומחקתי את האודם שנשאר עליו.
״הכל יהיה טוב,״ אמרתי בחיוך מעודד והוא חייך חיוך קטן, הרגשתי כל כך רע עם עצמי שישר פלטתי את הדברים במקום לחשוב עליהם לפני שאני מדברת.
״בן!״ מישהי בגילנו בערך קראה בשמו של בן והוא חייך כשראה אותה, הלב שלי ישר התחיל לפעום מהר יותר והראש שלי התחיל סתם לזרוק מחשבות מטופשות שזוהי אקסית שלו או משהו בכיוון.
״רומי,״ הוא אמר בחיוך והרים אותה לחיבוק, היא הייתה מושלמת, עיניים ירוקות כמו של בן ושיער בלונדיני בהיר.
״חתיך כמו תמיד,״ אמרה וסידרה את החליפה שלו. התחלתי להתחמם, לא היה מוצא חן בעיניי הפתיחות שלה, ״אם לא היית בן דוד שלי,״ הוסיפה במלמול ונדה בראשה כשהתלתלים המדהימים שלה עפים ביחד איתה. בת דודה שלו, הרגשתי כאילו סלע ירד לי מהלב.
״מה קורה?״ הוא שאל, תפס באחד מתלתליה ומשך אותם מטה והם קפצו כשהוא שיחרר.
״בסדר כזה, מי את?״ היא ענתה לו בחוסר עניין וישר פנתה אליי. עמדתי מובכת ולא עניתי.
״היא ידידה שלי,״ בן ענה במקומי ומשך אותי קרוב אליו כשידו נחה על התחת שלי ומבלי שאף אחד ראה הוא מחץ אותו.
״נעים מאוד,״ אמרתי בחיוך והושטתי את ידי ללחיצת יד, היא צחקה ופשוט חיבקה אותי.
״נתראה אחר כך,״ אמרה לבן ונישקה אותו בזוית פיו, כשהיא התרחקה העפתי את ידו מהתחת שלי והתחלתי לצחוק בשקט.
״היא הפחידה אותי עד מוות,״ אמרתי בצחקוק והתחבאתי בחזה שלו, הוא חיבק אותי וצחק.
״בואי נשב איפשהו,״ הציע והתיישבנו בספה נוחה שהייתה מחוץ לאולם, היה ממש קריר ובן כמו ג׳נטלמן אמיתי הניח עליי את הג׳קט שלו.
״מי אלה כל האנשים האלה?״ שאלתי מופתעת, הם היו נראים עשירים כל כך.
״בטח חברים של בעלה לעתיד של אחותי,״ בן אמר בזלזול ועיוות את פניו בגועל, צחקתי והנחתי את ראשי על כתפו.
״אתה לא מת עליו הא?״ שאלתי את המובן מאליו והוא ניענע בראשו, הוא היה חמוד כמו ילד קטן, לא התאפקתי ונישקתי את לחיו ארוכות, הוא גורם לי להתאהב בו וזה לא צריך להיות ככה, הייתי צריכה לטוס עם נתנאל ולחסוך את כל הבלבולי שכל האלה.
״אפשר עוד אחת?״ הוא שאל בילדותיות, דחפתי את ראשו ממני בצחוק ולגמתי מהיין.
״החתונה הזו באמת פלצנית,״ ציינתי בחוסר שביעות רצון ובן הסכים איתי בהנהון קל.
״החתונה שלנו לא תיראה ככה זה בטוח,״ הוא מלמל והלב שלי צנח לתחתוני התחרה שלי כשאמר את זה, הבטתי בו מבוהלת ושתיתי את כל כוס היין בשלוק אחד גדול, לא העזתי להסתכל עליו. אני והוא? מתחתנים? נראה לי שהוא קצת התבלבל.
״הבהלתי אותך?״ הוא שאל בהתגרות.
״כהוגן,״ עניתי בכנות והבטתי בנקודה ריקה על הדשא הסינטטי והלא נעים למגע.
״זה יקרה, את תראי,״ אמר בביטחון והדביק נשיקה קטנה לצווארי, לא הצלחתי לנתק את עיניי מהנקודה ורק תהיתי לעצמי מה יקרה אם באמת נתחתן, אני אהיה האדם הכי מאושר עלי אדמות. ואז נתנאל נכנס למחשבותיי ופיצץ את הבועה הורודה שניפחתי.
״בוא ניכנס,״ ביקשתי בתמהוניות והגשתי לו את הג׳קט, הוא לבש אותו ושנינו קמנו ונכנסנו לאולם שהוציאו אותנו ממנו לאחר חמש דקות מאחר והחופה התחילה, בעלה של שני התקדם עם אימו של בן לחופה בצעדים איטיים ומרגשים, הוא היה חתיך הורס, מבוגר מעט אבל עדיין הורס.
ולאחר דקה בערך נכנסה אחותו של בן, זוהי הפעם הראשונה שאני רואה אותה והיא יפייפיה אמיתית ועם הטוהר של השמלה הלבנה אז בכלל. היא התהלכה עם ילד בגיל העשרה בערך.
״מי זה איתה?״ לחשתי באוזנו של בן המרוגש.
״זה דור, הבן שלה,״ ענה בן וחיבק אותי בשתי ידיו, הרגשתי נאהבת כל כך בין הידיים האלה.
הטקס התחיל והאהבה המורגשת של הזוג לא השאירה עין אחת יבשה כשהבעל חזר על מילותיו של הרב ושני דמעה.
התחלתי גם אני לדמוע מהתרגשות ובן מיהר למחות את הדמעות.
הבעל שבר את הכוס וכולנו מאחינו כפיים בהתלהבות, הסתובבתי אל בן וחייכתי בהתלהבות.
״מה?״ הוא שאל.
״תודה שהבאת אותי,״ אמרתי בפשטות. כולם כבר נכנסו לאולם ורק אני והוא נשארנו בחוץ, אני מרגישה כמו בת שתיים עשרה מאוהבת.
״בבקשה,״ אמר בחיוך צדדי והתקרבתי בכדי לנשק אותו בלחי אך הוא תפס בפניי והצמיד את שפתינו, תודה לאל.
פתחתי את שפתיי והוא עירב גם את הלשונות בעניין, הנשיקה הזו הייתה כל כך אגרסיבית מאחר והכילה את כל השבוע הזה שאף אחד מאיתנו לא העז לעשות או נירתע כשהשני ניסה.
ידיו ירדו למותניי והצמידו אותי קרוב יותר, אני הנחתי את ידיי על צווארו ובידיעה שאם אני עוזבת אותו אני נוזלת.
הוא תפס את שפתי התחתונה בין שיניו ומשך אותה, נאנקתי בכאב ובעונג כאחד והוא עזב שכששנינו מתנשמים.
״סוף סוף,״ הוא מילמל וצחקתי בהסכמה, הרגשתי ככה בדיוק.
״אני חייבת לשירותים,״ הודעתי לו וברחתי מזירת האירוע.
נכנסתי לשירותים ונעמדתי מול המראה, לאודם שעל השפה התחתונה שלי היה סימן של שיניים וכל השפתיים שלי היו נפוחות, לא הפסקתי לגעת בהן כמו ילדה מתלהבת, רציתי לצרוח אבל זה לא היה המקום המתאים.
אחת מדלתות השירותים נפתחה ואחותו של בן יצאה משם כשהיא מסדרת את שמלתה שהתחלפה לשמלה קצרה יותר, מבטינו הצטלבו.
״היי,״ אמרתי בחיוך והיא נעמדה על ידי.
״היי, את ההיא שבאה עם בן-בן?״ היא שאלה בחינניות והנהנתי. הוצאתי את האודם מהארנק שלי והתחלתי לחדש אותו.
״אני היא ההיא,״ עניתי בחיוך, ״את מהממת,״ החמאתי לה והיא חייכה כהוקרת תודה.
״תודה גם את,״ החזירה ושטפה את ידיה.
״אז אתם ביחד?״ היא שאלה וניגבה את ידיה.
״משהו כזה,״ עניתי במבוכה והחזרתי את האודם לארנק.
״לפחות זה, לא ראיתי אותו כבר שנים עם בחורה, התחלתי לדאוג,״ סיפרה ובתוך תוכי גיכחתי, כל ערב הוא עם בחורה אחרת.
״אל תדאגי לו, יש לו מספיק בחורות שסובבות אותו,״ אמרתי בנימה משכנעת.
״אני שמחה לשמוע אבל כיף לראות אותו ככה מחייך בגלל מישהי, גם זה לא קרה במשך שנים,״ הוסיפה והתחלתי להזיע מהתרגשות. אני גורמת לו לחייך וזה דבר שאחרות ככל הנראה לא הצליחו לעשות.
״תודה,״ אמרתי בחיוך והיא פתחה את הדלת בכדי לצאת.
״לא, תודה לך,״ אמרה בחיוך מוקיר ויצאה החוצה, זה הרגע שבו צרחתי מאושר.
לאחר שסיימתי לסדר את האיפור יצאתי מהשירותים והתקדמתי אל עבר השולחן שלנו.
״הנה את,״ בן אמר בחיוך כשחזרתי ואיתו ישבו לפחות חמישה גברים בגילנו אולי קצת יותר אולי קצת פחות.
״תכירי, אלה הבני דודים שלי,״ הוא הציג אותם ונישקתי נשיקה של נימוס בלחיו של כל אחד מהם.
״זאת טל, ידידה שלי,״ הוא הציג אותי וכרך את ידו סביב גבי ברכושניות רק האחיזה הזו היה אפשר להבין שזה הרבה יות ר מידידות.
לאחר שיחת חולין קלה כולם התפזרו ואני ובן ישבנו סביב השולחן.
״את רעבה?״ הוא שאל ונדתי בראשי.
״אני רוצה לרקוד,״ אמרתי בהתלהבות והיה תורו לנענע בראשו.
״למה?״ שאלתי באכזבה וזרקתי את ידיי על ירכיי.
״כי אני לא אוהב לרקוד,״ תירץ ונעמדתי.
״אפילו לא בשבילי?״ שאלתי ושירבבתי את שפתי התחתונה, הוא נאנח ונעמד כשהוא תופס בידי ומושך אותי אל הרחבה.
הוא צדק הכל היה כל כך פלצני, האוכל, האורחים ואפילו המוזיקה שהייתה מוזיקה מרגיעה שהתאימה רק לריקודי סלואו, אני יותר ציפיתי למוזיקה מזרחית שתקפיץ את כולם.
״אתה בכלל יודע לרקוד?״ שאלתי בספקנות והוא גיחך.
״למדתי לרקוד עוד לפני שלמדתי ללכת,״ אמר בהשתחצנות וסובב אותי, הוא הניח יד אחת על מותני וביד השנייה שילב את אצבעותינו, אני הנחתי יד אחת על כתפו והוא הוביל את שנינו כצפוי.
״שתלטן,״ הקנטתי אותו והוא צחקק, הנחתי את ראשי על כתפו וזזתי לפי הקצב שלו.
״רק תגיד שזה לא כמו חלום,״ אמרתי בחיוך מאושר והוא המהם בהסכמה.
״תקופה ארוכה מדי שלא הייתי מאושר ככה,״ סיפר והלב שלי דפק באופן מטורף.
״גם אני מאושרת איתך.״


תגובות (18)

עלוב ?? ימגזימההה
למה יש על הכתיבה של אישתי
אני אישתה רוני שתדעו
שמחתי לעזור לך יפתי עכשיו בנוגע לפרק
אני לא אוהבת את נתנאל ואני בעד זנות
למרות שהרוב יודעים
לפי דעתי טל צריכה פהזדיין עם בן קיבינמט ובן אוהב אותה שיגיד כבר והאמא החוצפנית שלה סהההה מה מזכרת בזה מסכן בנוש
בקיצןר אישתי היפה אישתותו אוהבת אותך יהורסת ובלוואי אני אכתוב כמוך מצישהו חחחח

20/04/2015 13:53

פרק מושלם❤️

20/04/2015 14:09

אווייי כזה מושלם איזה חמודים אני מתה בן אהובי תחתן איתי

20/04/2015 16:08

עלוב?! לעזאזל ילדה מזה הכישרון הזה?! חחחחחחחחחחה! אם הייתי כותבת ככה המחשב היה מתאבד. אני כל כך מטורפת על הכתיבה שלך. אפשר להגיד שכמעט כל חמש דקות אני נכנסת לפרופיל ובודקת אם העלית פרק! אני כל כך רוצה שהיא תהיה עם בןן איפה הסקס שכולם מחכים לוו איפהה למה הוא לא מגיעע כמה משיכה מינית יכולה להימשך אם הייתי בן הייתי קורעת מטל את השמלה זורקת אותה לקיבינימט ועושה לה מה שהוא הצהיר מקודם! לעזאזללח זה כזהה מושלםםםם תמשיכייי הככייי פאקינגגג מהררר שאתתצ יכולההה

20/04/2015 16:19

אוקי אין יותר מושלםם מזהההה אמאאא כזה מושלםםם!!!
תמשיכייי!!!

20/04/2015 17:04

ואני מאושרת משניכם. ומיובלה שלי. אופ את לא עונה לייייי
תעני לי כבר .
ומושלם כמו תמיד .
כל הפרק יש לי צמרמורת ופרפרים כאלה של התרגשות שהם סוג של ביחד .

20/04/2015 17:29

עאעעעעעע! העלתתת פרקקקקק!
חייבת לעשות חפירה וריקוד ניצחון בגלל שבן וטל התנשקו!!
את כותבת מושלם, מרתק, מרגש, מעניין!
התגעגעתייי לאתר ולסיפור שלך.. מחכה בקוצר רוח לפרק הבא! כי אני יודעת ש…(גבות קופצות) בן וטל כבר לא יהיו "ידידים" יותר!!!!!!!!!
ואני מסכימה עם love12 ו flower!!
מתה עליךךךךךך אליענה!

20/04/2015 18:46

עלוב תכניסי לתחת שלך עמוק עמוק ואני בפיצול אישיות תודה לך

20/04/2015 19:08

יששששש
איזההה אוושששרררר
יאללה לא צריך את נתנאללל
בן וטלל לנצחחחח
חחחחחחח
איזה שלמוותתת
אני אוהבת את הפרק הזההה
בין האהובים עלייייי
איןן עלייך
מושלמתת
מצפה להמשךך בקרוובבבב

20/04/2015 20:03

גם אני מאושרת איתםםםם

20/04/2015 21:12
Bar Bar

עוןןייןםכניךנינחל פרק מהמם יפים שלי שני אלה

20/04/2015 21:58

מושלם פשוט מושלםםם
מחכה שכבר יהיו ביחד אמןן
פרק מהמם
תמשיכי מהררר

20/04/2015 23:19

מושלם פשוט מושלםםם
מחכה שכבר יהיו ביחד אמןן
פרק מהמם
תמשיכי מהררר פליז

20/04/2015 23:21

את הכותבת הכי מוכשרת באתר הזה!
אני פשוט משתגעת מהכתיבה שלך!!!!@@!@!~@!
קראתי את כל הסיפורים שלך והם מושלמים!!!
והתבאסתי שלא המשכת את הסיפור "i used to be"ממש התבאסתי!!!!!!!
ותמשיכיייי מהרר פליזזז

21/04/2015 05:36

הלוואי שנתנאל ידרס על ידי אלפקה :(

21/04/2015 15:15

    אני צוחקת ממש עכשיו!! וואו, אלפקה מה?
    מישהו קם בבוקר והלך לו לדרכו, פתאום דרסה אותו אלפקה. סופו של יום.

    21/04/2015 17:38

נו יאללה זתזרוש כבר את נתנאל ותלך לבן.
תאמת לא נראלי שנתנאל שומר לה שם אמונים ..
באלי שהיו כבר זוג רשמיי ❤
תמשיכי

22/04/2015 00:06

אף אני רוצה את טל עם נתנאלל לא עם בן!! מה זה ידידה?!?! זה נראה לכם הגיוני הוא מזיין אותה כל הזמן עם המילים שלו וקוראה לה ידידה לא רוצהה נתנאל תחזורר

23/04/2015 14:10
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך