im a Hutcherson
נסיכי שלי 3>

Your'e My Heaven פרק 13

im a Hutcherson 15/12/2012 705 צפיות אין תגובות
נסיכי שלי 3>

אני יושבת לי על הספה ורואה MTV.. אני מחכה לג'וש, עברו איזה 20 דקות והוא עדיין לא בא.. שיהיה.. אני רואה עוד קצת טלוויזיה ושומעת דפיקות בדלת. אני פותחת אותה ורואה את ג'וש עם מלא מלא מלא שקיות בידיים, מחייך. "אפשר להיכנס?" הוא שואל.
"מה זה ??" אני שואלת אותו ולא עונה לו.
"אני שאלתי קודם. אפשר להיכנס?"
"אתה יודע שאתה תמיד יכול להיכנס, אתה לא צריך לשאול."
הוא צוחק. הוא נכנס פנימה ושם את כל השקיות על השולחן אוכל.
"תפתחי אותם ותגלי" הוא אומר לי עוד לפני שהספקתי לשאול אותו שוב מה יש בשקיות.
אני מציצה בשקיות ומה אני מגלה ? הוא קנה המון גלידה,שוקולד וקיצר המון המון ממתקים.
"וואו" אני אומרת וצוחקת.
"כשחולים צריך להתפנק קצת" הוא מחייך את החיוך המקסים שלו. שנינו עומדים ליד השולחן איזה דקה וחצי בלי לדבר. "טוב, למה קניתי את זה? בוא נתחיל לאכול" הוא לוקח את השקיות לספה ומתיישב. "התעכבתי איזה 10 דקות כי לא ידעתי איזה טעם גלידה את אוהבת, אבל בסוף הימרתי על שוקולד, מי לא אוהב את הטעם הזה?"
"הימרת נכון" אני צוחקת ומבלי לשים לב, הראש שלי נמצא כבר על הכתף שלו.
אז אנחנו אוכלים לנו ממתקים גלידה ושוקולד ורואים MTV. אני ממש נהנת איתו, ולדעתי הדייט בבית יותר טוב מאיזה מסעדה או משהו כזה.
ממש קר לי. לא משנה כמה שמיכות יש עליי, אני רועדת. זה בגלל החום המפגר הזה של המחלה.
"את ממש רועדת. הכל בסדר איתך ?"
"קצת קר לי,זה בגלל החום של המחלה"
ג'וש מחבק אותי חזק ומנסה "לחמם" אותי. זה לא ממש עוזר, אבל ממש חמוד. הוא כזה ג'נטלמן כזה.
לאט לאט העיניים שלי מתחילות להסגר. אני מרגישה מנומנמת.ג'וש שם לב לזה והוא מרים אותי ולוקח אותי לחדר שלי. הוא מכסה אותי בשמיכה ומלטף לי את הראש.
"לילה טוב, נהנתי להיות איתך הערב" הוא לוחש לי באוזן ואחר כך מנשק אותי בלחי. "לילה טוב ג'וש" אני אומרת לו בקול צרוד.
ג'וש מכבה את האור בחדר. אוף, אני לא רוצה שהוא ילך. אבל בקרוב גם ההורים שלי באים.. "רגע ג'וש חכה" אני אומרת לו. "מה?"
"מחר אתה בבית?"
"אני לא ממש יודע, אני אתקשר אליך אם אדע".
"אוקיי". אני חוזרת לישון וג'וש הולך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך