יצא די ארוך השקעתי מאוד כמו תמיד אני אשמח לתגובות הערות והארות תהנו מהפרק ;) 3>

WTF – פרק 7

14/05/2015 895 צפיות 3 תגובות
יצא די ארוך השקעתי מאוד כמו תמיד אני אשמח לתגובות הערות והארות תהנו מהפרק ;) 3>

נגמר היום, כל ההפסקות היינו ביחד סער שון תומר נוי אגם ואני ממש התקרבנו.
הגענו הביתה, שון סער ואני ראינו סרט בטלוויזיה ואז כשנגמר הסרט, סער ושון הסתכלו אחד על השני ולא הבנתי מה הם רוצים ואז הם פשוט הרימו אותי ורצו החוצה ראיתי שהם יצאו לכיוון הבריכה, אה שכחתי להגיד יש לנו בחצר האחורית בריכה, ערסלים, מיטת שיזוף ודשא ובחצר הקדמית ספסל מתדנד כזה דשא עצים וזולה כזאת, הם התקדמו לכיוון הבריכה ואז הבנתי מה הם מתכוונים לעשות, "לא לא בבקשה נו תורידו אותי" צעקתי הם צחקו, עצרנו נשמתי לרווחה, " אה את רוצה שנוריד אותך? טוב" סער אמר בחיוך זדוני הסתכלתי מתחתיי וראיתי שאני מעל הבריכה, לפני שהספקתי להגיד משהו הם זרקו אותי פנימה ונכנסו גם הם. היינו איזה חצי שעה בבריכה ואז כשהתחיל לשעמם עלה לי רעיון "רוצים להזמין את נוי אגם ותומר?" אמרתי וחייכתי "וואי כן ממש" שון אמר בחיוך סער יצא מהבריכה " לאן אתה הולך? " שאלתי "מישהו צריך להזמין אותם לא?" הוא שאל, צחק והלך להתקשר, שון הלך לאכול, ואני הלכתי להחליף לבגד ים.
כשירדתי ראיתי שיש עוד כמה בנים ובנות שלא סיכמנו להזמין, אבל כשראיתי את אגם ונוי החלטתי שנזרום עם זה..

~נקודת מבט סער~
ניקול עלתה להחליף בגד ים ושון הלך לאכול, התקשרתי דבר ראשון לתומר כמובן " מה קורה אחי?" הוא שאל "אחלה תקשיב אחי בוא עם בגד ים לבית שלי ותגיד לנוי שגם תבוא עם בגד ושתגיד גם לאגם סבבה?" אמרתי "אחלה מי יהיה?"הוא שאל " אני, שון, ניקול, נוי, אגם ואתה" אמרתי "זהו?" הוא שאל "רוצה שנזמין עוד?" הוא שאל "כע סבבה תזמין כמה בנים וכמה בנות ואני גם אזמין עוד כמה בנים וכמה בנות"אמרתי " אחלה ביי אחי" הוא אמר וניתק, התקשרתי לעוד 3 בנים ו4 בנות והלכתי להחליף לבגד ים ירדתי למטה כרגיל מוכן לפני שני הבטטות, שון ירד והלכנו לארגן בחוץ שתייה ומוזיקה.. תומר נוי ואגם הגיעו, ראיתי את אגם ושמתי לב שהיא ממש יפה, ברור שראיתי אותה היום בבצפר ולגמרי התחברנו שישתינו אבל עכשיו היא עם בגד ים והשיער שלה פזור בשונה מהיום בבוקר שהיא הייתה עם אסוף והיא מהבנות היותר יפות שראיתי, עיניים כחולות, גומות בשתי הלחיים, שיער בלונדיני ובכללי כוסית על, רק מלראות אותה עלה לי חיוך, ואז קלטתי שאני בוהה בה ואמרתי לתומר " מה קורה אחשלו" ונתתי לו לחיצת יד של גברים "אחלה איפה כולם אחי?" תומר שאל בחיוך, בינתיים נוי ואגם יצאו החוצה ונשכבו במיטות שיזוף, "הגעתם ראשונים שון בחוץ וניקול מתארגנת"אמרתי " אגב כמה הזמנת?"שאלתי " 4 בנים ו2 בנות" הוא ענה, יצאנו החוצה ולאט לאט כולם הגיעו.
ניקול ירדה, היא נראתה מופתעת, נזכרתי שלא סיפרתי לה שמזמינים עוד אנשים, לרגע היא היססה אם לרדת או לא ואז היא ראתה משהו ופשוט ירדה. נכנסנו לבריכה ואחרי כמה זמן יצאנו לדשא עשינו מעגל והתחלנו לשחק אמת או חובה…
~נקודת מבט ניקול~
היה המון שאני לא מכירה, להפתעתי הבנות שהיו שלא הכרתי היו ממש חמודות ובזמן הקצר שהיינו בבריכה הספקתי להתחבר אליהן, התחלנו לשחק, הבקבוק מסתובב ויוצא עליי ועל עוד בן די חתיך שאני לא מכירה, "יאללה עומר אתה שואל" תומר אמר לו, כנראה לעומר, הוא חייך חיוך שלא ממש הצלחתי לפרש ואז שאל "אמת או חובה?"
~נקודת מבט סער~
"יאללה עומר אתה שואל" תומר אמר לעומר, הוא חייך חיוך חרמן קצת, אני מכיר את החיוך הזה אני מחייך ככה הרבה, העצבים עלו לי מה הוא חרמן על אחותי הקטנה?! מה הוא מתכוון לעשות לה????
הוא שאל " אמת או חובה?" הסתכלתי על ניקול, תגידי אמת! תגידי אמת! תגידי אמת! אמרתי לעצמי בלב היא הסתכלה עליי ועל כל מי שמסביבה ובסוף אמרה
~נקודת מבט ניקול~
"חובה"
הוא חייך עוד פעם את החיוך הזה שלא הצלחתי לפרש קודם אבל הפעם בגדול יותר, אולי זה לא היה חכם להגיד חובה?
חשבתי לעצמי, טוב זה מאוחר מדי כבר אמרתי חובה נראה מה יהיה אמרתי לעצמי בלב, הוא חשב קצת ואז אמר "חובה עלייך לתת לאחת הבנות פה נשיקה" הוא אמר וחייך עוד פעם את החיוך הזה הלכתי לנוי ונתתי לה נשיקה בלחי, כולם צחקו "היי זה לא נחשב!" הוא התעצבן "למה לא? אמרת נשיקה, לא אמרת איזה " אמרתי וצחקתי, כולם צחקו הוא עשה פרצוף מאוכזב והמשכנו
יצא על סער ואגם " אגם את שואלת" אמרתי "אמת או חובה?" היא שאלה "חובה" סער אמר בחיוך, אגם חייכה חיוך תחמן ואמרה "חובה עלייך…


תגובות (3)

תמשיכי מאוד אהבתי.

14/05/2015 21:41

סיפור מושלםםם.
תומר וניקול יהיו ביחד? וסער יתן לאגם חובה לנשק אותו ואז הם יהיו ביחד? זוג מושלםםםםםםםםם.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

16/05/2015 14:58

תודה 3> שמחה שאהבתן ממשיכה היום :) אגב הלו קיטי אגם נותנת לסער חובה.. לא הוא לה XD רק כדי שלא תתבלבלי ;)

17/05/2015 13:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך