Wicked game- פרק 23

עוד אחת 29/06/2015 1874 צפיות אין תגובות

פרק 23- פרידה

פרק 23: פרידה

בן הניח את שתי המזוודות האחרונות שלו בכניסה לפני שעמד והביט בי בעיניו הירוקות והיפות.
נתנאל כבר נסע לעבודה, רק אני נשארתי כאן, לבד איתו ועם הכאב שלי.
״אני לא יכול לראות אותך ככה,״ בן אמר ברוך והשויט את ידו אליי, תפסתי בה בהיסוס והוא משך אותי אליו.
״אל תלך,״ ביקשתי בתחינה והוא נד בראשו. שנינו ידענו שזה לא יקרה, הוא ילך ואני אמשיך בחיים הרגילים שלי עם נתנאל העובד.
״את יודעת את הכתובת שלי ואת יודעת שאני אחכה לך.״ בן תפס בפניי והצמיד את מצחינו, יבבתי בלחש והנחתי את ידי על מפרק כף ידו.
״למה אין לי תאומץ לבוא איתך?״ שאלתי ופרצתי בבכי שקט, בן נאנח ושוב חזר לחבק אותי.
״תסתכלי על הצד הטוב אהובתי, סגרנו מעגל, אנחנו נפרדים כמו שצריך.״ הוא ליטף את שיערי בידו הגדולה והצמיד את ראשי לחזהו.
״בולשיט,״ מחיתי ודמעותיי לא חדלו מלזלוג.
״כמו שאמרתי.״ הוא ניתק אותי ממנו בעדינות והלך לכיוון המזוודות, ״את יודעת איפה למצוא אותי,״ הוסיף ויצא מהדלת. והפעם. לתמיד.

״בבית!״ שמעתי את קולו של נתנאל, השעה כבר תשע בלילה ורק עכשיו הוא נזכר לחזור.
למעשה שמחתי שהוא חזר בכזו שעה מאוחרת ולא ראה אותי במצב של התייפחויות ובכי על עזיבתו של בן.
״היי,״ לחשתי, הוא נישק אותי נשיקה יבשה ופתח את המקרר.
״איך היה היום?״ הוא שאל וסגר את המקרר. מדהים, הגבר שאני אוהבת עבר ואין לי את האומץ להיפרד מהתחת שלך וללכת ולהיות מאושרת איתו.
״בסדר,״ עניתי בחיוך.
״אני שמח.״ הוא נשק לראשי והלך למקלחת.
אלוהים מה אני עושה עם האיש הזר הזה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך