Wicked game- פרק 15

עוד אחת 08/05/2015 3834 צפיות 24 תגובות

היי בנות סליחה שחיכיתן כל כך הרבה… יש חלק עם תוכן מיני בהתחלה לא משהו רציני… מקווה שתאהבו❤️

פרק 15: תעזוב

״בן,״ לחשתי אל שפתיו שנישקו אותי בתשוקה ותאווה, ידו נשלחה את אחוריי בכדי לאחוז בי טוב יותר בזמן שהוא מזיין אותי על אריחי המקלחת.
המים זורמים על שנינו ושיערו הרטוב של בן נופל על פניו היפות ומסתיר לי את העיניים החודרות שלו, מיהרתי להסיט אותו מעיניו ולהמשיך להביט בו בזמן שהוא נדחק אליי פעם אחרי פעם, גורם לי לעלות עוד מדרגה בדרך לגן עדן.
״אני גומרת,״ אמרתי בצרידות והוא לפת את התחת שלי חזק יותר.
״עוד לא,״ פקד עליי והאט את הקצב מה שגרם לי לנשוך את שפתי התחתונה בעינוי ולנסות להחזיק עוד קצת בשבילו.
״בן…בבקשה,״ התחננתי שיגביר את הקצב ויתן לי לגמור. הוא נענה לבקשתי ונדחף אליי מהר יותר, עוצמתי יותר, המים שטפו את הזיעה שלנו, התחלתי לרעוד בין ידיו וקראתי בשמו בקול כשהגעתי סוף סוף לאורגזמה המיוחלת.
״טל,״ הוא מלמל את שמי כשגמר, הוא נשאר בתוכי עוד כמה שניות, יצא ממני באטיות והוריד אותי בחזרה אל הקרקע.
״לעזאזל את כל כך טובה,״ הוא אמר מסופק ונשק לשפתיי, גנחתי באושר ועצמתי את עיניי. לא הצלחתי לזוז או לדבר, עדיין הייתי באופוריה.
״בוא לכאן,״ הוריתי לו ומשכתי אותו מעורפו שוב לנשיקה רכה ואוהבת, בן הניח את אחת מידיו על גבי התחתון והצמיד אותי אליו.
״את הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש,״ אמר וחייכתי מאושר, מי עוד יגיד לי כאלו מילים? הסם של מי אני אהיה אם לא שלו? אני שוב נופלת בקסמים שלו.
״מה? אני סקס מזדמן מצוין?״ שאלתי בהתגרות והוא צקצק בחיוך.
״גם… אבל את מבשלת מצוין, את נוף יפה, את חכמה ושנונה,״ בן החל למנות את הדברים על אצבעותיו וצחקתי, ״קוץ בתחת לפעמים.״ הוסיף והנחתתי מכה על החזה המוצק שלו.
״והכי חשוב, את גורמת לי לחייך,״ אמר לבסוף והניח את ידו על צווארי בכדי לקרב אותי אליו לעוד נשיקה סוחפת.
״אתה חנפן, חנפן, חנפן,״ אמרתי וגם אני מניתי את הדברים על אצבעותיי, ״והכי חשוב, מזיין טוב,״ הוספתי וצחקקתי לשפתיו המחייכות.
״תודה באמת,״ אמר בציניות, תפסתי בשערו ומשכתי אותו קרוב, כמה שיותר קרוב, רציתי להרגיש את החום והביטחון, את האהבה ואת שפתיו הרכות על כתפי.
״מה עשיתי בלעדייך כל השנים האלו?״ שאל ומשכתי בכתפיי, עצמתי את עיניי והנחתי את ראשי על חזהו בזמן שהמים החמימים והנעימים זורמים על שנינו.
״לא הגיע הזמן שנצא?״ בן שאל והסיט את שערי מכתפי לגבי, הוא עבר בנשיקות קטנות מכתפי, לצווארי ועד אל שפתיי.
״קדימה,״ אמרתי כשהתנתקנו.
הוא הוריד את ידיו מגופי ויצאתי ראשונה,
״מה אנחנו עושים היום?״ שאלתי וכרכתי מגבת לבנה סביב גופי.
״מזדיינים,״ בן לחש לצווארי ופיזר נשיקות מצווארי אל כתפי ובמורד זרועי.
״אני צריכה להתקשר לנתנאל,״ הודעתי לו והרגשתי את שפתיו מתרחקות ממני. פקחתי את עיניי וידעתי שעשיתי טעות שהזכרתי את שמו.
״ומה תגידי לנתי המתוק?״ שאל ויכולתי למצוא טיפה של זלזול בקולו.
״לא יודעת… מה שחברה אומרת לחבר שלה?״ עקצתי בחזרה והשתחררתי מבין זרועותיו.
״היי נתי, בדיוק הזדיינתי עם השותף שלך… כן מדהים לבגוד בך, אבל עזוב אותי מה קורה? איך בסיאטל?״ בן חיקה כל נשי ועשה כאילו הוא מדבר בפלאפון. זה הרתיח אותי, הוא הוציא אותי כל כך זנותית ורדודה שלרגע הצטערתי שנפלתי בפח שלו. שוב הייתי פתטית והאמנתי למילות אהבה בשקל.
״לך לעזאזל,״ סיננתי ויצאתי מהמקלחת. גל של קור הכה בי ומיהרתי להיכנס לחדרי ולהדליק את המזגן בכדי לחמם את החדר הקר.

״טל,״ בן נכנס לחדר, לבוש במכנסי טרנינג וחולצה לבנה זרוקה. סגרתי את החזייה שלי ולבשתי את חולצת הפיג׳מה שלי.
״אני מצטער.״ הוא חיבק אותי מאחור וידיו נכרכו סביב בטני.
״תעזוב,״ אמרתי בתקיפות והעפתי את ידיו ממני, הוא נאנח ונדבק אליי שוב מאחורה כשידו מטיילת במורד בטני ואצבעותיו נכנסות אל התחתונים שלי.
״אמרתי תעזוב!״ העפתי את ידו ממני בגסות והשחלתי את רגליי אל תוך מכנסי הפיג׳מה הקלילים.
״מה יש לך?״ הוא שאל בעצבים והתעלמתי ממנו בכך שחיברתי את הפן לחשמל והתחלתי לייבש את שיערי אל מול המראה.
הוא מנתק אותו מהחשמל ומבעד למראה אני יכולה לראות שהוא כועס.
״צא,״ דרשתי והוא הרים את אצבעו השלישית, הוא סובב אותי והדביק אותי לקיר כך שחטפתי מכה קטנה, הוא תפס במייבש השיער וזרק אותו על המיטה.
״שאלתי. מה יש לך?״ שאל שוב בקול שהצליח לגרום לי להירתע.
״אתה מגעיל אותי זה מה שקרה,״ אמרתי בכנות והוא צחק כלא מאמין.
״אמרתי שאני מצטער,״ אמר כאילו זה מכפר על המילים המגעילות שאמר, צחקתי והזזתי אותו ממני.
״תתרחק ממני,״ הפצרתי בו, הוא נאנח והסתובב בכדי ללכת, ״אני צריכה ללמוד מטעויות…״ מלמלתי לעצמי ונאנחתי ביאוש.
״מה אמרת?״ בן שאל וכיווץ את מצחו. שיט! הוא שמע טוב מאוד מה אמרתי וזה לא יגמר בטוב.
״כלום,״ התחמקתי בתמימות.
״אנחנו טעות?״ בן שאל בכנות וחיכה לתשובה, הרמתי את מבטי מהרצפה אליו בחדות.
״אתה רואה משהו טוב שיוצא מהקשר שלנו?״ החזרתי שאלה אליו והוא תפס בשיערותיו כמו אחד שעומד להשתגע.
״אהבה אולי?!״ הוא צעק וצחקתי צחוק כל כך מאולץ.
״אם אני זוכרת נכון, בפעם האחרונה שאהבתי אותך יצאתי עם פצע כל כך גדול בן, שחודשים שלמים לקחו לי כדי לחזור להיות עצמי!״ צעקתי בחזרה ובשנייה זרקתי את שנינו שמונה שנים אחורה לתקופת הנעורים.
״זה היה לפני עשר שנים!״ הוא קרא בעצבנות.
״ואני מוכנה להתערב שאתה עדיין אותו בן, שתיין, ציני ואוהב בחורות שמקרקרות סביבו,״ אמרתי בביטחון.
״עוד הפעם אנחנו חוזרים לעבר?״ הוא שאל ביאוש, ״את מתנקמת בי על זה שרציתי יותר טוב בשבילך?!״ שאל בצעקה והעביר את ידו בשערו בתסכול.
״אתה היית טוב בשבילי בן!״ צעקתי בחזרה והרגשתי גוש של דמעות עולה וחונק אותי, הגענו בנקודה רגישה, כזו שהדחקתי במשך שמונה שנים וקיוויתי שהיא תצוף.
״אני לא הייתי טוב בשבילך, הזנחתי אותך, לא הגיע לך נער שטותי שהכניס להריון ילדה בת שש עשרה,״ הוא אמר בקול יותר רגוע כי בדיוק כמוני הבין שבצעקות זה לא ילך אז אולי בדרך השקטה יותר כן.
״ולמרות הכל אהבתי אותך ושברת לי את הלב.״ הקול שלי נהיה יותר ויותר סדוק עד שדמעה פילסה את דרכה וירדה במורד לחיי. בן התקדם צעד בכדי למחות אותה אך התרחקתי, ״ארבע שנים בן לא התקרבתי לאף גבר כי פחדתי שהם יעזבו אותי, ארבע שנים,״ סיפרתי ועיניו נפערו, ידעתי שככה הוא יגיב כי לעומתי, לו היו ים של חברות אחריי וכל אחת ששמעתי עליה התרסק לי הלב. הלב שלי גם כאב כי הרגשתי שהאהבה בנינו לא הדדית, בעוד אני מתאבלת עליו בבית הוא ממשיך הלאה, כמו שרק הוא יודע לעשות.
״למה?״ הוא שאל בפשטות.
״הצבת רף גבוה מדי בן.״
הדמעות החלו לזלוג ללא הרף, הרגליים שלי החלו לרעוד והבטתי בו משפיל את מבטו לרצפה.
״ואת חושבת שלי היה קל טל?״ הוא שאל והרים את ראשו בחדות, עצמתי את עיניי בחזקה ונשכתי את שפתי התחתונה.
״כן, אתה המשכת הלאה…״ אמרתי מה שחשבתי, הוא צחק והתקדם עוד צעד לכיווני, התרחקתי עד שגבי התחכך מעט בקיר.
״בטח מה, רק לטל הפרידה כאבה,״ אמר בזלזול והתקדם עוד צעד, בשלב הזה הייתי דבוקה לקיר והוא חסם אותי משני צידי גופי.
״כל. בחורה שהייתי איתה הייתה ניסיון להמשיך הלאה, בכל נשיקה דמיינתי שאלו השפתיים המתוקות שלך.״ הוא העביר את אגודלו על שפתיי, ״בכל פעם שעשיתי עם מישהי סקס דמיינתי שזו את מתחתיי, אומרת את השם שלי בקול העדין אבל החצוף שלך,״ הוא סיפר והיה עכשיו תורי לפעור עיניים ואת פי, היה קשה ומספק כאחד שהבנתי שגם כשהיו לו בנות אחרות הוא חשב עליי.
״רק שתדעי לך שאת חייבת לי שני פלאפונים חדשים שניפצתי בגללך כי לא רציתי להתקשר,״ אמר בגיחוך וצחקקתי, ״אני לא אדחוף תקלישאה הזו של אהבתי ותמיד אוהב אבל תדעי, היית אהבת הנעורים הגדולה שלי.״ הוא שילב את אצבעותינו, ״זה עבר אבל עכשיו זה חוזר ובגדול.״ בידו השנייה הוא נעץ את אצבעו בחזי. התרתי את אצבעותינו אחת מהשנייה.
״רק חבל שיש לי חבר.״ הזזתי אותו ממני והתכוונתי לצאת מהחדר אך הוא הניח את ידו על בטני והדביק אותי שוב לקיר.
״זה לא הפריע לך כשצעקת את השם שלי אתמול כששכבנו,״ אמר והבטתי בו בגועל. ניגבתי את הדמעות שלי והתמלאתי בכעס.
״כמו שאמרתי זו הייתה טעות חד פעמית שלא תחזור על עצמה,״ חזרתי על דבריי והזזתי אותו ממני בשנית, הוא הדביק אותי שוב לקיר והעפתי את ידיו ממני.
״תפסיק לגעת בי!״ דרשתי ממנו בצעקה, ״אנחנו אפילו לא ביחד בן, אתה פספסת את ההזדמנות שלך!״ הוספתי והוא הביט בי במבט חודר, מופתע ומאוכזב כאחד. לא יכולתי להביט בו אז השפלתי את ראשי וצפיתי בו עוזב את החדר.
כשיצאתי מהחדר לאחר חצי שעה בערך של תהיות ומחשבות על התקופה האחרונה בחיים שלי ראיתי את בן לוקח את המפתחות שלו ופותח את הדלת.
״בן!״ קראתי והוא יצא מהבית בטריקת דלת חזקה. עצמתי את עיניי והתחפרתי עם אצבעותיי בשיערי ברוגז.
לא הייתי צריכה לדבר אליו ככה אחרי שהתוודה על הרגשות שלו כלפיי אבל גם הוא לא היה צריך לדבר אליי ככה ולהוציא אותי זולה למרות שאני יודעת שאני כן אני לא רוצה שהוא יגרום לי להרגיש ככה, להפך, הוא צריך לעודד אותי.

התעוררתי, אמצע הלילה ותחושה לא טובה תקפה אותי. התיישבתי והנחתי את שתי ידיי על בטני, מתחילה לעסות אותה בתקווה שזה יעביר את התחושה הנוראה.
השעה היא רבע לשלוש ובן עדיין לא חזר, האור במטבח עדיין דלק והוא נהג לכבות אותו כי הוא לא יכול לישון אם אין חושך מוחלט.
כאב הבטן התחלף לכאב לב כשעשיתי אחד ועוד אחד והבנתי שהוא יצא למועדון.
עם אותה הבעה מתוחה ותחושה מגעילה שלא עזבה אותי ישבתי משהו כמו רבע שעה עד ששמעתי את דלת הבית נפתחת והקלה שטפה את כולי כששמעתי את צעדיו של בן. המתח תפס אותי שוב כששמעתי גם צעדים קטנים יותר של נקישות עקבים וצחקוקים נשיים.
הכאב תפס את הלב שלי כל כך חזק וסירב לשחרר. במשך שעה שלמה ישבתי והקשבתי לצעקות והאנקות של האלמונית, עם כל גניחה ושמו של בן שנזרק לאוויר פטיש פגע בליבי ולאט לאט ריסק אותו ורק כשהדממה הגיעה הגעתי למסקנה אחת.
זה לא היה כואב אם לא אהבתי אותו.


תגובות (24)

פרק מושלם!!! לקרוא לפני כולם זה כזה כיףף פרק מושלם יובי את יטדעת מה אניחושבת על בן… פרק מושלם מקווה שתביא המשך כבררר, אוהבת שלך, ליאור

08/05/2015 23:28

חחחח אני יודעת טוב מאוד מה את חושבת על בני בן ואני תמיד אוהב אותו כמו בעלי… מאוהבת בך פרחה שלי❤️

08/05/2015 23:30

אימלה יובל אני מאוהבת בך

08/05/2015 23:47

שבן וטל יחזרו וטל יצאה טיפשה על איך שהיא דיברה איתו והןא גפ מפגר

09/05/2015 08:22

איך תמיד הם חייבים להרוס לעצמם
תמשיכי

09/05/2015 08:40

נווווו מהה עכשיו קצת קשה אתה בורח לאישה אחרת?!
גם כן, זאת לא אישה זאת זונה!!
באלי לדפוק לבן נבוט בראש, כאילו פאק לך ותעשה משהו במקום לזיין בחורה אחר בחורה. מטומטם.
תמשיכיייייע, יובלל את פשוט מציקה
את פשוטטט הורסת הכולל רעה שכמותך היה להם טוב ואתתצתצ אוחחחחח!!!
תמשיכייי וזהוווו

09/05/2015 09:57

יובלי!!!!!!! איך חיכיתי לפרק!!!!!!!
והיה למה לחכות (אם את מבינה את כוונתי ~_^)
אני רוצה עוד!!!! (כאילו אני זומבי שבמקום מוח צועק עוד)

09/05/2015 11:54

~אנחה~
בן דפוק, כי הוא אמור להכיר את טל ולדעת שכואב לה לבגוד בנתנאל, אבל שהיא עושה את זה בכל זאת כי היא אוהבת אותו. כי הריי בשום עולם טל לא תשתמש בבן כסקס מזדמן.
לכן, אני מוצאת את בן האשם הבלעדי, כי היא רק מגנה על עצמה אבל הוא אידיוט שמנסה לפגוע באנשים שהוא אוהב כשהם פגעו בו. לא בכוונה.
בכל מקרה, מה הוא מצפה? יש לה חבר! הוא רוצה שהיא לא תתקשר אליו? שתכחיש את קיומו? אז שיבקש ממנה להיפרד ממנו, אבל זה הריי בכל מקרה יקרה כנתנאל יחזור, נכון?
תכלס, מה הם רוצים לעשות כנתנאל יחזור? להעמיד פנים שכל זה לא קרה? אנחנו יודעים כמה טוב זה יעבוד…

09/05/2015 12:01

וואו זה כזה מדהים! אין דרך אחרת לתאר את הסיפור הזה!
והכתיבה שלך כזאת וואווו!!!!
תמשיכיייי!!! מושלםם!!

09/05/2015 12:57

היי, אז קודם כול רציתי שתדעי שאתמול בלילה עשיתי מרתון על כול הסיפור שלך (כולל העונה הראשונה.)
הכתיבה שלך השתפרה בכמה רמות, והיא פשוט סוחפת ומדהימה.
בעונה השניה בכלל לא הצלחתי להתנתק מהמסך!
אני ממש אוהבת את הדמות של טל! ועדין לא סגורה כול כך על בן…בכול זאת הוא כבר ויתר עליה פעם אחת וזה מה שהוא עושה שוב בפרק הזה.
בקיצור, מחכה להמשך ! :)

09/05/2015 13:08

חיימשלי פרק מהמם!!!את כותבת פשוט מושלם..התמכרתי לסיפורים שלך אני כבר מכה לפרק המושלם הבא!!אוהבת המון<3נ.ב חולה על בן הוא כזה מאמי שלא יפרדו

09/05/2015 20:09

מחכה*

09/05/2015 20:09

אווץץץ
מפגרת היא
מ פ ג ר ת
מממששש אבלללל
כאייילוווו
מה אני אגיידדד חוץ מזהה
מעצבננת אותיי
שתיפרד מנתייי
שתתנצל בפני בןן
ושיהיו ביחדדד
שתפסיק להיות כזאת זונה ומעצבננת!!
תמשיייכייייי התגעעגעעעתייייי

09/05/2015 22:31

דייי אין סיכוי שאת משאירה אותי ככה עוד שבוע! זו פשוט התאבדוותת!! לא רוצההה נוו מה הוא דופק ליי זונהה הוא זונה בעצמו כוסאמאשלווו למהה איזה בן אדם דפווק יואוו פשוטט דפווק! את חייבת לסדר ביניהם זה לא עובד ככה ביבר! בן וטל עוד יחזרו להיות ביחד אני רוצב לראות שלא! שתיפרד מנתי לעזאזל או שהוא יבגוד בה או משהו העיקר שלא יכאב לנסיך הזהה תמשיכיייי מההררר פליייזזז!

09/05/2015 23:13

אני יודעת מה יקרה!!!!!!! היא תהיה בהריון! אני יודעת את זה, אני יודעת את זה, יואו, אני פשוט יודעת שזה יקרה! ונתנאל בטח בסיטאל בוגד בה, ובן סתם רוצה שהיא תקנא. באלי היות בלשית לסיפורים שלך, אני תמיד צופה מה יקרה אבל אני לא תמיד נכונה (לפעמים. אבל אני לרוב צודקת, נכון?). אבל למה זה פרק כזה קצר? :( אני מתגעגעת לסיפורים שלך, לא כתבת מלא זמן

10/05/2015 14:43

מושלםםם מושלם מושלםם
התגעגעתי :-) <3
תמשיכיי

10/05/2015 23:51

מתי את ממשיכהההההה?!??
פליז מהרר

11/05/2015 22:30

אומיגדדד יובלללל איזה פרקקק מושלםםםםםם אמאאאא איך רק עכשיו ראיתי את זהה איזה מושלםםם המשךך מידד!!!

13/05/2015 20:49

יובלולה התגעגעתי ברמות שאת לא מבינה.
כנראה שבחיים אני לא אצליח להשתחרר מהאתר המזוין הזה.
אמ בנוגע לטל ובן אני מאוהבת בכתיבה כמובן אבל לא סובלת בגידות.
רק שלא תיכנס להריון אמן

13/05/2015 21:08

יובלה שליייי אחד הפרקים הכי יפים . מאוהבת בך ובכתיבה שלך . מעריצה אותך . סוגדת . הכל . אני פשוט ממש צריך שתעני לי במייל או בהודעות האלו . אוהבת

14/05/2015 00:00

את ממשיכה?

14/05/2015 18:07

???????

15/05/2015 22:55

מושלם תמשיכיי

17/05/2015 14:07

וואו את כותבת מדהים ! אני אוהבת את זה שהאהבה של בן וטל קצת מסובכת ולא קלה , את השריטות שיש לכל אחד מהם , ואת זה שטל עוד לא באמת ממש של בן , את האהבה הענקית בניהם ואת כל המכשולים שיש …
אעקוב :-)

20/05/2015 21:15
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך