im a Hutcherson
ג'וש בן אדם מדהים.

Your'e My Heaven פרק 10

im a Hutcherson 12/12/2012 747 צפיות 2 תגובות
ג'וש בן אדם מדהים.

אני מתקדמת לדלת של הבית שלהם ופותחת אותה.
"חכי !!" אני שומעת את ג'וש והוא מתקרב אלי.. "אני צריך להגיד לך משהו"
"מה?" אני שואלת אותו.
"נתתי לך את המס' פלאפון שלי.. לא ניסית להתקשר..למה?"
"התביישתי". אני אומרת במהירות יוצאת וסוגרת אחרי את הדלת. אני הולכת מהר למדרכה.כאילו מנסה לברוח ממנו. לא יודעת למה.
הדלת נפתחת שוב. "חכי !! חכי שניה" אני שומעת את ג'וש, הוא מתקדם לעברי מהר.
"לא נתת לי את המספר שלך" חשבתי שהוא יגיד משהו כמו: את לא צריכה להתבייש ממני, וכאלה.
"אה.. כן,בטח." אני לוקחת לו את הפלאפון ורושמת לו את המספר ושומרת לו אותו באנשי קשר. ורושמת למעלה:ניצן.
"ניצן ? ככה קוראים לך?"
"כן.. ג'וש אני באמת צריכה לזוז.."
"טוב, נתראה עוד שבועיים" ג'וש מלמל משהו והולך משם חזרה לבית שלו.
אני ממשיכה ללכת ומגיעה לבית של הדר. אין לי כוח לבוא אליה. אני אדבר איתה כבר בטלפון.
אני מגיעה לבית שלי. אני נכנסת (סוף סוף)
"ניצן ! איפה היית ?! דאגנו לך !!"
איך ידעתי שזאת תהיה הברכת פנים שאני אגיע הביתה.
"הכרתי קצת את העיירה, הלכתי לטייל." זה התירוץ היחידי שהיה לי בראש.
"זה לא בסדר. למה לא הצלחנו לתפוס אותך בפלאפון ?"
"נגמרה לי הבטרייה"
ההורים שלי השתתקו. לא היה להם מה לומר. אבל ידעתי שהם לא מרוצים ממני ובצדק.
עליתי במדרגות לחדר שלי.שכבתי על המיטה, התקשרתי להדר. דיברתי איתה, היא לא הייתה בבצפר היום כי היא חולה. מחר היא גם לא תגיע. פתחתי את המגירה ששמתי בה את הפתק עם המספר של ג'וש ושמרתי את המספר בפלאפון שלי,מרגישה בעננים.
בינתיים ? הכול בסדר. חוץ מהלימודים.קשה לי ללמוד. מסבירים רק באנגלית וקצת יותר קשה לי להבין מאשר עברית.
אני מסתובבת קצת בחדר, ומתיישבת ליד המחשב. אני כמובן נכנסת לפייסבוק. רק יומים אני לא בישראל וכולם רשמו לי "מתגעגעים אליך" . כן בטח. מה שתגידו. חברים צבועים משהו.
אני מנסה להיזכר ברגעים שעוד הייתי בישראל. כמה הערצתי את ג'וש. כמה פוסטרים שלו היו לי. הוא היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. ועכשיו ? הספקתי כבר לראות אותו, לדבר איתו , לראות את החיוך שלו במציאות, ולהתנשק איתו כמובן. זה הזוי. עדיין לא הספקתי לתלות את הפוסטרים שלו. אבל אני לא יודעת אם כדאי לי בכלל. אנשים מפורסמים בדרך כלל לא יוצאים עם מעריצים שלהם. זה מוזר מידי. אבל עובדה שג'וש ממשיך לדבר איתי. והוא יודע שאני מעריצה.וזה כי לא אכפת לו. הוא מעריך אותי.


תגובות (2)

וואו זה מדהים תמשיכיהתחלתי לקרוא עכשיו את כל הפרקים ואת מוכשרת :)

12/12/2012 10:50

וואוווו תודה רבה לךך !!<3

12/12/2012 11:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך