עוד אחת
היי בנות איך היה עצמאות? מקווה שנהניתן❤️ אני לא אעלה פרק בשבוע הקרוב כי יש לי מבחנים ואני אהיה קצת עמוסה אז תבינו אותי... תודה על כל התגובות מהפרק הקודם אני שמחה שאהבתן❤️ מקווה שתאהבו❤️

wicked game- פרק 14. 14+

עוד אחת 24/04/2015 5782 צפיות 15 תגובות
היי בנות איך היה עצמאות? מקווה שנהניתן❤️ אני לא אעלה פרק בשבוע הקרוב כי יש לי מבחנים ואני אהיה קצת עמוסה אז תבינו אותי... תודה על כל התגובות מהפרק הקודם אני שמחה שאהבתן❤️ מקווה שתאהבו❤️

פרק 14: אהבה

״זאת הייתה חתונה כזו משעממת,״ קראתי כשנכנסנו שנינו לבית והדבר הראשון שעשיתי היה לחלוץ את נעלי העקב, בן שצחק סגר את הדלת אחריו, פשט את ג׳קט החליפה, אחריו שיחרר את העניבה ופתח את כפתורי חולצתו.
אני בינתיים הלכתי לחדרו, שיחררתי את כל הסיכות מהשיער שלי והוא חזר למצבו הטבעי, העברתי את ידי בו ונאנחתי בהקלה, בן נעמד מאחוריי, ידיו נחו על מותניי ושפתיו פגשו את עור צווארי, עצמתי את עיניי בהתענגות וגנחתי.
כל משך הערב רציתי אותו, מסוף הריקוד בין אם הוא הכריח את הדיג׳יי לשים שירים נורמליים ועד הקטע שהוא התחכך בי מאחור כשרקדנו כאילו אנחנו היחידים שם.
הוא סובב אותי אליו והצמיד אותי לקיר, הוא החזיר את ידיו למותניי ונישק את קו הלסת בזמן שיד אחת שלו מתחפרת בשיערי ומושכת אותו מעט לאחור, גנחתי וכרכתי את זרועותיי סביב צווארו.
״הגיע הזמן לקיים את מה שהבטחתי,״ אמר ועבר לנשק אותי באגרסיביות כשידיו גולשות לתחת שלי ומוחצות אותו, גנחתי והוא הצמיד אותי שוב לקיר כשהבליטה במכנסיו נצמדת לבטני. העברתי את ידיי על בטנו והרגשתי את התחתונים שלי מתחילים להתרטב.
״אתה לא שואל אותי אם אני רוצה לשכב איתך?״ שאלתי בהרמת גבה והוא גיחך בלעג.
״אני מחכה יותר מדי זמן, אני ממש לא שואל אותך,״ אמר בתקיפות ולכד את שפתי התחתונה בין שיניו, עצמתי את עיניי ונאנחתי.
בן תפס בכתפיות הדקות של שמלתי והתחיל להפשיט אותי בתאווה, השמלה נפלה על הרצפה, ידיי באופן אוטומטי נחו על החזה שלי והוא הביט בי בבלבול.
״מה את עושה?״ הוא שאל כלא מבין כשראה את ידיי על החזה שלי, רק עכשיו הבנתי שאני לא רגילה למבטים אחרים חוץ משל נתנאל.
הוא נישק את צווארי, עבר לנשוך את תנוך אוזני בחזקה ונאנקתי בכאב.
״תורידי את הידיים, ראיתי אותך ערומה כל כך הרבה פעמים בעבר,״ הוא הזכיר לי בלחש וכרך את כפות ידיו סביב מפרקי ידיי, ״טל,״ הוסיף והורדתי את ידיי באטיות כשהבנתי שהוא צודק, הוא חייך חיוך מרוצה וחזר לנשק אותי אך הפעם בעדינות.
תפסתי בחולצה הפתוחה ופשטתי אותה מעליו, ידיי כמתכת אל מגנט נשלחו לשרירי הבטן שלו ועברו עליהם באטיות.
״את פשוט…״ הוא מלמל לשפתיי, ״יצירת מופת,״ הוסיף ונרעדתי למשמע המילים, הוא הפיל אותי על המיטה וגהר מעליי כשהוא מרתק את ידיי מעל ראשי ומתחיל לנשק את בית החזה שלי, גנחתי בשקט והוא עלה לצוואר שלי ומצץ אותו עד שהשאיר לי סימן.
״את מרגישה את הסימן הזה?״ שאל אותי והנהנתי, ״זה אומר שאת שלי. רק שלי,״ הוסיף ברכושניות ושיחרר את ידיי, הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת כשהוא אמר את המילים האלה, הדבר היחידי שרציתי זה אותו נע בתוכי.
הרמתי את אגני אליו והוא ישר ריתק אותו בחזרה למיטה.
״לאן את רצה ילדונת?״ שאל בהתגרות והעביר את ידו במורד זרועי, ״יש לנו את כל הלילה,״ הוסיף ונשמתי נעתקה כשידו עברה לתחתונים שלי ואצבעותיו שפשפו את איבר המין שלי מבעד לבד הדק, הרגשתי איך אני מתחילה להתכווץ תחת מגעו המשגע.
״תפסיק לעשות את זה!״ הפצרתי בו והעפתי את ידו ממני, הוא חייך חיוך ממזרי ונשק לשפתיי ברכות.
״הנה עוזב,״ הוא לחש לשפתיי כנכנע והרים את אחת מידיו בכדי להבהיר זאת.
״לא, בבקשה…״ התחרטתי במהרה.
הוא שיגע אותי, הוא ידע בדיוק איך לשלוט בי כך שאני אהיה נתונה לו ורק אתחנן שיגע בי.
״אז עכשיו תשתקי ואל תזוזי,״ פקד עליי והנהנתי, הוא השאיר שובל של נשיקות במורד בטני ותפס בתחתוניי כשהוא מושך אותם מטה וכולי ערומה בפניו, הוא נשך את שפתו התחתונה, הוא העביר את אצבעו על איבר המין שלי ורעדתי.
״אמרתי לא לזוז,״ הזכיר באיום והשתדלתי לא לזוז, בקשה כל כך פשוטה שנראתה כמו הדבר הכי קשה ברגע הזה.
הוא עלה בחזרה אליי בכדי לנשק אותי, יד אחת שלו ריתקה את מותני בוודאות שלא תזוז והוא החדיר אצבע לתוכי, השתנקתי והוא חייך חיוך מרוצה כשראה את תגובתי.
״את אוהבת?״ שאל בגסות והתחיל להוציא ולהכניס, גנחתי אל שפתיו והוא נשך את שפתי התחתונה, עוד אצבע עמדה בפתח והוא חייך אל שפתיי.
״אלוהים,״ קראתי כשהוא הוסיף עוד אצבע, הוא הכניס והוציא בקצב מהיר, כלום לא היה כבר בשליטתי והרגשתי איך אני הולכת לגמור, אך גם הוא הרגיש את ההתכווצויות הקטנות ועצר.
״למה?״ יללתי ודחקתי את אגני אליו, הוא רק חייך ומצץ את אצבעותיו.
החלטתי לקחת פיקוד ופתחתי את החגורה שלו ואת המכנס משכתי למטה כך שהוא נשאר רק בבוקסר שחור וצמוד.
הוא רק הביט בי בחיוך חרמן כשהורדתי לו גם את הבוקסר, פתחתי את רגליי ולרגע קצר הרגשתי כמו זונה אך זה חלף במהירות כשהוא נגע בי, הבטתי בו בציפייה.
״נו…״ התחננתי ונשכתי את שפתי התחתונה, הרגשתי מעונה, חיכיתי כל כך הרבה זמן והשניות האלה נראות כמו נצח, הוא חשב לרגע, על מה הוא יכול לחשוב כל כך הרבה?
״קונדום,״ הוא אמר לבסוף כשנזכר ושלח את ידו למגירה שצמודה למיטה, עצרתי אותו בכך שתפסתי בידו.
״אני על גלולות,״ אמרתי חסרת סבלנות, ״כנס כבר או שאני הולכת,״ איימתי בשקר, הוא הביט בי לכמה שניות וחדר אליי בפעם אחת עד הסוף.
״פאק,״ הוא מלמל וגנחתי, זו הייתה התחושה הכי טובה בחיים שלי, כמה שניות של שקט שררו בחדר ורק הנשימות הכבדות והתאוותניות שלנו נשמעו.
״מהשנייה שראיתי אותך באותו הלילה,״ הוא אמר מתנשף, ״עם הרגליים האלה שלך.״ הוא העביר את ידו מכף רגלי ועד לפנים ירכי, השתגעתי מהמילים האלו, ״מהלילה הזה רק רציתי להיות בתוכך, להחזיק אותך מהמותניים ופשוט…״ אמר לבסוף וגנחתי בשקט אל תוך אוזנו. כפות ידיו אחזו כל כך חזק במותניי עד שחשבתי שהוא הולך לקרוע את עורי ממני, הוא החזיק כל כך חזק כאילו אני עומדת לברוח.
״את שלי טל,״ הצהיר והנהנתי.
״אני רק שלך,״ הסכמתי איתו והוא נשק לי ארוכות, תפסתי בשיערו ומשכתי אותו קרוב יותר, לא רציתי שהוא יעזוב אותי אי פעם. הוא שלי ואני שלו.

״בן,״ גנחתי כשהוא גמר בתוכי ואני בדיוק התפרקתי בין ידיו, שנינו נוטפים מזיעת סקס, הצוואר שלי מלא בהיקי שבן דאג להשאיר לי כשמצץ את צווארי בלי סוף, כאילו ניסה לטביע בי את חותמו.
הוא יצא ממני ונשכב לצידי, הנחתי את ראשי על החזה שלו בזמן שאני מנסה להסדיר את נשימותיי הכבדות.
בן כרך את זרועו סביב כתפי ונשק לקודקוד ראשי.
״וואו,״ קראתי וגיחכתי, בן צחק והנהן גם הוא בהסכמה.
״השתפרת במשך השמונה שנים האלו,״ החמאתי לו וטפחתי על החזה המוצק.
״יש ציון?״ שאל ושיחקתי את עצמי חושבת לרגע.
״תשע מתוך עשר,״ אמרתי והוא חייך בשחצנות, צחקתי בקול והוא הטה את ראשו לאזני.
״תודה על הערב הכי מדהים שיש,״ אמר וחייכתי בביישנות אל עורו, המילים שלו גורמות לי להתכווץ בהתרגשות, הצטנפתי אליו והוא חיזק את חיבוקו.
״אתה יודע…״ אמרתי והרגשתי את מבטו נח עליי, ״אני חושבת שאני אוהבת אותך,״ הוספתי בכנות ונישקתי את בטנו.
״גם אני אותך ילדונת.״ הוא העביר את ידו על גבי מעלה ומטה, פיהקתי עמוקות ועצמתי את עיניי. הייתי מסופקת מכל בחינה שהיא, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית, הידיעה שהוא מרגיש בדיוק כמוני שימחה אותי.
״מה השעה?״ שאלתי בתשישות.
״שלוש,״ בן ענה וניסיתי למצוא תנוחה נוחה יותר בין ידיו.
״לילה טוב,״ מלמלתי וכרכתי את ידי סביב בטנו.
״לילה טוב יפה שלי,״ אמר ונרדמתי כשאני בזרועותיו של האהוב שלי.

התעוררתי בזרועותיו של בן וחיוך נמתח על פניי כשנזכרתי בליל אמש, העברתי את ידי על צווארי ונזכרתי איך הוא לא ניתק את שפתיו הרכות ממנו.
״התעוררת?״ בן שאל בקול צרוד והמהמתי, הוא נשק לראשי ופקחתי את עיניי סוף סוף, האור שנכנס דרך החריצים הקטנים של התריס האיר מעט את החדר ויכולתי להרים את ראשי ולהביט בעיניו הירוקות והיפות.
״היה לי כיף איתך אתמול.״ הוא התחפר עם אפו בשיערי והסניף אותו, צחקקתי והתחפרתי אני בחזהו.
״גם לי איתך.״ נישקתי את צלעותיו אין ספור פעמים, ״אנחנו צריכים להתקלח,״ אמרתי ובן התמתח.
״אין לי כוח,״ הוא אמר בילדותיות וחזר לחבק אותי, השתחלתי החוצה מבין זרועותיו והוא חיבק אותי שוב.
״דיי!״ קראתי בצחוק וניסיתי שוב להשתחרר מאחיזתו ההדוקה, ״אני רוצה להתקלח,״ ביקשתי והוא שיחרר אותי, קיפצתי מבין זרועותיו ומשכתי את השמיכה ממנו כך שהיא כרוכה סביב גופי.
״הי!״ הוא קרא כשנשאר עירום לגמרי על המיטה הגדולה.
״או שתישאר כאן ערום ללא שמיכה או שתבוא להתקלח איתי,״ הצעתי בחיוך מזמין והתקדמתי לחדר המקלחת.
״נחשוב עלייך,״ הוא התגרה בי ומשכתי בכתפיו כאילו לא אכפת לי.
״בן!״ צעקתי בבהלה כשהבטתי במראה, בן נכנס למקלחת בסערה והביט בי מבוהל, וכשהבין עח מה הייתה כל המהומה הוא נרגע, אבל אני לא.
״תראה מה עשית לי!״ צעקתי בעצבנות והעברתי את ידי על צווארי הלוך ושוב, הכל היה מלא בעיגולים אדומים וסגולים.
״איך אני אצא ככה מהבית?״ שאלתי בכעס והוא הניח את ידיו על מותניי ונישק כל שטף דם שהיה על צווארי.
״הייתי עושה את זה עוד אלף פעם,״ אמר ללא חרטה וחבטתי בזרועו.
״אבל אני זאת שנדפקת,״ התלוננתי ורקעתי ברגלי. זה היה נורא מה שהוא עשה לי ותוך כדי כל כך סקסי. עזבתי את המראה ונכנסתי למקלחת, בן נכנס אחריי והצמיד אותי לקיר.
״אני לא יכול להתנתק ממך,״ הוא מלמל לצווארי.
״גרמת מספיק נזק לגוף שלי אתמול.״ דחפתי אותו ממני, פתחתי את המים ונכנסתי תחת זרם המים החמימים.
״את פשוט הסם שלי,״ הוא אמר מהופנט וחייכתי חיוך גדול מדי.
נתנאל אוהב אותי, אני יודעת את זה אבל הוא בחיים לא דיבר אליי במילים כל כך פתוחות וישירות כמו של בן שגורמות לי להסמיק ללא הפסקה. שלא נדבר על הנשיקות המדליקות או על הסקס המדהים.
״הבהרת את זה ממש ממש טוב אתמול,״ אמרתי בקטנוניות וחפפתי את ראשי בשמפו שלו, זה שאני פשוט אוהבת להריח מראשו של בן.
״ואני אבהיר את זה עוד הרבה פעמים.״

״אתה רעב?״ שאלתי אותו לאחר ששנינו התלבשנו, השעה הייתה כבר שעת צהריים מאוחרת והבטן שלי לא הפסיקה לקרקר.
״בוא נזמין משהו,״ הציע והנהנתי. לא היה לי ראש להתחיל לבשל עכשיו, הייתי עצלנית מדי.
בן התיישב על הספה בסלון ואני על ידו כשראשי על החזה שלו וידו כרוכה סביב גבי.
״אני לא מאמינה ששכבתי איתך בזמן שיש לי חבר.״ המצפון שלי התחיל להציק לי וקברתי את ראשי בצוואר שלו.
״מה נזכרת בזה עכשיו?״ הוא שאל ברצינות מבהילה.
״סתם.״ משכתי בכתפיי, ״אני מרגישה רע עם עצמי,״ הוספתי בשקט.
״פתאום מה שעשינו אתמול זה לא טוב, מה קרה את מתחרטת,״ בן אמר בעצבנות אולי אפילו פגוע מעט והרמתי את ראשי אליו.
״לא לזה התכוונתי.״ התיישבתי עליו ולכדתי את פניו בשתי ידיי הקטנות.
״אתמול זה היה הלילה הכי מצחיק וטוב בחיים שלי,״ דיברתי בכנות וניסיתי להגיע עם הכנות הזו אל תוך ליבו כי בינתיים זה היה נראה כאילו אני מאבדת אותו.
״אתה- הדבר- הכי- טוב- שיכולתי- לבקש,״ לחשתי ובין כל מילה הדבקתי נשיקה רכה לשפתיו, חייכתי חיוך אמיתי והוא הניח את ידיו על אגני.
״אז למה כל החרטה הזו עם נתנאל?״ הוא שאל כעוס אבל פחות, נאנחתי.
״אני לא אזכיר אותו בסדר?״ אמרתי ועל פניו ראו שהוא היה מרוצה מהעובדה שבמשך החודש הזה נמחק את שמו מהבית הזה.
למרות שזה הציק לי נורא, המצפון שלי חגג והרגשתי רע עם עצמי עדיין ניסיתי להשכיח את זה כשאני בסביבתו.
״עכשיו תתקשר לאיזו מסעדה ותזמין אוכל לפני שאני אוכל לך את האף.״


תגובות (15)

מדהימה שליייי

24/04/2015 07:49
Bar Bar

עיעייכחיגכלחעגחיגכחגלח יפים שלי יש יש יש יש אבל מה עם נתנאל מסכן שלי אוף למה זה כזה מסובך????
את כלכך מוכשרת אני מאוהבת לך בצורה <3

24/04/2015 07:49

אוקי. יובלה. זה מושלם. הסיפור שלך, זה אהבה, זה הסמים שלי בסדר? בסדר. הוא מושלם, בן מושלם. אני רוצה אותו.
אני מאוהבת פשוט מאוהבת. ברור לך שאת מלכה?

24/04/2015 10:29

ייפשלי איזה פרק פרק פשוט מושלם!!!את כותבת כלכלך מהמם..מתה על הסיפור הזה ועל בן <3)(ועליך) סוף סוף הם ביחד
אוהבת מלא מלא
מחכה כבר לפרק המושלמי הבא :-) <3

24/04/2015 10:38

וואלה ביאסת אותיי, יובל.
אני אתגעגע לסיפור הזה בהמשך השבוע:(
מחכה להמשך❤️
ובהצלחה במיבחנים❤️

24/04/2015 12:51

בן כל כך מלוכלך ואני אוהבת את זה! דיי דיי דיי מה אני אעשה בלי הכתיבה שלך?! אני אתאבד. את לא נורמליתתת מזה ה הכישרוןן הזהה כבר אמרתי שאני מאוהבת בכתיבה שלך?! אני מאוהבת בכתיבה שלך!! את חייבתתת להמשייילךך הכייי דחוווףףףף שישששש!

24/04/2015 13:48

ווי איזה כישרון יש לךךך זה פשוט מדהים!
מאוהבת בכתיבה הזאת אין דברים כאלה!
בן כל כך פאק אוח הוא פשוט מושלםם!
תמשיכייייייי נדיררר!!
אוהבת ❤️

24/04/2015 18:12

אומיגאדדדד איזה נסיך בןן!!
תמשיכי כמה שיותר מהררר חחחח
ובהצלחה במבחנים

25/04/2015 00:23

שנתנאל ידרס על ידי אלפקה! וכולם יואמרו אמן 'אמן!'. סורי, הייתי חייבת! אויש, אני אוהבת את בן וטל! אבל לדעתי היא פשוט יכלה להתקשר לנתנאל ולומר לו שהיא לא מרגישה אליו משהו יותר ופשוט לגמור עם זה במקום להרגיש רע (למרות שאני בטוחה ב99.9% שהוא בוגד בה בזמן שהוא שם. אבל אם לא, אני טעיתי בעבר).

25/04/2015 01:13

    גם אני בטוחה בזה יוא איזה אחות

    03/05/2015 21:16

אומיגדדד כזה מושלםםם תמשיכייי!!

26/04/2015 00:12

אווווו איזה חמודיםם
תמשיכיי מהמם

26/04/2015 19:44

מתי את ממשיכה?

03/05/2015 18:39

אני לא מאמינה שפספסתי את כל הפרקים האלו! אני צריכה לקרוא את כל הפרקים אומאגד! יובלי התגעגעתי❤️❤️

03/05/2015 21:37

את ממשיכה???

05/05/2015 20:40