roni~tomlinson~love
זה די קצר, אם יהיו תגובות אני אוסיף עוד ועוד דמויות... אוהבת:)

you are… the love of my life פרק 1+ הקדמה

roni~tomlinson~love 17/10/2013 619 צפיות אין תגובות
זה די קצר, אם יהיו תגובות אני אוסיף עוד ועוד דמויות... אוהבת:)

הקדמה-
רייצ'ל- בת 19, גבוהה, רזה. שיער חום ארוך וחלק, עיניים כחולות שנוטות לירוק, הוריה מתו בתאונת דרכים ועדיין כואב לה וקשה לה לדבר על זה, הם הורישו לה את כל כספם (והיה להם הרבה מאוד), חיה עם מייגן חברתה הטובה.
מייגן- בת 19, שיער שחור גלי וארוך, עיניים חומות, יודעת לשיר אבל לא בטוחה בעצמה. אמה עזבה את הבית כשהייתה בת 10 ועברה עם המאהב שלה להולנד, והשאירה אותה ואת אביה שנכנס לדיכאון והחל לשתות ולהכות אותה, כבר בגיל 14 היא התחילה לעבוד כמלצרית כדי להביא כסף הביתה, מה שאביה הפסיק לעשות, גרה עם רייצ'ל.
*נקודת מבט רייצ'ל*
" אוקיי, אוקיי, אני יוצאת!! חכי 10 דקות סבבה?" נבחתי לטלפון.
"טוב רייצ'ל… אבל מהר, אני חייבת לספר לך משהו…" אמרה מייגן, חברתי הטובה ביותר, מצידו השני של הקו.
"הכל בסדר??" התרככתי.
" כן… לא… פשוט בואי אוקיי?" מייגן נשמעה על סף בכי.
"אוקיי מאמי אני באה… לא לבכות!!" אמרתי וניתקתי את השיחה.
קמתי במהירות מהמיטה עליה ישבתי וקראתי ספר, וניגשתי לארון.
הוצאתי ממנו ג'ינס ארוך וחולצה לבנה עם פסים אדומים, ומגפי ugg חומות, אספתי את שערי לקוקו גבוה ויצאתי מהחדר, זורקת על עצמי תוך כדי ג'קט לבן. מרחתי במהירות ליפגלוס ורוד בהיר, שמתי טיפת מסקרה, לקחתי מפתחות ויצאתי מהבית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך