עוד אחת
ווהוו סיימתי לכתוב סוף סוף... מקווה שתאהבו את הפרק עוד קצת והעניינים מתחילים להתחמם.❤️ תודה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם, אין עליכן.

Wicked game- פרק 7

עוד אחת 08/04/2015 2539 צפיות 13 תגובות
ווהוו סיימתי לכתוב סוף סוף... מקווה שתאהבו את הפרק עוד קצת והעניינים מתחילים להתחמם.❤️ תודה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם, אין עליכן.

פרק 7: התנצלות

הבלונדינית אספה את דבריה ותוך חמש דקות כבר הייתה בחוץ, הייתי חייבת לקום שוב כדי לראות מה עם בן.
״בשביל מה זה היה?״ הוא צעק בלחישה בשנייה שיצאתי מהחדר, סגרתי את הדלת אחריי וחלפתי על פניו לעבר המטבח.
״פעם הבאה אל תפריע לי ולנתנאל ואני לא אפריע לך עם הזונות שלך,״ הצבתי תנאי והרתחתי מים בכדי להכין לי כוס של נס קפה, סידרתי שוב את הגופיה השחורה שעלתה וחשפה חצי מהבטן הלבנה שלי, בן הביט בה וכשתפסתי אותו הוא הסיט את מבטו במהרה.
״מה יש לך ממנה? מה היא עשתה לך?״ הוא שאל בעצבנות ומשכתי בכתפיי כתגובה, ״את מקנאה?״ הוא שאל ופלטתי גיחוך מזלזל.
״הדבר האחרון שאני אקנא בו זה בזונות,״ אמרתי נינוחה והוא זרק את ידו באוויר כמיואש.
״לא יעזור לך, את מקנאה,״ הוא קבע והסתובב בכדי ללכת.
״דפוק…״ מלמלתי לעצמי וצחקקתי, הוא הסתובב והתקדם אליי במהירות הבזק עד שפניו היו סנטימטרים ספורים משלי, נשימתי נעתקה ומבטו ניפגש במבטי והעביר זרמים חשמלים לאורך כל גופי.
״תשתקי,״ הוא תפס בפרקי ידיי כאילו רצה לפרק אותי לחתיכות כמו בובת ברבי ניתנת לפירוק, ״פשוט…תשתקי,״ אמר והלך לחדרו.
לא הייתי מוכנה להשפלה הזו, הבן אדם האחרון שאמר לי לשתוק מצא את עצמו עם חמסה על הלחי.
פתחתי את דלת חדרו של בן וסגרתי אותה אחריי בכדי שנתנאל לא ישמע כלום, הוא בדיוק התכוון להיכנס למיטה אך הסתובב והביט בי.
״אתה לא תגיד לי לשתוק!״ הפצרתי בו והרמתי את אצבעי המורה שהייתה סנטימטרים ספורים מלהיתקע בעינו.
״אני אגיד לך תשתקי כמה שאני רוצה,״ השיב וחשקתי את לסתי בעצבנות.
״אתה כזה דפוק,״ קראתי בלחש ודחפתי אותו, הוא לא זז אלא רק הלך צעד אחד אחורה בכדי לייצב את עצמו.
״את בלתי נסבלת את יודעת את זה?״ הוא שאל מבלי לחכות לתשובה, שילבתי את ידיי וחייכתי חיוך קטנטן.
״חבל כי עכשיו תצטרך לסבול אותי עד שאני ונתנאל נתחתן ונגור בדירה משלנו,״ אמרתי בכדי להראות שאין ברירה ואנחנו תקועים יחד.
״את תימאסי עליו הרבה לפני…״ הוא מלמל לעצמו ונכנס למיטה, הוא התכסה עד האגן והתמתח כך שכל השרירים שלו נמתחים.
״זה עדיף מאשר להיות כל ערב עם בחורה אחרת עד שתחטוף איידס.״ חייכתי וזקפתי גבה אחת מעלה. הוא שתק ואני הייתי מרוצה מעצמי, ״לילה טוב בן.״ נאנחתי ויצאתי מחדרו.

״חיוכי…״ שמעתי קול קורא לי ונשיקות הודבקו מלחיי ועד לצווארי. חייכתי חיוך קטן והנחתי את ידי על צווארו.
אם נתנאל מעיר אותי סימן שהשעה היא שמונה ואני צריכה לקום להתארגן.
״את קמה?״ הוא שאל ונדתי בראשי, פקחתי את עיניי והתמתחתי. התיישבתי עליו ופשטתי את חולצתי.
״מה נכנס בך?״ נתנאל שאל וחייכתי חיוך חרמן. רציתי שבן יקנא. זה מה שנכנס בי.
״ראיתי אותך ונדלקתי,״ שיקרתי והורדתי גם את המכנסיים והתחתונים שלי, נתנאל חייך והתרומם מעט בכדי לנשק את בטני ואת החזה שלי, התחפרתי עם אצבעותיי בשיערו וגנחתי בקול כשהוא הוריד את הבוקסר שלו וחדר אליי בתנועה אחת מהירה.

-נקודת המבט של בן-
״פאק… נתי!״ שמעתי צעקות מהחדר של נתנאל וכיווצתי את מצחי.
הם שוכבים, גניחותיה של טל נשמעו ברחבי הבית ואני ניסיתי להתעלם.
בליטה נוצרה במכנסיי ודפקתי את ראשי בספה עליה ישבתי. היא גורמת לך להתחרמן יופי בן, מצאת על מי ומתי.
לאחר חמש דקות טל יצאה מהחדר כשחיוך על פניה והתחת החמוד שלה זז מצד לצד כשהיא הלכה אל עבר המטבח.
״בוקר טוב מאצ׳ו מאן,״ אמרה בשמחה והכינה לעצמה כוס של נס קפה, גלגלתי את עיניי והמשכתי לצפות בטלוויזיה למרות שהראש שלי בכלל היה עסוק בכמה הרגליים שלה יפות ועד כמה אני מתאפק לא לקום, לתפוס לה בתחת ולהראות לה מי הבוס.
״בוקר טוב ילדונת,״ עניתי וקמתי בכדי להניח את הכוס בכיור, כשעברתי בכוונה נצמדתי אליה מאחורה והנחתי את הכוס בכיור, הנחתי את שפתיי על לחיה ברכות ולאחר מכן התקרבתי לאוזנה.
״יום טוב שיהיה לך,״ לחשתי ויצאתי מהבית, חייכתי לעצמי חיוך מרוצה והרכבתי את משקפי השמש שלי.
כעסתי על הקטע המסריח שהיא עשתה לי אתמול אבל הייתי חייב לשחק אותה אדיש כלפיה, היא לא תצליח לגרום לי לקנא. זה החוק הכי ישן בספר שאני כתבתי והפתטית משתמשת בו.

״בוקר טוב,״ נכנסתי וחייכתי חיוך חושף שיניים לשלושת פקידות הקבלה ובניהן אן, כשעברתי לידה קרצתי לה והיא השפילה את מבטה בכעס.
״אן, אני צריך את העזרה שלך במשהו, את יכולה לעזור לי?״ שאלתי בכדי לקחת אותה לאיזה חדר ריק ולהסדיר את העניינים בנינו.
״לא,״ היא ענתה בתקיפות וגיחכתי, אני לא אוהב שאומרים לי לא.
״עכשיו,״ אמרתי ונעצתי בה את מבטי, הפקידות האחרות התביישו להסתכל ולכן הסיטו את מבטן. אן קמה בדרמטיות וסימנה לי לבוא אחריה, נכנסנו לחדר ההלבשה הריק של העובדים, נעלתי אחרינו והושבתי אותה על השולחן.
״תסתכלי עליי!״ דרשתי והיא הביטה בי, נדחקתי בין רגליה והיא ניסתה להחניק גניחה שנפלטה מפיה.
״נראה לך שהייתי עם מישהי אחרת?״ שאלתי אותה והיא הסיטה את מבטה לרצפה, תפסתי בפניה בעזרת ידי והרמתי אותן בכדי שתביט בי בחזרה, ״תעני לי,״ הוספתי והיא לא הגיבה.
״כן, היא לא הייתה אומרת סתם,״ אמרה לבסוף ונישקתי אותה באותו הרגע. לא היה בי אך רגש אליה, אפילו לא הידלקות קטנה אלא פשוט אהבתי את הזמינות שלה ואת היופי, היא הייתה לגמרי הטעם שלי וחבל לפספס את זה כשאני יכול לסדר את זה בעזרת קצת נגיעות ומילים יפות שאני מוכר לה בשקל.
״תפסיק!״ היא דרשה ועצמה את עיניה בתור אחת שמנסה להשיג שליטה ואיפוק, ראיתי שהיא מאבדת את זה.
״אני בחיים, לא הלכתי לאחרת, את היחידה,״ שיקרתי והנחתי את אצבעי המורה על החזה שלה בכדי להדגיש את דבריי. אן ריצדה עם מבטה לאורך כל גופי וחזרה לנשק אותי כשידיה מטיילות לחולצתי ופושטות אותה מעליי.
״מאיפה ירשת את היופי הזה? אה?״ שאלתי ונשכתי את שפתיה הבשרניות, היא נאנקה בכאב.
״שלא נדבר עליך,״ השיבה והעבירה את אצבעותיה על בטני המשורטטת, היא משכה את שפתה התחתונה אל תוך פיה בתשוקה ומפה לשם זה נגמר שאני בתוכה. מדמיין שטל היא זו שגונחת את השם שלי.

-נקודת המבט של טל-
״אני לא מאמינה שאתה נוסע לי,״ יבבתי וקיפלתי עוד חולצה מכופתרת אל תוך המזוודה.
״תחשבי על כל המתנות שאני אביא לך.״ נתנאל ניסה לנחם אותי בחומריות, הוא התיישב מאחוריי והעביר את שפתיו על צווארי.
״ככה אתה מכיר אותי?״ שאלתי בקול נעלב, ״בתור מישהי שמתנות יותר חשובות לה?״ הוספתי, הוא נאנח והתחפר עם ראשו בצווארי.
״לא התכוונתי לזה,״ הוא התנצל והדביק נשיקה קטנה על כתפי, ״חוץ מזה, הצעתי לך לנסוע איתי,״ הוסיף והנהנתי. הוא צודק אין לי שום זכות לבכות לו. הסתובבתי והתיישבתי עליו והעברתי את ידי על פניו היפות.
״נתי…״ מלמלתי.
״מה עדינה שלי?״ שאל והניח את ידיו את מותניי.
״אני אוהבת אותך,״ אמרתי בפשטות ונישקתי אותו ארוכות, כשהתנתקנו הוא חיבק אותי ונישקתי את החזה שלו.
״אני אתגעגע אלייך,״ אמר ומחץ אותי בחיבוקו.

כשסיימנו לארוז נתנאל החליט לתפוס שנת צהריים לפני שנצא אני והוא לארוחת ערב, במסעדת יוקרה כמו תמיד.
״אני מעירה אותך בשבע,״ הודעתי לו והוא הנהן, הוא התכסה עד הצוואר כמו ילד קטן ולא יכולתי להישאר אדישה למראה הכה מתוק הזה, פשוט קפצתי עליו וחיבקתי אותו.
״אתה. כזה. מתוק.״ הדבקתי נשיקה קטנה בין כל מילה ומילה.
״דיי תעזבי אותי,״ הוא אמר בילדותיות וניסה להדוף אותי מעליו.
״תזכור את זה ללילה.״ הרמתי את אצבעי המורה, הוא הרים את אצבעו השלישית ויצאתי מהחדר בצחקוקים.
בן ישב על הספה וצפה בתכנית סאטירה, התיישבתי לידו, חטפתי את הבירה שהוא שתה ולגמתי לגימה.
״מה את רוצה?״ הוא שאל בחוסר סבלנות ומשכתי את ברכיי לבטני.
״לפתוח דף חדש,״ אמרתי בחיוך קטן ומתנצל.
הבנתי שבחודש הקרוב אנחנו הולכים להיות ביחד, לבד ואם לא נסתדר עכשיו נתנאל יחזור וימצא שתי גופות בסלון שלו.
״אז סליחה על הקטע המסריח,״ אמרתי בהתנצלות והוא הנהן כאחד שמקבל את התנצלותי.
״תמיד היית הבוגרת מבנינו,״ אמר וחייכתי חיוך מרוצה, באמת הייתי הבוגרת שהייתה מתנצלת ראשונה כי האגו של הגבר הזה בשמיים, גם בתקופה שהיינו יחד.
״נכון,״ אמרתי בהשתחצנות והוא פרע את שיערי בשובביות, צחקתי וניסיתי להתחמק מהידיים האלו.
״אז אנחנו בסדר?״ שאלתי והוא הנהן, נעמדתי על ברכיי ונשקתי ללחיו נשיקה ארוכה.
״כן, אנחנו בסדר,״ אמר וקמתי מהספה, יש לי להתארגן לארוחת הערב מאחר והמשפחה של נתנאל תהיה איתנו ואימא שלו לא מתה עליי במיוחד, היא חושבת שאני גולד דיגרית, אחת שאיתו בגלל חשבון הבנק השמן שלו, הכסף זה הדבר האחרון שבאמת אכפת לי ממנו, אני מאוהבת בנתנאח בזכות הבן אדם המדהים שהכרתי.
לקחתי את שתי השמלות שהייתי בהתלבטות עליהן והצגתי אותן בפני בן.
״מה אני אלבש הערב?״ שאלתי אותו והוא הביט בהן.
שמלה אחת הייתה מקסי שחורה, צמודה עם מחשוף קטן בחזה. השנייה הייתה לבנה שהגיעה לי עד אמצע היריכיים והייתה הרבה יותר צנועה מהשחורה.
״אם הייתי נתנאל הייתי רוצה שתלבשי את השחורה,״ אמר והעברתי מבט עליה, בן ריצד עם עיניו על גופי באופן מופגן, הוא לא ניסה להסתיר יותר מדי ואםילו נשך את השפה התחתונה שלו, ״אבל המשפחה שלו שם אז הלבנה,״ הוסיף והנחתי את השחורה על הכיסא.
״תודה.״ חייכתי בהוקרה, הוא חשק את לסתו וחזר להביט בטלוויזיה.
לא יודעת למה אבל אהבתי איך שהוא הביט בי, את המבט הבוחן הזה שלו, כאילו ניסה להפשיט אותי ואני עמדתי שם ונתתי לו את מבוקשו.


תגובות (13)

מתה על הסיפור הזה תמשיכי מושלם!!!

08/04/2015 14:55

את מדהימה פשוטטטט

08/04/2015 15:39

זה פשוט מושלם את פשוט מוכשרת ברמות תמשיכייי אוהבת

08/04/2015 16:04

זה מושלםםם … אני מתה על בןןןן<3<3
פליז תעשי מרתון ארוך פליזזז

08/04/2015 16:45

טל כזאת ברת מזל!!! היא צריכה לבחור בין שני בחורים עם אופי כובש ועאעאעאעאעאעא!

08/04/2015 17:02

אני מקנאת
נקודה

08/04/2015 17:05

OMG זה כזהה מושלםםםםםם חייבת המשךךך מידדד!!!

08/04/2015 17:35

יש נתנאל עוזב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ובן וטל ביחד? באןתן הבית? לבד? אני לא יכולה לחכות כבר, שהיו שוב ביחד!!!!!!

08/04/2015 18:05

מושלם!! יובלי את כותבת פשוט מהמם!!שטל ובן יהיו כבר יחד:) מאוהבתתת..חחח…
אוהבת מלא❤️❤️

08/04/2015 19:19

פרק מושלםםםםם

08/04/2015 19:57

יואו אני כל כך אוהבת אותךךך
זה פשוט מדהים אלוהים
כל כך התגעגעתי אליהם…
תמשיכי<3

08/04/2015 23:04

יווובללליייישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אני לא מאמינה שפספסתי את זה אמאמאאמאמאמא
מלח מים מלח מים זום זום הקסום סום יאווווו
התגעגעתי אליייך ברמות מטורפות ולצחוקים שלנו, אמאמאמאממאמא
כפרה על אישתי הזאת שכותבת מושלם.
היא נשואההה ליייייי ורק לי,
יאווו
טוב רגע
טל קיבלה ביטחון ברמות ואני אוהבת את זה, אבל לא אוהבת את נתנאל. לא באלי טוב בעין, לא שראיתי אותו, כי לא ראיתי אותו אף פעם.
אז לא בא לי טוב בקריאה.
וטוב הם בנצ'וק אוהבי חיים שלי מושלמי
תזיין אותה ותביאו ילדים ונגמור תסיפור לא?

09/04/2015 14:41

מתה על הסיפור הזה !!
וכמובן שלייך יובל ;)
יוואוו בן הזה… :)
מחכה להמשך!:)

09/04/2015 15:55
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך