You let me go, now I'm taken- פרק 2♥

Me. Just ME. 28/09/2015 848 צפיות אין תגובות

~קצת מהפרק הקודם:~
"מה אתן רציני לא יודעות? הוא התחיל עם איזה 50 בנות בזמן שהם היו ביחד" היא דיברה במהירות.
"מה? לא… אין מצב שבריאן יעשה דבר כזה" הגנתי עליו.
"טוב, אז לפחות עם אחת את יודעת שהוא כן התחיל".
"גם לא עם אחת" השבתי מיד.
"עובדה שכן… תסתכלי בעצמך לשם" סופיה אמרה וכיוונה מבטה לכיוון הדלת.
בריאן ועוד בחורה די רזה נכנסו לכיתה, הם דיברו ביניהם ולאחר מכן התנשקנו לפרידה.
ליבי נשבר במקום.
איך הוא המשיך הלאה כל כך מהר?!
"הכי קטע שהוא אפילו לא סיפר לשתיכן על הבגידה…" סופיה צחקקה והתרחקה ממני ומג'סיקה…

* * *
הסתכלתי על בריאן אשר התיישב במקומו וזרק את תיקו באדישות על הרצפה.
לא ידעתי אם להאמין לדברי סופיה הרכלנית, או להתחיל לחשוב על זה שהוא המשיך הלאה כל כך מהר.
הרי הייתי שמה לב שהוא בוגד בי, לא הייתי מפספסת דבר כזה.
"ליאה? אל תתייחסי למה שסופיה אמרה… את יודעת איך היא, מפיצה שמועות ומסכסכת" ג'סיקה אמרה ברכות וליטפה את כתפי.
"אני…" לקחתי נשימה עמוקה ואז המשכתי- "אני פשוט לא יודעת איך להגיב לזה" המשכתי להסתכל על בריאן.
לפתע הוא חייך אליי ונופף קלות עם ידו לשלום.
התעלמתי ממנו. אולי מפני שכאב לי לראות שהוא מאושר, אולי בגלל שלא האמנתי שהוא המשיך הלאה מהר בעוד שאני תקועה עם כל הכאב הזה… ואולי מהסיבה שכעסתי עליו.
כבר מצא לי תחליף? ועוד יותר עניין אותי אם אותה בחורה היוותה תחליף עוד כשהיינו ביחד.
אני חייבת לדעת יותר על המישהי הזאת, אולי אפילו לדבר איתה, לשאול ממתי הם ביחד ובכך לברר אם הוא באמת בגד בי.
"אולי תשאלי אותו אם הוא בגד בך?" ג'סיקה הציעה.
"בטח… הוא ממש יגיד לי שהוא בגד בי" השבתי בציניות.
"אז…" ג'סיקה חשבה לרגע ואז אמרה- "אולי תדברי עם חברה שלו?".
"אממ… לא, לא נראה לי. אחר כך אני אצא סכסכנית." נאנחתי.
"אז…" ג'סיקה ניסתה להציע משהו ללא הצלחה.
"זה בסדר, ג'ס.. אני באמת מעדיפה לא לדבר על זה עכשיו" עמדתי לבכות. הרגשתי שהדמעות עומדות לפרוץ בכל רגע וכל כך לא רציתי שזה יקרה. לא מול סופיה הרכלנית, או מול בריאן.
"אז אולי תבואי אליי למסיבת פיג'מות?" ג'סיקה שאלה בהתלהבות.
"אממ.." חשבתי לרגע.
"נו ליאה! בואי! יהיה כיף…" ג'סיקה ניערה את גופי, מנסה לשכנע אותי.
"טוב טוב, אני באה" חייכתי חצי חיוך.
"יש!!" ג'סיקה התלהבה- "אז היום ב8, אצלי בבית" היא קרצה ובדיוק באותו רגע נשמע הצלצול לתחילת השיעור.
ידעתי שזה הולך להיות שיעור משעמם במיוחד בו כמו תמיד… אבהה בבריאן.

~~~

"את כאן!" ג'סיקה משכה אותי פנימה כאשר ראתה אותי בפתח הדלת של ביתה.
"כן, אני כאן" צחקתי.
"בא לך משהו לאכול?" היא שאלה ושתינו התיישבנו על הספה בסלון.
"בואי נזמין פיצה!" הצעתי.
"יאללה, אני אתקשר להזמין, את בינתיים תבחרי סרט… ולא, לא '50 גוונים של אפור'" היא הזהירה אותי וצחקה.
דפדפתי באפשרויות של הסרטים וניסיתי שלא לחשוב על בריאן והבחורה הזאת שוב.
"אני מזמינה פטריות, זיתים ותירס" שמעתי את קולה של ג'סיקה מרחוק.
"טוב" צעקתי חזרה.
לאחר דקה ג'סיקה נכנסה לסלון והתיישבה.
"בחרת כבר?" היא שאלה.
"לא.. אין סרטים יפים" עניתי באדישות.
"טוב, לא משנה.." ג'סיקה נאנחה ולאחר מכן המשיכה- "תקשיבי רגע, בת דודה שלי תצטרף אלינו לאיזה שעה, סבבה?".
"אוקיי".
"היא בת 16 למקרה ותהית… וקוראים לה רייצ'ל, היא עוברת תקופה לא קלה, אז תהיי עדינה איתה, אוקיי? אוקיי" ג'סיקה חייכה בגאוותנות.
"ממתי אני לא עדינה?!" הסתכלתי עליה במבט מאשים.
"מאז שגילית שלבריאן יש חברה חדשה" ג'סיקה צחקקה וזרקתי עליה את אחת הכריות שהיו על הספה.
לפתע נשמעה דפיקה בדלת.
"רגעעע" ג'סיקה צעקה וניגשה לפתוח את הדלת.
"זאת הפיצה?" שאלתי וניסיתי להסתכל מי נמצא בדלת.
אך זה לא היה שליח פיצה, אלא ילדה בעלת משקפיים שחורים, שיער חום וחיוך מבויש.
"היי" הילדה חייכה ונופפה לי עם ידה.
"תני לי לנחש… את רייצ'ל, נכון?" שאלתי.
"כן כן, זאת רייצ'ל" ג'סיקה ענתה במהירות וגררה את רייצ'ל לבוא לשבת איתנו בסלון.
"אולי נשחק אמת או חובה?" הצעתי.
חיפשתי דרך להעלים את מחשבותיי על בריאן ועל החברה החדשה והבלונדינית שלו.
"יאללה" רייצ'ל אמרה- "אני אוהבת לשחק בזה" גיחכה.

~~~

"טוב, אז רייצ'ל… חובה עלייך להתחיל עם השליח של הפיצה כשהוא יבוא" אמרתי וג'סיקה ואני צחקנו.
"למה זה תמיד קורה לי?" רייצ'ל כיסתה את עיניה.
המשכנו לצחוק.
לפתע דפיקה נשמעה בדלת.
"רייצ'ל, זה השליח שלך!" ג'סיקה לא הפסיקה לצחוק.
"נו באמת…" רייצ'ל אמרה וקמה מהרצפה לפתוח את דלת הבית.
"אממ בנות, אני חושבת שיש לנו קצת בעיה עם החובה הזאת.. למה זו בת" רייצ'ל הסתכלה עלינו בחיוך מנצח.
ג'סיקה ואני קמנו מהריצפה לראות אם רייצ'ל דוברת אמת וזוהי באמת בת.
"היי, זו הפיצה שלכן, וזה עולה 52 שקלים, איפה להניח?" היא אמרה ובאותו רגע שראיתי אותה חשבתי שאני עומדת להתעלף.
החברה החדשה של בריאן עובדת בתור שליחת פיצה?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך